parhaat iskulauseet

misuhelsinki

No miehet. Mitkä ovat parhaita iskulauseita joilla teitä on yritetty iskeä? Entä mitkä ovat parhaat teidän omista iskulauseistanne? Olen niin avuton tällaisissa tilanteissa. Rohkeutta löytyy mennä puhumaan miehelle baarissa, mutta sitten menee kieli solmuun kun ei keksi mitään sanottavaa... Ja vietän taas illan yksin? Eli isku lauseita kehiin ja aloitetaan! ;)

30

2915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnholmes

      "Lähdeks paneen" kysyi nainen!

    • 67rk

      Ei naiset iske miehiä.

      • ???

        Miksei muka?


      • mielummin yksin..

        Kyllä ne iskee mutta minkälaiset naiset? Oman kokemukseni mukaan lihavat punapäät.


      • Marianne89
        mielummin yksin.. kirjoitti:

        Kyllä ne iskee mutta minkälaiset naiset? Oman kokemukseni mukaan lihavat punapäät.

        Mikä punapäisyydessä on vikana? Omat hiukseni olivat alunperin tylsän tummat maantienruskeat, joten innostuin aika paljonkin punaruskeista hiuksista ja nykyisin otan sellaisen sävytyksen aina sopivin väliajoin.


      • Onko hankalaa
        ??? kirjoitti:

        Miksei muka?

        Siittiö ui munasoluun, ei toisinpäin.


      • Häh?
        Onko hankalaa kirjoitti:

        Siittiö ui munasoluun, ei toisinpäin.

        Mikä perustelu toi nyt oli olevinaan? Nainenkin voi vietellä miehen.


      • sdgsd
        Onko hankalaa kirjoitti:

        Siittiö ui munasoluun, ei toisinpäin.

        Vai siis luuletko että iskeminen tarkoittaa mulkun laittamista sisään? Siinä tapauksessa säälin sua typeryytesi vuoksi.


      • Niin hankalaa
        Häh? kirjoitti:

        Mikä perustelu toi nyt oli olevinaan? Nainenkin voi vietellä miehen.

        Et oikein ymmärrä, mitä eroa viettelemisellä ja iskemisellä on näköjään...

        *Iskeminen on suorasukaista, aktiivista ja tavoitehakuista (eli maskuliinsta) toimintaa, jolla on tarkoitus tehdä samanaikaisesti selväksi kiinnostus sekä ilmaista toive jollekin pidemmälle/syvemmälle aktiviteetille (panolle ja/tai parisuhteelle)

        Viettely on epäsuoraa, flirttailevaa ja pääpiirteissä passiivista (eli feminiinistä) toimintaa, tai tarkemmin sanottuna toimimattomuutta, jossa nainen vihjailee eleillä, kehonkielellä ja sanoillaan olevansa halukas ja valmis iskettäväksi*, joskus selvemmin, joskun kierellen aihetta kuin kissa kuumaa puuroa.


      • ehkä käsitteet meni
        Niin hankalaa kirjoitti:

        Et oikein ymmärrä, mitä eroa viettelemisellä ja iskemisellä on näköjään...

        *Iskeminen on suorasukaista, aktiivista ja tavoitehakuista (eli maskuliinsta) toimintaa, jolla on tarkoitus tehdä samanaikaisesti selväksi kiinnostus sekä ilmaista toive jollekin pidemmälle/syvemmälle aktiviteetille (panolle ja/tai parisuhteelle)

        Viettely on epäsuoraa, flirttailevaa ja pääpiirteissä passiivista (eli feminiinistä) toimintaa, tai tarkemmin sanottuna toimimattomuutta, jossa nainen vihjailee eleillä, kehonkielellä ja sanoillaan olevansa halukas ja valmis iskettäväksi*, joskus selvemmin, joskun kierellen aihetta kuin kissa kuumaa puuroa.

        Jep, mutta nainenkin voi iskeä, ihan suorasukaisella ja aktiivisella tavalla. Se, että kukaan nainen ei ole tehnyt suoraa aloitetta juuri sulle, ei tarkoita, etteivät naiset ikinä tee suoria ehdotuksia.

        Maskuliinisuus/feminiinisyys tuossa tapauksessa ovat vain kulttuurisidonnaisia termejä.


      • Ei tänne näitä
        ehkä käsitteet meni kirjoitti:

        Jep, mutta nainenkin voi iskeä, ihan suorasukaisella ja aktiivisella tavalla. Se, että kukaan nainen ei ole tehnyt suoraa aloitetta juuri sulle, ei tarkoita, etteivät naiset ikinä tee suoria ehdotuksia.

        Maskuliinisuus/feminiinisyys tuossa tapauksessa ovat vain kulttuurisidonnaisia termejä.

        ''Maskuliinisuus/feminiinisyys tuossa tapauksessa ovat vain kulttuurisidonnaisia termejä. ''

        SRS please leave --->


      • Edelleen hankalaa
        ehkä käsitteet meni kirjoitti:

        Jep, mutta nainenkin voi iskeä, ihan suorasukaisella ja aktiivisella tavalla. Se, että kukaan nainen ei ole tehnyt suoraa aloitetta juuri sulle, ei tarkoita, etteivät naiset ikinä tee suoria ehdotuksia.

        Maskuliinisuus/feminiinisyys tuossa tapauksessa ovat vain kulttuurisidonnaisia termejä.

        Totta, nainenkin VOI iskeä miehen, siinä missä missä mies VOI saada lasten huoltajuuden avioerossa, paitsi KÄYTÄNNÖSSÄ EI voi, ainakaan Suomessa.


      • ...
        Ei tänne näitä kirjoitti:

        ''Maskuliinisuus/feminiinisyys tuossa tapauksessa ovat vain kulttuurisidonnaisia termejä. ''

        SRS please leave --->

        Siinähän se probleema on, naiset eivät saa iskeä, koska pidätte sitä liian maskuliinisena. ihan sama, pointtina nyt vaan oli, että jotkut naisetkin iskevät, vaikka se nyt ympäristössä käsitetään maskuliiniseksi epänaiselliseksi toiminnaksi. Eivät teitä tietenkään.


      • ...
        Edelleen hankalaa kirjoitti:

        Totta, nainenkin VOI iskeä miehen, siinä missä missä mies VOI saada lasten huoltajuuden avioerossa, paitsi KÄYTÄNNÖSSÄ EI voi, ainakaan Suomessa.

        Tarkoitin, että iskuyrityksillä ei ole, tai ei ainakaan PITÄISI olla mitään tekemistä biologisen sukupuolen kanssa. Se on meidän yhteiskunnassa se juttu, että naiset eivät "saa" iskeä. Jotkut, jotka ei välitä yhteiskunnan säännöistä, iskevät silti.


      • näinn
        Marianne89 kirjoitti:

        Mikä punapäisyydessä on vikana? Omat hiukseni olivat alunperin tylsän tummat maantienruskeat, joten innostuin aika paljonkin punaruskeista hiuksista ja nykyisin otan sellaisen sävytyksen aina sopivin väliajoin.

        näyttää sirkuspelleltä, jos on punaiseksi värjätyt hiukset. Siksi.


      • zaruska
        Häh? kirjoitti:

        Mikä perustelu toi nyt oli olevinaan? Nainenkin voi vietellä miehen.

        okei vietellä, se on helppoa mutta eri asia kuin iskeminen. En voi mennä miehen luo sanomaan meille vai teille.


    • huoh-.-

      Jep. vain ylipainoiset naiset iskevät miehiä. normaali/hoikkien ei tarvitse ja voitte kiittää pelimiehiä tästä, Ovat myös tulevien naistenne neitsyydet vieneet. voi voi voi voi.. Sellasta se elämä on.

    • Vanillafizz

      Olen pyöreähkö,eikä minun oo tarvinnu iskeä miehiä baarissa,he iskevät mua yleensä,enkä ole punapää,ja suhteita on ollut monia ja itse olen heidät jättänyt kaikki.

    • Joopajoo009

      Heh, jotenkin koomista...nainen kysyy miehiltä parhaita iskulauseita, joilla naiset ovat heitä yrittäneet iskeä. Yhtään kunnollista vastausta ei tähän ketjuun ole tullut.

      Vastaukset loistavat poissaolollaan, koska totuus nyt vain on se, etteivät naiset iske miehiä. He vain odottavat prinsessoina, että miehet tekevät kaikki aloitteet.

      • Koomista on se, että miehet ruikuttavat, että naisten pitää olla aktiivisia, mutta kun joku ilmoittaa yrittävänsä, se teilataan heti. Peruste: haluttavien naisten ei tarvitse, joten ei niitä aloitteita siis halutakaan! Tässä se nyt nähtiin taas... Aloitteen tekevän naisen täytyy miehen mielestä olla jotenkin viallinen, koska joutuu itse lähestymään eikä hänestä kukaan kiinnostu sen enempää tai jopa vähemmän kuin roolinsa ymmärtävästä passiivisesta naisesta.


    • Ihan hyvät

      Moi, se tekee 19,95€. Olisko sitä 5 centtiä? Ja oliko plussakorttia?

    • Jagdpanther

      Mut yritettiin iskeä kerran näin. "Ootko metsäinssiopiskelija? Mun isällä on 120 hehtaaria metsää." Olo oli sangen mielenkiintoinen...

    • -S-

      Siis jos haluat ISKEÄ fiksun miehen, joka on ulkoisesti hyvätapainen (mutta sängyssä ei kuitenkaan mikään siveyden sipuli), niin aloita vaikka sanomalla jotain tähän tyyliin:
      "Moi, mä huomasin sut ja haluisin vähän tutustua suhun, jos meillä vaikka olisi samansuuntaisia kiinnostuksen kohteita. Ja jos vaikka ei olisikaan, niin ainahan me voidaan harrastaa vain eläimellistä seksiä, jos se vaan sulle sopii."
      -S-

    • total scum

      Tämmönen tuli mieleen: Onko sun äiti jäteastia, kun olet noin nuhjuinen ja ruma oksennusläj, vitun homo.

    • 323232

      Melkoista keskustelua. En tiedä mikä olis paras, yleensä naiset eivät "iske" millään iskurepliikeillä vaan enemmänkin vain osoittamalla kaikenlaista kiinnostusta.

      Mene vain juttelemaan niitä näitä, samantekevää melkein mitä sanot kunhan nyt et mitään loukkaavaa. Niin ja tee jossain vaiheessa selväksi pienellä vihjeellä vaikka että olet kiinnostunut. Kysy esim. onko mies sinkku ja jos on niin voit vaikka pienesti ihmetellä kun on niin komea/mukava/hauska tms. Luulisi riittävän vihjeeksi, jos ei niin suutele :)

    • qwer1234

      Tilanne oli, että yökerhossa baaritiskillä muutaman kerran silmäiltiin toisiamme, kunnes vähän myöhemmin huomaan hänen tulleen taakseni ja koskettavan olkapäätäni.

      "Moi!"

      (oho, shit, mitä sanoa tohonkin...) "Moikka sullekkin!"

      "Sulla on magee huivi."

      (?? :D) "Joo, antaa katu-uskottavuutta :)"

      Ja niin edelleen.

      Eli ei siinä mitään, kannattaa vähän ensin tunnustella tilannetta, rohkeasti katsoa silmiin ja ja jos mies kestää sen, niin sitten vain juttelemaan :)

      Mulla itellä on tuo saantihuivi, ei petä koskaan :D

    • kiltti mies.

      Minua ei todellakaan ole yritetty iskeä koskaan.

      • keskipiste.

        mieki pyri nvaroon kaikkii iskemisii. kaupungil saa olla varuillaa tiä millo saa lekasta piähä


    • Hukassa2014

      Minua on yritetty näin iskeä.

      1. Tanssilattialla nainen tuli halaamaan.
      2. Nainen veti mut tanssimaan ja suutelemaan.
      3. Nainen veti mua kädestä, yhdessä tapahtumassa.
      4. Nainen raapi mua kädestä
      5. Nainen lisäsi mut messengeriin, sai multa puhelin-numeron soitteli ja kysyi kuulumisia.

      Yksikään näistä ei johtanut sänkyyn mutta jotain yritystä vastakkaiselta puolelta. Itse en luokita flirttailua iskemiseksi.

      Se mikä johti sänkyyn naisen kanssa niin puheltiin baarissa (tiskillä sanoin moi, mikä meinininki?) jotenkin ne kemiat vaan natsasi ja jutut. Jos en itse keksinyt mitään niin nainen kyllä keksi jotain puhuttavaa ja jos tuli aika pitkäksi niin hän kuljetti mut toiseen baariinkiin. Aika noloa näin jälkeenpäin ajateltuna että nainen lopulta vei koko juttua.

    • Naisiskijä

      Katsot silmiin, hymyilet.
      Jos istuu pöydässä, pyydä tanssimaan. Voit myös kysyä, saako tähän istua, luvan saatuasi istut viereen ja alat jutella. Ihan niitä näitä. Laita käsi kevyesti reidelle tai kädelle, kosketa, suutele. Näytä että haluat. Siis jos haluat tehdä lähempää tuttavuutta ja seksiä. Mies joko suostuu tai ei suostu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe