Tatuleerattomat ja parrattomat ravintolahenkilökunnat?

Hyvää ruokahalua.

Onko mistään saatavissa sellaista Helsingin ravintolaluetteloa, jossa kerrotaan missä ravintoloissa kokeilla ym. henkilökunnalla ei ole tatuleerauksia ja ei myöskään
partaa? Eli henkilökunta on siistiä, jotta asiakkailta ei mene ruokahalu.

12

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urhåmå

      DTM:stä saat posliinia

    • tatuitukokki

      En tiedä onko suvaitsemattomille omaa ruokapaikkaa,voi olla ,kannattaa mennä vaikka dtm tai johonkin vastaavaan.Sitten on tietysti mahdollista jotta menet ja syöt kotona. :D

      • Hyvää ruokahalua.

        Ei ole oikein mukavaa syödä gangsterilta näyttävien tekemää ja tarjoilemaa ruokaa.


    • tauoitukokki

      Moni kukka päältä kaunis.......jne.

      • Hyvää ruokahalua.

        Mistähän se johtuu, että Suomessa täytyy ravintolahenkilökunnan olla tatuleerattuja ja partaisia, pääosin sellaisia risupartaisia? Antaako nämä ominaisuudet pikanttia makua ruokaan? Vai ovatko kyseiset ravintolat perustettu suojatyöpaikoiksi heille, koska eivät ehkä muualta töitä saa?


    • Hyvää ruokahalua

      Onko nyt kesäksi ilmestynyt luetteloa helsinkiläisistä ravintoloista, joissa ei kokeilla ja muulla henkilökunnalla ei ole tatuleerauksia, partoja ja heikkokasvuista risupartaa? Pitäisi mennä ulkomaalaisten vieraiden kanssa ulos syömään ja he eivät ole kotimaassaan tottuneet epäsiisteihin ravintolahenkilökuntiin. Tietysti siinä voisi olla myös luettelo niistä kebabbi- ja pizzapaikoista, joissa taatusti ei saa käsikarvapizzaa, eikä käsikarvakebabbia.

      • Hyvää ruokahalua

        Jos Helsingissä ei ole, niin löytyisikö Vantaalta tai Espoosta kyseisiä ravintolaluetteloita?


    • Hyvää ruokahalua

      Syötin ulkomaalaiset vieraani kotona, koska mistään ei saanut vinkkiä ruokapaikoista, joissa ei kokeilla ja muulla henkilökunnalla ei olisi tatuleerauksia ja risupartaa. Iltapalaksi tein itse pitsat ja kebabitkin, koska ei ole tietoa paikoista, joissa ei taatusti saa käsikarvapitsaa ja käsikarvakebabbia. Kaupunkikierroksella vieraani ihmettelivät vastaantulevien kokkien määrää ja erityisesti ihmettelivät naiskokkien määrää. Espalla juotiin olutta ja siellä kaikki muut taisivat olla kokkeja.

      • Hyvää ruokahalua

        Ei taida olla vielä tuota luetteloa olemassa. Täytyy varmaan itse ryhtyä kirjoittamaan. Menekki on varmaan taattu.


      • kokkityttö
        Hyvää ruokahalua kirjoitti:

        Ei taida olla vielä tuota luetteloa olemassa. Täytyy varmaan itse ryhtyä kirjoittamaan. Menekki on varmaan taattu.

        Juujuu. Käyt sitten ravintoloiden keittiöissä katsomassa eri päivinä ja vuorokaudenaikoina tarkistamassa kulloisenkin työvuorossa olijan ulkoisen habituksen. Muutaman kuukauden kuluttua teet uuden kierroksen pitääksesi "luettelosi" ajan tasalla.
        Ehdotan että pysyt vaan edelleenkin kotona.


    • björnie täti

      kannattaa muistaa myös itse siisteydestä ja ajaa anaali karvat ennen ravintolaan menoa....myöskin anuksen valkaisu olisi suotuisaa....helpompi ajaa sitten partaa halki

      • Hyvää ruokahalua

        Paljon on sellaisia maita joiden ravintoloihin, eikä edes katukeittiöihin, ei ole tatuleeratuilla ja risuparroilla töihin minkäänlaista asiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe