Tanja Heikkilä

KyRos

Tanja Heikkilä,haluan tottavieköön kuulla susta missä nykyään asut,näin sut edellisen kerran Oulussa vuonna 1987 muistan sen elävästi olit Jarmon kanssa siellä kun tavattiin,Olin äitini kanssa siellä.Taikuri Kion esitys oli syy miksi me tulimme sinne ja sitten me kohtasimme teidät,milloin lähdit viimeisen kerran kotiin osastolta ja mitä touhuat nykyään ja kaikkein tärkeimpänä miltä näytät nyt tänä vuonna 2013.ps.En Unohda Sua Koskaan...

10

4460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hihihi...

      Täällähän minä maalimalla, hyvin menee, miehiä ja rahhaa piisaa !

      • Anonyymi

        Kiva,minun pilkkaajat passitan Taivalkosken keskitysleirille ankaraan ruumiilliseen työhön jota tehdään aamusta iltamyöhään,ruoka on laihaa keittoa jota ei pirukaan syö mistään hinnasta lusmuilijat sekä laiskurit ynnä pakoa yrittävät ammutaan välittömästi työkyvyttömät desinfioidaan Zyklon B:llä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva,minun pilkkaajat passitan Taivalkosken keskitysleirille ankaraan ruumiilliseen työhön jota tehdään aamusta iltamyöhään,ruoka on laihaa keittoa jota ei pirukaan syö mistään hinnasta lusmuilijat sekä laiskurit ynnä pakoa yrittävät ammutaan välittömästi työkyvyttömät desinfioidaan Zyklon B:llä.

        ''Jawohl Herr Obersturmfuhrer!!''


    • KyRos

      en muista mitä minä ostin sillä kymmenellä markalla,mutta kiitti kuitenkin ja se paikka missä me nähtiin oli Oulun jäähalli.Mulla oli viime vuonna molemminpuolinen keuhkoembolia mutta selvisin siitä ilman jälkioireita mikä on tosi hyvä juttu,vietin yhdeksän yötä sairaalassa,hurjaa mut vietiin ambulanssilla ensin Ouluun sitten siirrettiin loppuajaksi tänne Raaheen.Ne 80-luvun osastoajat oli tosi kivoja muistelen niitä vieläkin. s a, t a

      • turhaa kertomusta

        Ei kait tällainen sivusto ole oikea paikka etsiä ihmistä? Pistä yksityisetsivä asialle.


    • heh heh

      kyRoksella viiraa pässä:)

      • turhautunut2

        Mahtaa se Taina olla jo kaukana.......


      • Anonyymi
        turhautunut2 kirjoitti:

        Mahtaa se Taina olla jo kaukana.......

        Mm, nyt jo hetken vielä pitemmällä


    • Anonyymi

      tämmöiset epäasialliset epäasialliset henkilöihin liittyvät viestit pitäisi ylläpidon poistaa..

      • Anonyymi

        Näillä palstoilla saa ihan vapaasti mennä henkilökohtaisuuksiin ja esimerkiksi irvailla ihmisen ulkonäköä. Mutta jos tällaisen kirjoittajan henkistä tasapainoa epäilee niin kirjoitus poistuu alta aikayksikön


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe