Uusille Aaltolaisille pari vinkkiä

AaltoKKK_Vsk2

1. Älä tule opiskelemaan ensimmäisenä päivänä puku päällä kravatin kanssa ja salkku kädessä.

2. Älä pahoita mielesi vaikka et heti ekana päivänä saa yhteydenottoa suuren yhtiön toimitusjohtajalta

3. Ota nöyrä asenne heti alkuvaiheessa, monet ovat ylpistyneet Aallon kauppakorkeasta niin pahasti että suurin osa kavereista on pistänyt välit poikki

4. Vaikka muuta voisi kuvitella, niin joudut ihan aikuisten oikeasti ahkeroimaan saadaksesi hyviä numeroita, pelkkä Aallon kkkhon hyväksyminen ei tarkoita sitä että voisit elää pelkällä koulun maineen siivellä.

5. Naiset eivät valitettavasti anna yhtään sen helpommin vaikka mainostaisit olevasi Mr Virtanen from Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu. Tämä on yleisin harhaluulo, iso osa aaltokkkfuxeista olettaa että pelkkä sisäänpääsy näin hienoon paikkaa saa naiset avaamaan sakset. Tämä ei pidä paikkansa.


Itse syyllistuin kaikkiin em. kohtiin viime vuonna, mutta nyt toisena vuotena olen 100x nöyrempi.

31

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123123585687yt

      Ja jos tekstissään MURSUJA nimittää FUKSEIKSI niin paljastuu heti trolliksi!

    • BUSTED!!!

      Musta tuntuu että aloittaja on joku aikaisemmin aallon kauppakorkeaan hakenut mutta ei päässyt ja nyt purkaa katkeruuttaan tuolla tavalla. Toi oli kyllä niin överiksi vedetty kuvaus aallon opiskelijoista, saattaa siellä olla tuollaisiakin mutta ne on vähemmistönä.

      Kauppiksessa fukseja (ensimmäisen vuoden opiskelija) kutsutaan mursuiksi, hyvä yritys mutta jäit kiinni!

      • nainenkkk

        Täällä tuntuu miehet ainakin ajattelevan, että ne kauppakorkean tytöt on teitä varten. Ihan samalla tavalla valitsevat miehensä, otetaan joko rikas tai komea ja mukava mies. Mikään koulupaikka ei ole riittävä. Palkkakin voi olla baan jotain 3000 ainakin aluksi. Ehkä niitä rahoituspuolen tyyppejä voivat katsoa sillä silmällä, mutta hankkivat rakkaan muualta. Rikkaan ottavat vaan hyväksikäyttöä varten ja nämä ovat niitä edustusvaimo tyylisiä, jotka opislelevat markkinointia ja aloittavat suhteen opettajan ja työnantajien kanssa parempien arvosanojen takia.

        Ne ihan normaalit tytöt ottavat sitten sellaisen jonka kanssa synkkaa. Tällöin se voi olla kauppiksen mukava jätkä tai rakennusalalla työskentelevä naapurin mies, tai humanistisella puolella opiskeleva taideluonne. Toki se voi olla myös kauppislainen, mutta tuskinpa rinta rottingilla kävelevä itserakas jamppa, joka kertoo saaneensa 40 pistettä pääsykokeesta.

        Joltain lähihoitajilta voitte saada pillua ihan muuten vaan, koska ajattelevat teidän pistävän paksuksi ("vahingossa") ja elättävän kotiäitinä hänet ja lapsenne.


    • ei kelpaa

      Minä katselen miehiä aivan muualta kuin kauppiksesta. Suuntaan katseeni lääkiksen uroksiin. Varma työpaikka ja huomattavasti suuremmat tulot.

      • TheMagic_Man

        Voit sä silti pimpsaa antaa vaikka emme aviopuolisoksi kelpaa =)


      • en anna
        TheMagic_Man kirjoitti:

        Voit sä silti pimpsaa antaa vaikka emme aviopuolisoksi kelpaa =)

        Kuule, en edes sitä. Tasoa pitää olla.


    • LiigaRingissä

      Urheilijat ne sitä toosaa saa eikä mitkään aalto yliopiston nörtit? Ha ha ! menkää kävelemään kaduille niin huomaatte mistä puhun.

      • kummajuttusekin

        jääkiekkoilijat ainakin saa kaikki missit, lähes poikkeuksetta


      • Voi voi pojat..
        kummajuttusekin kirjoitti:

        jääkiekkoilijat ainakin saa kaikki missit, lähes poikkeuksetta

        En tiedä mikä saa Aaltoon päässeet luulemaan että sillä saisi, hahaha! Ei niitä voisi vähempää kiinnostaa kaverit jotka käyttää vapaa-ajan kirjoja lukiessa ja wowia pelatessa. Sad but true.


      • Kenny21
        Voi voi pojat.. kirjoitti:

        En tiedä mikä saa Aaltoon päässeet luulemaan että sillä saisi, hahaha! Ei niitä voisi vähempää kiinnostaa kaverit jotka käyttää vapaa-ajan kirjoja lukiessa ja wowia pelatessa. Sad but true.

        Jos kaksoisveljeksistä toinen opiskelee Oulussa ja toinen Aallossa niin kyllä nainen antaa mielummin aaltolaiselle, siinä mielessä paikka Aallossa tuo myös mukanaan helpommat/helpotetut piparinsaantimahdollisuudet.


      • nainenkkk
        Kenny21 kirjoitti:

        Jos kaksoisveljeksistä toinen opiskelee Oulussa ja toinen Aallossa niin kyllä nainen antaa mielummin aaltolaiselle, siinä mielessä paikka Aallossa tuo myös mukanaan helpommat/helpotetut piparinsaantimahdollisuudet.

        Ei...jos aallossa opiskeleva on idiootti ei ole väliä vaikka se kaksoisveli olisi työtön. Siis jos nyt mietitään pillunsaantia. Siihen kun ei vaikuta rahat vaan ulkoimen olemus ja vetovoima. Nainen tuntee sitä eniten niitä jännittäviä tyyppejä kohtaan joilla liikkuu päässä jotkut ihan muut asiat kun rahoituslaskelma ja päällä ei todellakaan ole puku ja kravaatti.

        Aviomiesmateriaalia on taas ne rikkaat tyypit.


    • SADBUTTRUE

      Täällä joku säälittävä poro yrittää nostaa pilipali yliopistonsa mainetta. Uskokaa jo, Oulut sun muut pilipali paikat eivät kilpaile lähellekkään samassa sarjassa Aallon kanssa. Ei ne pisterajat turhaan ole Aaltoon korkeimmat ja Aaltoa rankattu maailman huippuyliopistojen joukkoon! Säälittävää jos joku todella uskoo massayliopiston kauppaitieteellisen linjan tarjoavan lähellekkään samoja mahdollisuuksia, kuin Aalto tarjoaa.

      • SadButTrue..

        Mitä sitten? Nyt puhuttiin pillun saamisesta ja veikkaan että n. 190 sisäänpäässeestä miehestä noin 70% on vielä poikuus tallella.


    • SadButTrue!

      Kyllä se niin on, että jos noin suurilla prosenttialueilla liikutaan niin tässähän on jo vaara tulla persraiskatuksi opiseklijabileiden pikkutunneilla. Hyh hyh!

    • sädputtruu

      Kyllä itse ainakin naisena arvostan jotain muuta kuin wannabe urheilija tyyppejä. Tosi on, että osa naisisita (varmaan kauppatieteellisissäkin) arvostaa ulkoisia ominaisuuksia. Kyllä minulle viisas ja menestyvä liikemies kelpaa. Niitä nyt vaan tulee Aallosta enemmän, kuin muualta. Ja pääsin muuten itse Aaltoon :)

    • Niinpä niin ;)

      Kyllähän sitä aina voi kirjotella "menestyvä ja viisas" mutta oikeasti et tuhlaisi sekuntiakaan jätkään, jonka sosiaalinen elämä pakkasen puolella. Tai sitten olet samanlainen läski ja ruma. Sellaisilla ei olisi edes mahdollisuuksia urheilijoiden suhteen, joka kertoo sen miksi et edes heidän perään haikaile. Sad but true.

      • ExAaltolainen

        Aalto huippuyliopisto.. Antakaa mun nauraa, samanlainen pilipalikoulu kuin muutkin suomen kauppatieteelliset. Itse aallossa kandi ja nyt Yhdysvalloissa maisteria. Ei voi verrata, toki aallosta huomattavasti paremmat mahdollisuudet päästä näihin huippuyliopistoihin kuin jostain Oulusta.


      • Koulutus ei ratkaiseaina
        ExAaltolainen kirjoitti:

        Aalto huippuyliopisto.. Antakaa mun nauraa, samanlainen pilipalikoulu kuin muutkin suomen kauppatieteelliset. Itse aallossa kandi ja nyt Yhdysvalloissa maisteria. Ei voi verrata, toki aallosta huomattavasti paremmat mahdollisuudet päästä näihin huippuyliopistoihin kuin jostain Oulusta.

        Mun faija käyny merkonomikoulutuksen ja mutsi helsingin kauppakorkeen mut ukko tienaa vuodessa paljon enemmän. Miten te tulevat Aallon maisterit selitätte tämän minulle?!


      • Dr111
        Koulutus ei ratkaiseaina kirjoitti:

        Mun faija käyny merkonomikoulutuksen ja mutsi helsingin kauppakorkeen mut ukko tienaa vuodessa paljon enemmän. Miten te tulevat Aallon maisterit selitätte tämän minulle?!

        Hate to break this to you - ennen vanhaan koulutuksella ei ollut niin suurta vaikutusta. Nykyään merkonomina et pääse yritysjohtajaksi, ellet tietysti itse perusta yritystäsi. KUKAAN ei anna merkonomille sellaista tilaisuutta enään vuonna 2014, ei kukaan.


    • GrandeFinale

      Selitän sen sillä että sun äidille muut asiat ovat tärkeämpiä kuin kuukausipalkka esim. perhe, ihmissuhteet jne. Saattaa myös olla että edellä mainituista prioriteettisyistä johtuen hän ei ole - eikä edes halua olla - tarpeeksi kunnianhimoinen suurta palkkaa varten. Isälläsi lienee enemmän kunnianhimoa mitä palkkaan tulee.

      (meidän perheessä aivan sama tilanne, tosin isä on tradenomi)

      • Säälittävää touhua

        Kyllä mä tiedän syyn itsekin, faijalla hyvin menestyvä firma. Tarkotus olikin kaikille kauppatieteiden maisterin tutkintoa alempia tutkintoja (tradenomi,merkonomi) haukkuville vain tiedoksi, että niilläkin papereilla voi oikeita siirtoja elämässä tehdessään tulla vielä suuremmaksi palkkakeisariksi kuin te.(Itse olen menossa kauppakorkeaan intin jälkeen, mutta toi alentuva vittuilu muita tutkintoja kohtaan on mielestäni naurettavaa!)


      • amislainen
        Säälittävää touhua kirjoitti:

        Kyllä mä tiedän syyn itsekin, faijalla hyvin menestyvä firma. Tarkotus olikin kaikille kauppatieteiden maisterin tutkintoa alempia tutkintoja (tradenomi,merkonomi) haukkuville vain tiedoksi, että niilläkin papereilla voi oikeita siirtoja elämässä tehdessään tulla vielä suuremmaksi palkkakeisariksi kuin te.(Itse olen menossa kauppakorkeaan intin jälkeen, mutta toi alentuva vittuilu muita tutkintoja kohtaan on mielestäni naurettavaa!)

        Mika Häkkinen ja Kimi Räikkönen kuuluvat Suomen rikkaimpiin henkilöihin, ei ihan A-tason rikkaita mutta heti siitä seuraavat ja he ovat molemmat amislaisia, Mika Salo on myös rikas ja amislainen.

        Eli kaikki amikseen.


    • Kyllä!

      Saavat myös toosaa aivan helvetisti. Amikseen >

    • panetusmaximus

      Millä tutkinnolla saa parhaiten pillua? Olen kuullut, että lääkisläiset pääsisivät usein pukille?

      Mutta kertoisiko joku nainen, että mitä alaa kannattaa opiskella jos haluaa saada mahdollisimman paljon pillua? Humanistit on kyllä sellasia hinureita, että ne elävät puutteessa varmasti koko opiskeluaikansa. Tuskinpa naiset tykkäävät antaa pillua jollekkin humanistisivariviherhomolle?

      • ...

        No nimenomaan tuollainen omalaatuinen humanisti sytyttää naiset, tai joku putkimies joka tulee käymään. Toki jälkimmäisen oltava lihaksikas ja puoleensavetävä.

        Muhun vetoo ehkä eniten nuo humanistit.

        Sori, ei vaan mikään itserakas kraka kaulassa kävelevä tyyppi paljon houkuta jollei se aio viedä lomamatkalle hawaijille. Sen enempää tuskin jaksaisin katsoa ja jalat avaisin vasta lomamatkalla.


    • austerism1

      Jestas tätä "keskustelun" tasoa. Pistää huviksenne tämä ketju talteen ja tulkaa vaikkapa vuoden päästä ihmettelemään juttujanne.

    • pimeitä kaikki

      Suomen tulevaisuus...ei hyvältä näytä. Kusi päässä jo ennen ensimmäistä opiskelupäivää, jotenkin todella säälittävää sakkia. Huh...

    • ihme tyyppejä

      Oottekos te jotain aseksuaaleja taihomoseksuaaleja, kun ei pillusta puhuminen kiinnosta??

    • asdwarw

      Kun luen näitä teidän kirjoituksianne tulee vaan mieleen miten alhainen onkaan itsetuntonne kun ihmisiä määritellään koulupaikan tai työn suhteen. Hyvä koulupaikka ei tee ihmisestä sen parempaa tai huonompaa kun kenestäkään muusta.

      • DaDruben

        no mikä sitten tekee?


      • igihlblvk
        DaDruben kirjoitti:

        no mikä sitten tekee?

        Hyvä ihminen, paha/huono ihminen. Mitä tulee mieleen? Ihanko oikeasti ensin tulee "korkeakoulutettu aallon yliopistosta"?

        Mulle hyvä ihminen on toisia kunnioittava, hyväkäytöksinen, reilu ja muut huomioiva ihminen ja huonosta ihmisestä toisia alentava, itserakas, ei arvosta muita, käyttäytyy törkeästi muita kohtaan. Näillä on myös väliä työelämässä ja parisuhteissa vaikkakin ne pahat ihmiset monesti pääsevöt sinne huipulle. Tosin niistä yritetään sitten päästä eroon, kun oikea luonne tulee esiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe