kumma vaiva

lymmi

Pimpistäni ihan kuin välillä tulisi ilmaa. Ja kirkasta, siis täysin kirkasta, vuotoa vähän. Aavistuksen limaista, lähinnä nestettä (ei kusta). Hiiva poissuljettu labrassa. Mikä tää on?!

6

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko tylsä päivä

      Trolli tuo on.Noilla perusteilla ei ketään tutkita labrassa.

      Emättimestä voi tulla ilmaa, koska se on avoin tila.
      Kuvaat täysin tervettä naisen valkovuotoa.

      • lymmi

        No ei kyllä ole mikään trolli! Ja usko mua, ikää jo 30 eli todellakin tiedän mitä emättimestä voi tulla, mut ei tää tällainen ole minulle tavanomaista! Ja kyllä ke ihan labrassa tutkii ku terkkaan soittaa et laittakaas lähete kun on outoa vuotoa. Pyh ja pah sulle sun trolleilles!


      • Lisää tutkimuksia?
        lymmi kirjoitti:

        No ei kyllä ole mikään trolli! Ja usko mua, ikää jo 30 eli todellakin tiedän mitä emättimestä voi tulla, mut ei tää tällainen ole minulle tavanomaista! Ja kyllä ke ihan labrassa tutkii ku terkkaan soittaa et laittakaas lähete kun on outoa vuotoa. Pyh ja pah sulle sun trolleilles!

        Eräät tulehdukset voivat aiheuttaa kaasunmuodostusta. Tutkittiinko kaikki tulehdusvaihtoehdot?


      • lymmi
        Lisää tutkimuksia? kirjoitti:

        Eräät tulehdukset voivat aiheuttaa kaasunmuodostusta. Tutkittiinko kaikki tulehdusvaihtoehdot?

        Hiiva ja clue-solut ainakin.


    • Terv.sisar emerita

      Lymni kulta: jios sinua nussitaan rajusti niin emättimeen menee ilmaa ja se ilma purkautuu sieltä myöhemminkin kuin pelkkinä pillupieruina aktin aikana. Samoin jos nussijasi laskee spermat emättimeesi niin sitä valuu pitkin päivää sieltä pois, se on luonnollista, mikä pitäisi 30 ikäisenä tietää.

    • isomunanen lääkäri

      Sinun pimpillä on menossa ns.kompressorivuosi, missä se supistelee ja pullistuu satunnaisesti, aiheuttaen ilman puuskahduksia pimpistä ulos ja sisään. Joskus ulospäin tuleva ilma saattaa tulla paineella, joka voi kuulostaa erehdyttävästi piereskelyltä. Voi esiintyä hajuhaittoja. Joskus vaiva saattaa mennä niin pahaksi, että naisen alushousut repeävät ilmanpaineen voimasta ja hän saattaa nousta monta senttiä ilmaan. Tämä ei kuitenkaan ole vakavaa normaalikuntoiselle mutta voi aiheuttaa luunmurtumia vanhemmalle henkilölle. Kompressorivuotta voi käyttää hyväksi mm. ilmapallojen täyttämiseen sopivalla pimppiin asennettavalla laitteistolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7501
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4456
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2897
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      350
      1447
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1342
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      275
      1048
    Aihe