VARKAITA!!!!!

TMH1

Tytön mopo varastettiin omakotitalon pihasta keskiviikko-torstai välisenä yönä. Vakuutusyhtiö hokee että "jospa se löytyisi"...Kuulema hävinnyt aikalailla tavaraa pihoista viime viikkoina, kesärenkaita ja mopoja enimmäkseen. Antakaa hyvät ihmiset vihjeitä jos tiedätte kuka varastaa ja minne kuskaa! Ikävää on lapselle sanoa, että kattele nyt niitä avaimia ja rekisteriotetta siinä, muuta ei ole jäljellä. Viimeiset säästötö oli kiinni mopossa, uuteen ei ole mitään mahdollisuutta työttömillä vanhemmilla.Varkaan jos saisin kiinni niin kaivattaisin ensin kuopan ja polkisin sinne pohjalle, niin paljon v.tuttaa toisten omaisuuteen kajoaminen.

24

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konsti ja keino

      pmäkeläisillä nyt vaan on tapana varastaa niin paljon kuin ikinä pystyy-oppivat jo lapsesta lähtien että kaikkea mahdollista saa tehdä jos vaan ei jää kiinni. Sano sille tytöllesi että ottaa jostakin jonkun toisen mopon, mieluummin uuden ja paremman kuin omansa

      • narsistBlankoN****?

        Samanlaiset kalpiaN**kerit ovat muuallakin pesineet sukurutsasesti.. Matala äly tekkee sen ei pysty käsittämään toisen omaa tai yleensäkään ymmärtämään vieraita ihmisiä kuin omanhyödyn välikappaleena. Moni näistä on saanut pelolla valtaa yhteisössään ja noussut merkkihenkilöksi.

        Lopulta nämä äänestävät vielä kokoomusta kun luulevat olevansa eliittiä ja siitä seuraa koko yhteiskunnan tuho, kun kaikki ovat vääriä kuningattaria> työläiset kuolevat kurjuuteen> tapahtuu mehiläispesä ilmiö.

        Mulle mulle mulle muitten kustannuksella.


      • kansainvälistä touhua
        narsistBlankoN****? kirjoitti:

        Samanlaiset kalpiaN**kerit ovat muuallakin pesineet sukurutsasesti.. Matala äly tekkee sen ei pysty käsittämään toisen omaa tai yleensäkään ymmärtämään vieraita ihmisiä kuin omanhyödyn välikappaleena. Moni näistä on saanut pelolla valtaa yhteisössään ja noussut merkkihenkilöksi.

        Lopulta nämä äänestävät vielä kokoomusta kun luulevat olevansa eliittiä ja siitä seuraa koko yhteiskunnan tuho, kun kaikki ovat vääriä kuningattaria> työläiset kuolevat kurjuuteen> tapahtuu mehiläispesä ilmiö.

        Mulle mulle mulle muitten kustannuksella.

        Huumevelkojat liikkeellä ja pakettiautot, jotka tulee satamaan illalla ja aamulla lähtevät.


    • Pyhitynpitkäripainen

      Olisko Kirpunsillan viinakaupan tavarantoimittajat asialla...

    • Isukkipappa

      Jopoja viedään herkästi. Meiltä kaksi jopoa lapsilta jo viety.Mukavaa kun eivät ihan halpoja ole prkl.

    • paskanjauhantaa

      eipä tuolla poliisin sivulla ainakaan ole mitään mopo tai rengasvarkaita ilmoiteltu joten tämäki niitä höpö höpö juttuja

    • juu1

      miksi et kertonut mopon merkkiä ja rekisteri numeroo niin olis paljon helpompi sanoa jotain asiaan.

    • setägabriel

      Keski suomeen vievät.

    • töttöröö

      lopetakaa tuo paskan jauhanta kun ei ole teiltä edes mitään hävinnyt kun ei ole rikosilmoitusta tehty.mikähän tämäkin kirjottajan pointi lienee???

    • viety

      venäjälle tai viroon veivät

    • muumi 1

      ei taida olla kirjoittajalla kaikki muumit laaksossa

    • näkisimpä tämäkin

      pahapa sitä on rekisteri numeroa kertoa kun ei ole mitään hävinnyt. ihmettelen kirjoitajan motiivia.ei vakuutus yhtiö ota katoamis ilmoituksia jos ei ole ensin tehty rikos ilmoitusta.on tainut k...............................nousta liian korkealle

    • mopo1

      on tainut kirjoitajalta mopo karata käsistä

    • skt

      oliko kuumakin mopo kun et rikos ilmoitusta uskalla tehrä?,etkä rekisteriä kertoa.

    • tmh1

      RIEJU SPIKE 27-CAF!!!!!!!!!!! 2 kertaa olen tehnyt netissä rikosilmoituksen ja kerran käynyt poliislaitoksella, jossa päivystäjä lupasi että tutkija seuraa tilannetta ja pyysi ilmoittamaan mikäli satutaan mopo itse löytämään.
      Eipä taida epäilijöillä itsellään olla puhtaat jauhot pussissa, onkohan meidän lapsen rieju teidän autotallissa oven takana piilossa?????????

      • Kadun tallaaja

        Vieläkö mopo on kateissa? Mikähän on väriltään?


    • khhk

      Pankaa se mopo alun perin talliin lukkojen taakse. On ainakin hiukan vaikeampi varastaa ja voi vakuutusyhtiön mieliksi löytyä murtojälkiä..

      • tuunataa

        Kokemus pmäeltä, yläristiltä: kaksi polkupyörää-toinen vähän vanhempi mutta toinen melkein uusi- katosivat eli varastettiin kerrostalon lukollisesta pyörävarastosta, lukossa olivat molemmat pyörät. Kun ihmettelin asiaa naapureilleni he vaan kertoivat että taloyhtiön pyörävarastossa eräs vanha ukko harrastaa tuottoisaa bisnestä ottamalla käyttöönsä toisten pyöriä eli varastamalla ja sitten tuunaamalla ne hiukan tuntemattomammiksi ja myymälllä eteenpäin. pmäellä pätee oveliomman laki eli kaikkea saa tehdä jos vaan ei jää kiinni ja paras on se joka huijaa eniten Paikallisista pyörien varastaminen on vaan hauskaa ja hupijuttu mutta koska itse en oikein koskaan tottunut epärehellisyyteen ja kieroiluun on ollut helpotus asua poissa pmäeltä eli ihmisten ilmoilla!!!


    • arvoisat kusipäät

      Ai se että netissä ei lue että on tehty rikosilmotus tarkottaa että juttu on keksitty? Tää varmaan sitten tarkottaa ettei suomenmaassa oo koskaan raiskattu tai tapettu ketään kun ei löydy nimiä ja kellonaikoja... vittu tukehtukaa paskaanne ja pitäkää turpanne kiinni jos ei oo mitää asiaan liittyvää sanottavaa.

    • magutt

      on nää alkuperäiset pieksämäkeläiset kyllä, sanonko mitä perkele......

    • mdk8dj

      No mopot joutaakin pannaan kun nuoriso vetelehtii muutenkin. Kantsisi kattoo asioita toisesta kulmasta josko lapsi älyäisi liikkua muullakin...

      • JHfi

        Nämä kommentoijat näillä palstoilla haluavat provosoida näköjään tai sitten ovat TODELLA tyhmää sakkia. En ihmettele että pieksämäkeläisillä on "erikoinen" maine ympäristökunnissa.
        Tämän palstan aloittajalla on ollut varmasti halu saada vinkki varastetusta moposta eikä jonninjoutavaa ****uilua.
        Tietysti jos ei ole mitään tekemistä, voi provosoivan vastauksen kirjoittaa ja sitten tunnin välein kytätä onko kukaan vastannut.... Jos ei ole elämää....


    • TMHM1

      Edelleen on mopo kateissa, väritys oli KTM:n eli oranssi -musta. Eipä taida olla kokonaisena enää olemassa, osat varmaan myyty eteenpäin. Oli teetetty koneremppa 200 km aiemmin, sisäänajo kesken. Nyt on kaikki kamppeet lukossa ja piilossa, ei uskalla jättää esille mitään.

    • se on joka kesäistä

      Ulkolaiset kiertävät ainakin Yläristin alueella on ulkolaisia käynyt ovella ja kulkenut pihoissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe