Oon siis 14-vuotias tyttö ja ollaan seurusteltu vasta 2kk, mutt ollaan tunnettu jo kauemmin. Pervoa läppää heiteltiin, kunnes sitten joku aika sitten poikaystäväni kävi ostamssa kondoomeja meille.. Sitä sinä päivänä, mietittiin, ja juteltiin aiheesta, niikun juuri että jos joku menee pieleen, niin se on okei, ettei tule pahaa mieltä ja niin edespäin.
No, valmistauduttiin, esileikkiä siis, kehon hierontaa ja suun ja kielen käyttöä... Siinä sitä tehdessä, oltiin kumpikin valmiita, jännitystä oli paljonkin. Ekaksi mietittiin asentoa, oli hieman ensiksi ongelmia saada reikään, mutta loppupeleissä se meni helposti sinne, hieman ekaksi sattui mutta kun paikat venyi niin tuntui todella mukavalta... :) Juuri sen sisään mahtumisen kanssa kannattaa ''venytellä'' ja antaa vaikka partmerisi sormeilla sinua.. :)
Mutta siis, se meni todella hyvin, kun päästiin vauhtiin niin meni sujvasti.. :D Ei sitä kauan kestänyt kun partnerini laukesi. :)
Minun eka kerta yhdynnässä.
10
1225
Vastaukset
- Ei helvettti...
Onneks sun eka kerta oli selivinpäin sun rakastaman ihmisen kanssa.
Toisin kuin mulla...- minun stoori
Nii, mahtaa vituttaa? :D
Kivasti lukukertoi tällä on, mahtaa ihmisii kiinnostaa :D
- fyujygt
Mites tästä eteenpäin?
Aiotte varmaan harrastaa avstakin.
Annatteko vanhempien tietää teidän seksisuhteesta?- minun stoori
Ihan normisti, silloin tällöin yhdyntää?
mitä? :D
Ja luulen että tietävät jo, eikä tää mikään seksuhde ole.
- seksi valistaja
älä vaan kerro lisää.
pliis- Onnittelut!
No voit lohduttautua sillä, että tässä on ollut ajatusta ja harkintaa mukana.
On ollut kondomi ja on oikeesti tykätty toisesta. Ja oltu selvinpäin.
Ihanaa ja fiksua seksiä kaikille!
(eikä kenenkään tarvii mennä pidemmälle kun hyvältä tuntuu, muistakaa se.)
- ;)))
;)
- Kumpaa toivotte
Tyttöä vai poikaa?
- Jussi_95
Tota noi niin voisiksää kertoo minkäs kokone vehje sil sun poikaystävällä sitte on? Ymp. mitta ja pituus erektiossa sekä levossa kiitos? ;) T. Jussi95
- juuuuuuuuh
jeps
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64175Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952313Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186870- 47854
- 34831
- 36786
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782