Äänenvaimennin=hot or not?

MinäJaSinä

Mulla on maruin AK47 ja oon ajatellut että vois ostaa änkän kyseiseen aseeseen. Kertokaa mielipiteitä, kannattaako änkkä? Isoveljen kaverilla on ja kuulemma äänen voimakkuuksien eron huomaa selvästi, monet kuitenkin on puhunut ettei änkällä tekis mitään. Kertokaa mielipiteenne

Kertokaa myös tollasesta kasvosuojuksesta: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_MT_NEO_BK.html

Kannattaako tollanen, ja sopiiko 12-vuotiaalle?

12

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+1=11

      Ei se äänenvaimennin mitään hiljennä. No vähän sitä "poffausta" mikä tulee piipusta, mutta jos vakio ase ja shimmit päin persettä yms. niin 90% äänestä tulee rataslaatikosta. Tekee myös kömpelömmäksi. Osta jos tykkäät ulkonäöstä, mutta hyöty on tooodella pieni.

      Ja naamasuojat aina hyviä, ei hampaat hajoa.

    • softaaja 77

      Sähkö aseis supressori ei muuta ääntä melkee ollenkaa mut jos se sust näyttää coolilt nii iha sama
      Itekkii oon ton ikäne ja yhel mun kaveril o tollane iha hyvi näytti menevän

    • Neuvo.

      Ite oon ostamassa CAA:n m4 siluu, kul se parantaa ainaki tarkkuutta ja lähtöjä!

    • 10+7=16

      No juu, ei varmastikkaan paranna tarkkuutta saatika lähtöjä, nyt tuli sellaista hevonpaskaa että huh huh. Mikäli se piippu jatkuu supressorin sisällä, niin liian pitkä piippu suhteessa sylinterin iskutilavuuteen, josta johtuen piippuun ei tule tarpeeksi ilmaa ja tehot sekä tarkkuus laskevat huomattavasti.

      • Tarkka-ampuja

        Äänenvaimennin EI hiljennä ääntä yhtään eikä sen ole tarkoituskaan sen sijaan äänenvaimennin parantaa lähtönopeutta ja tarkkuutta eli toimii samoin kuin tarkkuuspiippu mutta näyttää mielestäni paljon hienommalta.


      • 1+12=12
        Tarkka-ampuja kirjoitti:

        Äänenvaimennin EI hiljennä ääntä yhtään eikä sen ole tarkoituskaan sen sijaan äänenvaimennin parantaa lähtönopeutta ja tarkkuutta eli toimii samoin kuin tarkkuuspiippu mutta näyttää mielestäni paljon hienommalta.

        Mitä vitun paskaa täsä ny selitetään? Kaasuaseissa äänenvaimennin, jonka sisällä on toinen sisäpiippu ja istuu nätiste (ASG mk23 esim) nostaa lähtöjä, muttei sähköaseissa paranna lähtöjä saatika tarkkuutta hevon vittuakaan. Ja ainut mitä se tekee on että sallii pidemmän piipun kuin aseeseen on tarkoitettu...


      • Tark'ampuja
        Tarkka-ampuja kirjoitti:

        Äänenvaimennin EI hiljennä ääntä yhtään eikä sen ole tarkoituskaan sen sijaan äänenvaimennin parantaa lähtönopeutta ja tarkkuutta eli toimii samoin kuin tarkkuuspiippu mutta näyttää mielestäni paljon hienommalta.

        Äänenvaimennin auttaa ainakin jousikivääreissä ja kaasuaseissa. Tosin Se ei kyllä paranna YHTÄÄN tarkkuutta tai jouleja.. Sorbolla ja vaimentimella saa trk-kivääristä saa äänettömän frägin napsijan :3


      • 9+6=14
        Tark'ampuja kirjoitti:

        Äänenvaimennin auttaa ainakin jousikivääreissä ja kaasuaseissa. Tosin Se ei kyllä paranna YHTÄÄN tarkkuutta tai jouleja.. Sorbolla ja vaimentimella saa trk-kivääristä saa äänettömän frägin napsijan :3

        Kaasuaseissa juu, jos äänenvaimentimen sisällä on jatkosisäpiippu, mutta missään pulteissa ei tasan nosta lähtöjä. Ja sanoit "parantaa lähtönopeutta" sekä "Tosin se ei kyllä paranna YHTÄÄN tarkkuutta tai jouleja.." ja joulet ovat suoraan verrannollisia lähtönopeuteen. Jos lähtönopeus kasvaa, joulet kasvaa. Mitä suurempi lähtönopeus, sitä enemmän jouleja... Mitää säää oikkee mahat höpäjää?!


    • silukka

      Silukat on seksikkäitä

      • Autisti ankka

        Siis toi eka tarkka-ampuja en ollu minä, vaan mun entinen nimim oli tarkk'ampuja.


    • 1+8=8

      juujuu...

      • öööööö

        Voisko joku valaista täs jouleasias mua
        siis ku usein näis kerrotaan nää joulet nii sehä mittaa energiaa tietääkseni niin onko iso joulemäärä hyvä vai huono? Kai sillä jotain väliä on kun se kerran ilmoitetaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe