Onko Severus Snape (Severus Kalkaros) oikeasti olemassa?

kalkaros-fani

Vuonna 2012 olin toivonut että Severus Snape olisi olemassa ja 100% fyysinen, ja tein sen toiveen rukoilemalla niihin tiettyihin kellonaikoihin kuten 11:11, heittämällä kolikon suihkulähteeseen, sanomalla sen toiveen kun näkee pyrstötähden tai Pohjantähden tai revontulia tai sateenkaaren, ripsi sormenpäällä tekniikka, etc. ja mulle oli tapahtunut monia ton toiveeseen liittyviä sattumoita, ja sit yhtenä päivänä ku olin lentokentällä, niin näin yhen miehen joka näytti tosi paljon Severus Snapelta ja hänellä oli sama tukka ku Severus Snapella elokuvissa, mutta hänellä oli pitkä oliivinvihreä takki, mutta mustat tavalliset miestenkengät, ja muistaakseni olen kuullut jotain että Harry Potterissa Severus Snapella oli joku vihreä takki jossain vaiheessa. Siinä päivänä ku näin ton miehen lentokentällä kävelemässä, niin lopetin sen toivomisen, koska luulin että hän oli oikeasti Severus Snape. Ja sit pari kuukautta myöhemmin monet ihmiset Internetissä on mulle kertonut että Severus Snape asuu Dorsetissa, ja että Severus Snape on rikas mies, ja että hän asuu kartanossa, ja että ne ovat tavanneet Severus Snapen ja että ne tuntee Severus Snapen ja että niillä on Severus Snapen puhelinnumero ja katuosoitteet ja kaikki yhteystiedot ja että Severus Snapella on samat mustat puolipitkät hiukset, sama nenä, samat mustat tai tummanruskeat silmät, sama ääni, samat vaatteet, jne. Ja ne kaikki just tarkoitti Severus Snapea, ei Alan Rickmania ilman pukua ja ei Alan Rickmania puku päällä. Ja sit Brittien 192.com Valkoiset Sivut nettisivuston luettelossa on 3 Severus Snapea jotka asuvat Briteissä, yks Severus Snape asuu Edinburghissa, yks Severus Snape asuu Lontoossa, ja yks Severus Snape asuu DORSETISSA, ja sellaisella sivustolla ku howmanyofme.com lukee että Yhdysvalloissa on yks henkilö nimeltään Severus Snape.

Tää koko juttu on tosi pelottavaa, koska en tiedä onko toi toive toteutunut tai miten se on mahdollista että Severus Snape on oikeasti olemassa TÄLLÄ PLANEETALLA nimeltään Maapallo, ja yks henkilö kertoi mulle että monet fiktiiviset hahmot on oikeasti olemassa, ja että monien ihmisten reseptorit ei voi tulkita värinän ja värähtelyn taajuutta.

Mutta jos Severus Snape on olemassa, niin millä tavalla Severus Snape on olemassa? Voiko se olla ihan mahdollista että joku ihminen voi syntyä ilman ketään vanhempia, silleen että atomit kokoontuu yhteen että ne muodostaa elävän ihmisen? Tai voiko ihminen yhtäkkiä ilmestyä ja olla fyysinen tai syntyä sillä tavalla miten planeetat ja tähdet ja kuut syntyy? Tai luooko joku henki, enkeli, demoni, jumala(tar), tai Kristinuskon Jumala oikeasti fyysisiä ihmisiä, eläimiä, tai kasveja edelleen? Tai onko Severus Snape joku ihminen joka on Severus Snapen näköinen tai joku ihminen joka on vaihtanut nimen Severus Snapeksi ja vaihtanut ulkonäköä silleen että ulkonäkö on sama ku Severus Snapella? Tai onko Severus Snape jonkun ihmisen Tulpa tai näkyvä harha? Tai onko Severus Snape vain joku tunnetumpi nörtti joka Cosplayaa ja roolipelaa Severus Snapea ja joka pukeutuu Severus Snapeksi ja joka käyttäytyy samalla tavalla kuin Severus Snape ja jolla on sama ääni ku Severus Snapella, kuten esim. sellainen tyyppi ku Nigel "Vladimir Snape" Taylor?

Ja voiko Tulpilla ja muilla näkyvillä harhoilla olla myös joku puhelinnumero ja jotkut yhteystiedot ja jopa passit jne. jos Severus Snape on oikeasti vain joku Tulpa tai muu näkyvä harha?

Muuten, olen 100% tosissaan ja rehellinen, ja en trollaa, mutta saatan olla herkkäuskoinen siksi koska kaikki on mahdollista. Jotkut tiedemiehet tutkii jopa kaikkii taruolentoja (merenneitoja, yksisarvisia hevosia, bigfooteja, Loch Nessin hirviöitä, jne.) koska tiede on sen verran uusi juttu (joku alle 700 vuotta vanha) että ei olla ehditty löytämään vielä joitakin eläinlajeja ja jotkut eläinlajit on löydetty vasta nyt ja jotkut munkit kelluu ilmassa kun meditoi, mutta jotkut asiat, kuten ilmassa kelluminen, taruolennot, jne. ovat harvinaisempia ja vaikeimpia juttuja. Joten älä tuu trollittelemaan.

P.S. Minulla ei ole diagnosoitu psykoosia, ja ei ole diagnosoitu skitsofreniaa, ja ei ole diagnosoitu muita mielenterveys juttuja jotka aiheuttaisi harhoja, ja en käytä huumeita. Monet lääkärit epäilee että minulla olisi Aspergerin oireyhtymä. Alkoholia joskus juon, mutta en ole alkoholisti, ja juon alkoholia vain juhlissa ja baareissa ja diskoissa ja joskus hienoissa ravintoloissa, ja en ole juonut alkoholia pitkään aikaan. Ja en käytä MITÄÄN lääkkeitä.

P.P.S. Kunnioita minua silti, vaikka olen outo. Outous ei tarkoita trollaamista.

5

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No.

      Just no.

    • :DDD

      Olet oikeassa, olet ihan outo. Olet myös ihan hullu. :DDD

    • Snapefan6

      Voihan ollakki että jotku "tosi fanit" haluaa näyttää ja kuulostaa Snapelta ja muokannut ulkonäköään sen takia. Määki olen värjännyt hiukset mustiksi ja käyttänyt samallaisia vaatteita koulussa ja puhunut samalla tavalla (tiedän, menee joistain ehkä vähän yli xD). Ja voihan olla että maailmassa on oikeasti joku samannäköinen tai -niminen ihminen, todesta ne taruakin luovat. Tai voi olla että mää enemmänki toivon ku uskon sen olevan totta, mutta ei voi tietää, maailma on suuri. :D

    • Hmmhmm

      Mitä jos ite oot luonu Tulpan?

    • Potterlover

      saattaahan se myös olla, että severus snape - hahmo perustuu johonkin oikeaan henkilöön, tai sitten en tiedä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe