Reilu 4G Muuttuu Epäreiluksi 12kk kuluttua.....

Vittu mikä Show

Saivat kusetettua vanhaa ihmistä! Ei auta kuin taas vaihtaa kusetusoperettia 12 kk kuluttua.... minkälaiset kusipäät näitä ideoi näissä opereteissa ? Eihän tää voi luoda jatkuvuutta.... onko se sittenkin kusetettava näitäkin vaikka tolppia kaatamalla !
Nykynuorisoko se näin toimii.... ei hyvää lupaa ! Mikä on teidän maailmanne? Osaatteko te nuoriso edes protestoida näitä puhelin/netti operaattoreita vastaan?
Vai tyydyttekö vain kusetukseenne..... näköjään.

11

2107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esa3esa

      Kanatas palkita vaha asiakastan mutta kun EI niin EI NYT NE TARJOA 4G 24 KUUKAUDEN TARJOUS 50% ALENNUKSELLA 4G SUPER

    • esa3esa

      OON TESTANNU 4G JA 4G SUPER EROJA EI NOPURESA LÖYDY EROJA MUTTA KUN HINASSA 19€ JA 4G SUPER 29€

      • esa3esa

        4G TOIMI HUONOMMIN KUIN 3G KOSKA HAKE KAIKISTA PIENEMMÄN TASON OON MITANNU NÄIN ON SAUNALAHDELLA


      • huihaihuijaus
        esa3esa kirjoitti:

        4G TOIMI HUONOMMIN KUIN 3G KOSKA HAKE KAIKISTA PIENEMMÄN TASON OON MITANNU NÄIN ON SAUNALAHDELLA

        Saunalahden luvatut latausnopeudet pelkkää kusetusta. Aina ei kymmentäkään prossaa luvatusta ja parhaimmillaankin yltävät kolmasosaan. Kyse siis asiakkaiden pettämisestä. Maksatetaan tyhjästä. Kallita soppareita ei pidä jatkossa tehdä, koska ne eivät ole totta.


    • esa3esa

      niin on luvatut 100m on 7m korkeintaan pelkkää kusetusta on

    • Ei saunalahdelle

      Itse lopetin saunalahden kanssa leikkimisen kun meni hermo hitaisiin yhteyksiin.

    • Fcking operators

      Tässä totuutta tämän päivän iltsun sivuilta.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013090717459923_uu.shtml

      Kohta seitsemän menee näin:
      "7. Vaikka olisit ollut operaattorin asiakas 10-15 vuotta, ei myyjä välttämättä voi palkita sinua siitä mitenkään. Ei ole olemassa kaappia, josta annetaan ilmaislahjoituksia vanhoille asiakkaille. Toki voimme kiitellä hyvästä asiakkuudesta, mutta ei kannata loukkaantua, jos et saa jotain ilmaiseksi sen takia."

      Uusille asiakkaille tuo mystinen "kaappi" kuitenkin on olemassa. Miksi?

    • Jamokettu

      Tää on vuodesta toiseen ihan samaa p_skaa. Operaattorit heittää hienoja mainoksia ja upeita numeroita ja hypeä ja muuta sontaa ja ne uppoaa ihmisiin kuin häkä. Eikö nyt jumalauta vähitellen ihmiset osaa käyttää guuglea ennekuin alkaa tilailemaan mitään? Ensinnäkin 4G-verkko on dataverkko. Puhelut menee 3G-verkon kautta. Jos et liiemmälti käytä luurissa nettiä ja tiedonsiirtoa niin mitä v_ttua teet 4G-liittymällä? Monet tilaa esim. 7 megasia 4G-liittymiä, vaik edullisemmin saa 3G-liittymän jopa nopeammalla yhteydellä!

      Tämä on ihan valtakunnallinen laillistettu kusetusoperaatio jokaisen operaattorin toimesta. Eikä vastuuta oteta vaikka mainostetulla 4G-alueella verkkomittari näyttää 0 prosenttia LTE-verkon signaalin vahvuudeksi, mutta umts ja hspa näyttää hyviä lukemia. 4G-liittymällä saat jotakuinkin samoja nopeuslukemia kuin 3G-liittymälläkin, mutta edullisemmin. Helppo testata kun laittaa LTE-verkon asetuksista pois. Tää on ihan uskomatonta p_skaa ja tyhmiä ihmisiä!

      • huoh...

        mistähän sä saat 7 megasen 4g liittymän... :P et miltään operaattorilta. ja ei kyllä saa samoja nopeuksia, millä 3g yhteydellä saat yli 40 megan latausnopeuksia... :D


    • joopajoopajooooo

      Kohta on vuosi 2013 pulkassa ja edelleen eletään 3.9G aikaa. Kun päästään gigabitin vauhtiin LTE-advanced tekniikalla, niin sitten voidaan rehellisesti käyttää 4G-nimeä. Kaksi myyjää on ylitse muiden: autokauppias ja liittymäkauppias. Huhhuh mitä sakkia:)

      Nyt on ilmeisesti Elisa vähän laajentanut 3.9G verkkoaan kun puhelimeen ilmestyi täällä Tuusulan Riihikalliossakin LTE, tosin vain yhden tolpan verran. Muuten on aina ollut 3G ja joskus H. Nopeustestit 3G/H -verkossa 4-11 Mb / 1-3 Mb. LTE:llä nopeimmillaan pyöreästi 24/4 Mb. Säälittävällä tasolla ollaan täällä Internetin kehitysmaassa.

    • Korstaapeli

      Ompas teillä hitaat puhelimet, itellä menee saunalahden vanhalla reilu 4G liittymällä 55Mbit/s / 17Mbit/s Lumia 920:lla. Täälläkin varmaan puolella jengistä on bitit ja bytet aivan sekaisin, jos liittymä on 100 Mbit/s niin sen maksimilatausnopeus on noin 12 MB/s, noista tässä ketjussa mainituista ei oikein ota selvää mitä aina tarkoitetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe