Finnmatkoille töihin 2014

Lauravain

Moikka,

onko täällä muita, jotka hakivat Finnmatkoille oppaaksi tai lastenkerhonohjaajaksi? Millaiset fiilikset jäi puhelinhaastattelusta?
Itse jännitän, tuleeko kutsua helmikuun rekrypäiville!

31

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaoppaaxi

      Kutsu tuli ainakin tänne. Rekrypäivät lähestyvät....

    • Tyttönen

      Mihin rekrypäivistä olet menossa? Itselläni 10.1.
      Kamala jännitys päällä..............huhhuh

    • lölleri

      up up onko kukaan nyt hakemassa syksyksi 2014? Finnmatkoille siis.

      • lastenkerhooon

        Haen lastenkerhon ohjaajaksi :) Toivottavasti saan työn!!!
        Mihin haet itse?


    • oppaaksi

      Mutta eihän tuo haku ole vielä edes alkanut... vai onko?

      • terppa2

        alkaa viikolla 23


    • vk23

      Pitäisi alkaa viikolla 23, eli varmaankin huomenna.

    • huhhuh1

      HAKU EI OLE VIELÄKÄÄN AUENNUT ??? Aluksi piti alkaa toukokuussa.... sitten viikolla 23...... ja ny ton kesäkuu ja viikko 24.... hyvä homma finnmatkat.... hienosti hoidatte homman................. Alkaako haku ollenkaan? Miksi ette vain avaa hakua??

      • Mymmeli2014

        Heips, Haku on nyt alkanut, huomasin Finnmatkojen sivuilta! :D

        Haluaisin niiiin kovasti hakea vaikka pääsisin aloittamaan työt vasta ensi vuoden alusta :( yhyyyy


    • nmaro

      Itse heitin juuri äsken Finkkuja hakemuksella :D

      • Tervekaikille

        Mihin työhön hait? Itse hain lastenkerhon ohjaajaksi :-)


    • nmaro

      Oppaaksihan minä :)

      • Mymmeli2014

        Minäkin kumminkin laitoin hakemuksen sisään! Oppaaksi haaveilen myös ja siihen lähti hakemus :D


    • nmaro

      Jee! :D Mitäs ikäluokkaa täällä muut ovat? :)

      • Mymmeli2014

        :D 22 oon minä, mites muut?


      • Tervekaikille

        Justiinsa täytin 20! Tuleekohan hakupäätöksiä vasta haun loputtua vai onko joku saanut vastauksia jo kesken haun?
        Tulipas epäselvä... Toivottavasti joku ymmärsi!

        Tsemppiä kaikille, toivottavasti päästään!


    • nmaro

      Mä oon sit seniori, juuri täytin 25 :D Ei oo kyllä tietoa, koska päätöksiä tulee. Tuleekohan muille toimistoille hakuja vielä? Tjärellähän jo oli, mutta oon yrittäny väijyä myös Nazarin hakuja.

      • Mymmeli2014

        Hei, uskoisin että vasta lopussa tulisi kutsuja puhelinhaastatteluun tai vastaavaan. Nooh jos nyt ei tärppää niin eiköhän parin kuukauden päästä ala haut kesälle 2015 :)

        Mutta halu on kyllä erittäin kova päästä


    • Tervekaikille

      Moikka taas!

      Laitoin itse hakemuksen heti saman päivänä kun haku aukesi. Vastaukseksi tuli heti, että hakemus on tullut perille.
      Puhuin ystäväni kanssa, joka laittoi hakemuksen pari päivää sitten ja sai vastaukseksi heti tunnin kuluttua persoonallisuustestin toisen testin. Hän teki testit heti. Testien jälkeen meni taas noin tunti ja tuli kutsu suoraan rekrypäivään??

      Tuliko teilläkin suoraan ne testit? Minulle ei ole tullut mitään ja paniikki alkaa tulla...

      • Mymmeli2014

        Apua!! Vai että heti tuli kutsu! Mulle tuli kyllä testit mutta ei mtn kutsua :(

        Hyi nyt iski järkyttävä oksettava paniikki :( yhyyyyy


    • nmaro

      Mulle tuli kanssa jo kutsu sinne. Rupes vaan epäilyttämään, että järjestelmässä on joku bugi, kun se tuli niin äkkiä. Mitään päivämäärää ei annettu, vaan infotiin vaan, että rekrypäivä on elokuussa ja myöhemmin tulee tietoa päivämäärästä.

    • Mymmeli2014

      Voi ei! Kai tämä sitten tarkoittaa ettei minua valittu sinne. Tuliko teille valituille joku ilmotus kun olitte tehneet sen toisen testin(viimeisen) mint, joku kuittaus että se on vastaanotettu?

    • nmaro

      Ei tullu ainakaan mulle mitään kuittausta. Ja äläs nyt vaivu epätoivoon, onhan tässä vielä paljon aikaa saada kutsuja! :)

    • Tervekaikille

      Itse en saanut edes testejä.....?? :(

    • nmaro

      Tietääkseni tuossakin saattaa kestää muutama viikko ennen kuin niitä testejä tulee :)

      • x2.3

        Oletteko selvittänyt, millaiset vakuutukset kyseisessä maassa on. Palkataanko teidät Finnmatkoille vai paikallisen maan yhtiöön.


    • välivuodenviettäjä

      Hakemus laitettu juuri menemään, lastenkerhoo! Toivotaan, että tärppää!

      • x2.3

        välivuoudenviettäjä

        Sitten kun sinut palkataan, ole tarkkana, kuka on työnantaja, ja vielä tarkempi vakuutuksien suhteen. Käy yksityiskohtaisesti läpi, mitä vakuutukset korvaa.
        Miuluiden muistio kyseisestä neuvottelusta. Ja käytetty kieli, jota ymmärrät.


      • Välivuodenviettäjä
        x2.3 kirjoitti:

        välivuoudenviettäjä

        Sitten kun sinut palkataan, ole tarkkana, kuka on työnantaja, ja vielä tarkempi vakuutuksien suhteen. Käy yksityiskohtaisesti läpi, mitä vakuutukset korvaa.
        Miuluiden muistio kyseisestä neuvottelusta. Ja käytetty kieli, jota ymmärrät.

        Kiitos vinkeistä! Äsken sain testit x2 sähköpostiin ja nyt odotellaan!


    • X2.3

      Jos sairastut, sinulle annetaan lopputili, ja sen jälkeen olet omillasi.
      Kannattaa ottaa oma vakuutus, joka korvaa jotakin.
      Tämä on kyseisen firman tapa toimia.

    • blaahFinnmatkat

      No? Mites kaikilla meni? Itselleni ei kuulunut ensimmäisen testin jälkeen enään mitään...................................?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe