Apua tarvitaan

Työläinen

Osaisko kukaan kertoa että meneekö läppäri rikki jos näppäimistölle kaatui pikku tippa limsaa

5

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu näppäimistöstä. Jos se on roiskesuojattu niin ei välttämättä mene. Jos taas ei niin voi mennä jos ei toimi nopeasti.

    • Desikö?

      Eikös "työläinen" sen parhaiten itse totea koneen äärellä, limsan kaatumisen jälkeen?
      Kerro kuinka kävi?
      Mikä muuten on "pikku tippa" tässä tapauksessa?

      • Työläinen

        Kävi niin että läppäri toimii hyvin ainakin ja pikku tippa tässä tapauksessa tarkoittaa sitä että näppäimistölle meni ihan vaan semmoinen pikku läikkä


    • lapsille tabletti

      Sokeri alkaa aikaamyöten tahmata näppistä ja koneen sisälle päästyään tehdä tuhoja. Yhteys asiantuntijaan joka saattaa pystyä kartoittamaan tilanteen ja toimia sen mukaisesti.

    • Vielä toimii

      Kävi joskus niin, että taskulaskimen päälle putosi appelsiinista pisara. Se jumitti yhden näppäimen aika hyvin. Täytyi painaa voimalla, niin näppäin meni alas pienen paukahduksen kanssa, miten lienee se appelsiinin sokeripitoinen mehu siihen olikaan kuivunut.
      Näppäin kyllä hieman norjistui, parin vuoden aikana. Mutta kun se oli seisonut laatikossa kymmenisen vuotta, niin taas pelaa täydellisen hyvin :-)
      Että ei koskaan kannata hätäillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe