Onko turvallista päivittää s 4 sam mobilen sivuilla olevalla firmvarella android 4.3? Sekun tapahtuu odinilla ja epävirallisesti, niin vähä mietityttää... :/ kannattaako?
onko turvallista päivittää s 4 epävirallisesti?
12
159
Vastaukset
Kannattaa odottaa virallista päivitystä jos nykyinen versio toimii ongelmitta eikä päivitykselle ole kiirettä.
- lisää mielipiteitä
Onko kellään täällä kokemusta asiasta, onko miten suuri riski että puhelin brickkaa?
http://mobiili.fi/2013/10/17/samsung-aloittanut-android-4-3-paivitykset-galaxy-s4lle/
Lähiviikkojen aikana tulee joten ei kannata alkaa ennakkoon päivittämään. Koskaan ei tiedä sujuuko päivitys muita kautta ok.- Sumsang
On turvallista. Vapunen horisee omiaan nyt. Se on sama firmis kuin se joka tulee otana jossain vaiheessa. Itse käyttänyt odinia paljon eri asioihin, toimii joka kerta.
Riippuu onko se tarkoitettu suomalaisille S4 malleille.
- Sumsang
Sen voi siitä listasta valita. Siellä on eri maille sovitetut firmikset, ite kokeilin kerran Espanjalaista firmistä, oli hyvät jalkapallo sovellukset valmiina ;)
- kysyjä
Toimiiko kaikki normaalisti sen jälkeen kun on laittanut sen firmiksen... kuten toimiiko normaali päivittäminen otana jatkossa ja toimiiko muutkin sovellukset? Ja onko siinä mitään bugeja?
- Sumsang
Toimii. Ei koska on virallinen.
- jgkgkkgm
Ihan vaan kysyn, että oletteko huomioineet tämän Knox-laskurin kun Odinilla flashailette? Tämähän nyt on salakavalasti uusimpiin Sampan luureihin ujutettu :)
- Sumsang
Olen kyllä. Sen laskurin voi nollata Triangle away ohjelmalla.
- jgkgkkgm
Sumsang kirjoitti:
Tuossa lisää tietoa.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=22463153#post22463153Flash counter ja Knox on ihan eri juttuja.
Lukeehan tuolla linkkaamallasi sivullakin että:
- Fixed compatibility with newest I9505 ROMs (no Knox Warrenty reset!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107