Sweet Park hotel

8-12

Onko kokemuksia tästä hotellista Sidessä? Deturin sivuilla markkinoidaan.
Niin plussat kuin miinuksetkin. Ja M8issä on Siden keskusta - siellä niemessäkö? Vinkatkaa sivua, josta löytyisi kuvia,

3

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14-14

      Jokohan joku olisi käynyt täällä. Kommentteja kiitos!

    • 14-14

      Nostan ylös kysyäkseni hotellista. Kai joku on lomaillut täällä?

      • 14-14

        Vastaanpa itse käytyäni siellä. Hotelli on mielstäni hostellitasoa. Jostakin syystä suomalaiset majoitetaan aina huonoimpiin huoneisiin. Asuin ylimmässä , 5. , kerroksessa ja vaikutti siltä, että alemmat kerrokset oli remontoitu, mutta ylintä ei.
        Vessan suihku toimi hyvin ja kuumaa vettäkin tuli. Mutta se vesi jäi lillumaan lähes puoleksi tunniksi lattialle. Olikohan lattiakallistukset jääneet mittaamatta...
        Ikkunoiden ja ovien karmien maalit olivat rapistuneet.. Sähöpistoke lähti laitteen mukaan. Ilmeinen sähköiskun vaara!
        Ruoka oli ihan syötävää, vaikka valintaa ei ollutkaan. Salaatteja monenlaisia ja ne jälkiruuat pakottavat minut nyt viikkojen laihduskuurille.
        Viikko huipentui "Turkin vesisateeseen" En valita enää Suomen vesisateita, sillä nyt oli oikea vesisade. Koska ylimmän kerroksen käytävässä ei ollut lasituksia, niin sade tulvi käytävälle ja siitä sitten oven ali huoneeseen. Eikä siinä kaikki. Ravintola oli alimmassa kerroksessa ja ravintolassa saimme ihailla vesiputousta. Seinä vuosi vettä ihan reilusti ravintolan lattialle. Samoin näin myös porrasputouksen. Toisesta kerroksesta virtasi vesi portaikkoa pitkin alempaan kerrokseen. Tietenkään hissiin ei uskaltanut mennä, eikä toinen hissi toiminut sadepäivänä.
        Mutta niinhaän se on, että sitä saa, mistä haluaa maksaa.
        Jäin miettimään miten hotelli kestää Välimeren talvisateet, kun jo parin päivän vesisade näytti vesieristysten puutteet.
        Henkilökunta oli ihan asiallista. Vain kerran piti huomautta ettei minuun kosketa.
        Saksaa osasivat enemmän kuin englantia ja muutenkin hotellissa oli enemmistö saksalaisia.
        Lisää kommetteja ja kuvia löytyy nettisvuilta, esim http://www.holidaycheck.de/hotel-Urlaubsbilder_smartline Sweet Park-ch_ub-hid_396221.html?mediaOrder=4&action=detail&detailPage=85#detailView


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe