Vaikea ymmärtää

Sattuu

Puolen vuoden tapailun/seurustelun jälkeen mies ilmoitti, ettei ole enää varma tunteistaan ja haluaa tapailla muitakin. Tämä tuli itselleni aika puskista, kaikki oli mielestäni hyvin ja mies käyttäytyi ihan normaalisti ( ehdotti tapaamisia, piti kädestä, halaili, suukotteli yms.)

Tämä tieto sattui paljon, sillä minulla on edelleenkin paljon tunteita tätä miestä kohtaan. Kaipaan yhteisiä hetkiä js tuntuu, että elän kauniissa muistoissa!

Ongelmani on se, etten oikein ymmärrä asiaa! Tuntuu, että minun on kamalan vaikea hyväksyä, että juttu on oikeasti ohi! Mietin, että luultavasti palaamme yhteen, vaikka mies ihan selkeästi sanoi, ettei tunteita enää ole.

Miten tästä jatkaa? Tuntuu, että tarvitsen ajatuksia, mielipiteitä ja muiden tukea asian hyväksymiseen!

4

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorenhuoli

      Voi :/ itselläkin tilanteeni tuli aika puskista, varsinkin kuinka lähellä olimme vasta eroa. Voin samaistua siis tunteeseesi.

      Ehkä sinun kannattaa miettiä suhteenne ollessa noin alussa, kannattaako sitä rakentaa epävarman ihmisen kanssa. On kamalaa elää epävarmuudessa. Odottaisin ja katsoisin saako hän tehtyä jonkinlaisen päätöksen mitä tahtoo suhteesi.

      Oletteko minkä ikäisiä?

    • niinpä..

      Samantapainen tilanne, minut jätti tosin nainen ja olen mies. Luulisin tai siis tiedän, että aika kyllä auttaa tähänkin asiaan. Silloin kun hän tämän minulle kertoi niin toivoin, että koko tilanne olisi oikeasti vain pahaa unta. No ei ollut tietenkään. Sen jälkeen toivoin saavani viestin tai mailin jossa hän ehdottaa kuitenkin tapaamista koska on edelleen kuitenkin kiinnostunut. Mutta eihän sellaista tapahdu kuin elokuvissa tietenkään.

      No ymmärrän, että tapailu ja sen lopettaminen on ihan tavallista ihmisen elämää. Jos toisen tunteet on niin selvästi hävinneet, että lopettaa tapailun niin kyllä ne sitten varmaan ovat selvät. Se fakta vaan pitää ymmärtää. No onhan se kuitenkin oikeastaan hyvä, että loppu tulee ennemmin kuin vielä myöhemmin vai mitä? Mutta miten sitten pääsee yli siitä, että miettii mitä olisi pitänyt tehdä toisin?
      Olen PÄÄTTÄNYT lopettaa haikailun ja jatkaa eteenpäin, saa nähdä kauanko siihen prosessiin menee.

    • Sattuu

      Kiitos viesteistänne! Ihana kuulla kohtalotovereita!

      Olen itse 25v. Ja mies 29v.

      Olen samaa mieltä, että epävarmassa suhteessa ei kannata jatkaa! Ja ajattelen kyllä, että en tietenkään halua olla ihmisen kanssa, jolla ei ole tunteita minuun.

      Kuitenkin sattuu ja tuntuu niin kovin pahalta. Ajattelen myös koko ajan, mitä tein väärin ja miten olisin voinut korjata tilanteen. Mietin, että oliko kyse minussa vai jossain miten tein tai toimin? Tiedän nimittäin olleeni itse välillä vaikea, sillä tämän suhteen alussa minun oli vaikea päästää ketään lähelle.

      Tällä hetkellä tuntuu, etten voisi enää ihastus kenenkään muuhun?

    • sattuu myös

      itse olin samassa tilanteessa ja kuten yksi ystäväni sanoi tuo on se pahin - omat tunteet jyllää mutta toisen ei.

      toivon sulle tässä tilanteessa
      * että mies ei ole kusipää vaan antaa sun mennä eikä käytä tuota sun ihastustilaa hyväksi ja pidä varalla jos toista ei löydy tai siihen asti kun toinen löytyy. tämä ei kuulosta susta kivalta juuri nyt mutta ymmärrät joku päivä
      tai
      * jos hän on kusipää ja pitelee sua siinä sivulla, joku päivä väsyt tilanteeseen totaalisesti ja löydät rohkeuden sanoa hänelle että pöyritys loppui nyt.

      omasta tilanteestani on puoli vuotta, paremmin menee mutta silti välillä pyörähtää päähän toive että hän ottaisi yhteyttä. itse en ota yhteyttä, sillä siinä roikkumalla en pääse eteenpäin. itse ajauduin tuohon jälkinmäiseen ja niin naurettavalta kun kuulostaa sain "onnen keksistä" tekstin "vain hiiri tyytyy murusiin", kun sen luin niagaran putous ilmestyi silmiin mutta tiesin mitä on tehtävä: homma poikki ja pinoon. mä en ole hiiri, olen ihminen jolla on tunteet ja tilanne oli ajautunut siihen että mun tunteita käytettiin omaan etuun, kerättiin muutamasta kakusta kermat ajattelematta mitä se tälle kakulle aiheuttaa.

      toivotan sulle voimaa nyt ja tulevaisuudessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe