Ärsyttävä piirre Nhl14-pelissä

14+18

Olen huomannut että tässä on sama juttu kuin lähes kaikissa Nhl-peleissä, että maaleja tulee aivan helvetisti ja kokoajan soi omissa. On lähes täysi mahdottomuus että peli voisi päättyä esim 2-1 tai 3-2 varsinkin jos pelaa 20 minuutin erillä. Mielestäni olisi hienoa että oma puolustuspää ei vuotaisi jatkuvasti, eikä toisaalta itsekään saisi tehtyä maalia joka komannella laukauksella.

Onkohan vika enemmän minussa vai pelissä? Esimerkkinä se että pelasin supertähti tasolla Yhdysvalloilla Kanadaa vastaan 10 minuutin erillä, niin peli päättyi Kanadan 15-14 voittoon jatkoerässä.

Olen kyllä aina välillä pystynyt puolustamaan ihan kohtuullisen hyvin ja riistämään kiekkoja vastujan lavasta omassa päässä. Siitä huolimatta kone tekee aina väkisin kauhean määrän maaleja lyhyen ajan sisällä ja siitä on sitten enää mahdoton nausta voittoon.

Tuntuu että tässä pelissä on mahdotonta puolustaa ilman että tulee kokoajan jäähyjä ja/tai soi omassa päässä. Aloituksistakin yleensä häviän hieman yli puolet. Maaleja kyllä saan tehtyä kun rynnin vauhdilla pois omasta päästä ja taklailen vastustajat nippuun. Lähes varma tapa tehdä maalia on luistella siniviivan yli ja vetää saman tien kauhea lämäri niin useimmiten se painuu maalin yläkulmaan. Onko peli paska vai olenko paska pelaaja?

8

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+18

      Unohdin mainita, että minulla näyttää olevan aivan sama juttu kuin joillakin muilla pelaajilla, että hyökkäysalueella syötöt menevät lähes poikkeuksetta vastustajan lapaan. Siitä sitten tulee liian usein maaliin johtavia läpiajoja vastustajalle.

      • 14+18

        Ei kauheasti auta vaikka olen muutellut joukkueen pelitaktiikkaakin asetuksista.


      • 14+18 kirjoitti:

        Ei kauheasti auta vaikka olen muutellut joukkueen pelitaktiikkaakin asetuksista.

        Skriptattuja paskapelejä, varsinkin NHL jota on syytä pelata vain ihmisten kesken. Fifassa pärjää jopa Legendaryllä pelatessa kun jaksaa keskittyä, jos et, niin käy huonosti.


    • 14+18

      Joopa joo, tosi uskattavaa taas kerran kun pelasin Anaheimilla Carolinaa vastaan ja voitin 19-8. Ei todellakaan näytä kauniilta tulostaululla edes voittaneen joukkueen kannalta. En usko että mikään Nhl ottelu on koskaan päättynyt noin rumiin lukemiin.

      • 14+18

        Siis ei ole kyllä yhtään uskottavaa.


    • anttonilla

      Muistaakseni asetuksista voi säätää maalien yleisyyttä.

    • paskapeli

      Online pelejä pelaan itse ja kyllä ohjain sai taas äsken tuta vitutuksen ja raivon. Pääsin tuonne lähes 60 levelin tasolle, mutta nyt olen hävinnyt viimeisestä 20 pelistä 18. 5 viime pelissä lauoin noin 30 kertaa per ottelu ja näissä otteluissa syntyi yhteensä 3 maalia. Vastustajat tekivät sen sijaan about samoilla laukauksilla 20 maalia. Pelasin ite kaikki pelit Kingseillä, maalissa J.Quick. Ei paljon auttanut 91lvl maalivahti. Tuntu kun kaikki kiekot pomppis vastustajalle ja vaikka kuinka yrittää taistella nii sit maalivahti imee jonkun nollakulma laukauksen. Vittu mitä paskaa ihan tosi. Jotain tasasuutta kaipais näihin touhuihin. Olen toki saavuttanut myös huikeita voittoputkia mut ne unohtuu kyllä nopeesti kun 10 peliä tullu putkeen turpaa.

    • nhl fanboy

      Itse opin puolustamaan nhl 14 parhaiten pelaamalla pari ottelua brittien jengillä ja vastaan kanada. Pelasin 3 ottelua ja olen nyt puolet parempi puolustamaan :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe