Mä murjotan nyt koko uuden vuoden.
...
No enkä murjota, mut olisihan se ollut kiva. Ehkä mä oon vähän kuitenkin pettynyt. Mä olisin voinut viettää tätä sunkin kanssa.
Et sitten toivottanut mulle edes hyvää uutta vuotta. :(
66
1627
Vastaukset
- Oikein hyvää
uutta vuotta. Ja murjotus loppuu.
- ap.
Ei siitä ole takeita et se olisi hyvä. Todennäköisimmin surkea tai vielä surkeampi. Aina vaan ilman.. Jotain...
- T***
Laura?
- L****
Tero?
- minulta
Hei älä nyt viitsi Pekka. Kyllä mä susta pidän : 0
- M...a:lta
Pekka on sellainen vähän ujo poju : D
- ei pysty
Vähän hankalaa, kun ei ole sun numeroa.
- ei pysty
Ootko itse ottanut yhteyttä?
- ....i
PAREMPAA UUTTA VUOTTA 2014
- Todella parempaa..
Samoin sinulle ....i !
- Näin ajattelen
Todella parempaa.. kirjoitti:
Samoin sinulle ....i !
Voisi olla parempi jos olisit M. . A ja ottaisit yhteyttä.
- hyi vittu
ois ihanaa olla Pekan k finlandiatalossa ja miamissa ja gran ganarialla ja saada 14 lasta 4-9 eri avokin k
- vuodelle 2014
Yhdelle toivotin
- 2014
Ootko ite toivottanut??
- ajatuksissa jollekin
Hyvää uutta vuotta.
-> nyt se on tehty - freedom bleader
Eihän vielä ole uusi vuosi! Itse toivotan aina vasta yöllä kun vuosi on vaihtunut :)
- just se
oisin toivottanut jos oisin nähnyt mutta tässä tulee hyvää Uutta Vuotta 2014
- p iiparine
Toivottaisin jos olisi numero mihin laittaa.
- edell.
mut hän vastais, että vielä ehditään toivotella monta kertaa uusiavuosia. aikaa on.
ja minä siihem alistuneesti uuuuh ja helpetti!
- A vinkki
Toivotin
- jos oli mulle
Laitoin sulle toivotukset vähän myöhään mutta parempi niin kuin ei milloinkaan.
- Näkyillään
Odotin sinun toivottavan ensin, sit katosit siitä viereltä ulos kiireellä niin en kerennyt. Uusi vuuosi mullakin nyt hiukan apeissa tunnelmissa:( Minne päin tää muuten menee?
- kuin myös
Näkyillään kirjoitti:
Odotin sinun toivottavan ensin, sit katosit siitä viereltä ulos kiireellä niin en kerennyt. Uusi vuuosi mullakin nyt hiukan apeissa tunnelmissa:( Minne päin tää muuten menee?
piti mennä jatkamaan työni loppuun !!!!hyvää uutta vuotta sinne missä oot!mä kotona kohta nukkumaan ,ei taho jaksaa valvoo kun aamulla aikaisin noussut .aamulla virkeänä ylös .kävin saunassa ja vähän syöpäsin niin alko vätystää.
- Näkyillään
kuin myös kirjoitti:
piti mennä jatkamaan työni loppuun !!!!hyvää uutta vuotta sinne missä oot!mä kotona kohta nukkumaan ,ei taho jaksaa valvoo kun aamulla aikaisin noussut .aamulla virkeänä ylös .kävin saunassa ja vähän syöpäsin niin alko vätystää.
Voisko hetkeksi pysähtyy, ei kai sulla niin kiire oo? Kotonahan mä oon. Rupesin jo nukkuu pari tuntii sit mut heräsin tähän jytinään. Nyt takas nukkumaan. Hyvää uutta vuotta!
- kuin myös
Näkyillään kirjoitti:
Voisko hetkeksi pysähtyy, ei kai sulla niin kiire oo? Kotonahan mä oon. Rupesin jo nukkuu pari tuntii sit mut heräsin tähän jytinään. Nyt takas nukkumaan. Hyvää uutta vuotta!
saitko nukuttua ?mä en, koira piti semmoista markkinaa alakerrassa ,pelkäsi pauketta ettei antanut nukkua ,joten jäi muutamaan tuntiin ,nyt on silmät ristissä en oo käynyt tänään edes ulkona ,ei oo jaksanut ,nyt se koira vetelee sikiää kauhee kuorsaus kuuluu.tänään aikaisemmin nukkumaan ,niin sais univelat nukuttua .nyt ajattelin mennä laittamaan kahvet tippuumaan,vähän virkistyisi .
- Näkyillään
kuin myös kirjoitti:
saitko nukuttua ?mä en, koira piti semmoista markkinaa alakerrassa ,pelkäsi pauketta ettei antanut nukkua ,joten jäi muutamaan tuntiin ,nyt on silmät ristissä en oo käynyt tänään edes ulkona ,ei oo jaksanut ,nyt se koira vetelee sikiää kauhee kuorsaus kuuluu.tänään aikaisemmin nukkumaan ,niin sais univelat nukuttua .nyt ajattelin mennä laittamaan kahvet tippuumaan,vähän virkistyisi .
Kyl mä sain ihan hyvin nukuttua, mut päikkäritkin on tullut nukuttua. Illalla taas ajoissa nukkuu et jaksaa aamulla neljän aikoihin heräillä töihin. Onko huomennakin kiire päivä vai ootko vapaalla?
- kuin myös
Näkyillään kirjoitti:
Kyl mä sain ihan hyvin nukuttua, mut päikkäritkin on tullut nukuttua. Illalla taas ajoissa nukkuu et jaksaa aamulla neljän aikoihin heräillä töihin. Onko huomennakin kiire päivä vai ootko vapaalla?
kyllä töissä oon niinkuin ennenkin ,no siitä kiireestä en tiijä ,muut et jonkin verran ,saa mennä tukka putkella paikasta toiseen , jotta kerkiää tehä .huomenna sit pirteenä töihin kun menee aikaisemmin nukkumaan ,puol 9 aikoihin .pittää nyt yrittää sinnillä mennä iltaan .
- Kerro........
Näkyillään kirjoitti:
Missäpäin Suomea näkyillään? :)
- Näkyillään
kuin myös kirjoitti:
kyllä töissä oon niinkuin ennenkin ,no siitä kiireestä en tiijä ,muut et jonkin verran ,saa mennä tukka putkella paikasta toiseen , jotta kerkiää tehä .huomenna sit pirteenä töihin kun menee aikaisemmin nukkumaan ,puol 9 aikoihin .pittää nyt yrittää sinnillä mennä iltaan .
Eli huomennakaan ei kerkee juttelee sen enempiä? Mä aattelin vähän pidempään valvoa, ehkä tuonne kymppiin saakka.
- Näkyillään
Kerro........ kirjoitti:
Missäpäin Suomea näkyillään? :)
Mä oon ainakin Kaakkois-Suomessa.
- kuin myös
Näkyillään kirjoitti:
Eli huomennakaan ei kerkee juttelee sen enempiä? Mä aattelin vähän pidempään valvoa, ehkä tuonne kymppiin saakka.
sittenhän sen näkee, jos ei ruokkiksella tavalliseen aikaan .siellä kyllä on sit muitakin kuten yleensä ,mut ei se haittaa.vai meinasit valvoo kymmeneen ,no nukuithan sä päikkärit.kyllä meikäläisellä jo nyt tuntuu että pitäisi päästä yöpuulle ,mut ei voi mennä kun herää sit joskus yheltä yöllä joten on pakko yrittää pitkittää unille menoa.olen tässä samalla kuunnellut musikkia kuulokkeilla .tehnyt noita iskelmä kysymyksiä.jotta toi aika menis .
- Näkyillään
kuin myös kirjoitti:
sittenhän sen näkee, jos ei ruokkiksella tavalliseen aikaan .siellä kyllä on sit muitakin kuten yleensä ,mut ei se haittaa.vai meinasit valvoo kymmeneen ,no nukuithan sä päikkärit.kyllä meikäläisellä jo nyt tuntuu että pitäisi päästä yöpuulle ,mut ei voi mennä kun herää sit joskus yheltä yöllä joten on pakko yrittää pitkittää unille menoa.olen tässä samalla kuunnellut musikkia kuulokkeilla .tehnyt noita iskelmä kysymyksiä.jotta toi aika menis .
Okei, ehkä me ei sit nähä huomenna sillä ruokkiksella nään vain omat työkaverit. Missä päin Suomee sä oot? Ei taideta olla samassa kaupungissa mut ihan kiva on ollut jutella:) Eihän tässä enää kauas niin pääset nukkuu.
- Näkyillään
Näkyillään kirjoitti:
Okei, ehkä me ei sit nähä huomenna sillä ruokkiksella nään vain omat työkaverit. Missä päin Suomee sä oot? Ei taideta olla samassa kaupungissa mut ihan kiva on ollut jutella:) Eihän tässä enää kauas niin pääset nukkuu.
Etkö vastaa enää mitään?!
- kuin myös
Näkyillään kirjoitti:
Etkö vastaa enää mitään?!
sain nukkua puoli 9-4.45
näkyiltiin tänään ,eipä kerennyt rupatella mitään, kun sulla oli kiire, menee varmaan myöhään töissä ,ja aivan rätti poikki.suoraan nukkumaan kun menet kotio.jos aamulla töihin .kauniita unia sinulle!!!!!! - Näkyillään
kuin myös kirjoitti:
sain nukkua puoli 9-4.45
näkyiltiin tänään ,eipä kerennyt rupatella mitään, kun sulla oli kiire, menee varmaan myöhään töissä ,ja aivan rätti poikki.suoraan nukkumaan kun menet kotio.jos aamulla töihin .kauniita unia sinulle!!!!!!Joko sä kerrot mulle missä päin sä kirjottelet? Ai mulla oli kiire, sähän se vaan tulit vastaan ja huikkasit vaan huomenet ja menit pois. Mä niin tahtosin ottaa sua hihasta kiinni ja jutella mut se vaan on niin "vaikeaa". Kaippa se ois taas huomenna mentävä töihin, sit kolme vapaata. Tylsää tulee olemaan... Tänään oli niin ketutus päivä kuin olla ja voi, jospa huomenna ois parempi. Nuku hyvin:)
- Näkyillään
kuin myös kirjoitti:
sain nukkua puoli 9-4.45
näkyiltiin tänään ,eipä kerennyt rupatella mitään, kun sulla oli kiire, menee varmaan myöhään töissä ,ja aivan rätti poikki.suoraan nukkumaan kun menet kotio.jos aamulla töihin .kauniita unia sinulle!!!!!!Kerropas edes mitä sä teet työkses?
- kuin myös
Näkyillään kirjoitti:
Joko sä kerrot mulle missä päin sä kirjottelet? Ai mulla oli kiire, sähän se vaan tulit vastaan ja huikkasit vaan huomenet ja menit pois. Mä niin tahtosin ottaa sua hihasta kiinni ja jutella mut se vaan on niin "vaikeaa". Kaippa se ois taas huomenna mentävä töihin, sit kolme vapaata. Tylsää tulee olemaan... Tänään oli niin ketutus päivä kuin olla ja voi, jospa huomenna ois parempi. Nuku hyvin:)
kyllähän sun pitäisi tietä jos olen huomenet sanonut ,mitäpä jos otat hihasta kiinni ,ja tuut jutteleen kyllä kuuntelen .ja pitäisihän sinun tietää mitä teen työkseni .työn iloa sinne sinullekkin
- Näkyillään
kuin myös kirjoitti:
kyllähän sun pitäisi tietä jos olen huomenet sanonut ,mitäpä jos otat hihasta kiinni ,ja tuut jutteleen kyllä kuuntelen .ja pitäisihän sinun tietää mitä teen työkseni .työn iloa sinne sinullekkin
No jotenkin vaikuttaa siltä ettet oo se kuka sun toivoisin olevan. Mut joo, töihin tästä on lähdettävä. Työniloa vaan sullekin.
- *miekii*
samoin.
- puhu mulle !!!!!
älä pkle taas ala mököttämään koko vuotta
- *en en en möömöö*
ei voi mököttää ku 3tuntia sekin ois aika kivaa mut en mökötä.
- ;P -
;P
- *varmasti sanon*
niin ja hyvää, vuotta mutta sanon sen sulle kuitenki.
- Happy new year!!!
En ehtinnynnä ku oon tulossa sinne toivottelemaan.
- skipiduveinau-
En tietenkään, miksi sellaista edes odotit!
- nainen yksin
Miksi et Pekka itse lähettänyt minulle uudenvuodentoivotusta? :(
- tiäkkö
skipiduveinau harri?
- ghjfghb
Mikset itse?? Kumman vuoro ois ottaa yhteyttä jos tarkkaan mietitään :/
- eikö mikää riitä
mie laitoin kahteen eri numeroon samal ku kaikil muilki osotekirja tyypeil
- Joku jostain
Hyvää alkanutta vuotta 2014!
- Tiedoksi jollekin
Minulle ei merkitse mitään täällä toivottelut.
- Eihän ne mullekaan
Tiedoksi jollekin kirjoitti:
Minulle ei merkitse mitään täällä toivottelut.
Kenen toivotukset merkitsee sulle ylipäätään jotain?
- ne merkitsee
Eihän ne mullekaan kirjoitti:
Kenen toivotukset merkitsee sulle ylipäätään jotain?
Kaikkien jotka mulle henkilökohtaisesti suoraan toivottelee.
- Jaken spesiaali
Hyvää uutta vuotta sullekin Tanja :)
Eihän tässä enää mitään pysty toivottaan, kun oot kadonnu aivan tavoittamattomiin - simplepimple
Sama täällä, ei viestiä kuulunut. Tein häntä varten kivan uudenvuoden kortin jonka olisin lähettänyt hänelle jos hän olisi toivottanut ensin. Syy miksi en itse ensin lähettänyt mitään oli se, että laitoin jo joulun toivotukset ja olisin vaikuttanut tyrkyltä jos vielä erikseen toivottaisin hyvät uudet vuodet.
- *ii***e
***a***
enpä enää julkaise sanoja jotka hautaan sydäämeeni
enkä häiristse oloasi
valitset itse mitä haluat ja teet sen mukaan - toinen ....a
ei hänkään mulle, vastasi omaan jouluntoivotukseeni hänelle haukkumalla, uudenvuoden toivotuksista puhumattakaan.
- Hyvät tavat
Ei maksa paljoa mutta niillä saa paljon hyvää aikaan.
- totta ..
turiset.
- Ei ikinä
totta .. kirjoitti:
turiset.
Joko jk:lla on kahdesta asiasta kyse, a: koitat saada mieheni kaveriksi uudelleen b: olet ollut ihastunut minuun kauan aikaa, ja haukut miestäni koska et voi ikinä saada minua. C : olen joku pakkomielle kun kuuntelet puhelujani ja vakoilee mun elämääni ja se kertoo että oot ihastunut minuun. Kukaan normaali ihminen ei tee tuota! Tiedoksi että en tule eroamaan koskaan, enkä enään tulla olemaan ikinä sun kanssa missään tekemisissä! Sen kun kirjoitat täällä miten ikävä sulla on kaikkia muijia, ja kun oon noin pakkomielle sulle! Sä et ikinä ole edes mun tyyppiä ja laita se sun tyhmää rumaan kalloosi!
- totta ..
Ei ikinä kirjoitti:
Joko jk:lla on kahdesta asiasta kyse, a: koitat saada mieheni kaveriksi uudelleen b: olet ollut ihastunut minuun kauan aikaa, ja haukut miestäni koska et voi ikinä saada minua. C : olen joku pakkomielle kun kuuntelet puhelujani ja vakoilee mun elämääni ja se kertoo että oot ihastunut minuun. Kukaan normaali ihminen ei tee tuota! Tiedoksi että en tule eroamaan koskaan, enkä enään tulla olemaan ikinä sun kanssa missään tekemisissä! Sen kun kirjoitat täällä miten ikävä sulla on kaikkia muijia, ja kun oon noin pakkomielle sulle! Sä et ikinä ole edes mun tyyppiä ja laita se sun tyhmää rumaan kalloosi!
väärin meni, haehan apua itsellesi mahdollisimman pian, olet sen tarpeessa, teksisi oli sitä luokkaa että pöyristytti, elät melko pahoissa harhoissa.
- Hymyä
Et kai sä nyt enää murjota?
- ap.
En kai, en oo ihan varma...
- Hymyä
ap. kirjoitti:
En kai, en oo ihan varma...
Älä enää murjota, onhan tässä päiviä joita voidaan yhdessä viettää kunhan annat vähän vinkkiä:)
- huomenta sulle
Hymyä kirjoitti:
Älä enää murjota, onhan tässä päiviä joita voidaan yhdessä viettää kunhan annat vähän vinkkiä:)
sä se jaksat alkaa aina aamusta ton naisten jallituksen. ei ap.
- anna vähän
Hymyä kirjoitti:
tunnisteita itestäsi, muuta kuin tuo merkki perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1527666Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2085680Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.354594KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104226Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753934Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,313704Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on122981Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1032894Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,712416Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1122305