Karvaiset jalkakarvat miehellä

Apinamies4ever

Olen 18v poju ja ''kärsinyt'' todella karvaisista jalkakarvoista 14-vuotiaasta lähtien. Murrosikä alkoi 12-vuotiaana ja todellakin nopeaa kasvoi nuo jalkakarvat eli todellakin ollut oikeastaan 14-vuotiaasta lähtien samanlaiset kuin nyt. Vituttaa sinänsä kun en uskalla mennä uimaan,käydä saunassa kavereiden kanssa tai pitää sortseja kun porukka tulee varmasti sanomaan nuista mun karvaisita jaloista. Rippi koulussa nuista mainittiin ku kävin saunassa ja mua kutsuttiin silloin apinaksi.. Ihmetten kyllä sitä että käsissä ei ole vielä paljon karvoja ja mahakarvoja ei ole juurikaan ollenkaan... Ja isälläni ei ole lähelekkään yhtä karvaiset jalat ku mulla. Mulla on tosi tummat ja 2-2,5cm pitkät karvat ja siitä on tiheästi. Oon miettiny laserleikkausta että sais kokaan pois ja säästänyt siihen rahaakin mutta näyttäs nii tyhmältä ku olis posliini jalat.. En uskalla seurustella kenenkään tytön kanssa koska luulen että mun ikäiset tytöt juoksisivat kirkuen karkuun ku näkis ne.. Eli mitä tässä pitäs tehä? Vinkkejä tähän :/

4

1570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvvo

      Itsellänikin oli jotenkin karvaiset jalat jo 13 vuotiaana, mutta ne olivat niin vaaleita vielä. Nyt 20 ne ovat hieman tummuneet. Kukaan ei onneksi ole sanonut niistä mitään paitsi munakarvoista yksi mun kaveri sanoi joskus 9 vuotta sitten kun saunottiin ja hänellä ei ollut mitään, mutta minulla oli. No 18 vuotiaasta asti on karvat jo näyttäneet kuten muillakin. Ei tartte enää peitellä uikkareilla munia. Koeta vaan kestää.

    • sugar1

      Laseria ei kannata miettiä jos et tosiaan haluu loppuelämäkseks posliinijalkoja. Kato jonkun kauneushoitolan sivuilta sokerointia, moni paikka tekee miehilleki. Siinä se karva poistetaan juurineen ja pitäis muutamien kertojen jälkeen kasvaa hennompana sitten takasin.---> http://www.sokerointi.info/

      Ja täällä samanikänen vastakkaisen sukupuolen edustaja, jos joku susta oikeesti tykkää niin ei kyllä vaan joidenkin jalkakarvojen takia juokse karkuun tai on kyllä tyhmä :D toivottavasti oli jotakin apua!

    • esmess

      Mun mielest miehil kuuluukin olla karvaset jalat. Oon ite kans 18 ja ööö kaikki? ikäseni pojat mitä oon nähny rannoil ja muutenki, ni niil on ollu ees jonkun verran jalois karvoi, enkä oo huomannu et ketään ois kiinnittäny huomii jos jollain on ollu tosi tiheesti sitä karvaa, eikä tyttöi ainakaan oo haitannut.

    • Anonyymi

      Kommentti aidosta elämästä: Olen syntynyt vuonna 1986 eli tällä hetketkellä (07/2024) olen 38-vuotias mies. Sääri- ja reisikarvat alkoivat kasvaa, kun olin noin 12-vuotias. Tuolloin häpesin sitä, kun muilla ei kasvanut ja kuljin aina farkuissa.
      Kun olin yläasteella seitsemännellä luokalla näin liikuntatunnilla pari kaveria, joilla oli valtavan tuuheat ja tummat säärikarvat. Tuolloin he olivat samanikäisiä kuin minä eli 13-14-vuotiaita. Nuo pojat saivat muutamia kommentteja karvoistaan mutta ne olivat kateellisten tyyppien kehuja: ”Kunnon turkki äijällä”, ”Ei tuu talvella kylmä”.
      Samaan aikaan olin itse verhoutunut pitkiin housuihin.
      Muistan hetken kun päätin paljastaa karvaiset sääreni. Saman tien naiset ja miehet alkoivat kommentoimaan asiaa: olin 15-vuotias, rippileiriltä juuri päässyt ja sain useasti kuulla kommenttia kuinka karvainen olen. Minulla on. luonnostaan isot lihaksikkaat pohkeet, joita ei tarvitse juurikaan treenata. Päätin että en jaksa enää ”hävetä” vaan annoin karvojen kasvaa.
      Monessa parisuhteesss juuri jalkakarvoja on kehuttu kunhan vain muistaa trimmata intiimi paikoista.

      Kaikille niille nuorille miehille, joilla sääri- ja reisikarvat alkaa kasvaa, sanon näin: Ole ylpeä karvoistasi, älä sheivaa. Ei ole mitään seksikkäämpää kuin karvainen nuori mies, joka on ylpeä itsestään ja luojan suomasta genetiikasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7754
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4596
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3251
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1476
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1189
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe