Millainen vartalo kaipaamallasi

naisella on?

Kuvaile. Onko vartalo tärkeä?

64

2188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänen vertalonsa

      Hän on hyvässä lihaskunnossa, mikä on minulle itsekin urheilua harrastavalle tärkeätä, vatsalihakset erottuvat, myös pakara- ja reisilihakset ovat esimerkilliset. Muutenkin hän on syötävän suloinen, joten aina on pelko mielessä jos joku muu vie hänet. :[

    • 7627

      Hoikka ja kaunis kroppa, ei mikään sohvalla levinnyt siiderivalas.

    • kiäh kiäh

      Miksi aina arvostellaan naisten ulkonäköä? Miksei miesten kun täällä palstalla suurin osa on muutenkin naisia jotka kaipaa miestä.

      • öyghyhyh

        Arvostellaanko avausviestissä jotain?

        Siinähän (ilmeisesti) nainen vain kysyy mitä kysyykin. Ei kaikessa tarvitse nähdä sukupuolikysymystä, vaikuttaa jotenkin vahvasti egosentriseltä viestisi maailmankuva. Rentoudu.


      • pintaa vain

        No tässäkin aloituksessa nainen haluaa tietää asiasta..epävarma omasta viehätysvoimastaan?


      • oletuksien oletus
        pintaa vain kirjoitti:

        No tässäkin aloituksessa nainen haluaa tietää asiasta..epävarma omasta viehätysvoimastaan?

        Pintaa vain... kauniin naisen on usein haastavaa edes päästä keskustelemaan syvällisistä asioista miesten kanssa. Esimerkiksi en käy baareissa ollenkaan. Nuoresta asti se on ollut samanlaista. Perusoletus on että kaunis kroppa= tyhjä pää.


    • J***

      Se on ihan sama millainen vartalo on,jos ei ole tunnetta.Se on tärkeintä.Mutta on sillä kaiken lisäksi sellanen vartalo kun naisella kuuluu ollakkin.Mitään en muuttaisi,jos pitäisi malli täydellisestä kropasta veistellä..;))

      • ....................

        Tjaa! Mitäpä sä muuttaisit?

        Et osaa edes kirjoittaa!


      • J***
        .................... kirjoitti:

        Tjaa! Mitäpä sä muuttaisit?

        Et osaa edes kirjoittaa!

        Ei siitä kropasta löydy korjattavaa.Jos pitäisi muotoilla täydellinen naisen vartalo,niin veistelisin ja jättäisin veistelemättä samoista paikoista...Mutta ei se kroppa ole olennaisinta,vaan sen naisen aiheuttama jännite ja tunne..;))


      • joskus haaveilen vaan
        J*** kirjoitti:

        Ei siitä kropasta löydy korjattavaa.Jos pitäisi muotoilla täydellinen naisen vartalo,niin veistelisin ja jättäisin veistelemättä samoista paikoista...Mutta ei se kroppa ole olennaisinta,vaan sen naisen aiheuttama jännite ja tunne..;))

        Naisena sanon, hienoa mies, kun ajattelet noin.

        Ei se vartalo vaan se lataus joka lävistää molempien vartalot :).

        yhdellä miehellä niin ihana verrattuna minuun, mut mulla ei huolta, kun meidän vartalot ei kuitenkaan kohtaa.


      • jgfdghj
        joskus haaveilen vaan kirjoitti:

        Naisena sanon, hienoa mies, kun ajattelet noin.

        Ei se vartalo vaan se lataus joka lävistää molempien vartalot :).

        yhdellä miehellä niin ihana verrattuna minuun, mut mulla ei huolta, kun meidän vartalot ei kuitenkaan kohtaa.

        Mutta se jännite on juuri vartaloita, tunnetta, kipinää ja kemioita.

        Ei sitä jännitettä herätä nainen pelkällä sisäisellä kauneudella. Vaikka kuinka hyvin tulisin juttuun neiti Tapolan kanssa niin ei kyllä hekumaa ja vartalot lävistävää latausta tarviis pelätä...

        Vastaus aloitukseen: Kyllä on merkitystä, paljon. Ihannevartalo on hoikahko ja hieman lihasta luiden päälle. Pyöreä kiinteä peppu, sopivasti reittä, silkinpehmeä litteä vatsa, pienet kauniit rinnat. Mutta vähempikin riittää, kunhan on terveen näköinen. Isot tytöt ja aivan langanlaihat ei sytytä.


    • Tee apina testi

      Hänellä on:

      Iso takapuoli
      Ylävartalo on suhteellisen pieni verrattuna alavartaloon
      Lyhyet kädet
      Pitkät sääret
      Hoikka vatsa, jossa on kaksi somaa makkaraa


      Tuo takapuoli on pyöreä, n. kokoa 38
      ylävartalo on kokoa 32, koska sen tissit ovat aika pienet, mutta pystyt
      Kädet ovat lyhyet, ulottuvat noin hieman lyhyemmälle, kuin tavallisesti kun ne roikkuvat vapaasti sivulla ihmisillä
      Sääret ovat hoikat ja pitkät
      Vatsa: ampiaisvyötärö jossa on pari kiloa rasvaa.

      Apinakerroin jää vajaaksi, mutta on silti paras mahdollinen minulle ja lajissaan aivan ehdoton ykkönen sinnikkyytensä ansiosta!

    • M---N

      Hänellä on hyvä pylly, hyvät absit ja ihailtava kurinalaisuus! Temperamentista puhumattakaan.

    • ...................

      ainutlaatuinen

    • J.....

      Pitkä ja hoikka samanlainen kuin pituushyppääjillä

    • Nainennnn

      Kaikille "siiderivalaille": jokainen, ihan jokainen tavallinen nainen saa oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla kauniin, vahvan vartalon. Ei muuta kuin lenkille ja kuntosalille! Liikunnasta tulee valtavasti iloa ja itsevarmuutta. Se on hyvä paineiden purkamiskeino ja hyvä tapa pitää huoli itsestä (ja läheisistä kun on itse kunnossa).

      • Brunetelle

        Sain ihailla erään tumman naisen vartaloa muutaman metrin päästä.Takaapäin katsottuna sanat ei riitä kertomaan...Se vartalo ja nainen tihkuu se..iä.


      • Jossain määrin

        pitää paikkansa, ei täysin. Joillain on geneettisesti paremmat lähtökohdat kuin toisilla, kiinteämpi vartalo jo luonnostaan. Muistan miten eräällä koulukaverillani oli jo teini-iässä selluliittiä, jota ei kaikille tule samassa mittakaavassa koskaan. Ihan ilman arvostelua tämä. Jonkin verran toki voi itse vaikuttaa.


      • ....................
        Jossain määrin kirjoitti:

        pitää paikkansa, ei täysin. Joillain on geneettisesti paremmat lähtökohdat kuin toisilla, kiinteämpi vartalo jo luonnostaan. Muistan miten eräällä koulukaverillani oli jo teini-iässä selluliittiä, jota ei kaikille tule samassa mittakaavassa koskaan. Ihan ilman arvostelua tämä. Jonkin verran toki voi itse vaikuttaa.

        Älä höpötä! Itsestä se on kiinni.

        Minä en pidä miehistä, jotka eivät ole osanneet hoitaa kuntoaan.


    • n i i n

      Kaunis oli juu... ja ne mustat näkyi läpi. Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!

    • reenaaaamaaaan

      Jokainen voi parantaa vartaloaan aktiivisesti liikkumalla mutta joillain on geneettisesti esim. isommat rinnat tai kapeampi vyötärö ja joillain tulee esim. selluliittia helpommin ja on omenavartalo. Kaikille ominaisuuksille ei voi mitään mutta aina voi parantaa niitä mitä on.

    • uppoaa

      oletteko nähneet naista jolla on rento lihaksisto? Liikkeet rennot, mutta niin varmat. Ihanaa normaalia ihanampaa pehmeyttä koko nainen niin ulkoa kuin sisältä. Ei selluliittia. Eikä silti tarvitse hurjaa aeroobista toimintaa, ei salia, ei treeniä... silti näky on aivan huima. Kun naisen lantio liikkuu rentona, tietää..tuo nainen nauttii seksistä.
      Aivan upea. Ja kun kesä tulee, pienet sortisit ja rento t-paita päällä...peppu pyöreä ja rinnat uuh.

    • harvalla löytyy

      Pitkät sääret uppoaa kuin tuhat kiloa dynamiittia :)

    • äidiksi

      aivan tajuttoman seksy!!

    • se brune

      Sporttinen mutta naisellinen, ihan täydellinen vartalo.

      • on on hän

        Hän on täydellinen hiukan pienen tytön oloinen, mutta niin äärettömän kaunis


    • riippalehtinen koivu

      Hänellä oli ihan sutjakka vartalo ennen kuin sai lapsen. Nyt hän on vähän, miten sen nyt sanoisi, paikat eivät ole ihan niin kohdillaan. Silti mukava nainen yhä.

    • ei rekkiksille

      X-vartalo. Tihkuu seksiä, vaikka ei olekaan mikään äärimmäinen sporttimimmi.
      Semmoinen, jonka viereen voisin milloin vaan nukahtaa. Ja mä olen hoikka I-vartalo, sporttinen kylläkin. Varmaan oksetan häntä. Haaveet on kuitenkin mukavia.

      • missä brunette?

        Missä toi brunette on nähty?


      • Täydellinen peba
        missä brunette? kirjoitti:

        Missä toi brunette on nähty?

        09.45 brunette länsirannikolla nähty.


      • jessus sentään
        Täydellinen peba kirjoitti:

        09.45 brunette länsirannikolla nähty.

        Samoihin aikoihin Stadissa bongattu täydellinen peba ja brunette samassa paketissa.


      • Täydellinen peba
        Täydellinen peba kirjoitti:

        09.45 brunette länsirannikolla nähty.

        Tuo 09.45 oli viittaus ketjun aikaisempaan viestiin,minkä olin kirjoittanut tuohon kyseiseen aikaan.


      • vai kui?

        Molemmat naisia?


      • ei rekkiksille
        vai kui? kirjoitti:

        Molemmat naisia?

        Juu-uh.


    • ei rekkiksille

      Mistä sä ton bruneten kaivoit? Minun ihastukseni on ainakin vaaleahko nainen :)

    • sellasta ois..

      Sellanen pätkis. Sekavaalee takkutukka. Kiva peppu, vissii vähän pömppismaha ja pienet tisut. Kelpais ihan sellasenaan.

      • 2x isotissi +pilde

        Tuo vois olla meikä paitti mut mulla on isot tissit


      • kääpiönainen

        Muuten kuin minä, paitsi että mullon pieni sixpack ja hiukset on tummahkot.


    • Ei kahta mieltä

      Täydellinen. Minulle miehelle.

    • ->sursurrrsurr :A )

      yksinkertakinen vinkki.

      • AA-paristo

        Mä tykkään yksinkertakisista. Siis vinkeistä.


    • huoh..

      on se. Miellyttävä, vaikka siitä taitaa olla aikaa kun sen varmuudella näin.

    • vaakatasossa

      Se on kuin lapin erämaat tai skotlannin jylhät nummet, suht suuria korkeus eroja lännessä ja pienempiä idässä, jos aurinko nousee kauniiden silmien takaa.

      • läppä

        Tissit eri paria?


    • yhdelläsanalla

      kurvikas

    • trallallaaa..

      Tosi halattavan näköinen.. asiaa en valitettavasti kuitenkaan päässyt todentamaan :(
      Kyllä se vartalo on hyvä olla olemassa itse kullakin.

    • heps vaan

      Tällä mihellä oli hyvä vartalo pitkässä varressaan..ja vetoavan vihreät silmät joihin en ujostelun takia uskaltanut liikaa katsella..

    • 13+15

      Sellainen söpö päärynä vartalo.

      • hedelmäsalaatti

        sopisiko hyvin yhteen oman omena-vartalosi kanssa?


      • 8+4
        hedelmäsalaatti kirjoitti:

        sopisiko hyvin yhteen oman omena-vartalosi kanssa?

        Juu, mul on nykyisin sixpack (ent. omena), ei päärynävartalo ole mikään haukkumasana, vaan kertoo A mallisesta vartalosta, jossa lantio on muhkea ja hartiat hieman kapeammat. Makuasioita.


      • hedelmäsalaatti
        8+4 kirjoitti:

        Juu, mul on nykyisin sixpack (ent. omena), ei päärynävartalo ole mikään haukkumasana, vaan kertoo A mallisesta vartalosta, jossa lantio on muhkea ja hartiat hieman kapeammat. Makuasioita.

        vaikea kuvitella miltä näyttää pelkkä sixpack vartalon tilalla.. ilmeisesti kuitenkin siideri-sixpack, koska kerran oli aiemmin omena...


    • vapisija

      "vartalosi on niin uskomaton, jos sua koskea mä saan niin silloin kauttaaltaan käyn vapisemaan"...

    • alfauros4

      Leveähkö lantio. Saa olla pientä makkaraakin. Rinnat? Hmm. Kourasta yli pursuavat. Saman kokoiset. Voi ne olla hieman eri pariakin, jos on muuten normaali nainen. Eli naisellinen nainen äitityyppiä.

    • monta somaa mallia

      Kauneus on katsojan silmissä.Hyvinkin erlaiset vartalot voivat olla omalla tavallaan kauniita.Eikä se vartalo malli loppujen lopuksi niin tärkeää ole kuin naiset luulee.

    • Hänellä on / oli

      hypnoottis-taivaallisen ihanat silmät!

      (Eikä vartalossakaan mitään moitittavaa..)

      • kiinnostaakin

        Minkälaiset silmät on hypnoottis-taivaalliset?


      • Todella hankala
        kiinnostaakin kirjoitti:

        Minkälaiset silmät on hypnoottis-taivaalliset?

        kuvailla.Ne vaan ovat ainoat silmät(katse), joka on todella saanut vatsani perhoset pörräämään (samanaikaisesti kun sukat pyörivät jaloissani), pääni tuntumaan tavallistakin hölmömmältä, totaallisesti sekoamaan (sanoissakin), - kerta kerran perään.


    • kriiiiiukkriiiiuk

      En osaa kuvailla vartaloa kun olen jäänyt kiinnii hänen yyber söpöön hymyyn ja juuri heränneen pöllön silmiinsä. Täydellinen tummatukka! (Taitaa muistaakkseni olla hieman pyöreähkö, mut mitä sitten?)

    • Muun lisäksi

      treenattu ja hyvin naisellinen vartalo hänellä on..

    • hänellä

      hieman ylipainoa, vartalonmalli pehmeä, pyöreä ja kaikin mahdollisin raviin täyteläinen. Rintojen kokoa en edes arvioida arvioida, mutta suuret ovat, isompaankaan kouraan eivät edes yksitellen mahdu. :P

      • ed.

        raviin piti olla tavoin ja arvioida uskalla arvioida. :-D


    • sen mallinen

      että joka kohta on kuin avain lukkoon mua vastan..

    • ei tosikoille

      blondi, brunette ja punapää olivat menossa taivaseen. Portilla Pietari vaati yhden ehdon ``teillä on sata porrasta ja joka portaalle on vitsi mutta joka nauraa ei pääse perille.

      Ensimmäiset kymmenen meni hyvin mutta 11:ä portaalla brunette repes ja putosi pelistä. Punapää pysyi pelissä 49:lle portaalle ja putosi nauraen. Blondi jatkoi matkaansa 99:lle portaalle ja repes kunnolla nauramaan. Pietari suutahti ettenhä mä ole edes kertonut vielä vitsiä. Blondi nauroi kippueassa ja sopersi naurun seasta ``mä tajusin jus ensimmäisen`

    • ei tosikoille

      blondi, brunette ja punapää olivat menossa taivaseen. Portilla Pietari vaati yhden ehdon ``teillä on sata porrasta ja joka portaalle on vitsi mutta joka nauraa ei pääse perille.

      Ensimmäiset kymmenen meni hyvin mutta 11:ä portaalla brunette repes ja putosi pelistä. Punapää pysyi pelissä 49:lle portaalle ja putosi nauraen. Blondi jatkoi matkaansa 99:lle portaalle ja repes kunnolla nauramaan. Pietari suutahti ettenhä mä ole edes kertonut vielä vitsiä. Blondi nauroi kippueassa ja sopersi naurun seasta ``mä tajusin jus ensimmäisen`

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7804
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4626
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3291
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1526
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1508
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      278
      1098
    Aihe