Ihannenaista ei olekaan. (Ainakaan Suomessa)

Huoh123

Suomalainen nainen:
- Ei tee aloitteita
- Mutta silti on käytetty kymmenien jännämiesten toimesta.
- Joka monesti johtaa lapseen. Eli näitä yh naisia, joita kukaan tervejärkinen ei huoli.
- Tai sukupuolitautiin, jonka antaa myöhemmin rillupilluvuosiensa jälkeen elättäjälleen.
- Himoitsevat rahaa
- Arvioivat ulkonäkönsä paremmaksi, mitä todellisuudessa on & tästä syystä miehillä on ongelma saada oman tasoisiaan naisia ja joutuvat tyytymään rumiin eukkoihin.
- Antavat tökeröjä pakkeja.
- Ovat kylmiä ja tunteettomia
- Juoruavat ja valehtelevat.
- Käyttävät hyväksi.
- Eivät tunnusta olevansa väärässä missään.
- Valittavat epätasaarvoa, kun "naisen euro on 0,80€", Mutta jos asia olisikin toisinpäin, että miehen euro olisi 0,80€ niin oltaisiin vaan katkeria valittajia.
- Mutta silti väittävät miehiä vässyköiksi & ATM luusereiksi, kun tuovat yllämainitut asiat päivänvaloon. Ja ennen kaikkea kieltävät ne.

35

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM=sairautta

      On se varmaan kiva on oma vääristynyt mieli on itses pahin vihollinen:) Kyl sä lapsipolo tiedät että todellisuus on pikkasen erilainen kuin nää sun pas-kat provoilut. Jos et halua tietää niin omas on häpeäs:)

    • innocence

      Kyllä se näin voi olla. Ainakin Suomi24:ssa 99% naisista on rahanahneita ja vaativat samaa rahanahneutta miehiltä. Sen takia on sitten pakko käydä töissä, muuten ei kelpaa.

      • sössönsöö

        Se työssäkäymisen "vaade" ei ole rahanahneutta. Tahallisesti työtön herättää vain mielikuvan sohvalla makaavasta itsensä uhriksi tehneestä elämän vaikeudesta kitisijästä. Siis hankalasta mammanpojasta, joka odottaa kaiken tippuvan taivaasta, eli naiselle tulee mielikuva siitä, että hän joutuisi passaamaan aikuista vauvaa. Ei tuommoinen herätävä varsinaisesti assosiootiota, että voisi olla aktiivinen, hauska, älykäs ja vaikka sporttinen mies, vaikka on tahallisesti työtön. Tahaton työttömyys on ihan eri asia. Rahanahneuden kanssa tällä ei ole piiruakaan tekemistä. Oma mieheni oli työtön, kun tapasimme. Ei paljon paiskinut, kun kolahti.


      • innocence
        sössönsöö kirjoitti:

        Se työssäkäymisen "vaade" ei ole rahanahneutta. Tahallisesti työtön herättää vain mielikuvan sohvalla makaavasta itsensä uhriksi tehneestä elämän vaikeudesta kitisijästä. Siis hankalasta mammanpojasta, joka odottaa kaiken tippuvan taivaasta, eli naiselle tulee mielikuva siitä, että hän joutuisi passaamaan aikuista vauvaa. Ei tuommoinen herätävä varsinaisesti assosiootiota, että voisi olla aktiivinen, hauska, älykäs ja vaikka sporttinen mies, vaikka on tahallisesti työtön. Tahaton työttömyys on ihan eri asia. Rahanahneuden kanssa tällä ei ole piiruakaan tekemistä. Oma mieheni oli työtön, kun tapasimme. Ei paljon paiskinut, kun kolahti.

        Joopa joo. Kumpikohan tässä nyt on keksimässä tekosyitä?

        Työkkärin hattukukatädit muuten aina sanovat, miten fiksu, nokka ja älykäs olen, mutta siitä huolimatta sanovat, että olen typerä kun vastustan työntekoa. Eivät näköjään sielläkään osaa päättää olenko älykäs vai typerä.

        Hauskuudesta voi sanoa, että saan varmasti porukat nauramaan useammin kuin useimmat ihmiset saavat. Se ei toki sinällänsä tarkoita, että olisin varsinaisesti hypersosiaalinen tai edes hyvä puhumaan paskaa, mutta osaan kuitenkin sanoa oikeat sanat oikeaan aikaan, jotta porukka repeää.

        Tästä tulee varmaankin ylimielisen leima, mutta vitunko väliä, kun olen kuulemma muutenkin ylimielinen vapaan kasvatukssen irvikuva vailal realiteetteja. Siitä huolimatta, että olen kuulemma älykäs. Koittakaa nyt vittu päättää.


      • 19+19
        innocence kirjoitti:

        Joopa joo. Kumpikohan tässä nyt on keksimässä tekosyitä?

        Työkkärin hattukukatädit muuten aina sanovat, miten fiksu, nokka ja älykäs olen, mutta siitä huolimatta sanovat, että olen typerä kun vastustan työntekoa. Eivät näköjään sielläkään osaa päättää olenko älykäs vai typerä.

        Hauskuudesta voi sanoa, että saan varmasti porukat nauramaan useammin kuin useimmat ihmiset saavat. Se ei toki sinällänsä tarkoita, että olisin varsinaisesti hypersosiaalinen tai edes hyvä puhumaan paskaa, mutta osaan kuitenkin sanoa oikeat sanat oikeaan aikaan, jotta porukka repeää.

        Tästä tulee varmaankin ylimielisen leima, mutta vitunko väliä, kun olen kuulemma muutenkin ylimielinen vapaan kasvatukssen irvikuva vailal realiteetteja. Siitä huolimatta, että olen kuulemma älykäs. Koittakaa nyt vittu päättää.

        Ihminen voi olla älykäs, vaikkei olekaan fiksua ja vastuunottoon kykenevää sorttia. Uskon, että omasta tahdostaan työttömissä naisia eniten pelottaa miehen kyvyttömyys ottaa vastuuta itsestään ja muista ihmisistä. Sellainenhan on huonon perheenpään merkki. Korkeintaan joku miehestä toiseen seilaava yhäri kiinnostuu.


      • Sekin väärin

        Aijaa...näinkö oletat? Voi olla,että jos nainen toivoo miehen käyvän töissä,hän pyrkii karsimaan mahdolliset hyväksikäyttäjät! Onmyös miehiä,jotka maksatuttaisivat kaiken naisella.


      • innocence
        Sekin väärin kirjoitti:

        Aijaa...näinkö oletat? Voi olla,että jos nainen toivoo miehen käyvän töissä,hän pyrkii karsimaan mahdolliset hyväksikäyttäjät! Onmyös miehiä,jotka maksatuttaisivat kaiken naisella.

        Mä en käy töissä ja haluan, ettei nainenkaan käy töissä. Vaikea käyttää naista hyväksi tässä asetelmassa.


    • Ongelma->ratkaisu
      • joka maasta

        Tähän vastaisin naisena,että Etelä- Amerikan naiset kauniita! Ja kyllä suomesta,kuten joka maasta löytyy kauniita naisia...


    • "- Ei tee aloitteita"

      Hlökohtasella kokemuksella voin kertoa heidän tekevän aloitteita melkoisen paljon itseasiassa. Ehkä vika on vain sussa..

      "- Mutta silti on käytetty kymmenien jännämiesten toimesta."

      Ja sinua ymmärrettävästi harmittaa kun et ole yksi heistä. X)

      "- Himoitsevat rahaa"

      Universaali-ilmiö, ei mitenkään suomalainen. Kokemuksella voin sanoa, että esim jenkkinaisille se kukkaron paksuus on huomattavasti tärkeämpää kuin suomalaisille kanssasisarilleen.

      "- Antavat tökeröjä pakkeja."

      Perus suomi-juntti ei useinkaan ymmärrä hienovaraisempia pakkeja.

      "- Ovat kylmiä ja tunteettomia
      - Juoruavat ja valehtelevat.
      - Käyttävät hyväksi."

      Eivät sen enempää tai vähempää kuin muunkaanmaalaiset naiset.

      "-Eivät tunnusta olevansa väärässä missään."

      Tämä piirre on sidoksissa persoonaan eikä sukupuoleen.

      "- Mutta silti väittävät miehiä vässyköiksi & ATM luusereiksi, kun tuovat yllämainitut asiat päivänvaloon. Ja ennen kaikkea kieltävät ne. "

      Helppohan kenen tahansa on nuo kieltää kun ovat täyttä roskaa eivätkä perustu yhtään mihinkään. Paitsi siihen ilmeiseen tosiasiaan, että sinä et saa naista ja tästä johtuu moinen katkeruus..

      • 5y46uhfd

        Kyllä se on nimenomaan sukupuolesta kiinni onko oikeassa vai väärässä. Nainen on lähtökohtaisesti aina oikeassa ja jos joskun harvoin käy niin ikävästi, että nainen onkin väärässä, se johtuu siitä, että mies on sanonut naiselle jotain.


      • 5y46uhfd kirjoitti:

        Kyllä se on nimenomaan sukupuolesta kiinni onko oikeassa vai väärässä. Nainen on lähtökohtaisesti aina oikeassa ja jos joskun harvoin käy niin ikävästi, että nainen onkin väärässä, se johtuu siitä, että mies on sanonut naiselle jotain.

        "Kyllä se on nimenomaan sukupuolesta kiinni onko oikeassa vai väärässä"

        -Ei ole.

        Tunnen monia miehiä, jotka kuvittelevat olevansa aina oikeassa, joten se taas tästäkin naurettavasta ja paikkansapitämättömästä yleistyksestä.


      • 5y46uhfd
        TheOne kirjoitti:

        "Kyllä se on nimenomaan sukupuolesta kiinni onko oikeassa vai väärässä"

        -Ei ole.

        Tunnen monia miehiä, jotka kuvittelevat olevansa aina oikeassa, joten se taas tästäkin naurettavasta ja paikkansapitämättömästä yleistyksestä.

        Näitä kaikkitietäviä miehiä kyllä löytyy, mutta tässä ei nyt ole kyse siitä.

        Pointti on enemmänkin, että jos esim. joku yhteinen järjestely kusee, se on aina miehen vika. Jos esim. auto hajoaa tien poskeen, naiselle on oikeus haukkua mies ja miehen pitää vaan kestää ne haukut. Jos mies on ratissa, nainen voi kyllä antaa ajo-ohjeita kaiken aikaa, mutta toisin päin se ei toimi. Mies ei todellakaan anna ajo-ohjeita naiselle. Se on myös miehen, jos nainen ei herää ajoissa töihin/kouluun.

        Riitatilanteissa toimii myös sama periaate. Ei ole sinällänsä väliä kumpi riidan aloitti ja kumpi oli (enemmän) oikeassa, se on joka tapauksessa mies, joka riidan sovittaa pyytämällä anteeksi - tai sitten vaikka anemalla polvillansa, jos muuten ei onnistu.

        Ei tässä mitään ole mitään naisantipatiaa, vaan näin ne asiat menevät, eikä se edes häiritse miehiä. Päinvastoin, mies odottaakin naisen olevan hieman pikkumainen ja mikään ei olekaan miehille hauskempaa kuin piikitellä näistä pikkumaisuuksista. Naisetkin oman kokemukseni vain tykkäävät siitä, että mies hieman vittuilee.


      • toimistotyöntekijä

        Komppaan täysin tätä kirjoitusta.

        Ja tämä palstan naiset ei tee aloitteita -itkuvirsi on ihan yhtä paljon totta kuin se, että pitää olla olla tehtynä vähintään yksi henkirikos, jotta naiset antaa.

        Read my lips: naiset tekevät aloitteita, paljon.


      • Ajghjkk
        toimistotyöntekijä kirjoitti:

        Komppaan täysin tätä kirjoitusta.

        Ja tämä palstan naiset ei tee aloitteita -itkuvirsi on ihan yhtä paljon totta kuin se, että pitää olla olla tehtynä vähintään yksi henkirikos, jotta naiset antaa.

        Read my lips: naiset tekevät aloitteita, paljon.

        Tämä oli tarkoitettu vastaukseksi the onen listaan vähän ylempänä.


      • annnu-
        5y46uhfd kirjoitti:

        Näitä kaikkitietäviä miehiä kyllä löytyy, mutta tässä ei nyt ole kyse siitä.

        Pointti on enemmänkin, että jos esim. joku yhteinen järjestely kusee, se on aina miehen vika. Jos esim. auto hajoaa tien poskeen, naiselle on oikeus haukkua mies ja miehen pitää vaan kestää ne haukut. Jos mies on ratissa, nainen voi kyllä antaa ajo-ohjeita kaiken aikaa, mutta toisin päin se ei toimi. Mies ei todellakaan anna ajo-ohjeita naiselle. Se on myös miehen, jos nainen ei herää ajoissa töihin/kouluun.

        Riitatilanteissa toimii myös sama periaate. Ei ole sinällänsä väliä kumpi riidan aloitti ja kumpi oli (enemmän) oikeassa, se on joka tapauksessa mies, joka riidan sovittaa pyytämällä anteeksi - tai sitten vaikka anemalla polvillansa, jos muuten ei onnistu.

        Ei tässä mitään ole mitään naisantipatiaa, vaan näin ne asiat menevät, eikä se edes häiritse miehiä. Päinvastoin, mies odottaakin naisen olevan hieman pikkumainen ja mikään ei olekaan miehille hauskempaa kuin piikitellä näistä pikkumaisuuksista. Naisetkin oman kokemukseni vain tykkäävät siitä, että mies hieman vittuilee.

        Kylläpäs sinä tunnet ikäviä naisia. Ja jos oman kokemuksesi mukaan luulet että naiset pitävät siitä että mies vittuilee jostain turhanpäiväisestä niin avaanpa asioita sinulle hieman, ei näin se ei ole.

        "Riitatilanteissa toimii myös sama periaate. Ei ole sinällänsä väliä kumpi riidan aloitti ja kumpi oli (enemmän) oikeassa, se on joka tapauksessa mies, joka riidan sovittaa pyytämällä anteeksi - tai sitten vaikka anemalla polvillansa, jos muuten ei onnistu."

        Edelleen, tunnet kammottavia naisia.Kyllä minä pyydän anteeksi jos aiheutan riidan, ihan mukisematta.


      • ......
        toimistotyöntekijä kirjoitti:

        Komppaan täysin tätä kirjoitusta.

        Ja tämä palstan naiset ei tee aloitteita -itkuvirsi on ihan yhtä paljon totta kuin se, että pitää olla olla tehtynä vähintään yksi henkirikos, jotta naiset antaa.

        Read my lips: naiset tekevät aloitteita, paljon.

        No ei ne kyllä tee. Ainakin jos vertaa miehiin. Miehet tekee monikymmenkertaisesti enemmän aloitteita. Naiset saattaa tehdä aloitteita joskus harvoin, mutta vain itseään tasokkaammille miehille. En ihmettele jos TheOne:lle jotkut lihasfetisisti naiset tekee aloitteita. Vähemmän lihaksikkaille tavallisille miehille ei tee yhtään tai ehkä kerran parissa vuodessa.


      • öoiönhik
        5y46uhfd kirjoitti:

        Näitä kaikkitietäviä miehiä kyllä löytyy, mutta tässä ei nyt ole kyse siitä.

        Pointti on enemmänkin, että jos esim. joku yhteinen järjestely kusee, se on aina miehen vika. Jos esim. auto hajoaa tien poskeen, naiselle on oikeus haukkua mies ja miehen pitää vaan kestää ne haukut. Jos mies on ratissa, nainen voi kyllä antaa ajo-ohjeita kaiken aikaa, mutta toisin päin se ei toimi. Mies ei todellakaan anna ajo-ohjeita naiselle. Se on myös miehen, jos nainen ei herää ajoissa töihin/kouluun.

        Riitatilanteissa toimii myös sama periaate. Ei ole sinällänsä väliä kumpi riidan aloitti ja kumpi oli (enemmän) oikeassa, se on joka tapauksessa mies, joka riidan sovittaa pyytämällä anteeksi - tai sitten vaikka anemalla polvillansa, jos muuten ei onnistu.

        Ei tässä mitään ole mitään naisantipatiaa, vaan näin ne asiat menevät, eikä se edes häiritse miehiä. Päinvastoin, mies odottaakin naisen olevan hieman pikkumainen ja mikään ei olekaan miehille hauskempaa kuin piikitellä näistä pikkumaisuuksista. Naisetkin oman kokemukseni vain tykkäävät siitä, että mies hieman vittuilee.

        No mitäs sitten vikiset, jos kaikki on loppuviimetteeks balanssissa?


      • Katse peiliin
        öoiönhik kirjoitti:

        No mitäs sitten vikiset, jos kaikki on loppuviimetteeks balanssissa?

        Ei hän mistään vikissyt, kunhan mainitsi asiasta. Itse taidat olla aika katkeraa sorttia kun suollat tuollaisia negatiivisia juttuja.


    • Huoh123

      En viitannut milläänlailla työssäkäymiseen.
      Tietenkin täytyy olla omat tulot.
      Lähinnä mitä meinasin rahanahneudella oli, että alle 2000€/kk (esim1800€/kk) tuloisella ei ole mitään saumaa. Täytyy tienata yli 3000€ että naisia alkaa kiinnostamaan.
      Hieno auto täytyy olla ja mielellään pätäkkää aina tilillä, jolla nainen voi lähteä shoppailemaan. Ellei sitten halua tyytyä tasoistaan paljon rumempaan eukkoon.

      Ja kyllä käyn itse töissä, tienaan noin 2000€/kk
      omistan suhteellisen hyvän auton. (maksoi 6000€)
      Olen ihan hyvännäköinen, ainakin mitä olen sukulaisilta ja joltain tuntemattomilta baarissa joskus kuullut.
      En ole myöskään neitsyt, mutta en vehtaa kaikkien naisien kanssa,
      pidän seksiä kahdenkeskeisenä asiana, joka kuuluu suhteeseen.
      Ei, en ole uskovainen, kuulun kirkkoon, mutta vain muodollisista syistä.
      En juo alkoholia, enkä polta tupakkaa, joten en voi olla jännämies.
      Teen aloitteita todella harvoin ja nekin vain sillon kun kunnolla ihastun.

      Oliko muita kysymyksiä?
      Edelleen pysyn alkuperäisen kirjoitukseni takana.

      • Huoh123

        Korjaan hieman, juon alkoholia harvoin.
        En ole absolutisti, lähinnä kaveriseurassa saatan muutaman ottaa.


    • Simpla Solution

      Hae se ihannenaisesi muualta, tule sitten kertomaan onko onnistanut. Älä viitsi valittaa tyhjästä. Asiaan on ihan helppo ratkaisu.
      En ymmärrä näitä solvauksia, jos ei kerta suomalainen miellytä on yksinkertaisesti haettava se kumppani muualta, eikö?

      • Huoh123

        Kumppani ei välttämättä täydy olla ihanteellinen.
        Yksinkertaisuudessaan vain totean, että ihannekumppaniani ei ole.
        Tai ainakaan en ole koskaan moiseen törmännyt.
        Suomalaisen naisen otan joka tapauksessa, jos olen ottaakseni.


      • Simple Solution
        Huoh123 kirjoitti:

        Kumppani ei välttämättä täydy olla ihanteellinen.
        Yksinkertaisuudessaan vain totean, että ihannekumppaniani ei ole.
        Tai ainakaan en ole koskaan moiseen törmännyt.
        Suomalaisen naisen otan joka tapauksessa, jos olen ottaakseni.

        Tuskin ihannekumppania on, jossain vaiheessa täytyy suhteessa todeta että se ja se tapa hänessä ärsyttää. Näin se menee.
        Sen joko hyväksyy tai sitten ei.
        Aloituksesi ei ollut mitenkään uniikki, näitä samantyyppisiä on jo liian monta. Nyt vain kyllästyin tähän ainaiseen valittamiseen. Suomalaisten tapa.
        Jos ei kumppani miellytä, siirry seuraavaan, tai vaihtoehtoisesti ole yksin.

        "- Arvioivat ulkonäkönsä paremmaksi, mitä todellisuudessa on & tästä syystä miehillä on ongelma saada oman tasoisiaan naisia ja joutuvat tyytymään rumiin eukkoihin."

        Älä sitten tyydy rumaan jos kerran olet sitä mieltä että sinulle kelpaa vain joku tietyn tasoinen mimmi. En viitsi kaikkin kohtiin kommentoida, se olisi ajanhaaskausta. Joko ymmärrät itse tai sitten et. Se ei minun maailmaa kaada.


      • Huoh123
        Simple Solution kirjoitti:

        Tuskin ihannekumppania on, jossain vaiheessa täytyy suhteessa todeta että se ja se tapa hänessä ärsyttää. Näin se menee.
        Sen joko hyväksyy tai sitten ei.
        Aloituksesi ei ollut mitenkään uniikki, näitä samantyyppisiä on jo liian monta. Nyt vain kyllästyin tähän ainaiseen valittamiseen. Suomalaisten tapa.
        Jos ei kumppani miellytä, siirry seuraavaan, tai vaihtoehtoisesti ole yksin.

        "- Arvioivat ulkonäkönsä paremmaksi, mitä todellisuudessa on & tästä syystä miehillä on ongelma saada oman tasoisiaan naisia ja joutuvat tyytymään rumiin eukkoihin."

        Älä sitten tyydy rumaan jos kerran olet sitä mieltä että sinulle kelpaa vain joku tietyn tasoinen mimmi. En viitsi kaikkin kohtiin kommentoida, se olisi ajanhaaskausta. Joko ymmärrät itse tai sitten et. Se ei minun maailmaa kaada.

        Jos tämmöisiä aloituksia on jo liikaa, niin ehkä niissä on jotain perääkin? ;)

        En tyydykään rumaan.
        Tyydyn sellaiseen, joka miellyttää omaa silmää & joka pitää minusta sellaisena, kun olen. Jos ei sellaista löydy, niin turha alkaa seurustella.
        Noita lihavia/ mielestäni rumia, kyllä löytyy ja ovat kiinnostuneen oloisia,
        mutta ne hoikemmat/normaalit, suht hyvännäköiset katselevat sitten jo jotain rikkaita adoniksia, niin vaikea sellaista naista löytää, joka tyytyisi tälläisiin, suht hyvännäköiseen, hoikahkoon/normaali kroppaiseen mieheen. (BMI n. 20,5)
        Jolla on alhainen palkka, keskivertoon nähden.


    • neuvoni

      naiset on ihan pas_koja ja heitä kannattaa juuri siksi vastavuoroisesti käyttää vaan hyväksi kaikella tavalla ja nöyryyttää. Ei ne ansaitse parempaa.

      • tää ei oo tasan

        Nyt täsäpurkis Kyl pomppaa liian korkealle. Ei ei todellakaan eieiei noin!!! Ensinnäkin suomalainen on jo sinälläänkin arvo. Nainen tai mies! (minä)! Ei voi todellakaan sanoo yks kantaan et paskoja!. Ootko neuvoni varmasti siis rehellisesti käyttäytyny ite sillä tavoin ettei se anna oikeutta käyttäytyä vasta vuoroisesti samalla tavoin. Mun näkemys on miehennä todellakin se ett miehet antaa Kyl enemmän naisille oikeutta antaa vastaavia lausuntoja miehistä ja ennen kaikkea suomalaisistaa miehis. Ite oon ollu vain suomalaisten naisten kaa sillai asiossa ja tällain ja oon kyllä täysin sitä mieltä et en oo jääny paitsi MISTÄÄN!!! Ei suomalainen nainen ole huonompi ulkona eikä sisällä. Nyt pojaat en todellakaan ymmärrä teidän näkemystä kommenteista. Se et jos on joutunut ite väärin käytetyks ni ymmärrän tuskan. (kokemuksen omaava) mut ei eieiei torellakaana noin!!!


      • neuvoni
        tää ei oo tasan kirjoitti:

        Nyt täsäpurkis Kyl pomppaa liian korkealle. Ei ei todellakaan eieiei noin!!! Ensinnäkin suomalainen on jo sinälläänkin arvo. Nainen tai mies! (minä)! Ei voi todellakaan sanoo yks kantaan et paskoja!. Ootko neuvoni varmasti siis rehellisesti käyttäytyny ite sillä tavoin ettei se anna oikeutta käyttäytyä vasta vuoroisesti samalla tavoin. Mun näkemys on miehennä todellakin se ett miehet antaa Kyl enemmän naisille oikeutta antaa vastaavia lausuntoja miehistä ja ennen kaikkea suomalaisistaa miehis. Ite oon ollu vain suomalaisten naisten kaa sillai asiossa ja tällain ja oon kyllä täysin sitä mieltä et en oo jääny paitsi MISTÄÄN!!! Ei suomalainen nainen ole huonompi ulkona eikä sisällä. Nyt pojaat en todellakaan ymmärrä teidän näkemystä kommenteista. Se et jos on joutunut ite väärin käytetyks ni ymmärrän tuskan. (kokemuksen omaava) mut ei eieiei torellakaana noin!!!

        no kyllä se nyt vaan on miehenä ja miehen näkökulmasta aikalailla, niin että naiset on pas_koja. Esim: siinä missä mies haluaa vain puhtaasti seksiä, seksuaalisen nautinnon takia, niin vastaavasti naisilla on aina joku kiero taka-ajatus tulla raskaaksi, saada mies seurustelemaan kanssaan, saada rahaa aktista eli olla huo_ra jne. jne. Eikä tämä nyt tietystikkään koske vain suomalaisia naisia, vaan on ihan universaali juttu. Suomalaiset naiset on vaan kaiken lisäksi vielä aika rumiakin (jota tosin ovat suomalaiset miehetkin suurelta osin), joten mitään kunnollista vastinetta suomalaisten naisten on vaikea antaa ruman, sisäänrakennetun käyttäytymismallinsa vastapainoksi. Naiset on hyväksikäyttäjiä syntyjään ja suuri osa miehistä on höynäytettävissä vain lähinnä voimakkaan seksuaaliviettinsä takia osa myös tyhmyytensä/surkeutensa takia. Tämä kaikki sanomani on kylmää faktaa, jonka kaikki elämää nähneet tietävät, mutta eivät myönnä, jos ovat a) naisia b) naisia jostain syystä jalustalle nostavia miehiä. Eli neuvoni on edelleen, että naisiin ei kannata luottaa liikaa ja nostaa heitä minnekään jalustoille, vaan ottaa heistä se ilo irti mikä heistä lähtee. Ei naiset ole mitään jumalia. Vain siihen voi luottaa, että naiset on naisia ja heillä on omat metkunsa. Tuon edellämainitun kun oppii miehenä sisäistämään madollisimman aikaisessa elämänvaiheessa, niin toimiminen naisten kanssa on helppoa aina.


    • TheTruth00

      Auttaisikohan tuohon vuodatukseen jos käsittelisit epäonnistuneet suhdeyrityksesi ensin alta pois ja vasta sitten alkaisit etsimään uutta . Ja vielä ennen sen uuden etsimistä suorittaisit kriittisen itsetutkiskelun mistä mahtaa johtua, että kohdallesi sattuu aina tuollaisia ei-ihannenaisia. Useimmiten kun elämässä joku asia menee kerta toisensa jälkeen pieleen, se syy löytyy sieltä peilistä. Toivottavasti sinunkin taipaleellesi vielä se onni ja ihannenainen jostain löytyy :)

      • puff

        kun tuo itsensä tuolta ylemmältä maantasalle (viittaan lauseen pätkään: on ongelma saada oman tasoisiaan naisia ja joutuvat tyytymään rumiin eukkoihin) voi asialle tapahtua jotain. voi tavata sen ihannenaisen.


    • PUFF

      Suomalainen nainen:
      - Ei tee aloitteita -> JEP, OLEN UJO ROHKEUTA PITÄÄ KERÄTÄ JA TILANNE OHI KUN SE OLISI NS. KASASSA
      - Mutta silti on käytetty kymmenien jännämiesten toimesta. -> EI VAIN KAKSI KERTAA, ENKÄ SANOISI HEIT JÄNNÄMIEHIKSI, TOISTA EHKÄ, TOSIN MAINE OLI SUUREMPI KUIN TEOT KUN SIITÄ PUHUTTIIN SUHTEEN ALUSSA, SILLÄ HÄNEN MAINE HUOLESTUTTI
      - Joka monesti johtaa lapseen. Eli näitä yh naisia, joita kukaan tervejärkinen ei huoli. -> EI LAPSIA
      - Tai sukupuolitautiin, jonka antaa myöhemmin rillupilluvuosiensa jälkeen elättäjälleen. -> EI YHDEN YÖN JUTTUJA EIKÄ SUKUPUOLITAUTEJ
      - Himoitsevat rahaa-> ASUNTO VELKA LASKETTU PANKIN KANSSA SITEN ETTÄ PALKKA RIITTÄÄ JA OMAAN KÄYTÖÖNKIN JÄÄ SEKÄ SÄÄSTÖÖN
      - Arvioivat ulkonäkönsä paremmaksi, mitä todellisuudessa on & tästä syystä miehillä on ongelma saada oman tasoisiaan naisia ja joutuvat tyytymään rumiin eukkoihin. -> NOUP, KATSON PEILIIN SE KERTOO TOTUUDEN
      - Antavat tökeröjä pakkeja. -> JOS TREFFEILLE PYYDETÄÄN ENKÄ LÄHDEN, KIITÄN KOHTELIAASTI MIELENKIINNOSTA
      - Ovat kylmiä ja tunteettomia -> LÖYTYY EMPATIAA SITÄ TARVITSEVILLE
      - Juoruavat ja valehtelevat. -> EI EN JUORUA, EN OSAA - VALKOISIA VALHEITA PÄÄSTÄN SUUSTANI ÄITINI KOHDALLA JOSKUS JOS HÄN KYSYY TERVEYDESTÄNI, EN HALUA HUOLESTUTTAA HÄNTÄ KUN KUOLEMAKSI TÄMÄ AIKUISIÄN DIABEETTES EI OLE
      - Käyttävät hyväksi. -> SEKSUAALISESTI KYLLÄ, TOSIN VÄKISIN EN OLE KETÄÄN VIELÄ SELÄTTÄNYT
      - Eivät tunnusta olevansa väärässä missään. -> MUN SIVISTYS JA TIETÄMYS EI OLE NIIN VAHVA KAIKISSA ASIOISSA ETTÄ VOISIN OLLA MYÖNTÄMÄTTÄ OLEVANI VÄÄRÄSSÄ
      - Valittavat epätasaarvoa, kun "naisen euro on 0,80€", Mutta jos asia olisikin toisinpäin, että miehen euro olisi 0,80€ niin oltaisiin vaan katkeria valittajia. -> EN VALITA, ONNEKSENI TYÖSKENTELEN ALALLA JOSSA PALKKA ON SAMA SUKUPUOLESTA RIIPPUMATTA, MUTTA PYSYÄKSENI TOTUUDESSA, VALITIN KUN TYÖKAVERI SAI REITTÄPITKIN YLENNYKSEN EI SEN OSAAMISEN TAKIA
      - Mutta silti väittävät miehiä vässyköiksi & ATM luusereiksi, kun tuovat yllämainitut asiat päivänvaloon. Ja ennen kaikkea kieltävät ne. -> JOTKUT MIEHET OVAT VÄSSYKÖITÄ JOTKUT EI - ATM LUUSERIIN EN KOMMENTOI KOSKA EN TIEDÄ MITÄ SE TARKOITTAA

    • neuvoni

      muutamia neuvoja vielä nössömiehille, joilla on vaikeuksi saada pil_lua. Fakta no1. Naiset on pinnallisia pas_koja (vaikka muutama itsensä läskivalaaksi syönyt akka muuta väittäiskin). Eli pidä huolta ulkoisesta olemuksestasi. Ryhdikäs mies saa aina paremmin pillua, kuin joku pas_kamaha. Pitää olla tai näytellä jotain erinomaista. Mitättömyys ei pure naisiin, sen vuoro on vasta parisuhteessa, jossa nainen yrittää ajaa alas miehen oman tahdon. Eli jos et oikeasti ole mitään, niin feikkaa edes (pillun takia). Naiset on itsekkin aivan feikkejä, läskit naiset feikkaavat olevansa luonteeltaan upeita persoonia, kun ulkonäkö ei riitä ja naisten ulkonäön feikkaamiseen varmaan tarvitse mennä, kun sehän on pelkkää feikkaamista :D Joten feikkaa kaikkea shittiä sen pil_lun takia! Tarpeeksi ei voi korostaa naisille puhumisen tärkeyttä, puhu kaikkea pas_kaa ja kehu heitä, vaikka niillä kehuilla ei olisi mitään todellisia perusteita. Toimii!

      ps. unohda noi neuvot, jos se oma käsi ja pleikka riittää sulle.

    • pilvilinna prinssejä

      voi kiesus, millasiin naisiin te olette törmänneet. noh kun lukee teidän "oman tasoisia" ja "feikkaa minkä kerkeät niin nekin tekee" niin voi vain aavistella että etsitte niitä missejä joiden historian tuntemus on että suomi itsenäistyi 1952 ja parempi tietämys on hiuslisäkkeiden ja rakennekynsien koostumuksesta.

    • vai mikä vaivaa

      Onko sinulla idiootilla joku lukihäiriö.

    • Shole

      Hassua, miten minulla on aloittajan kuvauksen kaltaisista naisista niin vähän kokemusta. Johtuisiko siitä, että tulee hyvin vähän pyörittyä lähiöbaareissa happy hourin aikoihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe