Olen näkijä - kysykää minulta.

Eyes of deepness

Olen nainen, joka on saanut koko elämänsä ajan palautetta, että olen näkijä. Olen myös aina nähnyt enneunia.

Minulla ei ole kokemusta tällaisesta toisille ihmisille suunnitellusti katsomisesta, mutta haluaisin testata kykyjäni.

Jos halukkaita ilmaantuu enemmänkin, niin ajan puutteen vuoksi valitsen vastaajista yhden, sellaisen, joille katson pystyväni katsomaan, siis näkemään...

Kerrothan sukupuolesi, etunimesi (tai lempinimesi) ja suunnilleen missä päin Suomea asut. Kerrothan myös ikäsi noin osapuilleen (esim. 'kolmekymppinen').

36

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikäneito

      Marika, Pohjois-Pohjanmaa, ikä reilu 30.

      • Eyes of deepness

        Minulle tulee ajatuksiini kuva naisesta, joka on asettanut liian paljon, koko elämänsä, unelmansa ja onnellisuutensa ns. yhden kortin varaan, ja tämä kortti on rakkaus mieheen.

        Naisen omanarvontunto on sen varassa, kuinka tämä mies suhtautuu häneen: hetkinä ja aikoina, joina mies suhtautuu häneen positiivisesti, nainen tuntee itsensä arvokkaaksi, ja hetkinä ja aikoina, joina mies jollain tavalla torjuu naisen, nainen tuntee itsensä huonoksi, jopa arvottomaksi joskus...

        Kuvassa tällä miehellä on omia asioita, salaisia ja yksityisiä asioita ja huolia, jotka vaikuttavat hänen suhtautumiseensa naiseen ja myös muihin ihmisiin. Nainen siis tekee väärät johtopäätökset miehen suhtautumisesta, kun ns. ottaa ne niin itseensä ja jopa antaa miehen suhtautumisen määritellä itsensä ja arvonsa. Siis vielä rautalangasta vääntäen: miehen suhtautuminen naiseen ja siinä tapahtuvat muutokset eivät ensisijaisesti edes liity naiseen.

        Tärkein viesti on kuitenkin se, että naisen on perustettava omanarvontuntonsa pysyvään pohjaan eikä missään nimessä saa antaa muiden ihmisten määritellä itseään ja arvoaan. Tämän opin myötä elämään avautuu myös muita unelmia ja tavoitteita, pyrkimyksiä; jos kuvassa näkyvä mies on naiselle ns. se oikea, hän tulee näkemään omanarvontunnon naisessa ja arvostamaan sitä.

        Sellaista näin :) Huomautan vielä, ettei kannata tehdä mitään ratkaisevia elämänvalintoja näkemieni kuvien perusteella, koska kokemattomuuteni (mitä tulee tuntemattomalle katsomiseen) vuoksi en voi millään tietää, ovatko kykyni luotettavia...


    • pöllönen

      Heidi uusimaa 32v

    • Ikäneito

      Kiitos oikein kovasti. Olet hyvä.
      Tämä avautui kyllä minulle. En tiedä rakastanko ketään nyt, tai tiedänkö mitä se rakkaus on ylipäätään. Itseni kanssa on tekemistä, lähinnä itsetunnon, olen mielestäni matkalla parempaan, mutta en tiedä kauanko se oikein kestää, siis pitkältä tuntuu matka. Toivoisin löytäväni uutta. Kiitos vielä.

      • Ihmetystä ???

        Kerrohan miksi pidit ko, ennustusta hyvänä ??????????

        Sehän meni ihan persiilleen jos kerran sinulla ei ole ketään miestä jonka varaan elämäsi olisit rakentanut ???

        Outoja asioita kuinka ihmisille voi kertoa muka "näkijänä" ihan mitä saissea tahansa joka ei edes pidä paikkansa ja silti ihmiset pitävät sitä hyvänä ja osuvana ja luotettavana ennustamisena ???


    • Näkeminen on lahja

      Marlis, noin kuusikymppinen Itä-Suomesta.

    • Katsantoa vailla

      Mariako, 1950 luvun nainen Länsisuomi.

    • Symbols of life

      Mirulainen, olen noin kaksikymppinen nainen ja asustelen pääkaupunkiseudun lähettyvillä. Jos nyt enää katselet :)

    • kovakuorinen nainen

      nainen 48v keskisuomesta,kovaa ollut,miten näet asiani...

    • Vastausta odottava!

      Kerrothan jos et enää katso? Kiitos paljon:)

    • Maarit3

      Maarit 47 ja risat, eteläsuomi.Kiitos jos katsot :)

    • Uusimaa

      Uusimaa - Johanna 35-v ylitetty

    • länsi-suomi

      Hei olen kristiina 1970luvulla syntynyt.

    • näetkö?

      Johannes, parikymppinen, Pohjois-Karjala

      • pröööööööt

        Tälläisen ketjun aloittaja voi olla kuka tahansa, mutta näissä näkee kyllä hyvin että jo on ruuhkaa :) :) :) kunnon naurut tuli ja varmasti tälle "ennustajallekkin" :P


      • heh heh :-))))))
        pröööööööt kirjoitti:

        Tälläisen ketjun aloittaja voi olla kuka tahansa, mutta näissä näkee kyllä hyvin että jo on ruuhkaa :) :) :) kunnon naurut tuli ja varmasti tälle "ennustajallekkin" :P

        Kertoo näitten ennustajien tasosta tässä maassa kun kaikki itseään ennustajina pitävät voivat höpöttää mitä tahtoo ja osa "muka kuuluisistakin" näyttäisi olevan ihan sekopäisiä (viittaan itsensä mielestä suomen kuuluisimpaan ja parhainpaan jo 30v) :-D :-D

        Ja hölmöt uskoo ja on heti pyytämässä kun joku vaan edes vihjaisee. Missä ihmisten itsekontrolli oikein nykyään on ja kuinka hyväuskoisia voi olla noin paljon ?

        On heelppoa tajuta tuon perusteella miksi useampi on ruvennut ennustajaksi ilman lahjojakin tuollahan tekisi hyvän tilin kun ne ottavat 50e kerta :-)


      • :-))))))))))))9
        heh heh :-)))))) kirjoitti:

        Kertoo näitten ennustajien tasosta tässä maassa kun kaikki itseään ennustajina pitävät voivat höpöttää mitä tahtoo ja osa "muka kuuluisistakin" näyttäisi olevan ihan sekopäisiä (viittaan itsensä mielestä suomen kuuluisimpaan ja parhainpaan jo 30v) :-D :-D

        Ja hölmöt uskoo ja on heti pyytämässä kun joku vaan edes vihjaisee. Missä ihmisten itsekontrolli oikein nykyään on ja kuinka hyväuskoisia voi olla noin paljon ?

        On heelppoa tajuta tuon perusteella miksi useampi on ruvennut ennustajaksi ilman lahjojakin tuollahan tekisi hyvän tilin kun ne ottavat 50e kerta :-)

        Äkkiä laskien 10 tai 11 x 50 = 500 tai 550e HUH HUH.... Olispahan helppoa rahaa...


    • Eyes of deepness

      On tullut niin paljon pyyntöjä, etten missään nimessä ehdi vastailla... Joten ei kannata odotella :-/ Mutta jos aikaa löytyy, niin satunnaisesti ois kiva testata kykyjäni.

      Kuten joku tuossa edellä jo totesikin, niin en kyllä ole aivan vakuuttunut siitä, että minulla jotain erityisiä kykyjä on. Ehkä minun "selvänäköisyyteni" on enemmänkin psykologista, intuitiivista, ja siten mahdollista vain tuntemieni ihmisten kohdalla.

      Kognitiotieteestähän tiedämme, että aivoihimme tallentuu joka päivä valtava määrä informaatiota, joka menee kokonaan ohi tietoisen ajattelun. Mutta kuitenkin tämä informaatio tallentuu aivoihimme! Joillain ihmisillä, kuten minulla, tämä tiedostamatta jäänyt informaatio saa symbolisia ilmentymiä unissa ja vapaassa, hallitsemattomassa ns. päiväunelmoinnissa. Kun olen vielä kiinnostunut unistani ja kirjoitan unipäiväkirjaa, löydän nämä symboleiksi muuntuneet tiedostamatta jääneet informaation palaset uudelleen! Oman ymmärrykseni mukaan enneunet perustuvat tähän ilmiöön, joka on siis tieteellinen, psykologinen ja kognitiivinen ilmiö, ei huuhaata.

      Vuosia sitten näin unen, jonka seuraavana aamuna tulkitsin symboloivan veljeni ja hänen avovaimonsa suhdetta; uneni symbolirakenteet ja tunnelataus viittasi siihen, että veljelläni on avoliitossaan ongelmia.

      Pari viikkoa sen jälkeen veljeni kertoi, että he ovat eroamassa. He eivät olleet kuitenkaan kertoneet kenellekään, eivät minullekaan, että heillä on parisuhteessaan ongelmia, kukaan lähipiiristä ei olisi osannut aavistaakaan, ja kuitenkin minä olin nähnyt aihetta koskevan unen!

      Edellä kuvaamani kognitiivisen selityksen mukaan aivojeni havaintosysteemi oli tiedostamattani poiminut vihjeitä veljeni ja hänen avovaimonsa vuorovaikutuksesta jo kauan ennen heidän eroaan: millaisia äänenpainoja he käyttävät keskenään, millaisia katseita vaihtavat, kuinka lähellä toisiaan he istuvat fyysisesti, onko kosketusta jne... Olin tiedostamattani poiminut vihjeitä muutoksesta huonompaan ja nämä vihjeet saivat symbolisen ilmiasun unessani.

      Tavallaan siis kyseessä on oikeasti enneuni ja sikäli hyödyllistä tietoa, mutta sen perusta on kognitiossa ja psykologiassa, myös ehkä poikkeuksellisen intuitiivisessa mielenlaadussa, eikä missään yliluonnollisessa.

    • Nostan näkijälle

      Hyvä
      Eyes of deepness,
      ehditkö vastata meille?

      • Hoh hoijaa

        Et ymmärrä lukemaasi vai?

        Eyes of deepness
        21.7.2014 17:12
        0
        Sulje
        On tullut niin paljon pyyntöjä, etten missään nimessä ehdi vastailla... Joten ei kannata odotella :-/ Mutta jos aikaa löytyy, niin satunnaisesti ois kiva testata kykyjäni.


    • köyhdynkö

      Olen kadottanut kirjekuoren jonka sisällä on arvopapereita.
      Kaikki paikat on tutkittu. Olen kysynyt samaa täällä, ilman vastausta jäin. Samoin ennustus ketjussa.

      • höpöjuttuja

        eiiiiiii,,,,,,ihan oikeesti,luuletko jonkun ns ennustajan sulle kertovan tosta noin vaan,että me sinne ja sinne siellä ne paperit on.katsiskohan ihan ite ettiä,on ihan sata varma ettei täältä löydy sulle apua.nää mitään näkijöitä oo-


      • köyhdynkö
        höpöjuttuja kirjoitti:

        eiiiiiii,,,,,,ihan oikeesti,luuletko jonkun ns ennustajan sulle kertovan tosta noin vaan,että me sinne ja sinne siellä ne paperit on.katsiskohan ihan ite ettiä,on ihan sata varma ettei täältä löydy sulle apua.nää mitään näkijöitä oo-

        Luotin sanontaan että sokea kana voi löytää jyvän.

        Tiedätkö kuinka monta kertaa tämä huone on käännetty ympäri. Jokainen laatikko tyhjennetty lattialla. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat tutkittu. En yksin vaan myös minua on autettu etsinnässä.
        Odotahan! ennen kuin 2vk on ummessa, olet itse kadottanut sinulle tärkeän muistoesineen. Sitten tiedät että jokainen kivi käännetään. Sekin että tullaan täätä kysymään.


      • oikea näkijä
        köyhdynkö kirjoitti:

        Luotin sanontaan että sokea kana voi löytää jyvän.

        Tiedätkö kuinka monta kertaa tämä huone on käännetty ympäri. Jokainen laatikko tyhjennetty lattialla. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat tutkittu. En yksin vaan myös minua on autettu etsinnässä.
        Odotahan! ennen kuin 2vk on ummessa, olet itse kadottanut sinulle tärkeän muistoesineen. Sitten tiedät että jokainen kivi käännetään. Sekin että tullaan täätä kysymään.

        Kirjekuoresi on joko mennyt lehtiroskien mukana ja välissä roskikseen. Tai on siellä edelleen ..


      • köyhdynkö
        oikea näkijä kirjoitti:

        Kirjekuoresi on joko mennyt lehtiroskien mukana ja välissä roskikseen. Tai on siellä edelleen ..

        Minulla ei ole koskaan tullut sanomalehtiä. Ei viikko, eikä muita. Lukemiseni lainaan kirjastosta.
        Kiitos kuitenkin


      • oikea näkijä..
        köyhdynkö kirjoitti:

        Minulla ei ole koskaan tullut sanomalehtiä. Ei viikko, eikä muita. Lukemiseni lainaan kirjastosta.
        Kiitos kuitenkin

        Mainoksia tulee ja ostat lehtiä tai julkaisuja ainakin joskus. Kyse voi olla myös muusta paperiroskasta jota olet vienyt jätepaperi roskiin. Kirjekuoresi iso ja ruskea on ollut jonkun työpöydän tai lipaston laatikossa ja kannattaa tuplatarkistaa sekin ettei ole mennyt jonkun toisen kuoren sisään tai papereiden väliin.
        Se että kuori on edelleen löydettävissäsi on fakta uskot tai et minä näen kuoren...


      • Henkiparantaja
        köyhdynkö kirjoitti:

        Luotin sanontaan että sokea kana voi löytää jyvän.

        Tiedätkö kuinka monta kertaa tämä huone on käännetty ympäri. Jokainen laatikko tyhjennetty lattialla. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat tutkittu. En yksin vaan myös minua on autettu etsinnässä.
        Odotahan! ennen kuin 2vk on ummessa, olet itse kadottanut sinulle tärkeän muistoesineen. Sitten tiedät että jokainen kivi käännetään. Sekin että tullaan täätä kysymään.

        Valkoinen kirjekuori ei ole kohteessa, vaan kohteen ulkopuolella. Kirje on kadonnut kuin tuuleen. Ulkopuolinentekijä ei liity kirjeesi katoamiseen.


    • näetkö jotain?

      Nainen, Susanna, Vantaa, 40-kymppinen

    • terva_e

      Tässä olisi sinulle todellinen pulma. sinun ei tarvitsisi katsoa tulevaa, vaan riittäisi kun katsot mennyttä. Mihin katosivat ukin rahat pankkitileiltä? olivat lähes tyhjiä, vaikka säästi koko elämänsä. Vaihtoehtoja on monia. Jos katsot, niin lupaan kertoa poliisitutkinnan tulokset, ikäänkuin vertailutietona jotta voit selvittää kuinka vahva kyky sinulla on "nähdä". En kerro tietoja, sillä sinähän näet ne tästä energiasta, joka viestistäni välittyy... Tämä kaikki on tapahtunut, oikea tieto on siis olemassa ihmiskunnan yhteisessä tietovarastossa tai jossakin?

      • Henkiparantaja

        Yhdessä suunniteltu rikos. 2 rikoksentekijää. Nainen mukana. Kavallus.1 tekijä pelkää kiinnijäämistä.toinen hlö on tietoinen asiasta. Mies ja nainen.


      • vieraili

        Vastaan nyt väliaikaisella nimimerkillä: Poliisi ei valitettavasti saanut selville mitään. Harmi, että rikoksentekijöitä ei siis saatu/saada koskaan selville..


    • SaSu 76

      SaSu76. Nainen. Pohjois-pohjanmaa. eli kohta 38v.

    • kiitos sinulle

      Olen nainen krisse ja keski-suomi 40.

    • Ennustustako

      Huhuu, ennustaako tämän ketjun aloittaja vai loppuiko se nyt jo tähän tuo kykyjen testailu :) Mites mun työkuviot? Minna Eteläinen Suomenniemi 44v

    • Eokko

      Täällä Savon mua, ikä 66 v nainen, etupäässä raha-asiat ja muutakin jos haluat.
      Näet minulle, tiedän sen.

    • Zhau

      Ei tuo taida vastata kun laittoi, että valitsee YHDEN ;) Voiskohan tuossa olla se syy miksi on sanottu et hänellä vois olla noita kykyjä, ei ole aikaa tai halua opetella ottamaan niitä käyttöön sit kuitenkaan vissiin :) Oliskohan asia nyt vähän näin ;) En tiiä mutta turhaan ihmiset noita taitaa tänne jaella kun ei oo ketjun aloittaja niistä kovinkaan kiinnostunut ollunna :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe