Diane Laurenin muksujen mummi??

Ulalla!!!

Siis mitä tän päivän jaksossa tapahtu kun Ashley tuli muksujensa kanssa kahvilaan ja muksut sano et mummi nähtyään Dianen :P Eihän he ole millään tavalla sukua edes toisilleen. Milloin Dianesta on tullut Laurenin ja Ashleyn muksujen mummi?

27

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

      Eikös Berniese ollut sen yhden Gappyn lapsen äiti ja Diane Berniesen äiti?

    • vain toinen

      Ei ole molemmille lapsille mummi vaikka molemmat mummiksi kutsuukin. Siltä osin olet oikeassa.

    • DGB

      Samaan kiinnitin minäkin huomiota, kun Arthur sanoi Dianea mummiksi, vaikkeivät he ole edes mitään sukua toisilleen. Mutta Gabbyn mummo Diane on, koska Bernice on Gabbyn äiti ja Dianen tytär.

      • Emmestiina

        Sanoohan Gabbykin Laurelia äidiksi.
        Perhesotkut Emmerdalessa ovat käsittämättömät.
        Kaikki ovat toisilleen sukua ja jos ei, niin ainakin salarakkaita tai entisiä aviopuolisoita.

        Kovin ohuet ovat tunteen palot niissä maisemissa, kun voivat jatkaa elämäänsä muina miehinä ja naisina samoilla kulmilla, vaikka suhdekiemurat ovat sotkeneet elämänmenoa milloin kenenkin kohdalla.
        Kuka vielä muistaa esim. että Nicola ja David olivat tulisessa suhteessa joitakin aikoja sitten? Nyt ovat tuskin hyvänpäiväntuttuja.
        Ja että Charity oli aikanaan Kartanon emäntä, ja Noah on oikealta suvultaan Tate. Minä olen ihmetellyt kovasti, eikö heidän jälkeensä jäänyt pennin pyöreää Noahin perittäväksi. Mitään testamenttikiemuroita ei ole kerrottu. Noahilla on kuitenkin kaksi serkkua, joiden isä on Scott, edesmenneen Vivin poika.
        Missä taistelu siitä omaisuudesta!


      • 14+4=18
        Emmestiina kirjoitti:

        Sanoohan Gabbykin Laurelia äidiksi.
        Perhesotkut Emmerdalessa ovat käsittämättömät.
        Kaikki ovat toisilleen sukua ja jos ei, niin ainakin salarakkaita tai entisiä aviopuolisoita.

        Kovin ohuet ovat tunteen palot niissä maisemissa, kun voivat jatkaa elämäänsä muina miehinä ja naisina samoilla kulmilla, vaikka suhdekiemurat ovat sotkeneet elämänmenoa milloin kenenkin kohdalla.
        Kuka vielä muistaa esim. että Nicola ja David olivat tulisessa suhteessa joitakin aikoja sitten? Nyt ovat tuskin hyvänpäiväntuttuja.
        Ja että Charity oli aikanaan Kartanon emäntä, ja Noah on oikealta suvultaan Tate. Minä olen ihmetellyt kovasti, eikö heidän jälkeensä jäänyt pennin pyöreää Noahin perittäväksi. Mitään testamenttikiemuroita ei ole kerrottu. Noahilla on kuitenkin kaksi serkkua, joiden isä on Scott, edesmenneen Vivin poika.
        Missä taistelu siitä omaisuudesta!

        Noah jäi mielenkiintoisella tavalla perinnöttömäksi. Luulisi, että Isossa-Britanniassakin jokin laki suojaisi puolison kuoleman jälkeen syntyneen lapsen oikeuksia perillisenä.

        Noahilla on yksi serkku, Jean, jonka isä on Scott. Sitten hänellä on setäpuoli James, jonka isä on Noahin isoisä Frank Tate. Sen lisäksi Noahilla on myös velipuoli Joseph.

        En nyt ole ihan varma, mutta muistaakseni Zoe kovasti lupaili perustaa Noahille rahaston, jolla tämän tulevaisuus turvattaisiin. Poika kuitenkin näyttäisi käyvän ilmaista julkista koulua, joten Zoe taisi jättää rahaston perustamatta.


    • Makkosen Maisa

      Dianesta on moneksi, että Arthur menee siinä hänen "ottokatraassaan" kivasti.

      Dianen mummiuden olen muistanut, mutta joskus Rodneyn isoisyys meinaa unohtua ja sitten taas ihmettelen... Ainiin joo! :D Ihmettelen, ettei täti Nicolalla ole oikein mitään suhdetta Gabyyn. Erittäin satunnaisesti hoitaa, jos sitäkään ja kerran oli juonenkuvio, kun niitä satuja yritti Rodneylta saada.

    • On meillä murheet...

      Diane on Gabbyn biologinen mummo. Arthur ehkä toistaa samaa kuin Gabbykin.

    • -,,--,,-

      Diane on monen mummu ja äitikin. Toisinaan tuntuu, että Valinkin.

    • Arthurin mummot

      Arthurin mummo on Hilary, eli Laurelin äiti.Ashleyn äiti on kuollut, joten tätä mummoa ei pojalla enää ole.Hilary ei juurikaan taida olla kiinnostunut Laurelin pojasta, sen jälkeen kun poistui sarjasta.Pappojahan pojalla on peräti kaksi, tosin Laurelin isä lähtenyt jo emmerdalesta pois.

      • Oliko Laurelin

        isä jossain vaiheessa sarjassa?
        En kyllä itse muista yhtään, muustaako joku (sarjassa ollutta)nimeä?


      • Douglas Potts
        Oliko Laurelin kirjoitti:

        isä jossain vaiheessa sarjassa?
        En kyllä itse muista yhtään, muustaako joku (sarjassa ollutta)nimeä?

        Olihan se sarjassa ja aika pitkään olikin.


      • tosikkonainen
        Oliko Laurelin kirjoitti:

        isä jossain vaiheessa sarjassa?
        En kyllä itse muista yhtään, muustaako joku (sarjassa ollutta)nimeä?

        Douglas, tai jotain sinnepäin. Tykkäsi Dianasta, mutta tällä oli juuri kierroksessa se huijarimies.

        Mukava mies, olisi saanut olla sarjassa pidempääkin. En kylläkään muista minne lähti. Olisko mennyt takaisin yhteen vaimonsa kanssa?


    • buuvyvyvyvy

      Laurel esiintyy, kuin hänellä olisi jotain sukulaisuutta Gabiin.

      • -,,-

        Esiintyy? Eiköhän kiintymys kasva vuosien yhdessäolon myötä, ihan ilman verisukulaisuutta.


    • tosikkonainen

      Eipähän Laurel niiiin montaa vuotta ole ollut Gabbylle "äitinä", ja onko koskaan mitenkään virallistanut suhdettaan Gabbyyn? Avioeron tullessa ainoa vaihtoehto on, että ainakin Gabbyn huoltajuuden saa Ashley.

      Se on kyllä harmi, kun muuten mieleisessäni sarjassa mikään liitto ei tunnu kestävän. Kyllä draamaa saadaan myös pysyvään parisuhteeseen.

      • einiintosikko

        Onhan sarjassa montakin pitkäkestoista parisuhdetta. Zak&Lisa, Nicola&Jimmy, Eric&Val, Paddy&Rhona,...Nuo kaikki ovat vieläkin yhdessä kaikista kriiseistä huolimatta.


      • ikifani
        einiintosikko kirjoitti:

        Onhan sarjassa montakin pitkäkestoista parisuhdetta. Zak&Lisa, Nicola&Jimmy, Eric&Val, Paddy&Rhona,...Nuo kaikki ovat vieläkin yhdessä kaikista kriiseistä huolimatta.

        Ei erityisen pitkäkestoisia suhteita meikäläisen mittapuun mukaan. Zak oli aiemmin naimisissa ja muut lapset paitsi Belle ovat ensimmäisen vaimon kanssa, Cain on veljenvaimon kanssa saatu. Nicola jäi 1.kerran alttarille, toinen kerta oli avio Mr. De Souzan kanssa. Hänet Nivola melkein murhasi sairaalavuoteeseen.
        Jimmyllä oli Sadie ja sitten Kelly. Eric on kaiketi viidettä kertaa aviossa muut naiset.
        Paddy oli ensin Mandyn, sitten Emilyn puoliso. Sitten yritti saada Chasin


      • muistelin jutellun
        ikifani kirjoitti:

        Ei erityisen pitkäkestoisia suhteita meikäläisen mittapuun mukaan. Zak oli aiemmin naimisissa ja muut lapset paitsi Belle ovat ensimmäisen vaimon kanssa, Cain on veljenvaimon kanssa saatu. Nicola jäi 1.kerran alttarille, toinen kerta oli avio Mr. De Souzan kanssa. Hänet Nivola melkein murhasi sairaalavuoteeseen.
        Jimmyllä oli Sadie ja sitten Kelly. Eric on kaiketi viidettä kertaa aviossa muut naiset.
        Paddy oli ensin Mandyn, sitten Emilyn puoliso. Sitten yritti saada Chasin

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11786626#comment-0


    • tarkoo

      "esiintyy"? pitäisikö Gabbyn olla jotenkin vieras Laurelille? Asuvat samassa perheessä ja Laurelilla on oikeudenmukainen suhtautuminen molempiin lapsiin, oli toinen biologinen tai ei. Näin oikeassa elämässäkin on lapsen parasta, siinä on esiintymiset kaukana. Ei se sukulaisuus mitään loppujenlopuksi tarkoita :)

      • Oikeassa elämässä...

        Tiedätkö yhtäkään tapausta, että lapsi asuisi äitipuolellaan, vaikka kummatkin biologiset vanhemmat ovat elossa_? Ja kaiken kukkuraksi isä haluaisi lapsen itselleen?
        Mahtaisiko onnistua briteissäkään, muttei ainakaan Suomessa.


    • jhbigvuyfc

      Tänäänkin Diane ja Laurel kumpikin sanoivat Laurelia Gabbyn äidiksi.

    • Astor1

      Minusta ei ole mitenkään ihmeellistä, että Gabby mieltää Laurelin äidikseen - siis vaikka toki tietääkin, että hänen oikea äitinsä on Bernice. Onhan Laurel ollut äidin roolissa suuren osan pienen tytön elämästä. Kuinkahan monta vuotta, itse asiassa? Minkähän ikäinen Arthur on?

      • Posso

        Enemmänhän Laurel on ollut äiti lapselleen kuin Bernice. Käyhän tyttö toisinaan lomillaan Bernicen luona, mutta aika vähästä tuntuu olevan yhteydenpito.


      • ikifani

        Näin eräältä eng.sivustolta, että Arthur on kastettu v. 2007. Nyt Emmerdalessa eletään vuotta 2012 ( meillä tv:ssä), jolloin poika on n. 4-5 .vuotias.


      • chic ago
        Posso kirjoitti:

        Enemmänhän Laurel on ollut äiti lapselleen kuin Bernice. Käyhän tyttö toisinaan lomillaan Bernicen luona, mutta aika vähästä tuntuu olevan yhteydenpito.

        Ovat kuitenkin eri asioita. Mother = äiti, stepmother = äitipuoli. Laurelilla ei ainakaan pitäisi olla mitään saumaa Gabbyn huoltajuudesta päätettäessä.


      • ||<>||
        chic ago kirjoitti:

        Ovat kuitenkin eri asioita. Mother = äiti, stepmother = äitipuoli. Laurelilla ei ainakaan pitäisi olla mitään saumaa Gabbyn huoltajuudesta päätettäessä.

        Onko jossain kerrottu, että haluaa Gabbyn huoltajuutta.
        Minä en ainakaan ole nähnyt.


    • tuttua tarinaa

      Bernice palaa sarjaan syksyllä. Miesasiat häntäkin riepoo kuten muitakin kylän naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe