myrtsin narkkarit

narkit pois!

miksei myyrmäestä saada noita ongelmatapauksia poistettua? Miksi juuri myrtsistä pitää niille antaa vuokrakämppiä, miksei niitä voi sijoittaa landelle. pilaavat tämän hienon kaupunginosan!
aseman seutu täynnä narkkien sekoilujen jälkiä ja naapuruston kämpissä riehuvat jatkuvasti
poliisit väh joka toinen viikko käyvät noissa naapuritaloissa

6

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jejeje

      Jaa en tiedä. Oon asunu myrtsissä aika pitkään enkä näihin juuri ole törmännyt.
      Varmasti niitä asemalla notkuu mutta tarviiko ite notkua? En ole koskaan edes ruiskuja nähny..
      Eikös se asemakin mene kohta isompaan remonttiin jos sillä lähtisivät..

      • narkit pois!

        joo kyllä niitä ihan noissa kaupungin vuokrataloissa asustelee ihan riesaksi asti.
        turvaton olo tulla yöllä kun näkee, että pihassa 3 narkkia kiskoo olutta.
        Ei siinä tiedä, että jos sekavassa mielentilassa käyvät päälle!


    • Narkkarit hautaan

      Löydöstie 1:ssä asui narkkareita kymmenen vuotta sitten. En tiedä asuuko enää, mutta Myyrmäki pysyy pilalla kunnes tämä saastajengi saadaan hävitettyä kokonaan.

    • narkki=nallekarkki

      No jos siellä "narkkeja" asuu niin muuttakaas te itse jonnekin muualle, "narkitkin" tarvii kodin, tai ne ryöstää sen kodin itselleen vaikka magneetilla oven lukon tiirikoiden ja lapsenne ampuen, ja sitä emme halua. narkit ei ole oikeasti=rikolliset, narkkari saattaa olla se naapurin mummokin kun ei se katsos sosiaaliluokkaa katso.

      • nappi otsaan

        miksei niitä narkkeja voi sijoittaa jonnekin laitoksiin parantumaan vaan pakko laittaa meidän veronmaksajien keskellä joita sitten ryöstelevät. vaikka on katto pään päällä ja soskurahaa tulee niin silti täällä myyrmäessä jatkuvasti aiheuttavat pahennusta!


    • HooPee54

      Taantuvilla paikkakunnilla on tyhjiä kerrostaloja. Panssariaita ympärille ja korvaushoito päälle. Vapaaehtoisia voimankäyttöoikeuksin vartioimaan.

      Narkit saa palkaksi nestepikarillisen lääkettä päivässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe