Mikä on veikkauksenne siitä että milloin loppuu
Boatmanin rahat / kärsivällisyys. Viimeiset viisi
vuotta jokaisena vuotena reilut tappiot, yhteensä
831.000 €. Sanotaan että purjehtiminen on kallis
harrastus, mutta taitaa purjeveneiden myyminen
olla paljon kalliimpi harrastus ( 166.000 € / vuosi)
auts !!!
Boatman Group
21
2523
Vastaukset
- Meni jo..
Idioottimainen kommentti
- pösilö
Veikkaukseni on että sinä ole Boatmanin kilpailija.
- Myös ihmettelevä
Boatmanin toiminta on yrityksen kotisivujen mukaan edelleen aktiivista. Esimerkiksi "tulevissa tapahtumissa" on uutuusvene Bavaria Cruiser 40:n esittely Turun venemessuilla lokakuussa 2011. Tämä saattaa yrityksen toimintakulttuuria tuntemattomasta vaikuttaa jotenkin ristiriitaiselta, varsinkin kun kotisivujen Bavaria myynti -osuudessa kerrotaan, että "olemme luopuneet Bavaria myynnistä".
Koska oma veneemme on ostettu kyseisestä yrityksestä, itse en ole yllättynyt enää mistään. Sen haluaisin kuitenkin (nimimerkki) pösilöltä tietää, että millä alalla Boatmanilla on kilpailijoita? Ainakaan venemessuilla yrityksen toiminta ei ole viime vuosina ollut näkyvää. Vai odotellaanko siellä edelleen vuoden 2011 Turun venemessuja? - 14+19
Niin kuin olen aikaisemminkin sanonut, niin samppanja on kylmässä odottamassa Boatmanin lopullista konkurssia.
Sen verran "henkistä väkivaltaa" on tullut sen firman kohdalta niskaani.- Ent. asiakas
Sillä on nyt jotain "bisneksiä" vetämässä ryssien kanssa Päijänteen rannalla? Kuka tietää näistä enemmän? Pitäisikö jonkun kunnan isiä varoitella?
- 6+17
Bavaria Yachts tai Boatman on syytön siihen, että 1990 -luvun lopulta alkanut suomalaisten brändihype onnistui. Venelehdellä oli merkittävät rooli, kannessa oli Bavaria Cruiser 38 -tapaiset majoitustilat terassilla, joilla ei juurikaan ole purjehduksen kanssa mitään tekemistä.
Lehden olisi pitänyt esitellä oikeita purjeveneitä niin on ostajilla olisi ollut parempi focus, hyvin purjehtivalla veneellä purjehtiminen on paljon hauskempaa. Asuttavuuden ja purjehduksen voi yhdistää ,esim:
http://www.pogostructures.com/en/cruising-sailboats/pogo-30-in-development/ - hjyt
6+17 kirjoitti:
Bavaria Yachts tai Boatman on syytön siihen, että 1990 -luvun lopulta alkanut suomalaisten brändihype onnistui. Venelehdellä oli merkittävät rooli, kannessa oli Bavaria Cruiser 38 -tapaiset majoitustilat terassilla, joilla ei juurikaan ole purjehduksen kanssa mitään tekemistä.
Lehden olisi pitänyt esitellä oikeita purjeveneitä niin on ostajilla olisi ollut parempi focus, hyvin purjehtivalla veneellä purjehtiminen on paljon hauskempaa. Asuttavuuden ja purjehduksen voi yhdistää ,esim:
http://www.pogostructures.com/en/cruising-sailboats/pogo-30-in-development/Kai Boatmanin pitää lähteä veneäläisten kanssa johonkin
hämärä mökkibusineksiin kun omat rahat ovat loppu.
Varmaan ne venäläiset maksaa jotain bulvaanina
toimimisesta. - Oikeesti purjehtiva
6+17 kirjoitti:
Bavaria Yachts tai Boatman on syytön siihen, että 1990 -luvun lopulta alkanut suomalaisten brändihype onnistui. Venelehdellä oli merkittävät rooli, kannessa oli Bavaria Cruiser 38 -tapaiset majoitustilat terassilla, joilla ei juurikaan ole purjehduksen kanssa mitään tekemistä.
Lehden olisi pitänyt esitellä oikeita purjeveneitä niin on ostajilla olisi ollut parempi focus, hyvin purjehtivalla veneellä purjehtiminen on paljon hauskempaa. Asuttavuuden ja purjehduksen voi yhdistää ,esim:
http://www.pogostructures.com/en/cruising-sailboats/pogo-30-in-development/Varmaan joihinkin ei-purjehtijoihin vaikuttaa moiset kuvat, niinkuin sinuunkin tuo Pogo-hypetys. Itse näkisin niin, että Bavarian nousuun vaikutti erityisesti vuonna 2005 toteutettu mallistonmuutos ja hinnoittelun raju muutos tuotesuunnittelun/tuotannon radikaali siirtyminen full3d tasolle. Tämän lisäksi tehdas ymmärsi vielä ottaa huomioon asiakkaiden tarpeet konseptins suunnittelussa.
Mielipiteeni oikeellisuutta puoltaa se, että kyseinen tehdas on vielä pystyssä ja hankkinut omistukseensa useita kilpaileviakin venetehtaita.
Montako Pogoa vuosittain myydään? - oikeestimökkeilevät
Oikeesti purjehtiva kirjoitti:
Varmaan joihinkin ei-purjehtijoihin vaikuttaa moiset kuvat, niinkuin sinuunkin tuo Pogo-hypetys. Itse näkisin niin, että Bavarian nousuun vaikutti erityisesti vuonna 2005 toteutettu mallistonmuutos ja hinnoittelun raju muutos tuotesuunnittelun/tuotannon radikaali siirtyminen full3d tasolle. Tämän lisäksi tehdas ymmärsi vielä ottaa huomioon asiakkaiden tarpeet konseptins suunnittelussa.
Mielipiteeni oikeellisuutta puoltaa se, että kyseinen tehdas on vielä pystyssä ja hankkinut omistukseensa useita kilpaileviakin venetehtaita.
Montako Pogoa vuosittain myydään?"Montako Pogoa vuosittain myydään? "
http://www.meidantalo.fi/artikkeli/suosikkitalot-2011
"
Suomalaisten suosikkikolmikko on Kastellin CityEconomy 100, Omatalon Optimi Trend 132 ja Jukka-Talon Huippukoti 129–11.
"
ja fiksummat asuvat esim Lammitaloissa ja purjehtivat pogoilla tai vastaavilla. - niinjoovarmaan
Oikeesti purjehtiva kirjoitti:
Varmaan joihinkin ei-purjehtijoihin vaikuttaa moiset kuvat, niinkuin sinuunkin tuo Pogo-hypetys. Itse näkisin niin, että Bavarian nousuun vaikutti erityisesti vuonna 2005 toteutettu mallistonmuutos ja hinnoittelun raju muutos tuotesuunnittelun/tuotannon radikaali siirtyminen full3d tasolle. Tämän lisäksi tehdas ymmärsi vielä ottaa huomioon asiakkaiden tarpeet konseptins suunnittelussa.
Mielipiteeni oikeellisuutta puoltaa se, että kyseinen tehdas on vielä pystyssä ja hankkinut omistukseensa useita kilpaileviakin venetehtaita.
Montako Pogoa vuosittain myydään?"Tämän lisäksi tehdas ymmärsi vielä ottaa huomioon asiakkaiden tarpeet konseptins suunnittelussa. "
Mihin jäi Bavaria Match mallisto ver 2.0;-)
On se niin hemmetin vaikeaa rakentaa patti joka sopii useammille, kuten esim First 36.7, vene täyttää niin aloittelijoiden, mökkelijöiden kuin myös vauhdikkaaamasta matkapurjehduksesta pitävien tarpeet. - jodipitoinen pogo
6+17 kirjoitti:
Bavaria Yachts tai Boatman on syytön siihen, että 1990 -luvun lopulta alkanut suomalaisten brändihype onnistui. Venelehdellä oli merkittävät rooli, kannessa oli Bavaria Cruiser 38 -tapaiset majoitustilat terassilla, joilla ei juurikaan ole purjehduksen kanssa mitään tekemistä.
Lehden olisi pitänyt esitellä oikeita purjeveneitä niin on ostajilla olisi ollut parempi focus, hyvin purjehtivalla veneellä purjehtiminen on paljon hauskempaa. Asuttavuuden ja purjehduksen voi yhdistää ,esim:
http://www.pogostructures.com/en/cruising-sailboats/pogo-30-in-development/Onko Pogon jodlaus poglausta?
- utveille apua
jodipitoinen pogo kirjoitti:
Onko Pogon jodlaus poglausta?
Utveiden paha olo johtuu hyvin purjehtivan veneen puutteesta. Avuksi:
http://rautiosports.fi/purjelautailu/purjelautapaketit-2013/formula-ex-overdrive/
Kannattaa siis oikeasti surffata, jos ei ole asiallista sanottavaa nettiin. - Joakim_
niinjoovarmaan kirjoitti:
"Tämän lisäksi tehdas ymmärsi vielä ottaa huomioon asiakkaiden tarpeet konseptins suunnittelussa. "
Mihin jäi Bavaria Match mallisto ver 2.0;-)
On se niin hemmetin vaikeaa rakentaa patti joka sopii useammille, kuten esim First 36.7, vene täyttää niin aloittelijoiden, mökkelijöiden kuin myös vauhdikkaaamasta matkapurjehduksesta pitävien tarpeet.Match-sarja ei myynyt läheskään yhtä hyvin kuin Cruiser. Beneteau-konsernissakin on Firstille ainakin kaksi cruiser-vaihtoehtoa samassa kokoluokassa. C/R-veneiden markkinat ovat huomattavasti pienemmät kuin puhtaiden cruisereiden.
- LYS0.95
utveille apua kirjoitti:
Utveiden paha olo johtuu hyvin purjehtivan veneen puutteesta. Avuksi:
http://rautiosports.fi/purjelautailu/purjelautapaketit-2013/formula-ex-overdrive/
Kannattaa siis oikeasti surffata, jos ei ole asiallista sanottavaa nettiin.Juu, UTVeneily on rentoa eikä tarvitse räyhätä päiväuniaan muille... Olet ihan oikeassa tuon surffaamisen suhteen ja toimii sinulle hyvänä terapiana ja sitä se poglaaja-jodlaajan purjehtiminen viimeiset vuodet on muutenkin ollut.
Ensi viikonloppuna UT veteen ja uusi rento kausi alkaa!
- on muitakin
Huonoa tai tappiollista tulosta tekevä venealan yritys ei taida olla harvinaisuus meillä eikä muuallakaan euroopassa. Omistajat päättävät missä vaiheessa laitetaan lappu luukulle.
- jgjgjgk
Ei näin rumia lukuja näin pitkään ole tehnyt kukaan muu.
- lue varauksella
Ajat on sellaiset ettei taida tosiaan voitollisia firmoja olla. Huonointa tulosta varmaan tekee se joka myy köyhän kansan paatteja, kuten juuri sanottu yhtiö. Köyhä kansa ostelee ikivanhoja käytettyjä Ruotsista jos ovat saaneet pitää työnsä ja ne jotka eivät ole yrittävät epätoivoisesti myydä käytettyjä uuden hinnalla.
Anonyymisti netissä julkaistut konkurssithreadeja kannattaa aika varauksella lukea. Viestiketjun takana voi yhtä hyvin olla laaja joukko tyytymättömiä asiakkaita tai vaan yksi katkera potkut saanut joka vastailee itselleen. Tai miksei ihan hyvin kilpailija, joka haluaisi jonkun veneen maahantuonnin tai hyvän liikepaikan itselleen?
Ravintoloiden arvostelupalvelusta on joskus oikein tutkittu (liekö ip-osoitteiden avulla vai miten) että kuka niihin oikein vastaa. Asiasta oli HS:ssa hiljattain. Tutkimuksen mukaan niissä noin viidessä arvostelussa oli pari ylistävää lausuntoa henkilökunnalta ja pari moittivaa pahimmalta kilpailijalta ;D- Niin se vaan on
Korjataan hieman tätä "Huonointa tulosta varmaan tekee se joka myy köyhän kansan paatteja".
Keskikokoinen uusi Bavaria maksaa varusteluineen noin 200.000 euroa, ei niitä köyhä kansa osta.
Jos nyt köyhän kansan varat jonkinlaiseen veneeseen riittävät niin ehkä parin kymppitonnin vanhaan skandiin. Niidenkin hinnoista ulisevat täällä, että on kallista.
- epäluuloinen
No ei tuo 200 000 varmaan keskihinta ole, onhan niillä ainakin 15 000 veneitä ja varmaan niitä menee enemmän kuin 200t hintaisia.
Mutta ihan sama. Kiinnostava kannanotto mutta saattaa olla yhden ainoan ihmisen masinoima threadi, eikä ainakaan ensimmäinen tätä firmaa koskeva.- Niin se vaan on
Kirjoitin KESKIKOKOINEN UUSI Bavaria.
Bavaria tekaa nykyisin 33-56 jalan cruisereita. Siis keskikoko on noin 44 jalkaa.
Yachtworld kertoo 2014 keskikokoisten mallien hinnoista:
180.000 € Bavaria 41
240.000 € Bavaria Vision 42
250.000 € Bavaria 46
Noissa hinnoissa on tuskin kummoinenkaan varustelu mukana.
- köyhä
kalliita on nuo hintahaitarin yläpään Bavariat eikä Divat ole yhtään halvempia. Fabolat onneksi lähtee 14 tuhannesta, siinäkin on meikäläiselle liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.661622Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun1621359- 881212
- 1201184
Miehelle naiselta
Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te491074- 67828
- 104815
Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa
Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-184703Olen syvästi masentunut
En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi90698Mitä vastaat jos
Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍36644