En kestä enää tota koiran räkyttämistä

Ärsyttävää......

Räkyttää kaikille vastaantuleville ihmisille, pyörille, mopoille ja koirille. Ei kuule eikä näe minua ollenkaan ku alkaa se mekastus. Kotona uskoo kerta laakista ja on tottelevainen.
Mökillä mahdoton olla sen kanssa kun sielläkin haukkuu kaikki ohikulkijat ja muiden mökkien väen.

4

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärsyttävää......

      Ainiin ja kyseessä 3- vuotias pieni uroskoira.

    • 12+8

      Sun pitää olla koirasi johtaja joka antaa sille turvaa pahaa maailmaa vastaan. Ota siis koira vierelle kulkemaan ulkona kun joku tulee vastaan. Oli se sitten ihminen, pyörä, mopo tai koira, niin koirasi kulkee aivan vierelläsi ohituksen ajan.

      Mökillä pidä päivän hiljaisuustalkoo sen kanssa ja komenna koira sisälle mökkiin joka ikinen kerta kun haukahtaa. Itse olette ulkopuolella. Pari sekuntia alkuun karkotusta ja lupa tulla. Seuraavasta haukahduksesta pidennä aikaa muutaman sekunnin ja edelleen aina noin 5 minuuttiin saakka. Ole tarkkana että et lipsu. Ja kukaan ei ole samassa tilassa koiran kanssa kun karkotus on voimassa.

      Seuraavana päivän jatkat jos tarvetta on. Veikkaan että tarve on ainakin huomattavasti vähäisempi. Se on monesti pienistä asioista ja oivalluksista kiinni että saa koiran pysymään tyytyväisenä ja olemaan häiriköimättä itseä ja naapureita.

    • apua saa

      Joo voit koittaa kouluttaa.Jos ei osaa käyttäytyä niin vie sisälle, ja kokeile hetkenpäästä uudelleen, jos ei onnistu, koira taas hetkeksi sisälle.
      Jos ei mikään muu auta, mene koirien koulutusryhmään.

    • hiljainen koira

      Palkitse koira siitä, että se ei aloita räkyttämistä. Kun kohde ilmaantuu koiran näköpiiriin, eikä koira ole vielä ehtinyt aloittaa haukkumista...palkitse! Toimii. Palkitseminen on motivoivampaa kuin rankaisu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      8044
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4676
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3391
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1626
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1543
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      60
      1220
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe