Nyt vaan riittää!

13579OTS

Olen ollut aina ystävällinen ja kiltti, ymmärtäväinen ja hyväntahtoinen. Aina kehunut ja sanonut, että oli kiva tavata ja niin edelleen, kaikkea positiivista.
Olen passannut ja ruokkinut jne. leikittänyt ja pelannut heidän kanssaan.
Nyt vaan niin riittää, kun sitä ei osata arvostaa. Käytetään hyväksi ja haukutaan.
Otan luokseni vain ystävieni ja siskoni lapsia, en enää mieheni lapsia. Lasten äidillä on yksinhuoltajuus, jonka hän on halunnut, niin pitäköön ne kokonaan. Minä en enää sitä haukkumista jaksa joka tapaamisen jälkeen kuunnella.
Minä alan nyt sellaiseksi ikäväksi äitipuoleksi just tästä paikasta. Kohta joku kirjoittaa että olen sitä jo ollutkin, en ole, mutta nyt alan.

178

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhhaaaaaaaaaaaa

      Kyllä se lapsenpiika tekee niinkuin vanhemmat sanoo eikä niinkuin itsestään tuntuu. Ihan oikein sulle, mitäs rikoit toisten perheen. Piika mikä piika. Ihan oikein sulle.

    • jukni 69

      Oikeesti on kiva huomata kuinka sekään asia ei ole sinun päätettävissä vaan miehesi ottaako lapsensa vastaan vaiko ei !!! Ja kun huomaat ettei miehelläsi ole velvotteita kuin omia kohtaan !

      • Kaikella rajansa!

        Kaikki lapsethan ovat niin kivoja, että ihan sama kenen lapsia ovat. Jos yksien äiti on niin epäkypsä, eikä ajattele itse omia lapsiaan, vaan käyttää niitä kiristykseen ja pelinappuloinaan, niin pitäköön hyvänään. Loppuu tai ainakin vähenee se jatkuva meidän haukkuminen, toivottavasti joskus.

        Ihan todella tätä piinaa on jatkunut jo niin kauan, että mun hermot loppu nyt ja minusta kuoriutui paha äitipuoli.

        Nyt taidan tietää mistä ne pahat äitipuolet tulee. Ne on vielä pahempien lasten äitien aikaansaannoksia.?!


      • Osani on helppo!

        Ja sinulle vielä "jukni 69"

        Sen kiilan lasten ja elatusavunmaksajan välille on tässä tapauksessa työntänyt vuosia lasten äiti.

        Hän on hankaloittanut lasten tapaamisia kaikin mahdollisin keinoin. Milloin lapset eivät ole olleet tapaamispaikalla hakuaikaan, yms. Tapaamiset ovat toteutuneet noin kerran joka toinen vuosi. Mieti. ja kun tosiaankin on sitten onnistunut kuin ihmeen kaupalla, niin se jälkiryöppy. Voi yhren tähren mitä ihmisen suusta tulee. Ensiksi hän on innoissaan, että lapsilla on ollut kivaa, mutta sitten hän ei kestäkkään sitä.

        Minun on helppo olla hyvis! Jos totta puhutaan.


      • Ihana vapaus! =)

        Hahhaaalle!

        Vaan enpäs rikkonut heidän perhettä, lasten äiti oli osannut rikkoa sen ihan itse. =)

        Jukni69:lle

        Vaan eipä ole miehellä velvoitteita muuta kuin maksetaan elarit. Niin on lasten äiti tehnyt selväksi, vieraannuttanut lapsensa vuosien aikana ja manipuloinut tehokkaasti.

        Eikä voi ottaa vastaan mitään, minkä saamisesta tehdään mahdottoman vaikeaa, se pieni loppu on helppo torperoida ja lopettaa tapaamiset kokonaan, hiuskarvan varassa ovat olleet tähän asti, hius on helppo katkaista.

        Minullehan ne ovat ihan ventovieraan ihmisen jälkeläisiä, mieheni lapsilta eivät ole koskaan tuntuneet, edes miehestäni. Ne ovat olleet aviomiehelleni vain lapsia, jotka hän on pienestä asti sattunut tuntemaan, kuten minä olen tuntenut siskoni ja tyttöystävieni lapset.

        No kohta ne elaritkin loppuu, yhden loppu jo. Alkaa ihan täysi vapaus!


    • Pipparirallaa!

      Heh, vaan kun en rikkonutkaan sitä perhettä "lissu" se oli jo mäsänä ja erossa ja mies vapaana.

      Eikä mies ota niitä lapsia, tiedän! Sinä "jukni 69" et tiedä!

      Velvoitteena vain elatusmaksun maksaminen, ei mitään muuta niille yksinhuoltajan lapsille.

      Mieheni on aina toivottanut tervetulleeksi muutkin lapset ja minähän ne hoidan ja niistä vastaan.

      Taitaapi olla mieheni tossun alla, mutta parempi kuin taivas alla! Eiks je! Ja kun tottelee, niin saa pallutuksia, herkkuja, hymyilyä, puhtaan kodin, ihanan vaimon ja ja ja kannattaa olla samaa mieltä.

      Niinhän se entinenkin manipuloi, miksi en minäkin mutta omalla herttaisella tavallani! Minä vain olen niin ihana, kun se entinen huusi, haukkui, petti, hakkasi ja potki, haukkuu ympäri kyliä ja sukulaisia. Vaan minäpä en, minä kehun ja hymyilen ja pidän hyvänä ja olen niin mahdottoman ihana kaikin tavoin ja olen uskollinen vaimo!

      Tyylistä löytyy!

      • hommat hanskassa

        Minäpä rikoin ja oon onnellinen siitä että rikoin. Ei kannata sanoo ei kiitos, jos suurin onni tulee eteen.
        Viis siitä onko varattu vai ei... eihän se onni sitä katso. Aina ne lapset sopeutuu ja exät löytää uusia, ja mikä on parempaa lapsille, kun uusi äiti joka hoitaa ja kasvattaa heidät. Saa äitiki levätä häirikkö lapsistaan ja uusi äiti saa kokemusta kakaroista. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.


      • jukni 69

        Nuhjake mieheksi ! Minä otan lapseni aina kotiin heillä on avaimetkin minun luokse ja saavat tulla milloin haluavat eikä mun uusikko laske minutteja eikä sitä että JOUTUU olemaan lasten kanssa ! Meillä eletään niin kuin ydin perheessä mutta ei mun vaimo olekkaan mikään päällepäsmäri!


      • aikuistu ees vähän
        jukni 69 kirjoitti:

        Nuhjake mieheksi ! Minä otan lapseni aina kotiin heillä on avaimetkin minun luokse ja saavat tulla milloin haluavat eikä mun uusikko laske minutteja eikä sitä että JOUTUU olemaan lasten kanssa ! Meillä eletään niin kuin ydin perheessä mutta ei mun vaimo olekkaan mikään päällepäsmäri!

        Kaikki on, uusiot niin oon kuullu, et vaan huomaa kun lapset ei merkkaa sulle mitään enää. Oletko sinäkin vaan heidän kanssaan siksi kun on pakko, tai et kehtaa sanoo ettei saa tulla...


      • jukni 69
        aikuistu ees vähän kirjoitti:

        Kaikki on, uusiot niin oon kuullu, et vaan huomaa kun lapset ei merkkaa sulle mitään enää. Oletko sinäkin vaan heidän kanssaan siksi kun on pakko, tai et kehtaa sanoo ettei saa tulla...

        Ihan siksi että olen lasteni isä ja osallistu kasvattamiseen ja haluan viettää aikaa lasteni kanssa ja viettää aikaa yhdessä minun perheeni kanssa


      • Mulle riitti nyt
        jukni 69 kirjoitti:

        Ihan siksi että olen lasteni isä ja osallistu kasvattamiseen ja haluan viettää aikaa lasteni kanssa ja viettää aikaa yhdessä minun perheeni kanssa

        Aloittajalla ei olisi ollut mitään vastaan, mutta kun muilla tuntuu olevan.


    • Loogisesti ajatellen

      "Otan luokseni vain ystävieni ja siskoni lapsia, en enää mieheni lapsia. "

      Kyllähän sinä voit noin aivan hyvin toimia, jollet asu samassa taloudessa miehesi kanssa. Jos asut omassa kodissasi, jossa mies loisii, joudut potkaisemaan hänet pihalle ja saat vapauden estää kotiisi tulemasta sinulle kutsumattomia vieraita.

      Miten on laitasi?

      • jukni 69

        Loisii ??? Väitän että mies tuo talouteen oman osansa jopa enemmän!!!


      • Loogisesti ajatellen
        jukni 69 kirjoitti:

        Loisii ??? Väitän että mies tuo talouteen oman osansa jopa enemmän!!!

        No, anteeksi. Loisimisella tarkoitin, että talo/asunto on vaimokkeen nimissä oleva "oma koti", eikä sitä ole yhdessä hankittu. :)
        Tällöin on ukolle helpompi laittaa kalossinkuvan persiisiin, jos ukon lapset on alkaneet noin kamalasti tympimään.
        Isää ei kuitenkaan ole yhtään sopivaa erottaa lapsistaan. Isä on näin toimien vapaa etsimään asunnon, jossa on myös vapaa tapaamaan lapsiaan, ilman kenenkään komentelua.


      • jukni 69
        Loogisesti ajatellen kirjoitti:

        No, anteeksi. Loisimisella tarkoitin, että talo/asunto on vaimokkeen nimissä oleva "oma koti", eikä sitä ole yhdessä hankittu. :)
        Tällöin on ukolle helpompi laittaa kalossinkuvan persiisiin, jos ukon lapset on alkaneet noin kamalasti tympimään.
        Isää ei kuitenkaan ole yhtään sopivaa erottaa lapsistaan. Isä on näin toimien vapaa etsimään asunnon, jossa on myös vapaa tapaamaan lapsiaan, ilman kenenkään komentelua.

        Tai se vaimoke osottaisi aikuisuutta eikä olisi se lumikin ilkeä/mustasukkainen äitipuoli.


      • Kun on aika!
        jukni 69 kirjoitti:

        Tai se vaimoke osottaisi aikuisuutta eikä olisi se lumikin ilkeä/mustasukkainen äitipuoli.

        Jos 10 vuoden hyväntahtoisen äitipuoliuden jälkeen alkaa pahaksi äitipuoleksi, niin antaa mennä vaan.
        Ihan oikeasti kun kukaan ei kuitenkaan pidä minkään arvoisena, niin ei tarvitse minunkaan enää välittää.
        Miksi hyvän aina tarvitsisi olla hyvä ja pahat saa aina olla pahoja.
        Minäkin alan pahaksi nyt.


      • Loogisesti ajatellen
        jukni 69 kirjoitti:

        Tai se vaimoke osottaisi aikuisuutta eikä olisi se lumikin ilkeä/mustasukkainen äitipuoli.

        Kai sinä nyt kuitenkin luit avauksen, josta ilmenee, että naisella tuli kupissa reunat vastaan. Ikäväksi äitipuoleksi ei kuitenkaan pidä ryhtyä, vaan jos ei saa mitään arvostusta, kannattaisi minusta miettiä uudelleen, miksi jatkaa epätervettä suhdetta. Eikö se ole hiukan masokistista?


      • Kukaan ei käsitä.
        Loogisesti ajatellen kirjoitti:

        Kai sinä nyt kuitenkin luit avauksen, josta ilmenee, että naisella tuli kupissa reunat vastaan. Ikäväksi äitipuoleksi ei kuitenkaan pidä ryhtyä, vaan jos ei saa mitään arvostusta, kannattaisi minusta miettiä uudelleen, miksi jatkaa epätervettä suhdetta. Eikö se ole hiukan masokistista?

        Parisuhteessamme ei ole yhtään mitään vikaa.

        Olen todella onnellisesti naimisissa. Meillä on ihanaa yhdessä, paljon yhteisiä harrastuksia ja sängyssä peitto ei enää heiluu, vaan ei meinaa pysyä muuta kuin lattialla. Urheilemme paljon, emme käytä alkoholia, emme tupakoi, nautimme elämästä ihan suunnattomasti ja parisuhteemme syvenee koko ajan. Nauramme paljon, rentoudumme jne. Siis upeaa.

        Ikäväksi aina pitää olla joku miinus ja meillä on mieheni entinen tyttöystävä, joka on terrorisoinut liittoamme noin 10 vuotta, yksipuolisesti jaksanut kihistä ja kohista. Me emme voi olla hänen kanssaan missään tekemisissä ja silti sieltä roiskuu niskaan vaikka mitä. Numerot ovat olleet salaiset jo yli 9 vuotta, osoite hänellä ei ole tiedossa jne. Mutta hän keksii viranomaisten kautta ja sukulaisten ja tuttavien kautta vaikka mitä.

        Lasten tapaamiset joka toinen vuosi 1 kerta isoäidin välityksellä, suorassa kontaktissa lasten äiti huutaa, potkii ja hakkaa, jolloin lapset itkee ja huutaa.

        Tuntuu, ettei kukaan käsitä mitä meillä oikeasti on ollut vastassa.


      • jukni
        Loogisesti ajatellen kirjoitti:

        Kai sinä nyt kuitenkin luit avauksen, josta ilmenee, että naisella tuli kupissa reunat vastaan. Ikäväksi äitipuoleksi ei kuitenkaan pidä ryhtyä, vaan jos ei saa mitään arvostusta, kannattaisi minusta miettiä uudelleen, miksi jatkaa epätervettä suhdetta. Eikö se ole hiukan masokistista?

        Luin aloituksen ja kovasti vaikutti tältä lissulta joka kirjoittaa fikto tapauksia


    • Pysy vaan poissa

      On hienoa että jotkut ymmärtävät jättää miehen perheen rauhaan, vaikka noinkin keksimällä tuomoisen jutun, keventääkseen omaa huonouttaan.
      On hyvä ettei kaikenmaailman ihmiset pääse sen miehen exän perheeseen kiusaamaan.

      Sinua ei siellä kaivata, mutta hauskasti olet yrittänyt "muka loukkaantu" hih... oikein sulle. Lapset säästyy.

      • Onnellinen nainen

        Mieheni oli vielä naimisissa, kun aloimme olla yhdessä. Erottuaan ja muutettuaan minun luokseni hän yritti kovasti pitää kiinni lasten tapaamisista sopimuksen mukaan. Eksä puolestaan hankaloitti tapaamisia ihan viimeiseen asti: emme saaneet lapsia sovittuun aikaan, kun oli milloin "parturiaika", milloin "hammastarkastus" tai "isovanhempien vierailu" - asia ilmoitettiin meille viime tipassa tai ei ilmoitettu ollenkaan. Sen sijaan hän yritti jatkuvasti saada lapset meidän hoteisiimme milloin mihinkin aikaan ja yleensä hyvin lyhyellä varoitusajalla.

        Vihelsimme pelin kerta kaikkiaan poikki, sanelimme selvät säännöt, ja niillä on nyt menty jo kohta kaksi vuotta. Ennen kaikkea se näkyy lapsissa, äiti ei enää heittele heitä, miten sattuu, vaan he pääsevät isän perheeseen juuri silloin, kun sovittu on.

        Kyllähän se äitsykkäinen yritti kukkoilla ja temppuilla, mutta emme lainkaan menneet mukaan siihen peliin, vaan yhteydenotto lastenvalvojaan oli hyvinkin herkässä. Muutaman kerran jälkeen entinen vaimo ymmärsi, mikä homman nimi on - vaikka onkin aika hidasjärkinen.

        Lissulle vielä tiedoksi: Lapset viihtyvät meillä erinomaisesti ja rakastavat pikkuveljeään yli kaiken. Minä myös osaltani huolehdin heidän hoidostaan ja kasvatuksestaan sekä esimerkiksi allekirjoitan koulupapereita. He kutsuvat minua puoliäidiksi, joka on heidän itse valitsemansa nimitys.


      • mene hakemaan apua
        Onnellinen nainen kirjoitti:

        Mieheni oli vielä naimisissa, kun aloimme olla yhdessä. Erottuaan ja muutettuaan minun luokseni hän yritti kovasti pitää kiinni lasten tapaamisista sopimuksen mukaan. Eksä puolestaan hankaloitti tapaamisia ihan viimeiseen asti: emme saaneet lapsia sovittuun aikaan, kun oli milloin "parturiaika", milloin "hammastarkastus" tai "isovanhempien vierailu" - asia ilmoitettiin meille viime tipassa tai ei ilmoitettu ollenkaan. Sen sijaan hän yritti jatkuvasti saada lapset meidän hoteisiimme milloin mihinkin aikaan ja yleensä hyvin lyhyellä varoitusajalla.

        Vihelsimme pelin kerta kaikkiaan poikki, sanelimme selvät säännöt, ja niillä on nyt menty jo kohta kaksi vuotta. Ennen kaikkea se näkyy lapsissa, äiti ei enää heittele heitä, miten sattuu, vaan he pääsevät isän perheeseen juuri silloin, kun sovittu on.

        Kyllähän se äitsykkäinen yritti kukkoilla ja temppuilla, mutta emme lainkaan menneet mukaan siihen peliin, vaan yhteydenotto lastenvalvojaan oli hyvinkin herkässä. Muutaman kerran jälkeen entinen vaimo ymmärsi, mikä homman nimi on - vaikka onkin aika hidasjärkinen.

        Lissulle vielä tiedoksi: Lapset viihtyvät meillä erinomaisesti ja rakastavat pikkuveljeään yli kaiken. Minä myös osaltani huolehdin heidän hoidostaan ja kasvatuksestaan sekä esimerkiksi allekirjoitan koulupapereita. He kutsuvat minua puoliäidiksi, joka on heidän itse valitsemansa nimitys.

        Ja höpsis, tuommoisia tarinoita voi kirjoitella ihan huvikseen.

        Isä joka välittää lapsistaan ei pompottele heitä muuten kuin uuden naisen painostuksesta. Olitko sinä painostaja? Taisit olla, ja leuhkit silllä, mutta kuten sanon, tarinoita voi kirjoittaa, eri asia kuka uskoo kuka ei... uskotko sinä omiin unelimiin ja ajatuksiin?


      • Aivan muuta!
        mene hakemaan apua kirjoitti:

        Ja höpsis, tuommoisia tarinoita voi kirjoitella ihan huvikseen.

        Isä joka välittää lapsistaan ei pompottele heitä muuten kuin uuden naisen painostuksesta. Olitko sinä painostaja? Taisit olla, ja leuhkit silllä, mutta kuten sanon, tarinoita voi kirjoittaa, eri asia kuka uskoo kuka ei... uskotko sinä omiin unelimiin ja ajatuksiin?

        Minun unelmani koskevat ihan jotain muuta kuin henkisesti sairaalloisen yksinhuoltajaäidin häiriköinnin kohteena olemista.


      • koita sinnikkäästi
        Aivan muuta! kirjoitti:

        Minun unelmani koskevat ihan jotain muuta kuin henkisesti sairaalloisen yksinhuoltajaäidin häiriköinnin kohteena olemista.

        Miksi olet henkisesti sairas? Etkö ole saanut apua?


      • Käänsitkin!
        koita sinnikkäästi kirjoitti:

        Miksi olet henkisesti sairas? Etkö ole saanut apua?

        Oh ja voi! =)

        Lasten äiti on henkisesti sairas ja hän on se joka meitä häiriköi.

        Sinä höppänä! =) Jos et ymmärtänyt, tai et ollut ymmärtävinäsi! =)


      • lissu hei,
        mene hakemaan apua kirjoitti:

        Ja höpsis, tuommoisia tarinoita voi kirjoitella ihan huvikseen.

        Isä joka välittää lapsistaan ei pompottele heitä muuten kuin uuden naisen painostuksesta. Olitko sinä painostaja? Taisit olla, ja leuhkit silllä, mutta kuten sanon, tarinoita voi kirjoittaa, eri asia kuka uskoo kuka ei... uskotko sinä omiin unelimiin ja ajatuksiin?

        Sinä, jos kuka kirjoitat tänne ihan päättömiä tarinoita, joilla ei ole minkäänlaista todellisuus pohjaa, aloituksesi on ihan sieltä syvältä, no, hullulla hullun jutut.


      • Juppeli juu! =)
        lissu hei, kirjoitti:

        Sinä, jos kuka kirjoitat tänne ihan päättömiä tarinoita, joilla ei ole minkäänlaista todellisuus pohjaa, aloituksesi on ihan sieltä syvältä, no, hullulla hullun jutut.

        Tämä aloitus ei ollut Lissun! Vaan minun, ja tuo on tosielämästä! =)


      • olenaloittaja
        lissu hei, kirjoitti:

        Sinä, jos kuka kirjoitat tänne ihan päättömiä tarinoita, joilla ei ole minkäänlaista todellisuus pohjaa, aloituksesi on ihan sieltä syvältä, no, hullulla hullun jutut.

        Olen täsmälleen sitä mieltä, että minun aloitukseni on ihan syvältä. Tuollaisia naisia ei tarvitsisi elää laisinkaan tässä maailmassa. On tämä mieheni entinen tyttöystävä ja niiden lasten äiti, joista me maksamme elatusmaksuja edelleen, onneksi enää 2:sta 2kk ja sen jälkeen jää enää 1:stä, ollut niin raskas ihminen sekä lapsille, meille, että koko ympäristölleen ja niille kaikille miehille, joiden kanssa on tässä välillä yrittänyt seurustella ja halunnut mennä naimisiinkin, kunnes miehet ovat tajunneet juosta karkuun.


      • jukni

        Hmmmm.miehen perhe on nyt kuitenkin se uusi vaimo ja hänen/heidä/miehen lapset EI EX PUOLISOT


      • katkokaakellevastaatte
        Juppeli juu! =) kirjoitti:

        Tämä aloitus ei ollut Lissun! Vaan minun, ja tuo on tosielämästä! =)

        Tuo edellinenhä vastasikin nikille "mene hakemaan apua" ja se on ihan selvästi Lissu.


    • Ovelaa!

      Aloittajan tapauksessa, kuten olen tuossa välilläkin kirjoittanut, lasten äiti on koko ajan ollut se tapaamisten estäjä.
      Ja kuten tässäkin aiemmin kirjoitin, hän on antanut tapaamisten onnistua vain noin kerran 2:ssa vuodessa.
      Ja aina tapaamisen jälkeen hän on noin vuorokauden onnessaan, että lapsilla on ollut kivaa, mutta sitten kääntyy nurja puoli ja alkaa huuto, haukku, kiristys, uhkailu, sukulaisille haukkuminen, onneksi me olemme jo hakkaamiselta ja potkuilta kaukana.
      He asuivat erikseen, molemmilla oli omat elämät, naisella oli aina ollut muita, mutta kun mieheni löysi minut, niin oli täysi helve..i irti. Ja sitä hel..ttiä on nyt jatkunut 10 vuotta, vaikka asumme muutaman sadan kilometrin päässä.
      Turhat lasten hakemiset maksaa myös, mutta sitähän lasten äiti ei ajattele.
      Kun hänellä ei ole muuta, niin hän häiriköi viranomaisten kautta, vaikka hänellä on yksinhuoltajuus, ihminen on kekseliäs, huh huh.
      Kaikki kirjeet tallella, sekä viranomaisten, että hänen järkyttävät omansa.

      Kumpa olisin itse keksinyt tämän, sillä lasten äiti on tehnyt elämästämme tajuttoman raskaan, lakkaisin heti keksimästä.

      En ole voinut käsittää, että jollakin yksinään riittää tällaiseen puhtia. Meidän pelkkä olemassaolo riittää.
      Kyseessä on mielisairas ihminen, jota hänen samassa pihassa oleva äitinsä auttaa päivittäin.
      Henkinen sairaus ei paista ulospäin, sekä sellainen ihminen voi näytellä jonkin aikaa normaalia.

      • säälin säälin

        Meillä toisinpäin, miehen omituinen suhde yrittää estää ja häiriköi miestä koko ajan, ettei tulisi lapsiaan katsomaan, kun sillä ei ole lapsia niin on kateellinen ja mieli horjuu. Olisi kauheeta jos mies veisi omat lapset sinne , ei olisi lapsillakaan turvalinen olo. Emme ole uskaltaneet edes pyytää sitä naista meille, sillä uskon siitä olevan enempi haittaa kun hyötyä meille. On kuulemma entinen alkoholisti ja yrittää kovasti kuiville, mutta ei taida onnistua..


      • Taru kivampi!

        Hain ne kirjeet tähän!

        Lasten äiti kirjoittaa postissa tulleen kirjeen päällä hirvein harakanvarpain seuraavaa:

        "Häpeä"
        "Voisit olla aikuinen edes joskus"
        "En halua sua"
        "Etkö häpeä yhtään? Mene hoitoon!!"
        "Ajattele lapsia joskus"
        "En halua nähdä sua, enkä ikinä ottais sua takas"
        "Ihmiset nauraa sulle!!"
        "Olet tosi lapsellinen ja raukka!!"
        "Ajattele lapsia!!!"
        "Kasva aikuiseksi!!!"
        "Odotan hääuutisia"
        "En tahdo sua takas!!"

        Eli samoja lauseita kirjoittavat täällä ihmiset! =)

        Tuttuja vakiosanastoa alamaailmalle! =)

        Lasten äiti syyllistyi:
        - kotirauhan häirintään
        - henkiseen väkivaltaan
        - kunnianloukkauksiin

        Kun hän on perättömästi ilmoittanut elatusmaksujen viivästymisistä, voisi hänet jo siitä haastaa käräjäoikeuteen.

        Kun hän tunkeutui yksityiskotiin riehumaan ja hakkaamaan nyrkein, olisi sekin ollut poliisiasia ja hän olisi saanut sakot kyseisestä toiminnasta.

        Olisinpa keksinyt omasta päästäni kaiken tämän, niin ei olisi olleet niin raskaat vuodet.


      • Monia monia!
        Taru kivampi! kirjoitti:

        Hain ne kirjeet tähän!

        Lasten äiti kirjoittaa postissa tulleen kirjeen päällä hirvein harakanvarpain seuraavaa:

        "Häpeä"
        "Voisit olla aikuinen edes joskus"
        "En halua sua"
        "Etkö häpeä yhtään? Mene hoitoon!!"
        "Ajattele lapsia joskus"
        "En halua nähdä sua, enkä ikinä ottais sua takas"
        "Ihmiset nauraa sulle!!"
        "Olet tosi lapsellinen ja raukka!!"
        "Ajattele lapsia!!!"
        "Kasva aikuiseksi!!!"
        "Odotan hääuutisia"
        "En tahdo sua takas!!"

        Eli samoja lauseita kirjoittavat täällä ihmiset! =)

        Tuttuja vakiosanastoa alamaailmalle! =)

        Lasten äiti syyllistyi:
        - kotirauhan häirintään
        - henkiseen väkivaltaan
        - kunnianloukkauksiin

        Kun hän on perättömästi ilmoittanut elatusmaksujen viivästymisistä, voisi hänet jo siitä haastaa käräjäoikeuteen.

        Kun hän tunkeutui yksityiskotiin riehumaan ja hakkaamaan nyrkein, olisi sekin ollut poliisiasia ja hän olisi saanut sakot kyseisestä toiminnasta.

        Olisinpa keksinyt omasta päästäni kaiken tämän, niin ei olisi olleet niin raskaat vuodet.

        Siis kirjeiden päällä, niitä tuli monta, tuo kaikki ei ollut yhden päällä.


      • Läpinäkyvää?
        Monia monia! kirjoitti:

        Siis kirjeiden päällä, niitä tuli monta, tuo kaikki ei ollut yhden päällä.

        Et ilmeisesti ole töissä sinäkään? Jos taas lomalla olet, tuohonko käytät lomapäiväsi?


      • tutkijanainen
        Monia monia! kirjoitti:

        Siis kirjeiden päällä, niitä tuli monta, tuo kaikki ei ollut yhden päällä.

        Höpönlöpön, ite oot noi jutut keksinyt, tunnusta pois.. provoilusi on läpinäkyvää...


      • jukni 69

        No koska olette olleet 10 vuotta yhdessä niin lapset on varmaan sen ikäisiä että saavat itse päättää missä haluavat asua tai ainakin sossu kuuntelee heidän mielipidettä.


      • Ihmiset ei tiedä
        jukni 69 kirjoitti:

        No koska olette olleet 10 vuotta yhdessä niin lapset on varmaan sen ikäisiä että saavat itse päättää missä haluavat asua tai ainakin sossu kuuntelee heidän mielipidettä.

        Lasten äiti on manipuloinut lapset taitavasti.

        Vain toinen manipuloinnin uhri voi käsittää mitä se oikeasti on.


      • Hmmm!
        Ihmiset ei tiedä kirjoitti:

        Lasten äiti on manipuloinut lapset taitavasti.

        Vain toinen manipuloinnin uhri voi käsittää mitä se oikeasti on.

        Lasten äiti on myös alistanut lapset, eikä ole opettanut heitä vahvoiksi ja itsenäisiksi.

        Lapset ovat jo 19, 17 ja 15. Että kyllä he nyt jo ovat isoja. Mutta ihan nyhveröitä ja lasten äiti itkettää heitä edelleenkin usein kuulemma, milloin mistäkin syystä. Lapset ovat ihan pelokkaita.

        Ei ole pitkä aika, kun lasten äiti oli lastenvalvojalle sanonut, ettei lapset osaa kulkea bussilla tai junalla, että pitää hakea ovelta. 18, 16 ja 14 vuotiaat ei osaa!

        Olisiko kaiken sen ajan kun juoksi lastenvalvojilla ja muilla viranomaisilla käyttänyt lasten opettamiseen? Tai baarireissut?


      • Siivoukse tauolla
        Läpinäkyvää? kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole töissä sinäkään? Jos taas lomalla olet, tuohonko käytät lomapäiväsi?

        En ole tuo, jolta kysyit, mutta satun juuri olemaan lomalla ja kodin suursiivouksen tauoilla minusta on mukava levähtää kahvikupin kanssa lueskelemaan tätä trolliavauksen muovaamaa keskustelua.


      • Heps! =)
        Läpinäkyvää? kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole töissä sinäkään? Jos taas lomalla olet, tuohonko käytät lomapäiväsi?

        Niin, sinäkin olet vapaalla ja käytät aikasi täällä!


      • Kahvia kans!
        Heps! =) kirjoitti:

        Niin, sinäkin olet vapaalla ja käytät aikasi täällä!

        Minä pesin ikkunoita, mutta täällä alkoi sataa!


      • Hokkus pokkus pois
        tutkijanainen kirjoitti:

        Höpönlöpön, ite oot noi jutut keksinyt, tunnusta pois.. provoilusi on läpinäkyvää...

        Taas kerran olisi ihanaa jos olisin keksinyt.

        Niin en olisi keksinyt. =)

        Elämä olisi ihanaa, jollei tuota kauheutta olisi olemassa.

        Se on raaka totuus, jonka mieheni entinen on toteuttanut.

        Mielelläni olisin jättänyt väliin noin pahan ihmisen teot.


      • jukni 69
        Hmmm! kirjoitti:

        Lasten äiti on myös alistanut lapset, eikä ole opettanut heitä vahvoiksi ja itsenäisiksi.

        Lapset ovat jo 19, 17 ja 15. Että kyllä he nyt jo ovat isoja. Mutta ihan nyhveröitä ja lasten äiti itkettää heitä edelleenkin usein kuulemma, milloin mistäkin syystä. Lapset ovat ihan pelokkaita.

        Ei ole pitkä aika, kun lasten äiti oli lastenvalvojalle sanonut, ettei lapset osaa kulkea bussilla tai junalla, että pitää hakea ovelta. 18, 16 ja 14 vuotiaat ei osaa!

        Olisiko kaiken sen ajan kun juoksi lastenvalvojilla ja muilla viranomaisilla käyttänyt lasten opettamiseen? Tai baarireissut?

        Aika nyhveröitä suomessa on tuhansia eka luokkalaisia jotka osaavat lähteä aamulla kouluun ja kulkea bussilla koulumatkat ja vaihtaa bussia jotta pääsee kouluun... ...äidin tossun alla


      • Sellaasia!
        jukni 69 kirjoitti:

        No koska olette olleet 10 vuotta yhdessä niin lapset on varmaan sen ikäisiä että saavat itse päättää missä haluavat asua tai ainakin sossu kuuntelee heidän mielipidettä.

        Eivätkä lapset saa päättää.

        Lasten äiti on muodostanut kauhukuvia meistä, pelotellut, en tiedä mitä, vaikea sanoa.

        Itselläni samanlainen äiti, niin sellaista vastaan ei nousta, jos aikoo asua siellä tai olla väleissä ihmisiin. Tuollainen osaa jotenkin katkaista välit kaikkiin, jos sitä nousee vastaan. En osaa sanoa kuinka se sen tekee. Kokemuksesta vain tiedän, että on parempi pysyä väleissä ja myönnellä, mutta kun joskus vain haluaa elää omaa elämäänsä.

        Itselläni kesti kauan, ennenkuin tajusin, etteivät ihmiset ole sellaisia kuin äitini väitti, että on olemassa mukaviakin hyväntahtoisia ihmisiä. Tosin sitä ei täällä huomaa! Uskon ja olen mielestäni nähnyt samanlaisia piirteitä tuolla.


      • Silloin vielä ymmär!
        jukni 69 kirjoitti:

        Aika nyhveröitä suomessa on tuhansia eka luokkalaisia jotka osaavat lähteä aamulla kouluun ja kulkea bussilla koulumatkat ja vaihtaa bussia jotta pääsee kouluun... ...äidin tossun alla

        19 vuotias ei taida olla enää ekalla! =)


      • jukni 69
        Silloin vielä ymmär! kirjoitti:

        19 vuotias ei taida olla enää ekalla! =)

        Niin 19 vuotias on saamaton jollei osaa kulkea bussilla tai hakea aikataulu tietoja


      • 18v aikuinen ihminen
        Hmmm! kirjoitti:

        Lasten äiti on myös alistanut lapset, eikä ole opettanut heitä vahvoiksi ja itsenäisiksi.

        Lapset ovat jo 19, 17 ja 15. Että kyllä he nyt jo ovat isoja. Mutta ihan nyhveröitä ja lasten äiti itkettää heitä edelleenkin usein kuulemma, milloin mistäkin syystä. Lapset ovat ihan pelokkaita.

        Ei ole pitkä aika, kun lasten äiti oli lastenvalvojalle sanonut, ettei lapset osaa kulkea bussilla tai junalla, että pitää hakea ovelta. 18, 16 ja 14 vuotiaat ei osaa!

        Olisiko kaiken sen ajan kun juoksi lastenvalvojilla ja muilla viranomaisilla käyttänyt lasten opettamiseen? Tai baarireissut?

        Lapsia, tuo yksi on jo aikuinen 19v, tuon ikäiset ainakin tytöt muuttaa jo omilleen joko opiskelukämppään tai jos jo ammatti niin omaan vuokrahuoneistoon.


      • Joillekin vaikeaa
        jukni 69 kirjoitti:

        Niin 19 vuotias on saamaton jollei osaa kulkea bussilla tai hakea aikataulu tietoja

        Nykypäivänä voi tavata myös 3-kymppisen, joka ei osaa kulkea bussilla tai junalla. Aikaihmisiä, jotka ei esimerkiksi osaa edes lukea aikatauluja, eikä ymmärrä etsiä merkintöjen selityksiä. lasten vanhempia, jotka soittaa opetusvirastoon, että millä bussilla lapsen pitää lähetä kouluun ja monelta bussi tulee ja missä on pysäkki, vaikka näiden puheluiden oikeampi osoite on matkahuolto ja sen nettisivut tai liikennöitsijä.


      • liput netistä
        jukni 69 kirjoitti:

        Niin 19 vuotias on saamaton jollei osaa kulkea bussilla tai hakea aikataulu tietoja

        Niimpä,netissä voi muutakin tehdä, kun pelata....


      • Terve vaan

        Mitäs menet ottamaan eronneita äijiä. Olisit helpomman elämän saanut lapsettoman miehen kanssa.

        kaikki ämmät tekevät kakaroita ja sitten kiristävät äijää 18 vuotta. Miksi et itse keksinyt?

        Mikä sairaus sekin on haalia eronneita äijiä ja itsellä ei ole mitään entistä elämää. kauhea panettelu siitä entisestä ämmästä jne. Kaikki entiset ovat henkisesti sairaita mutta itse on kaikkein tervein mukamas.


      • toisesta ketjusta lu
        Hmmm! kirjoitti:

        Lasten äiti on myös alistanut lapset, eikä ole opettanut heitä vahvoiksi ja itsenäisiksi.

        Lapset ovat jo 19, 17 ja 15. Että kyllä he nyt jo ovat isoja. Mutta ihan nyhveröitä ja lasten äiti itkettää heitä edelleenkin usein kuulemma, milloin mistäkin syystä. Lapset ovat ihan pelokkaita.

        Ei ole pitkä aika, kun lasten äiti oli lastenvalvojalle sanonut, ettei lapset osaa kulkea bussilla tai junalla, että pitää hakea ovelta. 18, 16 ja 14 vuotiaat ei osaa!

        Olisiko kaiken sen ajan kun juoksi lastenvalvojilla ja muilla viranomaisilla käyttänyt lasten opettamiseen? Tai baarireissut?

        Onko tämä se, jonka ukko väitti exän tulleen neljä kertaa vahingoissa raskaaksi? Aika hyvä saavutus, kun mies ei aiemmin tajunnut miten lisääntyminen tapahtuu :)


      • Lällätilää!
        Terve vaan kirjoitti:

        Mitäs menet ottamaan eronneita äijiä. Olisit helpomman elämän saanut lapsettoman miehen kanssa.

        kaikki ämmät tekevät kakaroita ja sitten kiristävät äijää 18 vuotta. Miksi et itse keksinyt?

        Mikä sairaus sekin on haalia eronneita äijiä ja itsellä ei ole mitään entistä elämää. kauhea panettelu siitä entisestä ämmästä jne. Kaikki entiset ovat henkisesti sairaita mutta itse on kaikkein tervein mukamas.

        No, enpä panettelis sitä entistä täällä, jollei se olis meitä vuosia vainonnut!


      • jukni 69
        Joillekin vaikeaa kirjoitti:

        Nykypäivänä voi tavata myös 3-kymppisen, joka ei osaa kulkea bussilla tai junalla. Aikaihmisiä, jotka ei esimerkiksi osaa edes lukea aikatauluja, eikä ymmärrä etsiä merkintöjen selityksiä. lasten vanhempia, jotka soittaa opetusvirastoon, että millä bussilla lapsen pitää lähetä kouluun ja monelta bussi tulee ja missä on pysäkki, vaikka näiden puheluiden oikeampi osoite on matkahuolto ja sen nettisivut tai liikennöitsijä.

        Avuttomia piloille paapottuja!


      • Ööööps??
        säälin säälin kirjoitti:

        Meillä toisinpäin, miehen omituinen suhde yrittää estää ja häiriköi miestä koko ajan, ettei tulisi lapsiaan katsomaan, kun sillä ei ole lapsia niin on kateellinen ja mieli horjuu. Olisi kauheeta jos mies veisi omat lapset sinne , ei olisi lapsillakaan turvalinen olo. Emme ole uskaltaneet edes pyytää sitä naista meille, sillä uskon siitä olevan enempi haittaa kun hyötyä meille. On kuulemma entinen alkoholisti ja yrittää kovasti kuiville, mutta ei taida onnistua..

        Miksi se mies teillä enää kävisi?

        Tai miksi uusi nainen teille tulisi?


      • napanuorajumissa
        18v aikuinen ihminen kirjoitti:

        Lapsia, tuo yksi on jo aikuinen 19v, tuon ikäiset ainakin tytöt muuttaa jo omilleen joko opiskelukämppään tai jos jo ammatti niin omaan vuokrahuoneistoon.

        Nyt lapset 20, 18 ja 16. Kaikki asuvat äidillään ja taitavat asua vielä pitkään! Äiti itsekin asuu melkein äidillään vielä. Äiti asuu seinän takana ja käy joka päivä hoitamassa kotia. Tuskin napanuora on katkennut vielä. Noilla 20. 18 ja 16 vuotiailla ei ole edes vielä yhtään venynyt äidistään irti napanuora, niin on kiinni.


    • Hui kauheeta!

      No mielenterveytesi ei ainakaan ole eheä. Kannattaisko edes ajatella muita ihmisiä ja vetäytyä sivuun, ennenuin tuhoaa toisten elämän? Vai onko jo liian myöhäistä?

      Lasten äiti on todella onnekas jos on yh, sillä havroin ne lasten äidit ovat mielissään jos lasten elämään tulee tasapainottomia ja mielenterveydellisiä ongelmia omaavia ihmisiä, aika peltotavaa..

      Tuo sun viimeinen lause ainakin oli pelottava, jos alat lapsille ksotamaan omia ongelmia ja sitä ettet ole hyvöksytty toisten silmissä. Kannattaisiko miettiä muuta ratkaisua.. lapset ei ole oikea kohde purkaa aggressioitaan varsinkaan toisten lapset.

      Miksi kostat lapsille? Siinäkin järkesi viiraa...toivon mukaan lasten isä ymmärtää pitää lastensa puolta, ennenkuin käy hassusti.

      • Muahhahhahhaa!

        Sinulle "hui kauheeta!"

        Kyllä se tollasesta jatkuvasta panettelusta jo melkein alkaakin horjua! =)


    • On tullut luettua...

      Eiköhän tämäkin "keskustelu" liene lähinnä yhden ihmisen aikaansaannosta. Kai te sivulliset sen ymmärrätte?

      • Loistavaa!

        Niinpä niin!

        Äiti on aina ihana pulmunen, vaikka ei anna isän tavata lapsiaan.

        Äiti on hieno ihminen vaikka hakkaa ja potkii.

        Äiti on upea, vaikka tekee mitä.

        Sillälailla.

        Näkee tosiaan täällä kirjoittajien henkisen tason.


      • Tietoviisas!

        Sinähän sen tiedät!


      • 13579OLH

        "On tullut luettua"

        Sinulle: kiva jos olet lukenut! =)

        En ole yksin kirjoittanut kaikkea! Ja valitettavasti tämä on tapahtunut meille lasten äiti tekijänä ja olisi kernaasti saanut jäädä tapahtumatta.

        Ja kyllä tuntui jossain vaiheessa jo liian raskaalta, miten joku jaksaa kiusata.

        Tänä vuonna on vainoaminen onneksi kriminalisoitu ja ilmeisesti lasten äiti on sen käsittänyt? Tai joku on sen vääntänyt sille rautalangasta.

        Jotenkin nyt on alkanut henki kulkemaan, tuntuu, että saa hengittää, pelottaa, että uskaltaako kuitenkaan. Kai se on normaalia vuosia jatkuneen piinan jälkeen.

        Joku ehkä saattaa ymmärtää, uskon, että useimmat haluavat käsittää väärin ja taas vain kiusata omassa katkeruudessaan.


      • Alkaa riittää!!!
        13579OLH kirjoitti:

        "On tullut luettua"

        Sinulle: kiva jos olet lukenut! =)

        En ole yksin kirjoittanut kaikkea! Ja valitettavasti tämä on tapahtunut meille lasten äiti tekijänä ja olisi kernaasti saanut jäädä tapahtumatta.

        Ja kyllä tuntui jossain vaiheessa jo liian raskaalta, miten joku jaksaa kiusata.

        Tänä vuonna on vainoaminen onneksi kriminalisoitu ja ilmeisesti lasten äiti on sen käsittänyt? Tai joku on sen vääntänyt sille rautalangasta.

        Jotenkin nyt on alkanut henki kulkemaan, tuntuu, että saa hengittää, pelottaa, että uskaltaako kuitenkaan. Kai se on normaalia vuosia jatkuneen piinan jälkeen.

        Joku ehkä saattaa ymmärtää, uskon, että useimmat haluavat käsittää väärin ja taas vain kiusata omassa katkeruudessaan.

        Tämä on näitä yhden ja saman ihmisen tuotoksia, joiden tarkoitus on osoittaa uusperheiden pahuus.

        Kukaan tasapainoinen ihminen ei loputtomiin jaarittele kohtaloaan anonyymeissä nettikeskustelussa tai julista sitä, miten nyt on kaikki hyvin, kun miehen lapsia ei enää näe!


      • Öyks! =)
        Alkaa riittää!!! kirjoitti:

        Tämä on näitä yhden ja saman ihmisen tuotoksia, joiden tarkoitus on osoittaa uusperheiden pahuus.

        Kukaan tasapainoinen ihminen ei loputtomiin jaarittele kohtaloaan anonyymeissä nettikeskustelussa tai julista sitä, miten nyt on kaikki hyvin, kun miehen lapsia ei enää näe!

        Ja mitä sinä täällä teet "Lissu"?


      • mene hoitoon!
        Loistavaa! kirjoitti:

        Niinpä niin!

        Äiti on aina ihana pulmunen, vaikka ei anna isän tavata lapsiaan.

        Äiti on hieno ihminen vaikka hakkaa ja potkii.

        Äiti on upea, vaikka tekee mitä.

        Sillälailla.

        Näkee tosiaan täällä kirjoittajien henkisen tason.

        Aha, siis isän suttura saa kohdella miehen lapsia miten lystää, niinkö??

        Kyllä täällä heille on puolustajia, taitaa olla kikki niitä perheenrikojia, jotka puolustaa sitä tapaa, että miehen lapset ei ole mitään, niitä saa haukkua, häiriköidä ja puhua sontaa mielin määrin.


      • ei sun järki palele

        Siis sinun??? Vastailetko itsellesi?


    • Nyt tiedän! =)

      Tuota noin.

      Luulikos moni täällä että kirjoitin tämän alun saadakseni lisää kakkaa niskaan.

      Ihan niinkuin tuo 10 vuoden piina ja tuotos ei olisi riittänyt, vaan moni täällä käsitti, että pitää painaa pinnan alle jo yhden pahan ihmisen upottamaa.

      Te jatkatte tuon ihmisen työtä, voisin kysyä MIKSI?

      Ettehän te edes tunne minua/meitä.

      Onko se joku sama kaava kaikilla entisillä naisilla, että pitää aina mollata muita entisen miehen uutta elämää?

      Minä en ole tuota hoksannut, vaan olen entisen mieheni antanut olla omassa rauhassaan, sillä entinen on entinen PISTE. Jos joskus on ollut asiaa, olemme voineet sen nykyisten aviopuolisoidemme kuullen hoitaa ongelmitta ja keskustelemalla kuin toisiaan kunnioittavat ihmiset.

      Me emme entisen mieheni kanssa edes erotessamme riidelleet saati huutaneet, vaan jaoimme omakotitalot molemmat autot ja kaikki sulassa sovussa keskustelemalla.

      Sellainen on varmaan monelle tämän palstan kirjoittajalle täysin vierasta.

      Mutta tosiaan tarkoitukseni ei ollut saada täältä lisää paskaa niskaani, vaan niin kävi, liekö kirjoittajien taso jotenkin nyrjähtänyt.

      • I'm A Man

        On ymmärrettävää, että tilanteesi on ärsyttänyt sinua ja olet lähtenyt julistamaan kokemuksiasi netin ihmemaailmaan.

        Se ei sitten enää tunnukaan järkevältä eikä tasapainoiselta, että teksteissäsi hehkuttelet onneasi nyt kun lapset eivät enää mieltäsi paina. Myös miehesi pitäisi tuntea edes jonkinlaisia tunteita siitä ettei hän enää ole edes pieni osa lastensa elämää. Ei siinä sinänsä mitään hienoa ole, jos lapset eivät isäänsä näe - olipa äiti millainen tahansa.

        "Kakkaa" saa niskaan täällä ihan jokainen vuorollaan. Lisäksi palstalla todellakin on ainakin yksi multinikki, jonka elämän päätehtävä on täällä mollata uusperheitä ja varsinkin naisia, jotka hänen terminologiassaan aina ovat "naikkosia". Nämä "naikkoset" ovat syyllisiä hänen eronsa, josta tosin on aikaa ilmeisen paljon, sillä samat jutut ovat täällä esillä vuodesta toiseen eri versioina.

        Erotilanteissa ongelmat tuppaavat kärjistymään ja jos jommalla kummalla on narsistinen luonnehäiriö, juuri tuollaisia seurauksia tulee. Jonkun pitäisi kuitenkin kyetä kaikesta huolimatta olemaan aikuinen jopa näissäkin tilanteissa. Kärsijöinä ovat lapset ja mitä pienempiä he ovat, sen inhottavampaa jälkihoito on. Kun oireilu alkaa jossain vaiheessa, laskua maksavat niin lapset kuin työntekijätkin esim.
        koulu-, sosiaali- ja terveyspuolella.

        Miehesi ei ole tainnut hirvittävästi taistella lastensa puolesta? Olet ilmeisesti nuorempi kuin aviomiehesi, joten sinulla ei ole kokemuksia perhe-elämästä? Onko sinun mielestäsi suurenkin lujuuden merkki se, että ei tee kaikkeaan lastensa eteen? Entäpä se tilanne, jossa teille tulee lapsi(a)? Oletatko miehesi olevan valmis tekemään kaikkensa h e i d ä n eteensä?


      • ihmettelijä
        I'm A Man kirjoitti:

        On ymmärrettävää, että tilanteesi on ärsyttänyt sinua ja olet lähtenyt julistamaan kokemuksiasi netin ihmemaailmaan.

        Se ei sitten enää tunnukaan järkevältä eikä tasapainoiselta, että teksteissäsi hehkuttelet onneasi nyt kun lapset eivät enää mieltäsi paina. Myös miehesi pitäisi tuntea edes jonkinlaisia tunteita siitä ettei hän enää ole edes pieni osa lastensa elämää. Ei siinä sinänsä mitään hienoa ole, jos lapset eivät isäänsä näe - olipa äiti millainen tahansa.

        "Kakkaa" saa niskaan täällä ihan jokainen vuorollaan. Lisäksi palstalla todellakin on ainakin yksi multinikki, jonka elämän päätehtävä on täällä mollata uusperheitä ja varsinkin naisia, jotka hänen terminologiassaan aina ovat "naikkosia". Nämä "naikkoset" ovat syyllisiä hänen eronsa, josta tosin on aikaa ilmeisen paljon, sillä samat jutut ovat täällä esillä vuodesta toiseen eri versioina.

        Erotilanteissa ongelmat tuppaavat kärjistymään ja jos jommalla kummalla on narsistinen luonnehäiriö, juuri tuollaisia seurauksia tulee. Jonkun pitäisi kuitenkin kyetä kaikesta huolimatta olemaan aikuinen jopa näissäkin tilanteissa. Kärsijöinä ovat lapset ja mitä pienempiä he ovat, sen inhottavampaa jälkihoito on. Kun oireilu alkaa jossain vaiheessa, laskua maksavat niin lapset kuin työntekijätkin esim.
        koulu-, sosiaali- ja terveyspuolella.

        Miehesi ei ole tainnut hirvittävästi taistella lastensa puolesta? Olet ilmeisesti nuorempi kuin aviomiehesi, joten sinulla ei ole kokemuksia perhe-elämästä? Onko sinun mielestäsi suurenkin lujuuden merkki se, että ei tee kaikkeaan lastensa eteen? Entäpä se tilanne, jossa teille tulee lapsi(a)? Oletatko miehesi olevan valmis tekemään kaikkensa h e i d ä n eteensä?

        Nimimerkki I`m A Man..hyvä kirjoitus.Itse aikoinaan luulin että jos minulle ja miehelleni tulee ero me voimme sopia kaikesta vaikka olisimme uusissa suhteissa.No ero tuli..ja sanottakoon nyt että mieheni lähtö oli hivenen narisistin tekemä.Sovittiin lastenvalvojalla lasten tapaamiset ja jostain alitajunnasta tuli tunne että tämä ei pääty hyvin.Otin yksinhuoltajuuden ja niin vähän tapaamisia kuin vain pystyin.Eksäni ei laittanut vastaan missään.
        Löysi uuden nuoremman yh-äidin ja ikävä kyllä nyt on helvetti päässyt irti..Olen syypää ihan kaikkeen.Tämä nainen vastailee minulle viesteihin,,tiedän kun eksäni ei käytä sellaisia sanoja.Eksäni ei soita lapsilleen,jos lapset soittaa isälleen hänellä ei ole aikaa ja nyt viimeisin temppu on se että lapsia ei enää haeta ollenkaan vaan lähdetään reissuun.Soittaessani ja kysyessäni muistaako lasten isä mikä viikonloppu on,hän vastaa et "arvasin tämän"..niin minkä?Senkö että jos asioista ei sovita ja satun sattumalta soittamaan eksälleni et mikä on meininki..niin sekö on sitten minun vikani jos he eivät viitsi pitää kiinni sovituista asioista.Tarkoittaako tämä nyt sitä että tämä uusikko voi tosiaan pyörittää eksäni kautta ihan kateellisuuttaan tätä palettia..voi laki sanoo ettei mikään velvoita isää noutamaan lapsiaan.
        Minullehan tässä kiusaa yritetään tehdä,mutta ei se akka vaan tajua että se tekee kiusaa miehelleen ja tämän lapsille.Minä olen valmis hoitamaan omia lapsia vaikka loppuikäni yksin,minulla ei sellaisia menoja ole ettenkö siihen pysty.Mä vaan ihmettelen sitä että mikä laittaa ihmisen olemaan sellaisen kanssa joka ei hyväksy puolison omia lapsia?Mä heittäisin ulos sellaisen ukon.Itse en ala uusperhe kuvioon koska tiedän että en pysty rakastamaan toisen lapsia.Eikä mun järki riittäisi sen kuvion pyörittämiseen.
        Tässä nyt kattelen mihin suuntaan heidän rakkautensa menee,vaikenen ja odotan..en ärsyynny kun ei niin paljoa kiinnosta.


      • Uskomatonta on!
        I'm A Man kirjoitti:

        On ymmärrettävää, että tilanteesi on ärsyttänyt sinua ja olet lähtenyt julistamaan kokemuksiasi netin ihmemaailmaan.

        Se ei sitten enää tunnukaan järkevältä eikä tasapainoiselta, että teksteissäsi hehkuttelet onneasi nyt kun lapset eivät enää mieltäsi paina. Myös miehesi pitäisi tuntea edes jonkinlaisia tunteita siitä ettei hän enää ole edes pieni osa lastensa elämää. Ei siinä sinänsä mitään hienoa ole, jos lapset eivät isäänsä näe - olipa äiti millainen tahansa.

        "Kakkaa" saa niskaan täällä ihan jokainen vuorollaan. Lisäksi palstalla todellakin on ainakin yksi multinikki, jonka elämän päätehtävä on täällä mollata uusperheitä ja varsinkin naisia, jotka hänen terminologiassaan aina ovat "naikkosia". Nämä "naikkoset" ovat syyllisiä hänen eronsa, josta tosin on aikaa ilmeisen paljon, sillä samat jutut ovat täällä esillä vuodesta toiseen eri versioina.

        Erotilanteissa ongelmat tuppaavat kärjistymään ja jos jommalla kummalla on narsistinen luonnehäiriö, juuri tuollaisia seurauksia tulee. Jonkun pitäisi kuitenkin kyetä kaikesta huolimatta olemaan aikuinen jopa näissäkin tilanteissa. Kärsijöinä ovat lapset ja mitä pienempiä he ovat, sen inhottavampaa jälkihoito on. Kun oireilu alkaa jossain vaiheessa, laskua maksavat niin lapset kuin työntekijätkin esim.
        koulu-, sosiaali- ja terveyspuolella.

        Miehesi ei ole tainnut hirvittävästi taistella lastensa puolesta? Olet ilmeisesti nuorempi kuin aviomiehesi, joten sinulla ei ole kokemuksia perhe-elämästä? Onko sinun mielestäsi suurenkin lujuuden merkki se, että ei tee kaikkeaan lastensa eteen? Entäpä se tilanne, jossa teille tulee lapsi(a)? Oletatko miehesi olevan valmis tekemään kaikkensa h e i d ä n eteensä?

        "I'm A Man"

        Luettiin juuri jostain, ettei edes oikeudenpäätös ole kaikissa tapauksissa saanut lähivanhempaa toteuttamaan sovittuja tapaamisia.

        Kaksi vuotta mieheni jaksoi taistella tiiviimmin, se varmasti oli monen mielestä liian vähän aikaa. Mutta oikeasti minä en ole koskaan noin mielipuolista ihmistä ennen missään nähnyt, kuin lasten äiti on. Sillä ihmisellä on riittänyt tosiaan yksipuoliseen vainoamiseen virtaa nyt lähes 10 vuotta. Lopettanut tänä vuonna, kun vainoaminen kriminalisoitiin, kuten aiemmin kirjoitin.

        Tämä aika on ollut järkyttävää. Olemme olleet toistemme tukena mieheni kanssa ja on tämä meidän avioliittoamme tiivistänyt ja läheisyyttämme voimistanut todella paljon.

        Kukaan ei varmasti voi käsittää, mikä hirviö meitä on vainonnut.


    • kauko kipo

      Tule tutustumaan keskusteluun kaikista aiheista mm. Lapsuus- ja nuoruusmuistoja, elämänmeno yleensäkin, suhteet, kirjallisuus, elokuvat, tv jne.

      http://ehtookellot.com/index.php

    • ärsyttää aina!

      Sama juttu, miehen exä ja lapset ovat syyllisiä siihen, etä minusta on tullut kauhea akka. He kiristävät mun pinnaa joka päivä, sotkuiset kersat ja häirikkö exä.
      Ennen olin ihanin ihminen, rakstetava ja kaikki tykkäsi minusta. Olin kaunis ja auttavainen, nyt on tullut minusta itsellenikin kauhea.
      Jos nuo poistuisi minun ja meidän eläämästä, voisimme ehkä saada onnen takasin.

      • Trollintunnistin

        Kiva trollailla?


    • Kohtuutta!

      Toi miehen entinen tyttöystävä,

      joka itse tahtoi tehdä aviottomia lapsia,

      on niin paha ja häijy ihminen,

      ettei hän tarvitse toisten samanlaisten apua täältä,

      minun ja minun aviomieheni haukkumiseen ja mollaamiseen.

      • ...

        Tahtoi tehdä aviottomia lapsia??
        Mikä se vaihtoehto oli... aborttiko, vai miksei miehesi mennyt naimisiin sen kanssa? Vai miksi miehesi hankki lapsia, vaikkei ollut tosissaan? Eikö hän osaa laittaa kondomia paikalleen, jos hirviö kelpaa hänen pantavakseen.


    • 13579UIPS

      Oletko jotenkin...?

      Abortti olisi ollut loistava vaihtoehto ainakin tässä tapauksessa.

      Jos nainen ei ole naimisissa ja antaa itsensä tulla raskaaksi, hän silloin kyllä haluaa tehdä aviottomia lapsia. Nainen tietää ettei ole avioliitossa. Eikö sinusta???

      Mies sanoi että nainen on sellainen, ettei hän tuollaisen kanssa mene koskaan naimisiin, oireet hirviömäisyydestä ilmassa, ei vielä niin pahana, sillä osasi vielä peitellä ja mielistellä, kun sai mitä tahtoi.

      Nainen sanoi, että hän tahtoo itselleen lapsia, ei tarvitse miehen apua, kuulemma.

      Nainen ei antanut käyttää kondomia, sanoi, että hän on luotettava ja hoitaa ehkäisyn. Joopa!

      Nainen, joka osaa manipuloida, selittää ja en minä tiedä kuinka ne tekee.

      Miten jotkut naiset ovat vuosia väkivaltaisen narsistimiehen kanssa?? Miksi he eivät vain lähde pois? Miksi tekevät lapsia ja alistuvat hakkaamiseen ja kaikkeen vähättelyyn, en tiedä sitäkään, tiedätkö sinä??

      Sama kai tuossa, mutta toisinpäin. Manipuloitu, henkisesti alistettu, en minä tiedä.

      Sairasta minusta. Minusta tuollaista ei saisi tehdä yhtään kenellekkään. Se on henkistä väkivaltaa, puhui siellä myös nyrkitkin (naisen käyttämänä).

      Nyt mieheni on ihan normaali, kun on päässyt hirviön vallasta. Eikä ainakaan hän ole väkivaltainen (en minäkään).

      • sua huijataan :);)

        Miten tyhmä sinä olet.

        Miehesi on niitä aviottomia lapsia itse halunnut, ei niitä se ex yksin ole hankkinut.
        Miehesi pani paljaaltaan naista, joka hänen mielestään oli hirviö, sitten vähät välitti vaikka tiesi, että nainen voi tulla raskaaksi. Oli pilluntarve niin suuri, että teki kaiken mitä tämä hirviö halusi. Kyllähän se ukkos on tiennyt raskauden mahdollisuudesta, jos nainen on kerta sanonut, että ei tarvitse apua hoitoon ym...Miksi se muuten niin olisi sanonut.

        Miehesi huijaa sinua, ja sinä tyhmä uskot. Ei halua loukata sinua kertomalla, että ihan mielellään pani exää ja halusi ne lapsetkin. Selittelee sinulle, ettei sulla tulisi paha mieli ja ettei tarvitsisi miettiä mitä itse teki väärin. Varmaan selittänyt, että ne lapset olivat vahinkoja ja että kondomit ovat niin vaikeita käyttää


      • Olisiko niin!
        sua huijataan :);) kirjoitti:

        Miten tyhmä sinä olet.

        Miehesi on niitä aviottomia lapsia itse halunnut, ei niitä se ex yksin ole hankkinut.
        Miehesi pani paljaaltaan naista, joka hänen mielestään oli hirviö, sitten vähät välitti vaikka tiesi, että nainen voi tulla raskaaksi. Oli pilluntarve niin suuri, että teki kaiken mitä tämä hirviö halusi. Kyllähän se ukkos on tiennyt raskauden mahdollisuudesta, jos nainen on kerta sanonut, että ei tarvitse apua hoitoon ym...Miksi se muuten niin olisi sanonut.

        Miehesi huijaa sinua, ja sinä tyhmä uskot. Ei halua loukata sinua kertomalla, että ihan mielellään pani exää ja halusi ne lapsetkin. Selittelee sinulle, ettei sulla tulisi paha mieli ja ettei tarvitsisi miettiä mitä itse teki väärin. Varmaan selittänyt, että ne lapset olivat vahinkoja ja että kondomit ovat niin vaikeita käyttää

        Taikka sitten sinä "sua huijataan:);)" olet tässä se tyhmä.


      • ei, kyllä se olet si
        Olisiko niin! kirjoitti:

        Taikka sitten sinä "sua huijataan:);)" olet tässä se tyhmä.

        Tuskin.


    • Ei ymmärrystä

      Olen myös joutunut tuon hirviön uhriksi ja joutunut vuosia kokemaan miten hullu se on.

      Lasten äiti on käyttänyt henkistä väkivaltaa myös minuun; alistamista, arvostelua, nimittelyä, uhkailua, kontrollointia, joten mieheni ei ole tarvinnut keksiä yhtään mitään.

      Luojan kiitos, lasten äiti ei ole minuun käyttänyt vielä fyysistäkin väkivaltaa, kuten olen joutunut todistamaan, kun hän on mieheeni sitä käyttänyt, joten sitäkään ei ole tarvinnut keksiä.

      Onko vaikea uskoa, että nainen on pahasti narsistinen? Osaa manipuloida.

      Onko se käsittämätöntä ja aina se jotenkin pitää laittaa miehen syyksi?? Niinkö??

      Jos nainen ei pääse lähtemään narsistin kynsistä, niin häntä ymmärretään, mutta kun mies on uhri, niin hänestä tehdäänkin syyllinen.

      Asiasta kirjoitetaan paljon julkisessa sanassa. Mutta usein asia on niinpäin, että kärsijänä on nainen.

      Ilmeisesti on vaikea käsittää että olemassa on pökerryttävän kilttejä ja hyväntahtoisia miehiä, joista minä olen löytänyt yhden. Joka valitettavasti oli ennen minua löytänyt väärän kumppanin.

      • ihan puistattaa

        No niin on, mieät on monta joita kiusataan. Minusta miehen tulisi puuttua siihen että pistää exälle ja lapsille täys kiellon tulemasta häntä ja uusiota häiritsemään.

        Mitä kummaa ne exät ja lsapet aina ramppaa siellä häiriköimässä miehen onnellista liittoa ja uusia lapsia??? En ymmärrä että annetaan niin tehdä.

        Juu ei ne exät ymmärrä miten ihania ja kultaisia ne uusio naiset ovatkaan, niinihania ja suloisia, mutta ne miehen lapset ja exä... voi kauhistus mitä ihmisiä ne sitten voi olla!! Ei voi käsäittää.


      • just just

        Miten miehesi aikoinaan haksahtikaan tuollaiseen hirviöön. Ja vahingoissa pani paksuksi monta kertaa? Se mikä on vaikea tajuta on se, ettei mies osannut käyttää kondomia, vaan selittelee ettei toinen halunnut. Kuka pöljä kyselee kondomin käyttöön lupaa? Vai oliko niin kova tarve saada, ettei tajunnut paremmin.

        Kummasti se narsisti hirviö sai huoltajuuden, kun sinun miehesi olisi ollut niiiiin kiltti ja ihana. Ai niin tässä vaiheessa voi taas väittää, että äiti osaa manipuloida sossuja ym.. Niin tuttua höpötystä.


      • ylpeä nainen
        just just kirjoitti:

        Miten miehesi aikoinaan haksahtikaan tuollaiseen hirviöön. Ja vahingoissa pani paksuksi monta kertaa? Se mikä on vaikea tajuta on se, ettei mies osannut käyttää kondomia, vaan selittelee ettei toinen halunnut. Kuka pöljä kyselee kondomin käyttöön lupaa? Vai oliko niin kova tarve saada, ettei tajunnut paremmin.

        Kummasti se narsisti hirviö sai huoltajuuden, kun sinun miehesi olisi ollut niiiiin kiltti ja ihana. Ai niin tässä vaiheessa voi taas väittää, että äiti osaa manipuloida sossuja ym.. Niin tuttua höpötystä.

        Miehet on semmossii.. ei kato kenen kanssa hynttyyt lyö yhteen, kunahn joku vaan heillä on.. eivät osaa olla yksin ja halu näyttää et saa kenet tahansa.

        Monet naiset ovat korekatasoisia, eikä huoli kaikenmaailman puntin heiluttajia.


    • Onnen ydin perhe

      Ja mää oon ollu aina kiltti ja ystävällinen ja aina auttanut ja hoivannut. Mutta niin vaan perheenrikkoja kekkas meidän miehen ja veilapsiltani isän että ei auttanut lasten suru eikä kyyneleet.
      Semmoisia naikkosia on vähän siellä täällä, varuillaan pitää olla ettei perhettä hajoiteta yks kaks yllättäin.
      Minä en ole otttanut luksemme yhtään sutturaa, tänne haukkumaan ja sotkemaan, hänelle saa riittää meidän ex isä ex mies, muuta meiltä ei tule saamaan, ei rahaa eikä meidän omaa kotia. Hommatkoon ne ihan itse, vai meinaakohan joskus vielä pamautta meidän torpankin tselleen? Kuka tietää.

      Minä olen ihana äiti ollut enkä ala miksikään muuksi, kunhan sutturat vaan pysyy meidän kotoontamme ja lasten lähletä poissa, niin kaikki on niin hyvin vaikka se isä nyt hylkäsi lapset panostuksesta, ja vaihtoi sutturoihin, kaipa ne sitten on parempia kuin lpsensa.

    • Ilo irti!

      Ihanaa!

      Kaikki matot pesin aamulla, imuroin ja pesin lattiat, nyt kaffettelen täällä!

      Ei ole kukaan häiritsemässä!

      Ja ne pysyykin niin siistinä kahdella mielettömän siistillä aikusella ihmisellä.

      Ihkuu! =) Kyllä kelpaa, kun ei ole kersoja juoksentelemassa.

      Kun niitä ei kerran saa, niin nyt on 100% lupa nauttia! =)

      Nautintoa kerrakseen! =)

    • Bileet pystyyn!

      Kolmansien ja naikkosten ja uusikkojen ja trollien juhlat alkaa taas!

    • Comments??

      Kaksi tekstiä, joiden suhteen olo on sekava. En tiedä, kumpaako kirjoittajaa säälin enemmän.

      • Heeeh! Eiks jeh!

        Sääli on sairautta.

        Haukut lyttyyn vaan niinku muutki tekkeepi, eiks je! =)

        Siitä (muiden kirjoittajien haukkumisesta täällä) onnesi saat, ku et muualt! Eiks je!


    • mies maksaa

      Mä aloitin rempan miehen ja hänen exän asunnossa, tai nyt se on mun, vaikken oo ostanu mutta asun miehen siivellä.
      Revin kaikki järkyt tapetit irti ja maalaan, tapetoin ja huisiin kaikki kauheet huonekalut, täys remppa ja uudistus. On kauhee maku sillä ex sutturalla.

      Sauna menee uusiksi, hyi... kun aattelee, et siel olis pitäny saunoo. en voisi.

      Nyt tulee mahtava talo, ei uskois samaks.. kyllä mulla vaan on hyvä maku, mies kehuu, ja kaikkkein parasta, mies maksaa.
      Ulkomalaus myös tulee, ja piha uudistuu, kukat ja puut pois ja uutta tilalle, ja nurmikko, ihan kaikki ja uusi sisäänkäynti.

    • Jaahuu!

      Kesä on kiva ilman sen yksinhuoltajan aviottomia lapsia!

      Ei ole pyykkiä korissa, kun kaikki on jo pesty, matot, ikkunat, lattiat pesty.

      Ihanaa! Helppoa, kivaa ja mukavaa!

      Käydään uimassa ja risteilyllä, pyöräilemässä ja nautiskellaan ja lemmiskellään, wau!

      Kiitos tästä rauhasta! Ihanaa!

      Elämä on nauttimista varten! =)

      • hyi kauheita kakaroi

        Samat sanat, me myös mieheni kanssa nautimme, ja hän sanoi että voi kun hänen lapset ei tulisi enää tänne memitä häritsemään. On ihanaa käyttää kaikki rahat itseensä ja mun lapsiini.

        Ensiviikolla menemme monagoon mun lasteni kanssa, miehen lapset ei nyt valitettavasti pääse mukaan ei ole heille tilaa emmekä niitä matkoja maksele.. häiriköt ei sovi meidän upeeseen perheeseen ja lomaan.

        Aivan ihana kun pääsee niistä kakaroista eroon.. mies on samaa mieltä.


      • hyi kauheita kakaroi kirjoitti:

        Samat sanat, me myös mieheni kanssa nautimme, ja hän sanoi että voi kun hänen lapset ei tulisi enää tänne memitä häritsemään. On ihanaa käyttää kaikki rahat itseensä ja mun lapsiini.

        Ensiviikolla menemme monagoon mun lasteni kanssa, miehen lapset ei nyt valitettavasti pääse mukaan ei ole heille tilaa emmekä niitä matkoja maksele.. häiriköt ei sovi meidän upeeseen perheeseen ja lomaan.

        Aivan ihana kun pääsee niistä kakaroista eroon.. mies on samaa mieltä.

        Haaveissasi huutelet mustasukkainen lehmä!!!
        Vaimon lapset ei tule meille jollei mun lapsilla ole tilaa ja kyllä lapsien isä elättää lapsensa en minä ! Jääkapissa oleva ruoka on meidä yhteistä jostaei lasketa ketä on syönyt ja mitä


      • Monaco
        hyi kauheita kakaroi kirjoitti:

        Samat sanat, me myös mieheni kanssa nautimme, ja hän sanoi että voi kun hänen lapset ei tulisi enää tänne memitä häritsemään. On ihanaa käyttää kaikki rahat itseensä ja mun lapsiini.

        Ensiviikolla menemme monagoon mun lasteni kanssa, miehen lapset ei nyt valitettavasti pääse mukaan ei ole heille tilaa emmekä niitä matkoja maksele.. häiriköt ei sovi meidän upeeseen perheeseen ja lomaan.

        Aivan ihana kun pääsee niistä kakaroista eroon.. mies on samaa mieltä.

        Hahaaa, "monago" hahaah, missä sellainen paikka on?


    • Onnen ydin perhe

      Luojan kiitos ettei mun ex mies ja lasten ex isä ole koskaan tuonut sutturoitaan meille. Olisi ollut järkky kohdata perheenrikkojat, jotka hajoitti lapsiperheen. Uskon että miestä hävettää että jätti lapset sutturoiden takia.
      Olisi äitinä ollut kauhea nähdä lasten kärsivän ja peloissaan isänsä sutturoiden kynsissä, siksipä en ikinä antanut miehen tuoda naikkosiaan meille. Mitä he tekisivät meillä?
      Emme ole koskaan aiemminkaan tarvinneet kotiapulaista, miksi tarvitsimme silloinkaan kun kun perheenrikkojat veivät miehen ja jäin yksin lasteni kanssa. Olen pärjäävä tyyppi, en tavi siivoojaa.

      Onneksi mies ei tuonut niitä meille sotkemaan, emmehänmekään ole menneet sen suttturan kotiin katsomaan ja haastattelemaan tai urkkimaan taustoja.

      Olemme säästyneet monelta ikävältä asialta, kun ei ole sutturoita mielle tullut, mies on hyvin pitänyt perheenrikkojat poissa meiltä.
      En voi kuvitella sellaista tilannetta, että joku vie sutturansa exän ja lasten luo, minusta se on niin julmaa lapsia ja exää kohtaan, ettei siinä mies mitään ajattele eikä ole ansainnut isän oloa.

      Niinkuin tuo yksikin ukkeli tossa haukkuu uutta naikkostaan lehmäski. Huh huh...

      • jukni 69

        Ei en hakkunut NYKYISTÄ VAIMOA LEHMÄKSI vaan tällaisia ihmisiä jotka pyrkii pitämään miehen lapset poissa isän elämästä mustasukkasuuttaan.


    • Et menetä mitään

      Ei aina tarvii jaksaa!
      Hyvät voi ja saa antaa periksi.
      Anna palaa vaan, mitä menetät? Et mitään. Nauti elämästäsi!

    • Pitää ite kakaras

      Joo, pitäkööt synnyttäjät lapsensa, nehän on näiden kirjoitusten mukaan ainoita kunnon ihmisiä lapsille.

      Eli ei tartte edes miettiä muiden ottaa niitä tai yhtään mitään.

      Lasten äitikin voisi jo lakata valittamasta ja pitää vaan tyytyväisenä kersansa, kun on sellaset halunnutkin.

      Lopettaa niillä muiden kiusaamisen.

      • onko sut diagnosisoi

        Lasten äiti rakastaa lapsiaan, suojeluvaisto on se nimitys sille kun äidit eivät hyväksy vierasta ulkopuolista naikkosta lastensa lähelle.

        Tottakai äidit ovat lapsensa halunneet ja suojelevat heidät sinunlaisilta örveltäjiltä

        Ja mitä kiusaamiseen tulee, sinunlaisesi örveltäjät heitä kiusaa ei äidit, mutta äitien niskaan on niin helppo heitää sinunkin omat vaikeat ongelmasi.. suosittelen hoitoon menemistä pika pikaa.. kevenisi sydän kun ei saa toisten lapsia haukuttavaiksi.. miksimuuten niin kovin haluisit haukkua miehen lapsia?


    • Auvoista on!

      Elämä on niin ihanaa, että oli pakko tulla tänne kirjoittamaan!

      Helppoa! Minulla on menossa aamun toinen kattaus! Nautiskelee vain!

      Käy uimassa ja lekottelee ihanassa auringossa, kun kotona kaikki tehty.

      Ihana olo, kun on matot ja lattiat pesty, ikkunat jälleen kerran pesty, pölyt pyyhitty, ei ole pyykkiä, tiskipöytä kiiltelee tyhjyyttään, ruoat suunniteltu taas tälle päivälle!

      Kyllä on mukavaa! On aikaa hoitaa itseään ja miestään. Lenkki tehty ja suihkunraikkaana kirjoittelee! Jeah!

      Voisiko polleempi olo olla??

      Eikä tarvitse olla mieli maassa jonkun yksinhuoltajan lasten takia, hän saa ihan itse hoitaa hommaamansa aviottomat lapsensa, kun on ne halunnutkin. En minä niitä ole halunnut tähän maailmaan. Ei minua kiinnosta. Me maksetaan vain elarit ja saa tyytyä siihen. Voi lakata häiriköimästä meitä ihan kokonaan, kun kerran haluaa pitää ne kokonaan, niin miksi meitä kiusaa lainkaan.

      Me pistetään mokoma sivuun meidän elämästä ja naatiskellaan täysillä!

      • lapset ovat onnekkai

        Jutustasi huokuu katkeruus, ettet saakkaan nitiä miehenl apsia kiusattavaksi, koska mies ja ex vaimo ei niitä halua antaa. Hyvä niin, että vanhemmat huomaa suuren pahan edessään.

        Lapsilla ja exällä on turvallinen olo kotonaan ja mieskin voi huokasta helpotuksesta, ettei tarvi suojella omia lapsia katkeralta naikkoselta.

        Tässä voittaa se ex perhe ja sinä häviät, lasten kannatala erinomainen ratkaisu.


      • Siisti puhdas koti
        lapset ovat onnekkai kirjoitti:

        Jutustasi huokuu katkeruus, ettet saakkaan nitiä miehenl apsia kiusattavaksi, koska mies ja ex vaimo ei niitä halua antaa. Hyvä niin, että vanhemmat huomaa suuren pahan edessään.

        Lapsilla ja exällä on turvallinen olo kotonaan ja mieskin voi huokasta helpotuksesta, ettei tarvi suojella omia lapsia katkeralta naikkoselta.

        Tässä voittaa se ex perhe ja sinä häviät, lasten kannatala erinomainen ratkaisu.

        On outoa, että joku kuvittelee, että toisten lapsista saisi jotain. Mitä?

        Maksaa ruokkia niitä.

        Jotain tulee aina ostettua niille, eli rahanmenoa.

        Aikaa kuluu, kun pitää vahtia ja touhuta niiden kanssa.

        Joutuu siivoamaan ja tiskaamaan ja laittamaan ruokaa enemmän, eli työtä lisää.

        Ja oudot lasten äidit kuvittelevat, että toiset hyotyisivät jotain heidän penskoistaan?

        Minä en ole vielä keksinyt muuta kuin vaivaa muiden lapsista aina kun niitä on käynyt. Minulle ei ole auennut MITÄ HÄVIÄÄ ??? Pelkkää plussaa, jollei toisten naisten äpärät tule kotia sotkemaan.


    • Häijyksi vain!

      Lopeta vaan kiltteys, ei ne muutkaan ole kilttejä.

    • Nou hätä

      Joo, et häviä yhtään mitään!

      Sieltä saisit vain nollan tai maksuja ja rahanmenoa, et muuta!

    • LYREBSA)/¤"98

      Ikävänä äitipuolena olo on kivaa.

      Nyt ei tarvitse nähdä lapsia lainkaan, kun emme edes mieti heidän ottamista.

      Lasten äiti saa tehdä jälkeläisillään mitä lystää, kun on ne tänne maailmaan synnyttänytkin. Oma valinta.

      Me nautitaan elämästämme.

      Jiihaa!

      • Hmmm. Tietäisit kuinka kivaa olisi ulkoistaa kaltaisesi ihmisen jälkikasvun ja sallia heidän käydä ainoastaan silloin kun lapseni ovat myös läsnä.


      • Kapasiteettia lisää
        jukni69 kirjoitti:

        Hmmm. Tietäisit kuinka kivaa olisi ulkoistaa kaltaisesi ihmisen jälkikasvun ja sallia heidän käydä ainoastaan silloin kun lapseni ovat myös läsnä.

        Minä olen ollut aina järkevä, en ole tehnyt lapsia, enkä niitä teekään tähän pahaan maailmaan.

        Se olisi minusta hirviön teko viattomia lapsia kohtaan synnyttää lapsia tänne.

        Kuinka monet äidit luulevat omistavansa ne.

        Minä en voisi olla aina lapsiani suojelemassa hirveiltä ihmisiltä. Tai sitten niistä pitäisi osata kasvattaa niin pahoja, että pärjäävät täällä hirveässä maailmassa, jossa jokainen ajattelee vain minulle, minulle, minulle ja toiset poljetaan jalkoihin, jos ovat yhtään kilttejä.

        Itse kuulun niihin kiltteihin valitettavasti ja kyllä alistajia on riittänyt, jollei aina ole tarkkana, niin joku yrittää kävellä yli. Ihmiset ovat todella raadollisia toisilleen.

        Minulla on onneksi ollut suojana pituus ja upea vartalo, niin se vähän on hämännyt joitakin, eivät niin arvaa alistaa, mutta silti yrittäjiä riittää.

        Kiltti ja iloinen ei saisi olla, se on heti heikkouden merkki ja viesti toisille, että tuo latistetaan.

        Maailman ihmiset ovat useimmat pahoja ja täällä kirjoittaa todella pahoja ihmisiä monta, joilla ei ole mielessä muuta kuin toisten lannistaminen, alas polkeminen.

        Itsellä jos ja kun menee huonosti, se kostetaan muille. Minä olen aina ymmärtänyt sen, ettei muita tarvitse alistaa ja voi jokapäiväisessä elämässä viljellä hyvää mieltä vaikka muut ihmiset tekevät sen joskus törkeän raskaaksi ymmärtämättömyyttään.

        Monella olisi paljon opittavaa ja kehityttävää tunnepuolella. Siksi on riitoja ja sotia, kun aivotoiminnaltaan vajaita ihmisiä riittää. Avarakatseisuus puuttuu.


      • kaikki ei osaa ajate
        Kapasiteettia lisää kirjoitti:

        Minä olen ollut aina järkevä, en ole tehnyt lapsia, enkä niitä teekään tähän pahaan maailmaan.

        Se olisi minusta hirviön teko viattomia lapsia kohtaan synnyttää lapsia tänne.

        Kuinka monet äidit luulevat omistavansa ne.

        Minä en voisi olla aina lapsiani suojelemassa hirveiltä ihmisiltä. Tai sitten niistä pitäisi osata kasvattaa niin pahoja, että pärjäävät täällä hirveässä maailmassa, jossa jokainen ajattelee vain minulle, minulle, minulle ja toiset poljetaan jalkoihin, jos ovat yhtään kilttejä.

        Itse kuulun niihin kiltteihin valitettavasti ja kyllä alistajia on riittänyt, jollei aina ole tarkkana, niin joku yrittää kävellä yli. Ihmiset ovat todella raadollisia toisilleen.

        Minulla on onneksi ollut suojana pituus ja upea vartalo, niin se vähän on hämännyt joitakin, eivät niin arvaa alistaa, mutta silti yrittäjiä riittää.

        Kiltti ja iloinen ei saisi olla, se on heti heikkouden merkki ja viesti toisille, että tuo latistetaan.

        Maailman ihmiset ovat useimmat pahoja ja täällä kirjoittaa todella pahoja ihmisiä monta, joilla ei ole mielessä muuta kuin toisten lannistaminen, alas polkeminen.

        Itsellä jos ja kun menee huonosti, se kostetaan muille. Minä olen aina ymmärtänyt sen, ettei muita tarvitse alistaa ja voi jokapäiväisessä elämässä viljellä hyvää mieltä vaikka muut ihmiset tekevät sen joskus törkeän raskaaksi ymmärtämättömyyttään.

        Monella olisi paljon opittavaa ja kehityttävää tunnepuolella. Siksi on riitoja ja sotia, kun aivotoiminnaltaan vajaita ihmisiä riittää. Avarakatseisuus puuttuu.

        Harmi ettei sun vanhemmat ajatelleet samoin aikanaan...


    • Rentoilua!

      On ollut todella vapauttavaa olla kieltäytyjä, miksen keksinyt aiemmin.

      Säästän itseäni todella paljon, kun en siedä lasten äidiltä koko ajan pas... niskaani.

      Ihanaa!

    • Kivaa! =)

      Ihana rauha! =)

      Ihana elämä! =)

      Kaikki nyt vaan on niin ihanaa! =)

      Tätäkin kirjoitan hymy kasvoilla, toivon, että te ette olisi niin kitkeriä! =)

      Ettei teillä olisi niin paljon pahaa mieltä.

      Parempaa päivää!

    • Ihanaa! =)

      Elämä on täynnä ihania nautintoja! Nauttikaamme niistä! .. ja annetaan hankalien ihmisten olla! =)

      • Naitin tätä tilantee

        Niin minä olen aina tehnyt. Nautin siitä että saan miehen jonka haluan, ja exät ja lapset jäävät itkemään ja suremaan. Silloin tuntee että on parempi ihminen kuin kukaan. Miksi muuten mies jättäisi entiset taakseen ellei se väliintulija ole parempi??

        Ihanaa kun jotkut kaipaa ja mulla on se jota he kapaa. Heistä viis kunhan mies ja mä ollaa onnellisia.
        Tää on kolmas mies jonka oon vieny tänä vuonna perheestä,.. Meil on kisa kavereiden kanssa kuka rikkoo eniten.


      • lissu hei
        Naitin tätä tilantee kirjoitti:

        Niin minä olen aina tehnyt. Nautin siitä että saan miehen jonka haluan, ja exät ja lapset jäävät itkemään ja suremaan. Silloin tuntee että on parempi ihminen kuin kukaan. Miksi muuten mies jättäisi entiset taakseen ellei se väliintulija ole parempi??

        Ihanaa kun jotkut kaipaa ja mulla on se jota he kapaa. Heistä viis kunhan mies ja mä ollaa onnellisia.
        Tää on kolmas mies jonka oon vieny tänä vuonna perheestä,.. Meil on kisa kavereiden kanssa kuka rikkoo eniten.

        Ei sulla Lissu ole yhtään miestä, naikkoset vei sen ainoan ja uusia et saa, koska kukaan ei huoli mielenterveytensä menettänyttä vanhaa katkeroitunutta ämmää.
        Miehesi pelasti ittes sun kynsistä.


    • Nyt on mukavaa!

      Taas kerran ihana viikonloppu takana!
      Oli todella hyvä päätös, jota en ole katunut, oli todella vapauttavaa!
      Voi alkaa ajattelemaan vain itseään, kuten muutkin tuntuvat tekevän.
      Meidän ei tarvitse olla niitä kilttejä, jotka aina ymmärtää ja joustaa. =)

    • Kivaa =) eli mukavaa

      Ihana kun täällä on niin paljon ymmärtäviä ja kannustavia ihmisiä, joiden kanssa syntyy kunnollisia keskusteluja. Jotka eivät ole yhtään elämäänsä katkeroituneita ja joiden ei tarvitse kaataa omaa paahaa oloaan muiden täällä kirjoittavien päälle.

    • Parempi elämä

      Ei kenenkään tarvitse olla jatkuvasti ymmärtämättömien ihmisten sylkykuppi.

      Itse voi ja saa päättää lakata olemasta kiusattu.

      Sinullakin on oikeuksia! Hyvää jatkoa! =)

    • Kieroilu maksaA

      Siitä saat ihan itse maksaa, kun rikot toisten perheitä. Kannattaa miettiä etukäteen kannattaako?

      Siitä saa ikuiset haavat itselleen sekä siitä kun miettii mitä on tullut tehtyä.

      Vaikka se ensin tuntuu hienolta, että on pystynyt niinkin suureen tekoon, kun hajoittamaan toisten pehreen ja avioliiton, mutta sitä se ei ole muiden mielestä. Sinä olet se pahantekijä ja huono ihminen.

      Mutta hattua pitää nostaa, että pystyt siihen, kaikista siihen ei ole. Se vaatii tiety luonteen, ja osta iloita siitä että lapset jäivät ilman isää ja liitto meni rikki.

      Ja kaiken huipuksi pystyy vielä vierittämään syyn miehen exän ja lasten niskoille. Siinä tarvitaan taituruutta.

      • Koita nyt tajuta ettei aina isän uusi ole perheen rikkoja suurin osa on jopa eronnut ennen uuden naisen löytymistä


      • helppo nakki oot
        jukni69 kirjoitti:

        Koita nyt tajuta ettei aina isän uusi ole perheen rikkoja suurin osa on jopa eronnut ennen uuden naisen löytymistä

        Älä ole niin sinisilmäinen... sua on varmaan helppo huijata.
        Oletko varma ettei oo sitä toista miestä... no hui... mieti sitä.


      • helppo nakki oot kirjoitti:

        Älä ole niin sinisilmäinen... sua on varmaan helppo huijata.
        Oletko varma ettei oo sitä toista miestä... no hui... mieti sitä.

        Niin sitä en tiedä että onko toista miestä mutta minun eroon nykyisellä vaimolla ei ole osaa ei arpaa eikä erossani ollut 3.osapuolta vaan ainoastaan ex vaimon käyttäytyminen narsismi/dominointi itsekeskeisyys yms.


    • Hyvä hyvä

      Joo, ei tarvitse olla toisten likasanko.

    • Yksi syyllinen

      Aloittajan tapauksessa:

      - lasten äiti oli saanut käytöksellään eron aikaiseksi, mies asui muualla

      - lasten äiti on hankaloittanut tapaamisia koko ajan; lapset eivät ole kotinsa oven ulkopuolella sovittuna aikana ja sinne "hirmulaan" ei ole mitään asiaa, lienevätkö olleet kotonakaan (ajomatkaa isällä turhaan tulee edestakaisin noin 500km, mutta siitähän ei lasten äiti välitä; isä ajaa, maksaa ja isän aikaa)

      - lasten äiti on manipuloinut ja haukkunut lapsille ja sukulaisille lasten isää ja sittemmin uusikkoa, vaikka uusikkoa ei edes tunne, mutta haukkua aina osaa!!

      - lasten äiti itse on ollut hankala, ei yhtään kukaan muu, paitsi siten, ettei ole suostunut elämään lasten äidin jatkuvasti muuttuvan mielen mukaan, tuskin hän itsekään tietää mitä tahtoo

      • Miksi rikoit?

        Jos vieras ulkopuolinen ihminen rikkoo toisten perheen, niin tottakai sinä äitiä syytät. Siksi koska itse olet pereenrikkoja ja toinen nainen, muuten et puolustaisi kanssasisariasi.


      • Miksi rikoit? kirjoitti:

        Jos vieras ulkopuolinen ihminen rikkoo toisten perheen, niin tottakai sinä äitiä syytät. Siksi koska itse olet pereenrikkoja ja toinen nainen, muuten et puolustaisi kanssasisariasi.

        Sama laulu uudestaan ja uudestaan jos miehesi oli huori pukki niin ei se merkitse että kaikki eroaa 3.takia joten et voi kohtaloasi yleistää... ...ehkäpä omalla käytökselläsi ajoit miehen ottamaan eron ja toisen naisen syliin????


      • gille dille jo
        jukni69 kirjoitti:

        Sama laulu uudestaan ja uudestaan jos miehesi oli huori pukki niin ei se merkitse että kaikki eroaa 3.takia joten et voi kohtaloasi yleistää... ...ehkäpä omalla käytökselläsi ajoit miehen ottamaan eron ja toisen naisen syliin????

        Niin justiinsa. Ehkäpä hänelle on jäänyt erosta hirveät arvet joita kukaan ei pysty korjaamaan.

        Jos hänen entinen miehensä on ollut juoppo, h-pukki jne. niin kiittäköön luojaansa että on päässyt hänestä eroon. Kyllä siinä a-liitossa olisi ollut tosiaan kestämistä.

        Joku on häntä ilmeisesti tosi pahasti loukannut mikä on synnyttänyt noin suuren vihan. Hänen ajatukseensa ei mahdu muuta kuin viha heitä kohtaan jotka ovat kaltoin kohdelleet ja hän purkaa sitä täällä. Jos näin on, hänen pitäisi päästä terapiaan jossa saisi purkaa sisintään että hänellekkin alkaisi parenpi elämä, ilman vihaa ja katkeruutta.


    • Tsemppiä!

      Huonot ihmiset ei ymmärrä, ei niille kannata edes yrittää olla hyvä.
      Hyvä että olet ymmärtänyt ja lopettanut itsesi kiusaamisen.
      Hyvät ihmiset ovat vain poljettavana niin kauan kuin antavat polkea.

    • Rauhallista

      Kiitos "Tsemppiä"!

      Niinhän se on. Sitä vain on joskus niin hölmö, että yrittää ja yrittää, kunnes tulee se kuppi täyteen. Nyt se tuli.

      Päätöksen jälkeen meillä on ollut aivan ihanaa ja sielu on alkanut parantua ja eheytyä. Elämä on seesteistä ja mukavaa nyt kun lasten äitikin on tänä vuonna, kun vainoaminen on kriminalisoitu, niin hänkin on jättänyt meidät ainakin toistaiseksi rauhaan.

      Nautinnollista!

      • aina ollut rauhallis

        Meillä ei koskaan mies le antanut sutturoiden häiriköidä meitä. Niin on rauhassa olla saatu kaikki vuodet ja lapset turvallisesti omassa kotonaan. On ollut ihna kun ei ole trvinnut pelätä sutturoiden haukkumisia, huonoa käytöstä eikä lasten kiusaamista, kun mies ei ole päästänyt heitä meitä kiusaamaan.

        Laitoin heti stopin päälle, että mies ei tuo naikkosia mielle eikä lasten lähelle, ja sen kun sanoin mies oli samaa mieltä

        Eikö olekink iva kun kukaan ei häiriköi omaa perhettä?

        Meille se on ollut onni että mies ymmärsi pitää sutturat poissa meiltä.
        En olisi ikinä antanut itselleni anteeksi, jos olisin suotunut että sutturat tulisi meille tai me menisimme niitä katsomaan ja lapstet olisi kärsineet siitä. Nyt ovat ihania aikuisia ja onnellisia, un kukaanulkopuolinen suttura ei ole päässyt heitä kiusaamaan.

        Meillä se suunnitelma pitää, ei tarvi pelätä että tulisi meille.

        On niin nautinnollista ja turvallista kun ei tarvi pelätä että joku ulkopuolinen perheenrikkoja hyökkäisi meille meitä haukkumaan tai muuten elämäämme sotkemaan. Ihanaa.


      • menesalemiin
        aina ollut rauhallis kirjoitti:

        Meillä ei koskaan mies le antanut sutturoiden häiriköidä meitä. Niin on rauhassa olla saatu kaikki vuodet ja lapset turvallisesti omassa kotonaan. On ollut ihna kun ei ole trvinnut pelätä sutturoiden haukkumisia, huonoa käytöstä eikä lasten kiusaamista, kun mies ei ole päästänyt heitä meitä kiusaamaan.

        Laitoin heti stopin päälle, että mies ei tuo naikkosia mielle eikä lasten lähelle, ja sen kun sanoin mies oli samaa mieltä

        Eikö olekink iva kun kukaan ei häiriköi omaa perhettä?

        Meille se on ollut onni että mies ymmärsi pitää sutturat poissa meiltä.
        En olisi ikinä antanut itselleni anteeksi, jos olisin suotunut että sutturat tulisi meille tai me menisimme niitä katsomaan ja lapstet olisi kärsineet siitä. Nyt ovat ihania aikuisia ja onnellisia, un kukaanulkopuolinen suttura ei ole päässyt heitä kiusaamaan.

        Meillä se suunnitelma pitää, ei tarvi pelätä että tulisi meille.

        On niin nautinnollista ja turvallista kun ei tarvi pelätä että joku ulkopuolinen perheenrikkoja hyökkäisi meille meitä haukkumaan tai muuten elämäämme sotkemaan. Ihanaa.

        Lässy,lissu .Ei kiinnosta . Anna meidän olla täällä palstalla rauhassa. Mene pois. Sun kitinäsi ei kiinnosta. Ei kiinnosta. Tajusitko jo.


      • täyttä pas.....
        aina ollut rauhallis kirjoitti:

        Meillä ei koskaan mies le antanut sutturoiden häiriköidä meitä. Niin on rauhassa olla saatu kaikki vuodet ja lapset turvallisesti omassa kotonaan. On ollut ihna kun ei ole trvinnut pelätä sutturoiden haukkumisia, huonoa käytöstä eikä lasten kiusaamista, kun mies ei ole päästänyt heitä meitä kiusaamaan.

        Laitoin heti stopin päälle, että mies ei tuo naikkosia mielle eikä lasten lähelle, ja sen kun sanoin mies oli samaa mieltä

        Eikö olekink iva kun kukaan ei häiriköi omaa perhettä?

        Meille se on ollut onni että mies ymmärsi pitää sutturat poissa meiltä.
        En olisi ikinä antanut itselleni anteeksi, jos olisin suotunut että sutturat tulisi meille tai me menisimme niitä katsomaan ja lapstet olisi kärsineet siitä. Nyt ovat ihania aikuisia ja onnellisia, un kukaanulkopuolinen suttura ei ole päässyt heitä kiusaamaan.

        Meillä se suunnitelma pitää, ei tarvi pelätä että tulisi meille.

        On niin nautinnollista ja turvallista kun ei tarvi pelätä että joku ulkopuolinen perheenrikkoja hyökkäisi meille meitä haukkumaan tai muuten elämäämme sotkemaan. Ihanaa.

        Sontaaaa


      • jukni 69
        aina ollut rauhallis kirjoitti:

        Meillä ei koskaan mies le antanut sutturoiden häiriköidä meitä. Niin on rauhassa olla saatu kaikki vuodet ja lapset turvallisesti omassa kotonaan. On ollut ihna kun ei ole trvinnut pelätä sutturoiden haukkumisia, huonoa käytöstä eikä lasten kiusaamista, kun mies ei ole päästänyt heitä meitä kiusaamaan.

        Laitoin heti stopin päälle, että mies ei tuo naikkosia mielle eikä lasten lähelle, ja sen kun sanoin mies oli samaa mieltä

        Eikö olekink iva kun kukaan ei häiriköi omaa perhettä?

        Meille se on ollut onni että mies ymmärsi pitää sutturat poissa meiltä.
        En olisi ikinä antanut itselleni anteeksi, jos olisin suotunut että sutturat tulisi meille tai me menisimme niitä katsomaan ja lapstet olisi kärsineet siitä. Nyt ovat ihania aikuisia ja onnellisia, un kukaanulkopuolinen suttura ei ole päässyt heitä kiusaamaan.

        Meillä se suunnitelma pitää, ei tarvi pelätä että tulisi meille.

        On niin nautinnollista ja turvallista kun ei tarvi pelätä että joku ulkopuolinen perheenrikkoja hyökkäisi meille meitä haukkumaan tai muuten elämäämme sotkemaan. Ihanaa.

        Ei teille ollut ketään tulossa ! Ja sinut pidettiin poissa ex miehesi luota koska et tee muuta kuin hauku ja kiusaa ... ...sinä huono ihminen/äiti


    • Rentouttavaa!

      Taas ihana viikonloppu takana. Ulkoilua, metsäilyä yms.

      • töm,tö,töm,töm,töö

        Hienoa. Lauloitko että, "Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt". Varo vaan se ux hurja on huutamassa ja paiskomassa siellä , niin että tanner tömisee.


    • minä voitin!

      Mellä myös ihanaa elämää, miehelle sanoin että harkitse tarkkaan miten haluat elämäsi elää, aidon ihanan ja kuniin lapsettoman naisen kanssa, siis minun, vai huutavien kakaroiden ja häiriköivän exän kanssa, ikinä ei rauhaa, ei koskaan siistiä, huutaa ja mellastaa.. rahat menee turhuuksiin... jne..

      No mies sanoi että minun kanssani ilman muuta. Ja unohti kaikki entisen elmänän. Hm... rahaa on ja ihanaa.. huomenna mennään goflomalle kauas pois täältä... mies maksaa on niin ihana, ja minä olen kotirouvana vaan... jos olis ne kakarat, ei pääsis mihkään.

      • koston välikappale

        Tsemppiä sinulle. Seurasin viisi vuotta Yh-äidin kostamista exälle ja tämän uudelle naiselle. Tajusin lopulta, että hän on sairas narsisti. Lapsi oli täysin sivuosassa. Tulee tarvitsemaan terapiaa myöhemmin. Joten tiedän mitä olet saanut kestää.


      • airisto

        Eikö olekin kivaa kun kukaan ei häiriköi sinun perhettäsi. Ei lissut eikä Lässyt. Olette kaksin, pienessä perheessänne. Onnea.


      • outo päämäärä
        airisto kirjoitti:

        Eikö olekin kivaa kun kukaan ei häiriköi sinun perhettäsi. Ei lissut eikä Lässyt. Olette kaksin, pienessä perheessänne. Onnea.

        niin saa ihan yksin naikkonen häiriköidä miehen ex perhettä, se jos mikä on fnatastista.

        Onneahan se on, että kukaan ei estä ja mieskin tykkää kun ex vaimo ja lapset kärsii ja uus naikkonen vaan kiusaa heitä.

        Onnea onnea paljon, se on loisto suoritus.


      • .....
        outo päämäärä kirjoitti:

        niin saa ihan yksin naikkonen häiriköidä miehen ex perhettä, se jos mikä on fnatastista.

        Onneahan se on, että kukaan ei estä ja mieskin tykkää kun ex vaimo ja lapset kärsii ja uus naikkonen vaan kiusaa heitä.

        Onnea onnea paljon, se on loisto suoritus.

        Kaikesta kirjottamastasi päätellen sinut on pidetty poissa ex miehesi taloudesta/kodista... ...ei ex miehelläsi ole enään eron jälkeen velvotteita sinua kohtaan


      • Loppu on loppu!
        ..... kirjoitti:

        Kaikesta kirjottamastasi päätellen sinut on pidetty poissa ex miehesi taloudesta/kodista... ...ei ex miehelläsi ole enään eron jälkeen velvotteita sinua kohtaan

        Niin monet eivät käsitä sitä, että eron jälkeen miehellä ei ole entistä naista kohtaan minkäänlaisia velvollisuuksia.
        Lapsia, mutta ei lasten äitiä.


      • Parrriiiiiiiisskkunt
        airisto kirjoitti:

        Eikö olekin kivaa kun kukaan ei häiriköi sinun perhettäsi. Ei lissut eikä Lässyt. Olette kaksin, pienessä perheessänne. Onnea.

        Pariskunta ei ole perhe, vaan se on pariskunta


      • bertgunter
        Parrriiiiiiiisskkunt kirjoitti:

        Pariskunta ei ole perhe, vaan se on pariskunta

        Kuuleppas lässy. Ihan sama mitä sinä sanot. Se on helinää. Ikävä ihminen. Jos jollakin on perhe ja hän sanoo että se on perhe niin mitä se sulle kuuluu, vai kuuluuku, ruikuttaja.


    • Juuri näin! =)

      Hei "koston välikappale" vaikutat olevan oikeilla jäljillä. Olet nähnyt toisessa päässä sen, mitä meillä on ollut täällä toisessa! Siinä ei äidille lapsi/lapset tunnu merkkaavan paljon mitään, kunhan saa kostettua (mitäköhän). Sairas mieli tekee kaikenlaista.

      Ja sinulle "airisto" olet myös täysin oikeassa. Meillä on nyt onneksi rauha laskeutunut. Se on maksanut mitä on maksanut, mutta tämä rauha on nyt todella tärkeä kallis, tarpeellinen ja tervetullut sen helv..in jälkeen, mitä aviomieheni entinen tyttöystävä vuosia järjesti. Kiitos, meillä onkin nyt paljon Onnea ja tämä on ihanaa!

      Taas ihana viikonloppu takana; rauhaa, hyvää ruokaa, paljon liikuntaa, saunomista ja uimista, kaikkea mistä juuri me pidämme, nautinnollista seksiä unohtamatta! =)

      Nyt on ihanaa!

      • näi pitää olla

        Yes. Niin sitä pitää elääkin. Elä ja anna toistenkin elää.

        Tällä palstalla vaan on ainakin yksi joka yrittää lyödä jatkuvasti kapulaa toisten rattaisiin. Ihan tuntemattomien.

        Hyvää jatkoa ja voikaa hyvin


    • Jatketaan! =)

      Lämmin kiitos! =)

      • Hyvä niin!

        Raja se on jokaisella jossakin!


    • Jeah! =)

      Ihana rauha ..

      .. ja mikä nautinto! =)

    • Ota toki selvää!

      Wikipedian mukaan perhe on avioliitossa tai avoliitossa asuvat 2 ihmistä, myös heidän yhteiset tai toisen lapset voivat kuulua siihen.
      Sieltä voi lukea itse lisää!

    • +×+/3

      Ei toi mene sille yhdelle jakeluun. Se on päättänyt että vain hänen perheensä on perhe. Muilla se vain on erhe:D

    • Lapsiparat säälittää

      Nyt on ihanaa, kun ajatellaan, että ne lapset ovat ain jonkun yksinhuoltajan lapsia kaukana meistä.
      Lapsia, jotka on itse halunnutkin ja jotka haluaa itse itsellään yksin pitääkin.

    • Raha kelpaa

      Joo, joku mikälie sekopäinen yksinhuoltaja saa pitää jälkeläisensä.
      Maksetaan vaan ne muutamat osamaksuerät vanhoista panoista, mitä on jäljellä.
      Jos sitten pääsis siitä akasta lopullisesti.

    • Miten on?

      Aikamoinen valheen kupla säilytettävänä sillä yksinhuoltaja narsisti äidillä.

      Pitää koko ajan varoa, etteivät lapset (kohta jo aikuiset) saa totuutta tietää mistään.

      Miten lapset reagoisivat?

      Suuttuisivatko äidille, kun äiti on estänyt lasten ja isän tapaamiset ja rikkonut ennen niin hyvät välit?

      • mannnipullaatis

        kuule ovat niin hyvin manipuloituja että vaikka kuulisivat jostain jotain, pitäisivät sitä valheena. Eivät usko.


    • En kyllä ymmärrä

      Tämän keskustelun pohjalta sitä toivoisi, että moni jättäisi ainakin ne lapset tekemättä, kun siitä koittaa tällainen valtava valitusten ryöppy, kuka teki, mitä teki ja milloin teki, kuka haukkui, mutta keskustella ei osata.

      Juuri joku ääliö oli lapsensa päähän yrittänyt istuttaa sanan velipuoli, mikä velipuoli uuden akan entisestä liitosta oleva poika on, ei sitten millään.

      Mieleeni kyllä iski aika pirullinen juttu, menenkö kysymään äijältä, että onko hän siittänyt kyseisen pojan jos vuosikymmen sitten tuon naisen kanssa ja samalla kyllä sanoisin pari muutakin valittua sanaa pettämistä ja sen vaikutuksista liittoon.

      Jotain tässä yhteiskunnassa on väärin tällä hetkellä, niin hirveitä te lapsillenne teette ja varsinkin näissä uusperheissä pitäisi vaikka pakon voimalla laittaa lapset jopa murrosikäiset lapset laittaa sanomaan uusukkoa isäksi, halaamaan sitä pukkia tai uusakka asiassa.
      Pienet lapset voi aivopestä, mutta kyllähän niidenkin järki kasvaa ja varmasti inhoavat aikuisina tuota toimintaa ja teitä omia vanhempiaan.

      Jos pitää erota ja uusia kumppaneita tulee, pitäisitte sentään rajanne tuossa , että uusi ei ole koskaan lapsillenne ei äiti eikä isä, ei äitipuoli ei isäpuoli, eivätkä heidän lapsensa veljiä tai sisaria, ei velipuolia eikä sisarpuolia.

      Vasta jos sen uuden kanssa tulee yhteinen lapsi on hän näille entisten liittojenne lapsille velipuoli tai sisarpuoli.
      Itse olen asiasta sitä mieltä, että yhdenkään uusparin ei pidä hankkia enää lapsia jos entisistä liitoista on lapsia, entiset hyvin riittävät, kun edes niistä pitäisitte huolta .

    • saapastako

      Vai niin. Siinä taas yksi joka pyrkii vielä x-miestään neuvomaan mitä pitää tehdä ja mitä ei.

      Niin älyttömän kateellinen että tekstikin loistaa neon-vihreänä.

      Sinullako ainoastaan on oikeus tehdä lapsia. Sinulla vain.

      Mikä sinä olet tietämään miten hyvin/huonosti hoidetaan lapsia. Uusperheessäkin rakastetaan ja hoidetaan lapsia. Mikä sinä olet ketään arvostelemaan.

      Jos sinä et anna lastesi tavata isäänsä, pidä kipeenäs.

      Mene arvostelemaan niitä jotka tuon taivaallista välittävät lapsestaan , tätä tapahtuu myös siellä ydinperheissä. On rahaa ja statusta mutta jälkikasvusta ei välitetä. Tämä yksi esm.

      Jos sinä olet epäonnistunut elämässäsi niin voi, voi. Yritä nousta sieltä ylös. Älä muita syyttele. Katso kerrankin sitä omaa napaasi että voisiko sielläkin olla jotain syytä tapahtuneeseen.

    • Katiessa on

      Saapastako, kyllä.
      Jos pitää vaihtaa, niin sitten lapsenteko lopetettava, ei niitä joka kumppanin kanssa laiteta, kun jaksaisitte ne entisenkin liiton lapset sietää ja suoda heille kodin, eikä vain työsiirtolan tai majapaikan, jossa huudetaan ja määrätään jatkuvasti.

      Itse ette ole sietäneet entisen puolison olemusta, sanomisia, tai ette ole päässeet määräämään, on kaikunut kuuroille korville, sitten raivotaan lapsille, heidänkö pitää saada kaikki paha niskaansa, sillä kun yritetään sitä uutta kumppani joka mutkassa miellyttää, eiköhän se ole aika raukkamaista.

      Kuka sanoo että ex-mistään neuvoo, teitä kaikkia tyhmiä eroajia haluaisin kunnolla potkaista persuuksiin, että jokin älli löytyisi elämiseen ja arvot elämään.

      • meeitsees

        Ole sinä läpsy hiljaa.

        Luepa nuo omat aloituksesi , niitähän sinä tehtailet jatkuvasti eri rooleissa esiintyen.
        Jatkuvasti haukut siellä lapsia, heidän äitejään , olipa ne lapset kenen tahansa. Vaikka siitä onnen ytykän perseestä.
        Mitä se sinusta kertoo ?

        Sinusta ja juuri sinusta ei ole äidiksi, jos tuollain käyttäydyt. Ainahan niistä kirjoituksista joku totuuden siemen kirjoittajan omasta elämästä kertoo, vaikka provoja tehtailetkin.

        Sinä et tiedä kenenkään elämästä mitään ja sinä et voi ketään kieltää tekemästä lapsia.

        Jos itse olet epäonnistunut lasten kasvatuksessa ja miehes oli horopukki, kaikki eivät ole ja kaikilla ei ole horopukkeja miehenä. Turhaan sinä muita syyttelet.

        Minulla on kunnon mies jolla entisestä liitosta kaksi lasta. Meillä on miehen kanssa yksi yhteinen.

        Miehen lapset asuu äidillään ja tulevat meille sopimuksen mukaan. Ei mitään ongelmaa. Ei taisteluja lasten, eikä heidän äitinsä kanssa. Kun lasten vanhemmat sopivat keskenään lasten asioista sovussa , niitä riitojakaan ei synny.

        Jos sulla lässy menee lastesi kanssa huonosti, sille en voi mitään. Sinä et vain voi siitä muita syyttää kuin itseäsi ja sitä että otit horopukin mieheksesi, siihen onnen ytykän perseeseen.


    • Ei lapsia maailmaan.

      Joo tottakai olisi parempi, kun kukaan ei tekisi lapsia ollenkaan.

      Mutta valitettavasti sekopäät tekevät ja sikiävät, eivätkä kysele lupia, jättävät vain ehkäisyn pois, kun saavat miehen houkuteltua panemaan itseään yön hämärissä, ettei näe mitä panee pienessä huppelissa.

    • Jos eksä ei siua arvosta, ei sinunkaan tartte häntä arvostaa. Mutta lapset pitää jättää tuon keskinäisen ristiriidan ulkopuolelle.

      • -----

        Totta.

        Mieheni ex on tehnyt elämästämme helvettiä jo vuosia. Jopa erittäin suvaitsevainen ja hyvähermoinen anoppikin jo sanoi, että pitäisihän sitä ihmistä yrittää kunnioittaa ex-liiton lasten äitinä, mutta että kuinka helkkarin vaikeaa hänen on enää kyseistä ihmistä kunnioittaa...

        Vaikka ex on mitä on, lapset ovat asia erikseen. He ovat omia yksilöitään, persooniaan, viattomia ja syyttömiä kaikkeen äitinsä tekemään pöljyyteen.


    • uskon miten hankalaa se voi olla. Me myös olemme käyneet ja käymme edelleen läpi vastaavanlaisia tapauksia.

      Pitää vaan olla tiukkana ja yrittää vetää ne rajat ja toivoa, että joku lopulta ymmärtää ne. Joskus ehkä.

    • Lukittuna henkisesti

      Aloittajan tapauksessa tämä lasten äiti on manipuloinut lasten ajatukset täysin.

      Hän on narsistinen ja mielettömän hyvä manipuloija. Jos puhuisit hänen kanssaan, niin et todellakaan käsittäisi mikä lasten isää ja minua vaivaa. Me emme tiedä mitä hän puhuu, koska juttujaan emme kuule, mutta toisten reagtioista saamme asian ymmärtää.

      Viranomaiset ovat käsittäneet tapauksen vasta 10 vuoden jälkeen. Ihmiset joiden työtä se on, eivät tajunneet, kuinka sekaisin lasten äiti on. Nyt ovat oivaltaneet. Hän kävi siellä vaikka mistä valittamassa, vaikka me olimme vain ihan hiljaa ja annoimme hänen yksinään riehua, koska jos siihen puuttuu mitenkään, niin se on kuin bensaa tuleen heittäisi. Ja hänellä riitti asiaa 10 vuotta yksinään. Tänä vuonna ollut hiljaista, kun vainoaminen on kriminalisoitu.

      Tavallinen ihminen ei voi vuodessakaan käsittää, jollei narsisti menetä hermojaan ja manipulointi jatkuu. Taitava on.

      Lapset ovat äidin takana kuin lukkojen takana häkissä, vaikka häkkiä ei näy!

    • Näin teemme! =)

      Nyt jouluna meillä olisi aikaa ottaa lapset meille, tai ei ne enää lapsia ole.

      Mutta mutta...

      Se jälkipaska mitä lasten äiti syytää aina jokaikisen tapaamisen jälkeen.

      Me taidetaan vaan rentoutua ja nauttia koko ajasta ihan täysillä!

      Joo kiitos!

      • hyvää joulua

        Ihan oikein. Miettiköön mielessään mitä on tehnyt vai pystyykö tunnekylmä sitäkään tekemään.
        Lapsilta se tapaaminen pois mutta onko sekään mukavaa katseltavaa kun äiti alkaa riehumaan.


    • Jeah! =)

      Sinulle "hyvää joulua"

      Ei, ei se ole mukavaa katseltavaa, eikä kivaa kuultavaa, kun lasten äiti riehuu.

      Liekö humalassa tai krapulassa tai narsisti tai mielenterveys huuruissaan, mutta huuto on järkyttävää ja jos on lähellä, niin nyrkit heiluu ja iskut osuu kipeästi, sillä kokoa löytyy ja on tottunut iskemään.

      Silloin aina lapset edelleenkin alkaa itkemään, vaikka jo isoja ovatkin, heille kun ei ole tullut itseluottamusta vieläkään, äiti kun on hoitanut niin, ettei lapsilla sitä ole.

      Eli Hyvää Joulua myös! =)

    • Juurinoin

      Oikein toimit. Jos ei apu, työ ja välittäminen merkitse mitään, pitäkööt omansa.

    • Lapsirassukat

      Lapsille se on hyvin ikävää.
      Lapset säälittää ihan oikeasti, mutta minkäs teet.
      Lastensuojeluviranomaiset ovat ymmärtämättömyyttään tämän hurjimuksen puolella, joten lapset joutuvat kärsimään tästä kaikesta kaikkein eniten.
      Näin on laki!

    • Pelotellut rassukat

      Joskus aikoinaan kun lapset pääsivät käymään meillä, niin heistä näki, kuinka ihanaa heillä oli.

      Lasten kasvoilta paistoi ilo ja yhdessätouhuamisen onni.

      Ihan tavallista möyryämistä lumessa tai kesällä ulkona ja sitten sisälle syömään.

      Voi niitä rassukoita kun äidilleen palasivat. Joutuivat jokaisen minuutin tilittämään, ensin äiti oli mielissään, että lapsilla oli kivaa, mutta sitten alkoi hurja kateellisuus. Hän kun ei lasten kanssa tee mitään. Meille hirveä ryöpytys, enää ette lasten kanssa tee sitä, ettekä tee tätä, enää ette mene ongelle ikinä, ettekä mene moottorikelkalla laavulle, ettekä....

      Kahden vuoden päästä kun lapset pääsivät seuraavaksi, heidän kasvoiltaan paistoi vältava ahdistus ja pelko. Hirvittävää. Ei lasten tehtävä ollenkaan. Lasten pitäisi saada olla iloisia ja nauttia lapsuudesta ja kaikesta kivasta mitä ollaan keksitty taas.

      • herätys!!!!!

        ... kunnes heräsit ja näit haave unta. Joskus ne unet on niin todellisia että luulee että niin olisi ja kun on haaveita kjaikill aomasta perheestä, ja kun sitä ei ole, näkee unta.

        Aika jännä että unessakin jo näät sen että eron jälkeen se paha ihminen on aina äiti, sinäkö? Näit omaa elämää joka menee vinoon jo haaveissa.... ei hyvältä näytä


    • Ymmärrystä pyydän

      Niin, en minä ole kakaroita tähän maailmaan tehnyt.

      Minä en ole se joka niitä lapsiparkoja kiusaa.

      Minusta se ei ole lasten vika, että ovat tähän maailmaan joutuneet.

      Minusta lapsia ei pidä tuollaisten tehdä, jollei osaa lasten parasta ajatella aina ja joka tilanteessa.

      Tärkeintä on viattomat lapset. He eivät ole mihinkään syyllisiä minun ymmärtääkseni, mutta lasten äiti laittaa lapset kärsimään. MIKSI?

      • On nähty

        Yksi syy voisi olla mustasukkaisuus, joko lapsista tai miehestä. Hyvin yleistä.


        Toinen syy: raha


    • Sekopää vain

      Totta, että voi olla mustasukkainen, vaikka naisella itsellään on riittänyt munaa koko suhteen ajan. On juossut baareissa ja tehnyt mökeille treffejä aina kun mahdollista (jäi kiinni netissä). Hänellä asuu oma äiti samassa pihassa ja hoitanut lapsia aina kun mies pitkillä työmatkoilla, joten oli paljon aikaa juosta vieraissa. Miehellä ei saanut olla suhteen jälkeen uutta, vaikka asuivat jo erikseen. Mies ei ollut aviomies, vaan poikaystävä, he eivät olleet kihloissakaan, mies oli uskollinen yhdessäolon ajan. Kun löysi uuden, kun oli asunut puoli vuotta erikseen, niin oli hel..tti irti. Sitä on jatkunut 10 vuotta. =)
      Rahapula? Vaihtoi 3 lapsen nimen, se maksaa rahaa; ei rahapulaa.
      Ovat käyneet Kreikassa; ei rahapulaa.
      Ostanut uusia huonekaluja ja 2 isoa koiraa huonekaluja; ei rahapulaa
      Tai sitten rahapula on kyllä ihan itse aiheutettua ja ylläpidettyä, sanoisin. Töissäkään ei viihdy, ei huvita tehdä. Töitä on saanut kyllä, kun on niin hyvä puhumaan, kun osaa manipuloida ihmiset. Mutta kun ei huvita.

    • Vaikeeta nyt

      Lasten äitillä on niin vaikeeta, ku ei entinen poikaystävä enää jeesaa, vaan on löytänyt rakkaan, oikean arvostavan rakkaan, eikä enää juokse, kun lasten äiti napsauttaa sormia.
      Yksi palvelija puuttu, on iso aukko palvelijoitten ringissä.

    • 918273645

      Kaikkea aikansa.
      Lupa nauttia!

    • Inssi_vaan

      täällä yhteiskunnassa kärsivät jo kaikki lapset ja meidän villien kurittomien aikuisten tähden - meidän, jotka sanomme meillä olevan oikeus elää niin kuin tahdomme.

      • Shillälailla

        Voi kultaseni, eivät nämä lapset siitä kärsi, että me nautimme elämästämme, vaan oman äitinsä mielipuolisuudesta, narsistiudesta ja ymmärtämättömyydestä!
        Joten, kyllä, meillä on lupa nauttia, koska me emme voi tuolle manipuloivalle ihmiselle yhtään mitään! =)


    • 918273645

      En mitenkään voi ymmärtää tuollaista ihmistä joka kokee olevansa oikeutettu tekemään niin monen ihmisen elämästä vaikeaa, mukaan lukien omat jälkeläisensä.
      Ihmisen pitäisi olla äiti lapsille, eikä tuollainen hirviö.

    • kaikenkaisia

      Ymmärtämättömiä ihmisiä riittää. Lapsia tehdään, että niillä voidaan kiristää muilta asioita, joita halutaan, mutta lapsista ei oikeasti välitetä uhtään.

      • minähaluanomistaa

        Tunnen yhden äidin joka ei antanut poikansa käydä isän luona. Liian huono isä jne. Aikaa meni. Pojalla oli hirveästi ongelmia. Mm. ihmispelko, jännitys. Ei uskaltanut mennä kauppaan, eikä oikeastaan muuallekkaan. Pääsi opiskelemaan, mutta sekään ei sujunut, kai jännityksen takia. Olis sattuman kauppaa että isä ja poika tapasivat. Isä auttoi poikaa jaloilleen. Mentiin yhdessä jos jännitti ja isä vei hänet yhteen sun toiseen paikkaan mm. työkkäriin. Nyt on hyvät välit poikaan. Eipä äiti enää uskalla pojan isää haukkua, sillä poika ei sitä salli. Että ei se aina se vieroitettu puolisko niin huono ole, mitä annetaan ymmärtää.
        Näitä omistushaluisia ihmisiä jotka ajattelevat vain itseään. Muu ei merkitse kuin oma hyvä. Muista viis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe