Epäihminen?

nainen ja nainen

Eli olen siis naisista pitävä nainen. Ongelmana on, että haluaisin naisen, jolla on samanlainen ajatusmaailma kuin itselläni:

- ei halua lapsia IKINÄ
- ei toivo parisuhteen rekisteröimistä/ muuta virallista sitoutumishässäkkää
- ei halua yhteistä asuntolainaa/ pankkitiliä
- ei ole heti ensimmäisenä muuttamassa yhteen
- haluaa suhteessa myös omaa tilaa eli ei roiku kiinni toisessa koko ajan

Olenko oikeasti ainoa tämmöinen? Eikö pelkkä rakkaus riitä sitomaan ihmisiä toisiinsa? Heterotkin saa vastata ja antaa mielipiteensä yhtä lailla. Kiitos.

21

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää ei oo oikein

      Noilla spekseillä ei kuulosta ainakaan liian vaativalta, mut ajatteleeko kukaan samalla tavalla kuin minä. Onko sellaista olemassa. Onko vain ihmisiä joiden luulen ajattelevan kuin minä tai oikeastaan toivon. Ehkä. T:hetero mies.

    • Sielun varas

      Kyllähän niitä löytyy jotka vaativat samaa kuin sinä ja minusta on hyvä, että etit sellaista ihmistä, etkä kokeile niitä ihmisiä joiden kanssa et oikeasti halua elää onnellisesti loppuelämää. Kokeile ettiä vaikka netistä sellaisia naisia jotka haluavat ehdottomasti avoimen suhteen. Saattaa tulla tosin vastaan enemmän sellaisia naisia vastaan jotka haluavat parisuhteen ohessa pitää hauskaa, ihan vaikka kumppanin luvan kanssa tai ilman.

    • mies vaan

      jos rakastun toiseen niin haluan hänet omaksi enkä päästää menemään minulle riittää yksi ja ainoa nainen en ymmärrä lainkaan pettämistä jos sinulla ei ole aikomustakaan vakiintua vaikka löytäisit aidon rakkauden jota toista ei tule enään koskaan vastaan niin haluat jonkun kanssa vain seksiä ja olet valmis menettämään sen takia kultasi ja satuttamaan häntä vaikka saisit seksiä häneltä niin paljon kuin haluat ja tekee kaiken aidon rakkauden takia en tosiaankaan ymmärrä ajatusmaailmaasi mutta siinä olemme samanlaisia kummatkin pidämme naisista vaikka mies olenkin minäkin olen hetero ja lesbo ps. miksi et halua vakiintua et ole ainakaan onnellisempi kun kumppanit vaihtuvat koko ajan etkä voi luottaa kehenkään

      • ap.

        Aivan...en minäkään ymmärrä pettämistä, enkä ole muuten seksinkään perässä. Seksiä en harrasta ihmisen kanssa, joka ei herätä mussa rakkaudellisia tunteita. En harrasta yhden yön enkä edes yhden kuukauden suhteita. Osaan kyllä sitoutua.

        Hämmentää vaan, kun aina heti tutustuessa johonkin naiseen lyödään tiskiin vaatimukset: lapsia ainakin muutama, ehdottomasti parisuhteen rekisteröinti, rahat heti yhteiseksi...Miksi?

        En oikeastaan pidä lapsista...tai en ole lapsi-ihminen, joten mun mielestä olisi väärin hankkia lapsi. Naimisiin meneminen/ parisuhteen rekisteröiminen on vaan rituaali, sitoutua voi ilman tuollaisiakin. Raha...no se on välttämättömyys ja parisuhteessa molemmat osallistuu talouden ylläpitämiseen yhtä lailla. Miksi silti pitää ottaa HETI asuntolainaa ja pistää tili yhteiseksi, mistä tämmöinen vaatimus? Oikeasti tuommoinen herättää epäilyksiä.

        Toivottavasti osasin valaista kysymystäni paremmin.


      • heteromies
        ap. kirjoitti:

        Aivan...en minäkään ymmärrä pettämistä, enkä ole muuten seksinkään perässä. Seksiä en harrasta ihmisen kanssa, joka ei herätä mussa rakkaudellisia tunteita. En harrasta yhden yön enkä edes yhden kuukauden suhteita. Osaan kyllä sitoutua.

        Hämmentää vaan, kun aina heti tutustuessa johonkin naiseen lyödään tiskiin vaatimukset: lapsia ainakin muutama, ehdottomasti parisuhteen rekisteröinti, rahat heti yhteiseksi...Miksi?

        En oikeastaan pidä lapsista...tai en ole lapsi-ihminen, joten mun mielestä olisi väärin hankkia lapsi. Naimisiin meneminen/ parisuhteen rekisteröiminen on vaan rituaali, sitoutua voi ilman tuollaisiakin. Raha...no se on välttämättömyys ja parisuhteessa molemmat osallistuu talouden ylläpitämiseen yhtä lailla. Miksi silti pitää ottaa HETI asuntolainaa ja pistää tili yhteiseksi, mistä tämmöinen vaatimus? Oikeasti tuommoinen herättää epäilyksiä.

        Toivottavasti osasin valaista kysymystäni paremmin.

        Ainakin toi lapsien haluamis juttu on ymmärrettävää heittää heti tiskiin. Etenkin kun naisella alkaa olla jo enemmän ikää (30 ).

        Kun todella monelle naiselle ne omat lapset on se elämän tärkein juttu, niin olisihan se typerää lähteä rakentamaan suhdetta toisen henkilön kanssa joka ei missään tapauksessa halua lapsia, eikös?

        Eikö ole parempi heti tehdä asia selväksi. Jos ei tulevaisuuden haaveet kohtaa, niin sitten jättää koko suhde väliin ja kummankin etsiä sitä onnea muualta.
        Ero tai epätyydyttävä suhde siinä olisi kuitenkin jommalle kummalle tiedossa ennen pitkää.

        Noi tilit yhteisiksi, yms. nyt on vähän epäilyttäviä kyllä, jos siis joku oikeasti on todella nopeasti sellaisia haluamassa. Tietysti osa ihmisistä ehkä vaan on enemmän impulsiivisia ja menevät virran vietävänä. Heti kun vähän toinen kolahtaa niin halutaan yhteen. Tietysti sitten samat ihmiset luultavasti myös yhtä impulsiivisesti haluavat heti erota jos tulee vähän ongelmia tai jos tapaavat uuden kiinnostavamman tuttavuuden.


    • mies vaan

      kyllä ne on ihan normaalin naisen ja miehen unelmia jos löytää aidon rakkauden niin kyllä sen kanssa haluaa ihan luonnostaan perustaa rakastavan yhteisen kodin ja jos esim ei saa lapsia niin sitten ollaan lapseton pariskunta ja kyllä rakkaansa haluaa omaksi ja mennä hänen kanssaan naimisiin ihan normaalia mutta jos ei halua mitään yhteistä taikka mitään yllä mainituista niin kyllä siinä hälytys kellot alkavat soida puuttuuko kenties kipinä ja ollaan kun ei muutakaan ole ei sinustakaan kivalta tunnu seurustelet 2v ja kun olet toisen tykönä niin tulee ilmoitus lähde lätkimään tulee toinen nainen tilalle jonka kanssa se toinen meneekin naimisiin ja elää onnellisen loppu elämän yhdessä toisen kanssa ihan vain siksi kun et halua vakiintua vaan haluat vierasta joka ei kunnioita sinua vaan käyttää sinua hyväkseen jos olet normaali ihminen niin luulisi harmittavan mutta miksi sitten kenties piinaat entistä 5v päästäkin kun haluaisit hänet takaisin

    • neuvoni

      ne naiset jotka eivät halua muka lapsia, ovat usein pilanneet lisääntymiselimensä hoitamattomilla sukupuolitaudeilla nuorena, kun on ollut se "hauskanpito"vaihe elämässä ja mennyt vähän liian lujaa. Värkit pilattuaa yrittävät sitten epätoivoisesti väittää, että eivät muka halua lapsia syystä tai toisesta, vain huomatakseen 40 veenä olevansa adoptoimassa jotakin kiinalaista per_seeseen pantua katulasta itselleen. Sitten toteavat kysyttäessä vain perinaiselliseen tapaan, että "mieli on muuttunut" ja piste. Jos nainen ei halua lasta, on hänellä vikaa joko ala- tai yläpäässä, useimmiten alapäässä. Ne harvat tapaukset (ovat tosin lisääntyneet nykypäivänä) jotka eivät oikeasti halua lasta, vaikka lisääntymiselimet on kunnossa, ovat hukassa itsensä kanssa ja toivovat salaa omistavansa kyr_vän. Tuollaiset tapaukset huomaavat löytävänsä itsensä jonain päivänä sukupuolenvaihdos-leikkauksesta. No ihan hyvä, että tuollaiset ei ei lisäänny, ei me haluta tähän mailmaan mitään rajatapauksia lisää.

      • ap.

        Ei. Minä en vaan pidä lapsista. Se on se syy. Valitan.
        Ne haisee, levittää tauteja ja on ärsyttäviä. En halua.


      • fghjk
        ap. kirjoitti:

        Ei. Minä en vaan pidä lapsista. Se on se syy. Valitan.
        Ne haisee, levittää tauteja ja on ärsyttäviä. En halua.

        no oli syy mikä hyvänsä, niin valintasi on hyvä, koska heikkojen kuuluukin kuolla sukupuuttoon.


      • ap.
        fghjk kirjoitti:

        no oli syy mikä hyvänsä, niin valintasi on hyvä, koska heikkojen kuuluukin kuolla sukupuuttoon.

        Samaa mieltä. En halua myöskään siirtää huonoja geenejäni eteenpäin. Suurin osa ihmisistä saisi mun puolesta tehdä saman päätöksen samasta syystä.


      • lapseton_femme
        ap. kirjoitti:

        Ei. Minä en vaan pidä lapsista. Se on se syy. Valitan.
        Ne haisee, levittää tauteja ja on ärsyttäviä. En halua.

        Taidat olla teini, tai max joku 23-vuotias...Kielenkäyttösi on melko alkeellisella tasolla, ei millään pahalla. Sinäkin haiset, levität tauteja ja vaikutat todennetusti ärsyttävältä. En haluaisi sinua.


    • Rakkaus On

      Varmasti suurin osa ihmisistä haluaa puolison, jolla olisi suht samanlainen ajatusmaailma kuin itsellä, ei kai tuossa pitäisi mitään uutta tai ihmeellistä olla.

      Pelkkä rakkaus on jo paljon ja usein sen seurauksena ihmiset haluavat sitoutua puolisoonsa. Oman tilan säilyttämisen ja toisessa kiinni roikkumisessa välillä on paljon variaatioita; tunnut olevan aika periksiantamaton arvoissasi. Puhut sitoutumishässäköistä ja kerrot ettet halua lapsia IKINÄ. Tyyli ja sanavalinnat kertovat usein enemmän kuin varsinainen sisältö.

    • 23vNaine

      Oho, mä olen ihan tommoinen! Ja luulinpa melkein jo olevani ainoa :D

    • biseksuaali21v

      Täällä myös yksi samanlainen nainen! En haaveile "perheen perustamisesta", ajatuskin puistattaa. En myöskään koe yhteenmuuttoa kovin oleellisena asiana. Avioliiton/parisuhteen rekisteröinnin näen vain muiden ihmisten takia solmituksi, joten koen senkin olevan hyvin turha asia.

      Unelmieni parisuhde olisi sellainen, että seurustellaan, mutta molemmilla on omat asunnot ja vapaa-aikansa. Koko ajan ei tarvitsisi olla toisessa kiinni ja aikaa vietettäisiin yhdessä silloin kun molemmille sopii. Aika avoin suhde muuten, mutta en haluaisi silti sitä, että pelehdittäisiin muiden kanssa vaan oltaisiin siltä osin kumminkin ihan parisuhteessa.

      • ap.

        No just tuota tarkoitin, mutta heti täällä(kin) ollaan vääntämässä, että sitten on automaattisesti pettämässä toista ja muuta shaibaa.
        Ei se tarkoita, etteikö vois sitoutua ja olla yhdessä, vaikkei haluaisikaan kaikkea "pakkopullaa" elämäänsä. Avioliitto ja lapset ei ole rakkauden mittari.

        Ja samoilla linjoilla tuon vapauden kanssa. Ei koko aikaa tarvitse nyhjätä toisessa kiinni, vaikka yhdessä onkin mukavaa. Välillä on ihan kiva, kun on omaa aikaakin.

        No, tämä antaa toivoa, että minäkin vielä joskus löydän jonkun kaltaiseni, kun täälläkin on ilmoittautunut muutama :)


      • biseksuaali21v
        ap. kirjoitti:

        No just tuota tarkoitin, mutta heti täällä(kin) ollaan vääntämässä, että sitten on automaattisesti pettämässä toista ja muuta shaibaa.
        Ei se tarkoita, etteikö vois sitoutua ja olla yhdessä, vaikkei haluaisikaan kaikkea "pakkopullaa" elämäänsä. Avioliitto ja lapset ei ole rakkauden mittari.

        Ja samoilla linjoilla tuon vapauden kanssa. Ei koko aikaa tarvitse nyhjätä toisessa kiinni, vaikka yhdessä onkin mukavaa. Välillä on ihan kiva, kun on omaa aikaakin.

        No, tämä antaa toivoa, että minäkin vielä joskus löydän jonkun kaltaiseni, kun täälläkin on ilmoittautunut muutama :)

        Varmasti löydät! Tosin se voi olla hankalaa, me kun yleensä harmiksi hukutaan muiden joukkoon.. :/


      • Mä oon ni erilainen
        biseksuaali21v kirjoitti:

        Varmasti löydät! Tosin se voi olla hankalaa, me kun yleensä harmiksi hukutaan muiden joukkoon.. :/

        Myöhäisteini-ikä, se angstisin vaihe elämässä :D Huh mitä myötähäpeää teettää lukea näitä 21-23-vuotiaiden naisten tekstejä!


      • ap.
        Mä oon ni erilainen kirjoitti:

        Myöhäisteini-ikä, se angstisin vaihe elämässä :D Huh mitä myötähäpeää teettää lukea näitä 21-23-vuotiaiden naisten tekstejä!

        Olen melkein 30 v. Taitaa olla aika myöhäinen teini-ikä? Vai olisiko keski-iän kriisi?


    • Avioliitto/ suhteen rekisteröiminen tekee sinusta automaattisesti puolisosi lähimmän omaisen. Haluatko olla paikalla ja saada tietoja rakkaasi voinnista, kun hän sairastuu? On tilanteita, joissa vain lähimmät omaiset päästetään paikalle ja joskus jopa heidän päätöksensä ratkaisee miten joissakin hoitotilanteissa päätetään. Vai ajattelitko kenties sellaisessa tilanteessa "lopettaa roikkumisen ja alkaa viettää omaa aikaa"? En epäilisi "sitoutumiskammoista" heti ensimmäisenä pettämistä, vaan siitä, ettei hän jaksakaan olla tukena ja turvanani, jos jotain oikeasti vaikeita tilanteita tulee eteen.

      Ajattelitko olla rakkaasi kanssa ikuisesti kuolematon ja immuuni kaikille sairauksille ja onnettomuuksille? Niin, typerä ajatus, eikö vaan?

      Mitä sitten, KUN jotain tuollaista tulee eteen? Ei katso muuten ikää, eikä tapahtumat ilmoittele itsestään etukäteen. "Muistakaa sitten hoitaa nämä henkivakuutukset, vakuutukset ja lakipuolen asiat kuntoon ennen 18. elokuuta 2016, koska silloin sitten rysähtää!" Näin ihmiset luulevat tapahtuvan ja ovat sitten niin JÄRKYTTYNEITÄ, kun oma elämä ei sujunutkaan kuplassa suojassa kaikelta pahalta. Jokaiselle meistä käy lopulta huonosti, toisilla menee nirri nopeammin kuin toisilta, jotkut kärsivät, jotkut eivät, mutta niin tapahtuu joka tapauksessa.

      Mikäli jossain vaiheessa yhteen muuttaminen ja kenties se yhteinen asuntolaina kuitenkin tulee kysymykseen, haluaisitko, että kuollessasi rakkaasi joutuu muuttamaan pois yhteisestä kodistanne, koska sukulaiset perivät sinut, eikä hän? Ymmärtääkseni myös rekisteröidyssä parisuhteessa olevat ovat samassa perintöveroluokassa kuin aviopuolisotkin ja keskinäisellä testamentilla voi varmistaa puolison pärjäämisen sitten, kun itsestä aika jättää. Jos toinen kerran on itselle se tärkein ihminen, miksi aiheuttaa hänelle turhia vaikeuksia ja taloudellista ahdinkoa, jos sen voi minimoida tai jopa välttää?

      Itselleni juridinen sitoutuminen on merkki siitä, että toinen on oikeasti vakavissaan, eikä haikaile josko jonain päivänä löytyisikin se vielä parempi vaihtoehto. Sitoutumista ja yhteen muuttoa ei tarvitse tehdä muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen, mutta vuoden, kahden seurustelun jälkeen pitäisin erittäin kummallisena, jos sitoutumista (liittoa) ei edes suunnitella. Kyllä sen oman asunnon voi silti halutessaan pitää, jos se on kynnyskysymys.

      Sitoutumiseen ei tarvita mitään näyttäviä juhlamenoja eikä välttämättä sormustakaan, jos ne eivät parille ole tärkeitä. Riittää kunhan lähimmät ihmiset tietävät ja terveydenhuollon yms. tärkeiden tahojen asiakirjat ovat ajan tasalla.

      Yhteiset rahat on huono idea, siis kaikki rahat samalle tilille ja sellaisen ehdottaminen on epäilyttävää. Yhteinen taloustili sen sijaan erittäin käyttökelpoinen, varsinkin jos asutaan yhdessä.

      Lapsia eivät kaikki heterotkaan halua, joten siinä ei sinänsä ole mitään omituista.

      • nnnnnn4

        Hyvin kirjoitettu. Sait mut miettimään näitä asioita uudestaan toisesta näkökulmasta.


    • ap.

      Hyvin kirjoitit. Itse asiassa sait minut miettimään yhtä asiaa:
      En ole tainnut koskaan rakastaa tarpeeksi ketään, että olisin halunnut noita asioita. Jos löytäisin oikeasti luotettavan naisen, tilanne voisi olla toinen.

      Niin sen täytyy olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe