Onko turvallista päivittää s 4 sam mobilen sivuilla olevalla firmvarella android 4.3? Sekun tapahtuu odinilla ja epävirallisesti, niin vähä mietityttää... :/ kannattaako?
onko turvallista päivittää s 4 epävirallisesti?
12
178
Vastaukset
Kannattaa odottaa virallista päivitystä jos nykyinen versio toimii ongelmitta eikä päivitykselle ole kiirettä.
- lisää mielipiteitä
Onko kellään täällä kokemusta asiasta, onko miten suuri riski että puhelin brickkaa?
http://mobiili.fi/2013/10/17/samsung-aloittanut-android-4-3-paivitykset-galaxy-s4lle/
Lähiviikkojen aikana tulee joten ei kannata alkaa ennakkoon päivittämään. Koskaan ei tiedä sujuuko päivitys muita kautta ok.- Sumsang
On turvallista. Vapunen horisee omiaan nyt. Se on sama firmis kuin se joka tulee otana jossain vaiheessa. Itse käyttänyt odinia paljon eri asioihin, toimii joka kerta.
Riippuu onko se tarkoitettu suomalaisille S4 malleille.
- Sumsang
Sen voi siitä listasta valita. Siellä on eri maille sovitetut firmikset, ite kokeilin kerran Espanjalaista firmistä, oli hyvät jalkapallo sovellukset valmiina ;)
- kysyjä
Toimiiko kaikki normaalisti sen jälkeen kun on laittanut sen firmiksen... kuten toimiiko normaali päivittäminen otana jatkossa ja toimiiko muutkin sovellukset? Ja onko siinä mitään bugeja?
- Sumsang
Toimii. Ei koska on virallinen.
- jgkgkkgm
Ihan vaan kysyn, että oletteko huomioineet tämän Knox-laskurin kun Odinilla flashailette? Tämähän nyt on salakavalasti uusimpiin Sampan luureihin ujutettu :)
- Sumsang
Olen kyllä. Sen laskurin voi nollata Triangle away ohjelmalla.
- jgkgkkgm
Sumsang kirjoitti:
Tuossa lisää tietoa.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=22463153#post22463153Flash counter ja Knox on ihan eri juttuja.
Lukeehan tuolla linkkaamallasi sivullakin että:
- Fixed compatibility with newest I9505 ROMs (no Knox Warrenty reset!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O381950Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot391526Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601495Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1731386Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681229Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81211Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19906- 58858
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?13844Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14815