2014: Johanna Tukiainen, oletko yhä pitänyt puutarhasi kunnossa?

Early Spring

Mistä kaikki alkoi? Vai alkoiko ”kaikki?” Ehkäpä tuo ”alku” oli osa upeaa kehityskaarta, siis palanen, jonka oli vain jossakin kohtaa ”tapahduttava?”

Niin tai näin: joskus Jurassic-ajalla (v. 2008 j.Kr.) läheteltiin tekstareita, ja tuo synnytti sitten tekstiviestikohun, kun Tuksu rahanhimossaan myi tekstarit ja tekstaripuhelimensa medialle. Seuraus: ulkoministeri Ilkka Kanervalle potkut.

Täten, viestiteltyään strippari Tuksun kanssa Kanerva ei enää nauttinut sellaista luottamusta ja yleistä kunnioitusta, joka mahdollistaisi hänen jatkamisensa ministerinä. Näiden seikkojen valossa hänen kykynsä toimia ulkoministerin tehtävässä oli ratkaisevasti heikentynyt.

Hymy-lehti raportoi 5.5.2008: ”Oletko pitänyt puutarhasi kunnossa”

Ilkka Kanerva lähetti tammikuun lopun ja maaliskuun alun välillä pari sataa viestiä Johanna Tukiaiselle. Hymy julkaisee niistä 24:

Aina pitäis tutustua uusiin ihmisiin. Varsinkin jos ne ovat tavalla tai toisella fiksuja ja kiinnostavia. Missä se kota lienee? (19.1.08 13:10)

Eikä eilisessä asussa mitään vikaa ollut. Kovin naisellinen. (19.1.08 13:22)

Mä olin jo pikkulenkillä. Kodalla en käynyt. Mielelläni jossain tapaan. En yhtään tiedä millainen paikka kota se on. Onko muita paikkoja? (19.1.08 14:41)

Joo mut miten sä hoidat sen ettei tule mitään juttuja lehtiin. Se on mahdotonta. Nyt ei tapahtunut mitään etkä sä hölötä tyhjiä. Muuten ok. Oletko kapakassa? (20.01.08 01:47)

Niin uskonkin, et voi olla bimbo tietysti. Mä tulin majalle. Olen tietysti yksin, muut jo nukkuvat. (20.01.08 01:53)”

Osa 1 (2).

37

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Early Spring

      Jatkoa, osa 2 (2):

      ”Niinpä niin. Taisin sanoa jo sulle kuinka viehättäviä ne ovat naisen päällä. Tietämättä mitä on alla! Kun en tiedä teidän rohkeuttanne (27.1.08 20:02)

      Huomenna on virallinen vastaanotto (noin 500) ja talousseminaari (150) osanottajaa. Tiistaina konsertti ja kahvit (2150) kuten sanoin nekin max täynnä. Minusta olisi mukava nähdä teidät Turussa mutta ellei, entä illalliset yhdessä. Fiksu ravintola, ruuat, hyvät viinit. (27.1.08 22:02)

      Helpointa aamun tiedot ryysis huomioiden on varmaan illallinen. Voin keskittyä olennaiseen. Ja te todistaa parasta puoltanne. (29.1.08 10:39)

      Olis se illallinen kyllä hyvä järkätä. Pukeutumistyyli vaikuttaa paikan valintaan. (17.2.08 11:54)

      Naisellisuutta, tyyliä, vihjailevaa. (17.2.08 15:18)

      En voi puhua kuin itsestäni. Mikä tuntuisi hyvältä? (20.2.08 01:06)

      Kuulostaa lähes fantasialta. Oletko pitänyt puutarhasi kunnossa? (20.2.08 01:12)

      Minusta on ihana joskus katsoa joskus kun kumppani käy kuumana ja näyttää mistä on kyse. Et taida uskaltaa? (20.02.08 01:21)

      Kaksikin käy, mies mukana. Tarkoitin illallista, jos nainen (naiset) viettelevät ja rupeaa tekemään mieli. Mikä neuvoksi. (20.02.08 01:32)

      Haluatko tehdä sitä jossain jännässä paikassa. Mikä se voisi olla? (20.2.08 01:38)

      Miten ois koskettaa yökerhossa sua sormilla. (20.2.08 01:50)

      Tulin just Suomeen Kaukasian alueelta. Mitä edessä, en nyt heti muista, mutta samat ajatukset jos teitä innostaa istua alas, syödä ja katsoa mitä sitten… (28.2.08 23:20)

      No voi hemmetti, su olis ollut oikein sopiva, mutta olen taas ulkomailla. Eilen olis ollut kans. Mäkin olin ulkona ja olis tehnyt mieli… vaikka nähdä. (1.3.08 11:47)

      Ei eilenkin olisi saattanut käydä. Sä kehut niin systeriäsi että kohta alan kiinnostua hänenkin näkemisestään. (1.3.08 12:07)”

      Osa 2 (2).

      • Early Spring

      • Early Spring

      • Juvan Puutarhur

      • Kyntömies

      • Syyskuokkija

      • ocean child

        kappas, havainto:

        viimeisessä viestissä kiinnostuttiin Juliasta --> viestit julkisiksi.

        Ja kaikkihan nuo vastauksilta näyttävät, tuksu provosoi ja pässiä vietiin narussa.


      • ....................
        Juvan Puutarhur kirjoitti:

        Meillä Savossa vanha kansanviisaus ohjeistaa, että hoitamattomana ja käyttämättömänä puutarha voi kasvaa umpeen.

        Paskamaisia ja kaksinaamaisia ihmisiä kaikki savolaiset keitä tunnen...


    • politologi

      Ike siis pyrki tuplapanoon ja tästä posliinipoika Jyrki pillastui.

      • Tuhtimo

        Totta toinen puoli, Iken kompassineula oli virittynyt kaunista Juuliaa varten.


      • ModelingPage-sivu

      • Keikalla...

    • Mosottaja

      Kanerva on mennyt elämässään eteenpäin, Tuksu alaspäin. Tasan menee.

      • 6 glamourvuotta

        Kuusi vuotta Stubb on ollut ministerinä.


      • Kanervan vietit
        6 glamourvuotta kirjoitti:

        Kuusi vuotta Stubb on ollut ministerinä.

        Molemmat hyviä työssään, Stubb hallitsee myös muun käyttäytymisensä.


    • arvottaja2

      Huh hhuh mitä viestejä! Nuo sormettelujutut kuuluvat jonnekin ala-asteelle, ei ministerin suuhun!! Kännissähän Kanervan on täytynyt olla noita juttuja kirjoittaessaan, mutta eipä yletön juominenkaan mikään meriitti ole. Sen lisäksi Kanerva puhuu aivan järkyttävää tankeroenglantia!! Onneksi Kanervan korvasi kosmopoliitti ja sujuvasti useita kieliä puhuva Stubb. Tukiainen teki ISÄNMAALLISEN teon!!!

    • Joutsenpoikue

      Ajatella, siitä on jo kuusi vuotta! Sen jälkeen Tuksun kommeltaminen on vain tiivistynyt...

    • tietäjä

      tarkennan hieman. Kanerva tajusi itse erota, ei siis saanut potkuja.

      • Rupla romahti

        Joo, noinhan se meni... ja kohta alkoi maailmanlaajuinen finanssikriisi.


    • Elämänkertaa

      Tuksu mainitsee usein, että hän aloittaa elämänkerran kirjoittamisen. Tosin kyseessä on pitkä projekti, koska niin paljon on tapahtunut. Ja uusia tapahtumia vaan vyöryy ja vyöryy! Mutta siitä tulee varmasti glamourinen teos pitkään kypsyessään. Hymy raportoi asiasta jo 6.5.2008:

      ”Tukiaiselta elämänkerta

      Kohutanssijatar ja ”Kanervan kaataja” Johanna Tukiainen on rentoutunut Miamin auringossa ja tehnyt siellä päätöksen:

      - Aion kirjoittaa omaelämänkertakirjan. Sitä minulle ovat ehdottaneet kaikki tapaamani ihmiset täällä Miamissa. Kirjaprojekti on vasta aluillaan ja suunnitteluasteella, mutta aion kyllä kirjoittaa kirjan, Tukiainen viestittää Yhdysvalloista.

      - Olemme hankkineet sisareni kanssa loistavan rusketuksen. Olen shoppaillut tanssiryhmälleni paljon uusia esiintymisasuja, Tukiainen jatkaa.”

      http://www.hymy.fi/uutiset/tukiaiselta-elamankerta

      • Ensi maanantaina

        Tuksu kommentoi SeiskaLivessa tänään:

        ”Kohta tulee kirjakauppoihin kunnon OMAELÄMÄKERTAKIRJANI, jota ei pysty kukaan muu kunnolla kirjoittamaan kuin asianomainen itse.
        Ja se ei tule vessapaperikseni.”

        Kirja on varmaan aloittamista vaille valmis.


      • Kylkiäinen
        Ensi maanantaina kirjoitti:

        Tuksu kommentoi SeiskaLivessa tänään:

        ”Kohta tulee kirjakauppoihin kunnon OMAELÄMÄKERTAKIRJANI, jota ei pysty kukaan muu kunnolla kirjoittamaan kuin asianomainen itse.
        Ja se ei tule vessapaperikseni.”

        Kirja on varmaan aloittamista vaille valmis.

        Julkaistaanko samassa yhteydessä uusi siskokalenteri?


    • ei ymmärrä?

      Mikä idea tuossa kanervajutussa oli? Halusi julkisuuteen kanervan kustannuksella vai kiristi mahdollisesti? No ruma temppu oli kuiteskin ja petti kanervan luottamuksen täysin.

      • Tucs-leaks

        Tuksu on hirmuisen epäluotettava. Kaikki hänelle uskotut asiat vuotavat julkisuuteen. Sellainen koitui ulkoministerin kohtaloksi, joka pöyristyi asiasta.


      • Kuin mätä seula
        Tucs-leaks kirjoitti:

        Tuksu on hirmuisen epäluotettava. Kaikki hänelle uskotut asiat vuotavat julkisuuteen. Sellainen koitui ulkoministerin kohtaloksi, joka pöyristyi asiasta.

        Kaiken se toisesta paljastaa - ennemmin tai myöhemmin.


      • ....................
        Tucs-leaks kirjoitti:

        Tuksu on hirmuisen epäluotettava. Kaikki hänelle uskotut asiat vuotavat julkisuuteen. Sellainen koitui ulkoministerin kohtaloksi, joka pöyristyi asiasta.

        Ikehän se itse viestejä kirjoitteli, ei kukaan pakottanut.
        Kun on sellaisessa asemassa, kuin oli, täytyy miettiä omaa käytöstään. Niin se vain menee...
        Ukkomies vielä...


    • Kylvömieäs

      Jänskättää, mitä tapahtuu puutarhalle Tallinnassa... Tuleeko keväinen kuokka?

      • Ei ollut satumaa

        Tallinna meni reisille!


    • Juvan Puutarhur

      Näin otsikon uutisvirrassa:
      "Liian aikainen puutarhuri tekee kukkapenkille vahinkoa."

    • Piksa

      Tuksun tokaisu 11.3.2008 Iltasanomissa:
      "Ilkka on naiskauneuden ystävä, ei siinä ole mitään pahaa."

    • Alex ulkoministerix

      Tuksu vaati Seiska-TV:ssä 24.2.2011:

      "Mut mulle pitäis antaa siitä niinku loppuelämän niin kun ilmaset verot, et veroja ei tartte enää maksaa, et mä järjestin teille ulkoministeri Alexander Stubbin, joka vit-tu hoitaa asiansa hyvin."

      • Helmikuu 2011

      • Oltihin pöhönäs

    • Tuksu Facessa 31.5.
      • Tuksu uhosi Facessa

        Tilanne on jäätynyt; Tuksu uhosi Facessa 28.5.14:

        ”Ja mun isä saa maksaa virheistään!!!!!! saa-mari! SAMOIN HYMY, JULKISEN SANAN NEUVOSTO OTTAKAA YHTEYTTÄ SAA-TANAN MIKA LAHTOSEEN!!!!!!”


    • Raakaa väkivaltaa

      Albertinkadun asunto 38 B 47 on ollut raakojen pahoinpitelyjen näyttämönä monta kertaa… MTV Viihdeuutiset raportoi tapahtumista ja tuomioista 3.9.2010:

      ”Johanna Tukiaiselle ehdollista vankeutta

      Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kohublondi Johanna Tukiaisen neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen kolmesta pahoinpitelystä sekä kahdesta haitanteosta virkamiehelle.

      Lisäksi Tukiainen joutuu maksamaan pahoinpitelemälleen nuorelle naiselle korvauksia 1 700 euroa. Ehdollisen vankeuden koeaika päättyy ensi vuoden lopulla.

      Tukiainen pahoinpiteli nuorta naista toukokuussa 2009 sillä seurauksella, että uhri oli saanut naarmuja ja verenpurkaumia päähänsä. Tukiainen oli lyönyt nuorta naista nyrkeillä takaraivoon ja hakannut tämän päätä kiviportaita vasten.

      Oikeudessa Tukiainen kiisti pahoinpitelyn, mutta myönsi repineensä naista hiuksista. Kohublondilla ei ollut asiasta tarkkoja muistikuvia. Oikeus katsoi kuitenkin nuoren naisen kertomuksen olleen uskottavampi ja tuomitsi Tukiaisen pahoinpitelystä.

      Oikeus katsoi pahoinpitelyn olleen vakava, sillä se kohdistui naisen päähän josta voi olla vakavia seuraamuksia. Tästä johtuen oikeus kääntyi asiassa ehdollisen vankeusrangaistuksen kannalle ankaran sakkorangaistuksen sijaan.

      Hedelmäveitsi ja rikkoutunut lautanen

      Kaksi muuta pahoinpitelyä koskivat Tukiaisen ja hänen ex-miehensä välienselvittelyä. Ensimmäinen pahoinpitely oli tapahtunut kesäkuun 1. päivä 2009 ex-avomiehen asunnolla Helsingin Albertinkadulla. Tukiainen oli sohinut hedelmäveitsellä sängyssä makaavaa miestä sillä seurauksella, että miehen käteen oli tullut useita senttejä pitkä haava.

      Tukiainen pahoinpiteli ex-avomiestään myös marraskuussa, jolloin baarista palannut Tukiainen oli alkanut heitellä kodin irtaimistoa miestä kohtaan. Hän oli myös lyönyt miestä lautasella päähän, jolloin lautanen oli rikkoontunut. Tukiainen oli myös viillellyt rikki menneellä astialla ex-avomiestään.

      Tukiaisella ei ollut tarkkoja muistikuvia kyseistä pahoinpitelyistä ja Tukiainen oli selittänyt esikuulusteluissa tarinan olleen toinen kuin oikeudessa. Oikeus katsoi kuitenkin ex-avomiehen puheet uskottavammaksi ja tuomitsi Tukiaisen pahoinpitelystä. Oikeus ei määrännyt Tukiaista hänen ex-miesystävänsä vaatimaan lähestymiskieltoon.

      Kohublondille napsahti myös tuomiot virkamiestä kohtaan suunnatusta haitanteosta. Tukiainen oli vastustellut voimakkaasti poliisia niin toukokuussa 2009 ja marraskuussa 2009 sattuneiden pahoinpitelyiden jälkeen. Oikeudessa kuultiin todistajana marraskuussa 2009 mukana olleen poliisin todistus. (MTV3–ANN-MARI LEINONEN)”

      Artikkeli ja kuva: http://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/johanna-tukiaiselle-ehdollista-vankeutta/2967586

    • Tuomiota

      Iltasanomat syyskuussa 2010:

      "Johanna Tukiainen tuomittiin ehdolliseen vankeuteen

      Helsingin käräjäoikeus on tuominnut glamourtanssija Johanna Tukiaisen neljän kuukauden ehdolliseen vankeuteen. Tuomio tuli kolmesta pahoinpitelystä sekä haitanteosta virkamiehelle."

      Koko artikkeli: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288338408335.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe