Promillet eivät laske!

kova huoli

Tuttava kertoo juoneensa 5 päivänä muutaman 2-4 siideriä päivässä. Tänään aamulla kamala olo ja meni päivystykseen. Paniikissa ja rohkaisuna 2 siideriä. TK:ssa puhalsi yli 3.5 promillea.

Taustaa on alkoholista. Eripituisia putkia vuosien ajan. Kuitenkin ihan puhekunnossa tk:ssa, miten mahdollista tuollainen promilleluku?
Olisko maksa sanomassa sopimusta irti?

6

2406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuningas ryyppy

      Se on ottanu ryypyn vähä ennen ku puhallutettiin.

    • Bobc2

      Pitäisin todennäköisimpänä skenaariona sitä, että tuo 2-4 siideriä saattaa olla "aavistuksen" alakanttiin.

      • -------------

        Ainakin ykköset lukujen eteen, niin ollaan lähempänä totuutta.


      • kova huoli

        Vähän tuollainen arvailu on itselläkin. Kun ei ihmisestä mitenkään vielä näy päälle, että olisi mikään alkoholisti.
        Laskuvirhettä epäilen itsekin. Tahallista osittain, eli asian kaunistelua.
        Ja eikös elimistö anna varoituksia aikaisemmin. Ei maksa noin vain yht'äkkiä lopeta alkoholin polttamista.
        Itsellä käsitys, että alkaa tehdä mahasta kipeetä ja haimatulehdus olisi se ensimmäinen hälytys. Ja ihon väri alkaa muuttua keltaiseksi..


    • AA-tietäjä

      Taisi muistaa vain krapulasiiderit, öilliset eurokossut sattuneet unohtumaan.

    • Entzug

      Minulta otettiin verestä 3,9 promillea, kun katko kutsui. Kävelin sinne omin jaloin. Takana oli noin 10 päivän putki ja silloinhan promillemäärätkin alkavat olla hurjia.

      Ja olen nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe