Mistä miesten estot tulevat?

Hämmästyttää

Miten osasta miehiä kasvaa niin sosiaalisesti taidottomia ja/tai seksuaalisesti estyneitä, että eivät saa naista hankituksi vaikka ikää ja elämänkokemusta karttuisi sinne kolmenkympin paremmalle puolelle?

Ei ole normaalia eikä käy järkeen.

Muutamien tyyppien jutuista todella näkee, että juna on mennyt eikä kyytiin enää voi millään päästä.

82

778

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

      Eikö se hämmästytä että yksikään nainen ei "hanki" näitä miehiä itselleen? Heillähän pitäisi naistenlehtien mukaan olla sitä sosiaalista taitoa vaikka kuinka.

      • Paska elämä

        Hyvähän naisten on puhua kun ei tarvitse kuin istua ja odottaa niin miehet tulevat iskemään missä tahansa, nettideiteissäkin ihan tavallisilla naisilla on valtavasti kysyntää. Tavallinen mies jos ei omaa paljon rahaa, komeaa ulkonäköä tai poikkeuksellisia sosiaalisia taitoja, jää ilman naista, jopa koko loppuelämäkseen. Naiset vinkuvat että "miksi et tee jotain" mutta miehethän tekevät, koko ajan. Me ollaan niitä jotka naisia lähestyvät, me ollaan niitä jotka saavat satoja pakkeja kerta toisensa jälkeen mutta jotka jaksetaan yrittää uudelleen ja uudelleen. Meitä tavallisia miehiä ei vain noteerata millään tavalla, meitä ei kehuta, meille ei flirttailla, ei jutella, ei mitään. Olemme täysin näkymättömiä vastakkaiselle sukupuolelle. Yritäpä siinä sitten muodostaa parisuhdetta, ei vaan vittu onnistu.


    • -....-----

      Lapsesta lähtien jatkunut lyttäys ensin vanhempien, sitten koulukiusaajien toimesta. Minulla ei kyse ole seksuaalisesta estyneisyydestä, eikä varmaan muillakaan juuri koskaan. Enemmän kyse huonosta itsetunnosta ja olemattomista sosiaalisista taidoista.

      Yhden naisen kanssa olen ollut ja olin seksuaalisesti vähän liiankin avoin. Nainen kertoi myöhemmin että häntä alkaa aina hävettää, kun ajattelee mitä kaikkea tehtiin.

    • Torjuntatappioita

      Johtuu vaan jotenkin naisista. Ennen kolmeakymppiä minulla kävi kohtalaisesti flaksi, mutta eipä ole käynyt sen jälkeen enää.

    • Eeva-Maria

      Naisten syytä kaikki estot ja taidottomuudet.
      Muttei miehet mitään menetä, vaikkeivat osaakaan.
      Sillä näet nimittäin:
      - Jos nainen antaisi seksiä, se on horo. Nope, suomimies ei kelpuuta vaan lähettää jo paikan päältä Sinkut-palstalle aloituksen jakarihuorista.
      - Jos nainen ei anna seksiä, se on nirso. Suomimies tekee Sinkut-palstalle aloituksen.

      • Jussi-Markus

        Estyneiden naisten rakkain harha tämä. Kuka huorittelee seksiä harrastavaa naista? Kenellä riittää aikaa siihen, kun kaikki naiset jakaa sitä tavaraa tuolla kylillä jatkuvasti.


      • Tämä jäi

        Mutta koska parisuhde ei kelpaa naiselle, vaikka sen ensimmäisen miehen kanssa, joka kuitenkin naisen tämän neitsyyden viemisen kautta omistaa, niin se tulee palstalle uhriutumaan "miksi te sanotte mua lutkaksi vaikka ratsastan ytmien kullikarusellilla?"


      • ??????
        Jussi-Markus kirjoitti:

        Estyneiden naisten rakkain harha tämä. Kuka huorittelee seksiä harrastavaa naista? Kenellä riittää aikaa siihen, kun kaikki naiset jakaa sitä tavaraa tuolla kylillä jatkuvasti.

        Naiset jakaa niiin kauheesti, ja silti jotkut miehet onnistuu olemaan saamatta???


    • 5+5

      Mitä kauemmin olet sinkkuna, sen enemmän erakoidut sosiaalisesti. Miksikö olen sinkku? Koska en kerta kaikkiaan tiedä, miten voin lähestyä naista. Naisilla ei värähdäkään ilme, kun kävelevät ohitseni, kuinka voin lähestyä heitä? Minua ärsyttää naisten passiivisuus "parinetsinnässä".

      • omanonnenseppä

        Naisiako ei ärsytä miesten passiivisuus? Miten tä on taas noin mennyt. Kun kävelet ohi tekemättä mitään ja odotat että nainen tekisi ja hän odottaa että sinä tekisit. Näinne kaksi suoraa aina menee vain samansuuntaisesti mutta eivät koskaan risteä toisiaan.


      • Eeva-Maria

        "5 5"

        Tajuan hyvin tilanteesi. Olen itsekin ujo mutta olen saanut taitoa tutustua ihmisiin, miehiin ja naisiin, avaamalla suuni ja alkamalla puhumaan jollekin, vaikka kuinka pelotti. Tuli pettymyksiäkin mutta kokemusta nekin. Nykyään taidan olla keskimääräistä rohkeampi aktiivisuudessa tutustumaan uuteen ihmiseen.
        Arkaillessaan suojelee itseään mahdolliselta loukkaukselta ja pettymykseltä. Kaivamaan oppii kaivamalla, näin myyrä neuvoi Hulivili-koiranpentua, joka kysyi, miten kaivetaan.


      • järkevä mies
        omanonnenseppä kirjoitti:

        Naisiako ei ärsytä miesten passiivisuus? Miten tä on taas noin mennyt. Kun kävelet ohi tekemättä mitään ja odotat että nainen tekisi ja hän odottaa että sinä tekisit. Näinne kaksi suoraa aina menee vain samansuuntaisesti mutta eivät koskaan risteä toisiaan.

        No se nainen ei kyllä ilahtuisi tuosta aloitteesta. Mies säilyttää sentäs jonkinlaisen omanarvontunnon kun ei mene juttelemaan ja tule torjutuksi. Ei niitä torjuntoja kukaan täysipäinen jatkuvalla syötöllä kestä.


      • miehinen mies
        omanonnenseppä kirjoitti:

        Naisiako ei ärsytä miesten passiivisuus? Miten tä on taas noin mennyt. Kun kävelet ohi tekemättä mitään ja odotat että nainen tekisi ja hän odottaa että sinä tekisit. Näinne kaksi suoraa aina menee vain samansuuntaisesti mutta eivät koskaan risteä toisiaan.

        Naisten tehtävä on heruttaa.


      • No näi o!
        omanonnenseppä kirjoitti:

        Naisiako ei ärsytä miesten passiivisuus? Miten tä on taas noin mennyt. Kun kävelet ohi tekemättä mitään ja odotat että nainen tekisi ja hän odottaa että sinä tekisit. Näinne kaksi suoraa aina menee vain samansuuntaisesti mutta eivät koskaan risteä toisiaan.

        Voi vittu mikä itsekäs ämmä, heti alkoi tuo uhriutumiskilpailu, vaikka hyvin tiedetään että naisilla se seksuaalinen valta kuuluu, niin silti miesten pitäisi olla niitä jotka eivät ole passiivisia.

        Ja koska sinunlainen ulisija luultavasti myös ruinaa jatkuvasti naisille etuja tasa-arvon nimissä, mainittakoon nyt että tasa-arvonkin vuoksi naisten on oltava vähemmän passiivisia.


    • Sinkkumies.

      Kyllä se on naisten nirsoudesta kiinni että sitä naista ei saa hankittua. Naiset haluaa olla pas.kojen mesten kanssa jotka hakkaa turpaan ja siksi minä olen sinkku koko ikäni.

    • suomikuva

      Suominainen = esteetön helppo lumppu
      suomimies = rajoittunut nössö
      Hyvin kansalla menee.

      • unohdit tämän

        Suominainen on myös nirso pihtari!


      • ,.,.,.,.
        unohdit tämän kirjoitti:

        Suominainen on myös nirso pihtari!

        Tietenkin on, rajoittuneiden nössöjen mielestä. Se todellinen luonne on kuitenkin helppo lumppu. Todellinen luonne tulee esiin tilanteessa, jossa tapaa normaalin miehekkäästi käyttäytyvän miehen, eli ulkomaalaisen tai ytm:n.


      • Helppo lumppu
        ,.,.,.,. kirjoitti:

        Tietenkin on, rajoittuneiden nössöjen mielestä. Se todellinen luonne on kuitenkin helppo lumppu. Todellinen luonne tulee esiin tilanteessa, jossa tapaa normaalin miehekkäästi käyttäytyvän miehen, eli ulkomaalaisen tai ytm:n.

        Pakko olla helppo lumppu, kun miehet on niin estoisia. Muutenhan en koskaan sais.

        Teen suoran ja selkeän aloituksen noin 1 suht' kokemattomalle nörttimiehelle viikossa, pakithan siitä yleensä tulee.


    • NujerretustaSielusta

      Perheen toinen lapsi, joka jäi huomiotta. Äitini rakasti ja palvoi yli kaiken isoveljeäni. Minä olin kuulemma vahinko. Isäni oli ylidominoiva ja väkivaltainen macho, joka kasvatti nujertamalla. Poikkeusellisen herkkänä lapsi minusta kasvoi nujerrettu aikuinen. En ole rakastamisen arvoinen, eikä kukaan ole minun rakkauteni arvoinen. Sieluni haavat vain ovat liian syviä, eivätkä ne parane.

      Olen ilmeisesti vielä jonkin sortin luottamusseksuaali. En kykene mihinkään yhdenillanjuttuihin, vaan haluan tuntea jonkinsortin sielunkumppanuutta, takertuva nössö kun olen. Johtunee siitä ettei äitini lainkaan rakastanut minua, että en halua tuntea minkäänlaista epävarmuutta vaan kaipaan vain ja ainoastaan syvää luottamusta. Mutta näsäviisastelijoille nyt sanottakoon, että en tunne seksuaalistahalua äitiäni kohtaan, jos sitä ajattelette.

    • hyödytön turhake

      Minulla on taas se että olen hyvin laiha ja pienikokoinen, eli näytän 172 senttisenä ihan teinipojalta vaika olen jo 30v. Tämä on hyvin ratkaiseva syy miksi enemmistö naisista ei edes ota minua vakavasti miehenä.

      Olen yrittänyt saada lihaksia, mutta ei vaan kasva niin ei kasva. Olen tikkulaiha ja pieni mies, sillä siisti. Olen yrittänyt useiden naisten kanssa jutella, mutta kaikki joko kieltäytyvät kohteliaasti tai vaivaantuneestii yrittävät vinkata että juu ei kiitos.

      Lisänä tähän tietysti se että olen ollut nuoruudessa koulukiusattu ja sairastuin masennukseen, eli minulla ei ole sitä kaikkein tärkeintä eli voittajan itsetuntoa ja huippu itsevarmuutta.

      On jotenkin tosi turhauttavaa kun minulle jää yksin ainoastaan vastuu naisen mielenkiinnon herättämisessä. Naiset ovat vähän niinkuin Idols-tuomareita:
      - Minun tulee aloittaa aina keskustelu
      - Minun täytyy olla itsevarma
      - Minun täytyy olla hyvä puhumaan
      - Minulla täytyy olla mielenkiintoista sanottavaa
      - Minulla täytyy olla hyvä ulkonäkö
      - Minun tulee vetää keskustelua

      Jos kompastun vähänkin etten keksi enää oikein mitään sanottavaa ja tämä on jo aika haastavaa kun nainen itse on kuin muumio joka tuijottaa minua ja ainoa sana joka suusta tulee on "joo, nii, ai, aha, juu"

      Mistä siinä voi enää mitään keksiä puheenaihetta. Ja sitten kun en enää pysty suoriutumaan tarpeeksi hyvin, nainen on kuin tuomari joka heti lyö nuijalla pöytään: "joo, sä oot vaan kaveri. SEURAAVA!"

      Vikaa on vain ja ainoastaan minussa, tiedän sen. Mutta on vaan niin helvetin vaikeata nousta ylös kuopasta kun naiset eivät tunne yhtään armoa ja heti jos vähänkin kompastun he potkaisevat minut kylmästi takaisin maahan.

      • popsi lisäravinteita

        Oletko kuullut lisäravinteista? Niillä kuka tahansa saa lihasmassaa vaikkei geenit olisikaan siihen suotuisia.


      • hyödytön turhake
        popsi lisäravinteita kirjoitti:

        Oletko kuullut lisäravinteista? Niillä kuka tahansa saa lihasmassaa vaikkei geenit olisikaan siihen suotuisia.

        Olen. Valitettavasti pienituloisena pätkätyöläisenä ei ole niihin varaa.


      • Ei ole epänormaalia
        popsi lisäravinteita kirjoitti:

        Oletko kuullut lisäravinteista? Niillä kuka tahansa saa lihasmassaa vaikkei geenit olisikaan siihen suotuisia.

        Tässä juuri malliesimerkki.

        Vikaa etsitään miehestä eikä naisista jotka asettavat nuo kriteerit ja ehdotetaan että käytetään lisäravinteita (mitä ihmettä?!)


      • 14+10

        On vaan se epäreilua että miehellä on aina kaikki vastuu siitä että nainen viihtyy miehen seurassa ja sekään ei vielä takaa sitä että pääsis juttelua pidemmälle. Kun on sosiaalisesti todella arka ja kaikinpuolin estynyt niin tee siinä sitten vaikutusta naisiin jotka yleensä ovat jo valmiiksi nokka pystyssä ja suhtautuvat hyvin ahdasmielisesti kun joku mies lähestyy heitä. Paljon mieluummin sitä jättää kokonaan lähestymättä ettei tarvitse nöyryyttää itseään enää yhtään enempää.


      • kill.womyn
        14+10 kirjoitti:

        On vaan se epäreilua että miehellä on aina kaikki vastuu siitä että nainen viihtyy miehen seurassa ja sekään ei vielä takaa sitä että pääsis juttelua pidemmälle. Kun on sosiaalisesti todella arka ja kaikinpuolin estynyt niin tee siinä sitten vaikutusta naisiin jotka yleensä ovat jo valmiiksi nokka pystyssä ja suhtautuvat hyvin ahdasmielisesti kun joku mies lähestyy heitä. Paljon mieluummin sitä jättää kokonaan lähestymättä ettei tarvitse nöyryyttää itseään enää yhtään enempää.

        Juuri näin. Miksi pitäisi nolata itsensä tyhjän takia? Kun tietää jo heti valmiiksi että peli on jo pelattu ennekuin se on edes alkanutkaan kun jo alussa jaettiin paskat kortit, niin olkoot koko pelleily.


      • en syyllistä
        Ei ole epänormaalia kirjoitti:

        Tässä juuri malliesimerkki.

        Vikaa etsitään miehestä eikä naisista jotka asettavat nuo kriteerit ja ehdotetaan että käytetään lisäravinteita (mitä ihmettä?!)

        Nyt osuit väärään maaliin. Olen mies enkä todellakaan etsi yleensä syitä miehistä. Kirjoittaja itse valitteli ettei saa lihasta (vaikka ilmeisesti haluaisi). Jos genetiikka ei anna myöten ja itselle on halu saada lihaksia, niin silloin lisäravinteet ovat täysin ok.


      • Ei ole epänormaalia
        en syyllistä kirjoitti:

        Nyt osuit väärään maaliin. Olen mies enkä todellakaan etsi yleensä syitä miehistä. Kirjoittaja itse valitteli ettei saa lihasta (vaikka ilmeisesti haluaisi). Jos genetiikka ei anna myöten ja itselle on halu saada lihaksia, niin silloin lisäravinteet ovat täysin ok.

        En minä sinua syyllistänyt asiasta.

        Tarkoitin että keskustelussa on jo omittu malli jossa tietynlaisten miesten tulee muuttaa itseään aika radikaalisti ja esimerkiksi keinoilla kuten lisäravinteet jotta heidät hyväksytään naisten silmissä.

        Eikö se ole sinusta outoa miten automaattisesti tuohon vastasit?

        Itse käytän muuten lisäravinteita ja treenaan joten ei siinä mitään, yritän vain päästä tähän keskustelun ytimeen kiinni. Me emme enää edes kyseenalaista näitä vaatimuksia mitä miehelle asetetaan jos hän ei löydä seuraa.


      • jpiwdufbcpwdifj
        Ei ole epänormaalia kirjoitti:

        En minä sinua syyllistänyt asiasta.

        Tarkoitin että keskustelussa on jo omittu malli jossa tietynlaisten miesten tulee muuttaa itseään aika radikaalisti ja esimerkiksi keinoilla kuten lisäravinteet jotta heidät hyväksytään naisten silmissä.

        Eikö se ole sinusta outoa miten automaattisesti tuohon vastasit?

        Itse käytän muuten lisäravinteita ja treenaan joten ei siinä mitään, yritän vain päästä tähän keskustelun ytimeen kiinni. Me emme enää edes kyseenalaista näitä vaatimuksia mitä miehelle asetetaan jos hän ei löydä seuraa.

        No mutta samalla tavallahan täällä syyllistetään naisia siitä, etteivät kelpaa miehille, vaikka naisilla sitä rahaa vasta palaakin, jos meinaavat miesten nykyihanteet täyttää. Tajuatteko edes, mitä joku kampaajakäynti tai vahaus maksaa, puhumattakaan kauneusleikkauksista, joilla sitten saavutetaan se teidän himotsemanne kroppa?


      • fnpenmfgpoewmfpoewm
        jpiwdufbcpwdifj kirjoitti:

        No mutta samalla tavallahan täällä syyllistetään naisia siitä, etteivät kelpaa miehille, vaikka naisilla sitä rahaa vasta palaakin, jos meinaavat miesten nykyihanteet täyttää. Tajuatteko edes, mitä joku kampaajakäynti tai vahaus maksaa, puhumattakaan kauneusleikkauksista, joilla sitten saavutetaan se teidän himotsemanne kroppa?

        Taas tuota uhriutumista, jolla kompesoindaan syyllisyys siitä että vaaditaan miehiltä mahdottomia.

        Se että miehellä pitäisi olla lottovoittajan omaisuus, vaatii huomattavasti enemmän rahaa ja työtä, kuin kampaajalla käyminen tyttö hyvä.


      • Ei ole epänormaalia
        jpiwdufbcpwdifj kirjoitti:

        No mutta samalla tavallahan täällä syyllistetään naisia siitä, etteivät kelpaa miehille, vaikka naisilla sitä rahaa vasta palaakin, jos meinaavat miesten nykyihanteet täyttää. Tajuatteko edes, mitä joku kampaajakäynti tai vahaus maksaa, puhumattakaan kauneusleikkauksista, joilla sitten saavutetaan se teidän himotsemanne kroppa?

        Eiköhän tuo ole median antama kuva jota te naiset muuten kulutatte enemmän kuin miehet.

        Suurin osa miehistä kuten minäkin ihannoi naisen normaalipainoista kroppaa jossa näkyy että siitä pidetään huolta.

        Monet noista kampaakokäynneistä sun muista on kyllä ihan teitä itseänne varten tai toisia naisia varten kuin miehiä.


      • 11+16
        popsi lisäravinteita kirjoitti:

        Oletko kuullut lisäravinteista? Niillä kuka tahansa saa lihasmassaa vaikkei geenit olisikaan siihen suotuisia.

        Ei tarvita mitään lisäravinteita. Syömällä ruokaa riittävästi ja tekemällä punttitreeniä kasvavilla painoilla kuka tahansa kasvaa vaikka olisi minkälainen ruipelo alunperin.


    • ei jaksa enää

      Omalla kohdallani se meni siihen etten saanut naista silloin kun olisin eniten halunnut, parikymppisenä nuorena miehenä. Kehittyminen muilla osa-alueilla on jatkunut mutta naista en enää kuvittele saavani. Kyllä monella naisellakin katoiaisi into koko hommasta kun saa pakit sata kertaa.

    • 14+10

      Minulla syynä todella raju sosiaalisten tilanteiden pelko/ahdistushäiriö ja sen myötä olematon itseluottamus. Olen 25-vuotias mies ja luulen että mitä seurusteluun tulee niin juna meni jo aikoja sitten. Olisi varmaan täysin eri tilanne jos olisin syntynyt naiseksi.

      • 14+10

        Valitettava tosiasia on se että maailmassa ei ole varmaan ainuttakaan naista joka suostuisi olemaan huonoitsetuntoisen miehen kanssa.


      • Ei ole epänormaalia

        Ei ole liian myöhäistä.

        Minulla kävi niin että nuorempana jotenkin ihmeellisesti "löysin" suhteet vaikka varsin myöhään.

        Kärsin kuitenkin hieman samankaltaisista oireista kuin sinä joka vaikutti itseni hahmottamiskykyyni ja ajattelin että naiset eivät pitäneet minua kiinnostavana.

        Tein siis sosiaalisista tilanteista vääriä tulkintoja suuntaan tai toiseen eli toisinaan ihastuin johonkin joka ei ollut kiinnostunut, mutta samalla en huomannut kuinka osa naisista oli ihan lääpällään minuun ennen kuin oli liian myöhäistä.

        Kun pääsin ahdistuksestani eroon niin opin noissa tilanteissa lukemaan paremmin naisten kiinnostusta enkä pelkästään olemaan niissä läsnä ja aivan yhtäkkiä tajusin että aika moni nainen piti minua mielenkiintoisena.

        Jos olet 25-vuotias niin sinulla on vielä aikaa yrittää hankkiutua ennen kaikkea eroon tuosta sosiaalisten tilanteiden pelosta jonka jälkeen sitten voit katsoa miltä tilanne näyttää.

        Seurustelujunasi ei todellakaan ole mennyt aikoja sitten.


      • Ei ole epänormaalia
        14+10 kirjoitti:

        Valitettava tosiasia on se että maailmassa ei ole varmaan ainuttakaan naista joka suostuisi olemaan huonoitsetuntoisen miehen kanssa.

        En lähtisi tarrautumaan noihin termeihin kuten itsetunto ja itsevarmuus.

        Aika usein havainnot itsestä ja maailmasta ovat vääristyneitä joka johtaa siihen että toiminta on myös sen mukaista.

        Sitä on paras ajatella vähän kuin kalana joka ui veden pinnan alla. Veden pinta vääristää missä kohti kala on jonka vuoksi sitä huitoo herkästi tyhjää.


      • Kyseenalaista
        Ei ole epänormaalia kirjoitti:

        En lähtisi tarrautumaan noihin termeihin kuten itsetunto ja itsevarmuus.

        Aika usein havainnot itsestä ja maailmasta ovat vääristyneitä joka johtaa siihen että toiminta on myös sen mukaista.

        Sitä on paras ajatella vähän kuin kalana joka ui veden pinnan alla. Veden pinta vääristää missä kohti kala on jonka vuoksi sitä huitoo herkästi tyhjää.

        Mistä sä tiedät että juuri sun havainnot ovat oikeita itsestäsi ja maailmasta eivätkä muiden?

        Sinä näet tietyllä tavalla itses, mutta miten muut näkevät sinut? Onko sinun sisäinen maailma harmoniassa muiden ihmisten näkemysten kanssa? Eli terve sisäinen mielikuva.


      • eräs vaan
        Ei ole epänormaalia kirjoitti:

        Ei ole liian myöhäistä.

        Minulla kävi niin että nuorempana jotenkin ihmeellisesti "löysin" suhteet vaikka varsin myöhään.

        Kärsin kuitenkin hieman samankaltaisista oireista kuin sinä joka vaikutti itseni hahmottamiskykyyni ja ajattelin että naiset eivät pitäneet minua kiinnostavana.

        Tein siis sosiaalisista tilanteista vääriä tulkintoja suuntaan tai toiseen eli toisinaan ihastuin johonkin joka ei ollut kiinnostunut, mutta samalla en huomannut kuinka osa naisista oli ihan lääpällään minuun ennen kuin oli liian myöhäistä.

        Kun pääsin ahdistuksestani eroon niin opin noissa tilanteissa lukemaan paremmin naisten kiinnostusta enkä pelkästään olemaan niissä läsnä ja aivan yhtäkkiä tajusin että aika moni nainen piti minua mielenkiintoisena.

        Jos olet 25-vuotias niin sinulla on vielä aikaa yrittää hankkiutua ennen kaikkea eroon tuosta sosiaalisten tilanteiden pelosta jonka jälkeen sitten voit katsoa miltä tilanne näyttää.

        Seurustelujunasi ei todellakaan ole mennyt aikoja sitten.

        Tätä voidaan pitää hyvänä ja rohkaisevana tekstinä.

        Itselläni kanssa ollut vaikeuksia, ei ehkä samanlaisia joka asiassa, mutta ainakin mitä tulee tuohon sosiaaliseen kammoon ja huonoon itsetuntoon, niin oli hyvinkin kuvauksesi mukaista.

        Kiva kuitenkin kuulla että sinulla paremmin asiat, ja kiitän muidenkin puolesta rohkaisevasta esimerkistä.


    • Ei ole epänormaalia

      Minua taas hämmästyttää tapa jolla asiaa käsitellään täällä.

      "Ei ole normaalia eikä käy järkeen. "

      Huomaan että näissä on tuomitsiva ja halveksiva sävy näissä juttuissa, myös tässä aloituksessa.

      Tässäkin aloituksessa puhutaan
      " että eivät saa naista hankituksi".

      Minkälaisen viestin se lähettää?

      Että mies HANKKII naisen ja että nämä miehet EIVÄT SAA.

      Sen jälkeen vielä todetaan miten tämä on jotenkin outoa, epänormaalia jne.
      Samaan aikaan kuitenkaan naisten valintakriteereistä jne. ei saisi puhua mitään tai siitä miten parisuhdemarkkinat toimivat ja esimerkiksi ujous jne. tulkitaan suorastaan sairaudeksi.

      Olen oppinut elämässäni sen vähitellen että ihmiset pitävät tiettyjä ihmisiä aina epäkelpoina ja sairaina yksilöinä jonkin tietyn asian perusteella jos he eivät sovi näiden ihmisten "normaaliuden" määritelmään.

      Sairas maailma, sairaat ihmiset.

      T: siihen "normaaliin" vielä sopiva mies joka ihmettelee ihmisten ajatuksenjuoksua ja "epäkelpojen" yksilöiden karsintaa

      • Ei ole epänormaalia

        Samalla kuitenkin jos nainen on lihava eikä ota sosiaalisesti kontaktia muihin ihmisiin niin se on tietysti median vika joka ruokkii kuvaa naisista misseinä, malleina sekä pornon kautta tulevina täydellisyyksinä.

        Onkohan niin että yhteisössä oikein pyritään siihen että "epäkelvolta" vaikuttavat miesyksilöt saadaan kaivettua esiin malleiksi jollaisia ei pitäisi olla olemassa?

        Mikä tahansa tekosyy sitten riittää siihen että mies on epäkelpo?


    • i.tell.you.why

      Kysymyksesi on vastaus kysymykseesi.

      Naisten armottomuus ja empatiakyvyttömyys on monen epäonnistuneen miehen taustalla. Nainen arvioi miehen lopputuloksen, ei suorituksen perusteella. Se on aivan sama vaikka mies olisi katuojasta lähtöisin, lapsesta asti pahoinpidelty, rakkaudettoman äidin hylkäämä, spurgujen ja sukulaisten seksuaalisesti hyväksikäyttämä läpi elämänsä, raivannut kuitenkin tiensä tavanomaiseksi tuottavaksi kansalaiseksi...kun yökerhossa naisen kanssa jutellessa miehen haavoittuvaisuus hetkeksi paljastuu (vaikkapa hetkellisenä epäröintinä), niin naista ei sen jälkeen voisi vähempää kiinnosta. Mies alkaa sen sijaan herättää naisessa halveksunnan tunteita.

      Samaan aikaan naiset kuitenkin voivottelevat satunnaisen kulkukoirien kohtaloa, ja empatisoivat sydänjuuriaan myöten niiden arkuutta ja pelokkuutta, kun niillä on ollut elämässään niin vaikeaa.

      Harmi vain, että tavallinen mies ei saa murto-osakaan kulkukoiralle suodusta myötätunnosta.

      • asiaa!!!

        Juuri näin!

        Naiset ovat todella kylmiä paskoja. Sitten ne vielä kehtaa kaksinaamaisesti valittaa kuinka on niin raskasta olla nainen tässä maailmassa, vaikka kaikki lyödään heidän eteensä kuin tarjottimella. Niin miehet, sosiaalituet kuin uhri-kortitkin!


      • 14+10

        Niin, luuleeko ne ettei meillä hyljeksityillä miehillä muka ole elämässä vaikeaa, saatana!


      • Ei ole epänormaalia

        Olen törmännyt aika moniin naisiin joilla vaikuttaa olevan empatiaa eläimiä ja lapsia kohtaan ja nähtävästi naisia kohtaan koska osaavat samaistua naisiin, mutta miehiä kohtaan ei hirvittävästi.

        Naisten suosiossa jonkin verran olleena miehenä vain herättää ajatuksia koska omaan maailmankuvaani nämä asiat eivät sovi koska miehiä ja naisia tunteneena joilla elämä on mennyt huonosti mm. parisuhteiden osalta.

        En ymmärrä miksi miehiä pidetään jonkinlaisina spitaalisina tiettyjen ominaisuuksien takia tai sen takia ettei heillä ole naiskokemusta.

        Sekään ei näytä mm. täällä riittävän vaan näissä miehissä tulee olla jotain perustavanlaatuista vikaa jota oikein etsimällä pitää etsiä.


      • Elämä on kovaa
        14+10 kirjoitti:

        Niin, luuleeko ne ettei meillä hyljeksityillä miehillä muka ole elämässä vaikeaa, saatana!

        Pariutuminen ja jälkeläisten haluaminen miehen kanssa ei perustu sääliin eikä äidilliseen hoivaamistunteeseen!
        Se ei saa perustua.
        Minulla on tällaista äidillisyystaipumusta miestä kohtaan ja yritän poisoppia siitä. En saa tällä tyylillä hyvää parisuhdetta.
        Mies alkaa ilkeäksi, kun hänelle on kiltti ja huolii, vaikkei mies mikään huippuyksilö ole. Sellaisesta kelpuuttamisesta mies päättelee, että olen vielä huonompi kuin hän, ja alkaa kiusaamaan.
        Ei todellakaan ole mitään taetta, että ottamalla hyljeksityn miehen saisi tältä hyvää kohtelua. Päinvastoin tämä kostaa kaiken vaimolle, näin on tapahtunut todellisuudessa - eräskin poltti tupakalla vaimonsa ihoa. (siitä seurasi, että vaimo ampui miehen, minkä tuomion vaimo tuosta sai, sitä en tarkkaan ole seurannut - varmaan oli lieventäviä asianhaaroja kuten polttojälkiä naisella).


      • Ei ole epänormaalia
        Elämä on kovaa kirjoitti:

        Pariutuminen ja jälkeläisten haluaminen miehen kanssa ei perustu sääliin eikä äidilliseen hoivaamistunteeseen!
        Se ei saa perustua.
        Minulla on tällaista äidillisyystaipumusta miestä kohtaan ja yritän poisoppia siitä. En saa tällä tyylillä hyvää parisuhdetta.
        Mies alkaa ilkeäksi, kun hänelle on kiltti ja huolii, vaikkei mies mikään huippuyksilö ole. Sellaisesta kelpuuttamisesta mies päättelee, että olen vielä huonompi kuin hän, ja alkaa kiusaamaan.
        Ei todellakaan ole mitään taetta, että ottamalla hyljeksityn miehen saisi tältä hyvää kohtelua. Päinvastoin tämä kostaa kaiken vaimolle, näin on tapahtunut todellisuudessa - eräskin poltti tupakalla vaimonsa ihoa. (siitä seurasi, että vaimo ampui miehen, minkä tuomion vaimo tuosta sai, sitä en tarkkaan ole seurannut - varmaan oli lieventäviä asianhaaroja kuten polttojälkiä naisella).

        Pitääkö minun sitten miehenä tuntea empatiaa naista kohtaan?
        Pitääkö sen perustua isälliseen hoivan tunteeseen ja suojeluvaistoon?

        Mielestäni on aika paljon eroa siinä ottaako säälistä jonkun suhteeseen vai tunteeko toista kohtaan myötätuntoa ja empatiaa.

        Sinä kuulostat siltä että tahdot miehen joka tuntee empatiaa sinua kohtaan ja sinä kunnioitat miestä koska hän on niin kova ja menestyvä tyyppi.

        "Mies alkaa ilkeäksi, kun hänelle on kiltti ja huolii, vaikkei mies mikään huippuyksilö ole."

        Sinustako on olemassa siis huippuyksilöitä ja tällaisen haluaisit itsellesi?


      • Itsekeskeistä puhetta
        Ei ole epänormaalia kirjoitti:

        Olen törmännyt aika moniin naisiin joilla vaikuttaa olevan empatiaa eläimiä ja lapsia kohtaan ja nähtävästi naisia kohtaan koska osaavat samaistua naisiin, mutta miehiä kohtaan ei hirvittävästi.

        Naisten suosiossa jonkin verran olleena miehenä vain herättää ajatuksia koska omaan maailmankuvaani nämä asiat eivät sovi koska miehiä ja naisia tunteneena joilla elämä on mennyt huonosti mm. parisuhteiden osalta.

        En ymmärrä miksi miehiä pidetään jonkinlaisina spitaalisina tiettyjen ominaisuuksien takia tai sen takia ettei heillä ole naiskokemusta.

        Sekään ei näytä mm. täällä riittävän vaan näissä miehissä tulee olla jotain perustavanlaatuista vikaa jota oikein etsimällä pitää etsiä.

        Itsekeskeisten puhetta. Koirat ja lapset ovat riippuvaisia ihmisistä, eivätkä tule toimeen yksin. Aikuinen mies, kuten nainenkin, pärjää myös itsenäisesti. Piehtaroikaa vähemmän siellä itsesäälissä ja tehkää välillä jotain hyvääkin täällä maailmassa.


      • Ei ole epänormaalia
        Itsekeskeistä puhetta kirjoitti:

        Itsekeskeisten puhetta. Koirat ja lapset ovat riippuvaisia ihmisistä, eivätkä tule toimeen yksin. Aikuinen mies, kuten nainenkin, pärjää myös itsenäisesti. Piehtaroikaa vähemmän siellä itsesäälissä ja tehkää välillä jotain hyvääkin täällä maailmassa.

        Miten tämä vastasi viestiini?

        Vai oliko pelkkää yritystä mustamaalata kaikki eri mieltä olevat "itsesääliviksi".

        Minä säälin sinua jos tuossa on kykysi vastata keskusteluun.

        Kyllä pari- ja rakkaussuhteeseen kuuluu empatia ja myötätunto toista kohtaan.

        Jos et omaa sitä toista itsenäistä aikuista kohtaan ja aiot hänen kanssaan suhteeseen niin suosittelen ettet ala suhteeseen koska et ole silloin lämmin rakastava ihminen vaan kylmä silakka.


      • YÖK!
        Elämä on kovaa kirjoitti:

        Pariutuminen ja jälkeläisten haluaminen miehen kanssa ei perustu sääliin eikä äidilliseen hoivaamistunteeseen!
        Se ei saa perustua.
        Minulla on tällaista äidillisyystaipumusta miestä kohtaan ja yritän poisoppia siitä. En saa tällä tyylillä hyvää parisuhdetta.
        Mies alkaa ilkeäksi, kun hänelle on kiltti ja huolii, vaikkei mies mikään huippuyksilö ole. Sellaisesta kelpuuttamisesta mies päättelee, että olen vielä huonompi kuin hän, ja alkaa kiusaamaan.
        Ei todellakaan ole mitään taetta, että ottamalla hyljeksityn miehen saisi tältä hyvää kohtelua. Päinvastoin tämä kostaa kaiken vaimolle, näin on tapahtunut todellisuudessa - eräskin poltti tupakalla vaimonsa ihoa. (siitä seurasi, että vaimo ampui miehen, minkä tuomion vaimo tuosta sai, sitä en tarkkaan ole seurannut - varmaan oli lieventäviä asianhaaroja kuten polttojälkiä naisella).

        Elämä on kovaa vain siksi, koska psykopaattilutkat tekevät sen sellaiseksi,

        Tuosta sinun ajatusmaailmasta tulee mieleen se kiinalainen keisarinna, joka epäröimättä tapatti jopa omat lapsensa jotta olisi voinut istua valtaistuimellaan.

        Jos nainen haluaa että tätä pidetään ihmisenä, tämän pitäisi lakata olemasta lähempänä eläinmaailmaa.


      • Taas tätä
        Ei ole epänormaalia kirjoitti:

        Pitääkö minun sitten miehenä tuntea empatiaa naista kohtaan?
        Pitääkö sen perustua isälliseen hoivan tunteeseen ja suojeluvaistoon?

        Mielestäni on aika paljon eroa siinä ottaako säälistä jonkun suhteeseen vai tunteeko toista kohtaan myötätuntoa ja empatiaa.

        Sinä kuulostat siltä että tahdot miehen joka tuntee empatiaa sinua kohtaan ja sinä kunnioitat miestä koska hän on niin kova ja menestyvä tyyppi.

        "Mies alkaa ilkeäksi, kun hänelle on kiltti ja huolii, vaikkei mies mikään huippuyksilö ole."

        Sinustako on olemassa siis huippuyksilöitä ja tällaisen haluaisit itsellesi?

        "Mies alkaa ilkeäksi, kun hänelle on kiltti ja huolii, vaikkei mies mikään huippuyksilö ole."

        Täysin päinvastoin, naiset vain voivat rankaista lempeydestä.

        Ellei sitten esimerkin nainen ole näiden dark triadin jännämiesten perässä, mutta se taas on ihan oma valinta, ja vielä aika tarkkakin koska valtaosa miehistä edustaa niitä terveitä yksilöitä.


      • tuplattyt
        Itsekeskeistä puhetta kirjoitti:

        Itsekeskeisten puhetta. Koirat ja lapset ovat riippuvaisia ihmisistä, eivätkä tule toimeen yksin. Aikuinen mies, kuten nainenkin, pärjää myös itsenäisesti. Piehtaroikaa vähemmän siellä itsesäälissä ja tehkää välillä jotain hyvääkin täällä maailmassa.

        Sinultahan tuo on itsekeskeistä puhetta, sillä oikeutat ämmämäisen pariutumisen ja tekopyhän myötätunnon tuolla puheella.


      • Lue tämä!!!!!!!!!!!!
        Ei ole epänormaalia kirjoitti:

        Miten tämä vastasi viestiini?

        Vai oliko pelkkää yritystä mustamaalata kaikki eri mieltä olevat "itsesääliviksi".

        Minä säälin sinua jos tuossa on kykysi vastata keskusteluun.

        Kyllä pari- ja rakkaussuhteeseen kuuluu empatia ja myötätunto toista kohtaan.

        Jos et omaa sitä toista itsenäistä aikuista kohtaan ja aiot hänen kanssaan suhteeseen niin suosittelen ettet ala suhteeseen koska et ole silloin lämmin rakastava ihminen vaan kylmä silakka.

        Mistä sinä puolestasi tiedät, että mitä nainen on kokenut? Voihan naisenkin taustalla olla esim. sukulaismiehen hyväksykäyttöä, raiskaus, lutkittelua, halveksuntaa, epäreilusti kohdellut miesopettaja, lähentelevä miespuolinen työnantaja jne.

        Jos on vain hyviä kokemuksia miehistä ja on saanut kasvaa onnellisen lapsuuden, niin naisella ei ole syitä kohdella miehiä huonosti. Valitettavasti jo pelkät nettitutkimukset osoittavat, että jo teinitytöistä asti naiset saavat kokea pelkästään netissä huorittelua ja arvostelua ulkonäöstään ja heille tarjotaan rahaa seksistä jne.

        Onko siis ihme, että asenne miehiä kohtaan on aika negatiivinen? Koska me elämme maailmassa, jossa on stalkkereita, raiskaajia jne, niin naisen on pakko elää varuillaan.

        Kyse ei ole vain varautuneesta asennoitumisesta_SINUA_kohtaan, vaan yleisestä asennoitumisesta_KAIKKIA MIEHIÄ_kohtaan. Miesten on vaikea ymmärtää tätä, koska he eivät joudu jatkuvan seksuaalisen ahdistelun kohteeksi.

        Ei ole siis ihme, että moni nainen tuntee olonsa luontevaksi eläinten kanssa, koska heiltä ei tule naista kohtaan vaatimuksia ja arvostelua kuten miehiltä.


    • ätmi 32-

      No kun on saanut naisilta pelkkää vit.tuilua osakseen niin ei halua olla naisten lähesisyydessä enää ikinä. Töihin ei voi mennä jos siellä on naisia.

    • bumlebum

      No itse pidän mielessä että palstalla asioita pahasti kärjestetään, puolin ja toisin. Ehkä sen takia sinkku palstalla istutaankin kun jokaisel on oma vikansa ettei kumppania löydy. Ulkomaailmassa kuitenkin näkee mitä erilaisia pareja on olemassa. Läski/laiha, ruma/kaunis, pitkä/lyhyt, työtön/elättäjä, ytm/atn, atm/ktn jne.
      Ei tä palsta mitään elämän totuutta edusta, ennemminkin on epäonnistujien itkupaikka.

      • Ei ole epänormaalia

        Aika karseaa että lisäsit tuon lauseen loppuun joka osoittaisi että olen asiassa valitettavan oikeassa.

        Entäs jos palsta edustaa salattua totuutta ei pelkästään "kilttien" miesten "sovinistisista" ajatuksista vaan myös sinkkunaisten ajatuksista miehistä `ja pariutumisesta ylipäätään?

        Epäonnistujien itkupaikka, pitää muistaa tuo. Kaiketi "elämässä voittajien kutupaikan" vastakohta.

        Kaiketi naisia pelottaa kuulua häviäjiin joten heidän on pakko antaa kuva siitä että nämä naisasioissa epäonnistuneet miehet ovat vielä heitä alempana eivätkä samassa jamassa kuin he eli sinkkuja.


      • totuus teille

        Höpöhöpö. Ulkomaailmassa suurin osa pareista on sellaisia joissa osapuolet vastaavat ulkonäöllisesti toisiaan. Jos rumalla miehellä on kaunis nainen ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että mies on rikas. Jos hampparilla on keskimääräinen nainen niin silloin voi olla aika varma että tämä hamppari on sosiaalisesti lahjakas ja omalla tavallaan kiinnostava.

        Naiset haluavat aina hyötyä miehestä jotain. Rahaa, statusta, jännittävän kaveripiirin tai sitten päätyvät >30 vuotiaina naimisiin itseään vastaavantasoisen miehen kanssa kun ymmärrys on lopulta tullut, ettei oma taso vastaakaan niitä nuoruusvuosien yt-miehiä.


      • Huvinsa kullakin
        Ei ole epänormaalia kirjoitti:

        Aika karseaa että lisäsit tuon lauseen loppuun joka osoittaisi että olen asiassa valitettavan oikeassa.

        Entäs jos palsta edustaa salattua totuutta ei pelkästään "kilttien" miesten "sovinistisista" ajatuksista vaan myös sinkkunaisten ajatuksista miehistä `ja pariutumisesta ylipäätään?

        Epäonnistujien itkupaikka, pitää muistaa tuo. Kaiketi "elämässä voittajien kutupaikan" vastakohta.

        Kaiketi naisia pelottaa kuulua häviäjiin joten heidän on pakko antaa kuva siitä että nämä naisasioissa epäonnistuneet miehet ovat vielä heitä alempana eivätkä samassa jamassa kuin he eli sinkkuja.

        Syy miksi naisena luen tätä palstaa ja nautin. Vaikka elämässäni menee monella tapaa huonosti, osaan sentään ihmissuhderintamalla ottaa vastuun hyvinvoinnistani. Minulla on ystäviä ja jotain säätöäkin, en ole yhtä epätoivoinen ja katkera kuin monet toisia (naisia) syyttelevät täällä. Vaikka näillä katkerilla miehillä muuten voi olla elämässä asiat minua paremmin.


      • ööh tota?
        totuus teille kirjoitti:

        Höpöhöpö. Ulkomaailmassa suurin osa pareista on sellaisia joissa osapuolet vastaavat ulkonäöllisesti toisiaan. Jos rumalla miehellä on kaunis nainen ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että mies on rikas. Jos hampparilla on keskimääräinen nainen niin silloin voi olla aika varma että tämä hamppari on sosiaalisesti lahjakas ja omalla tavallaan kiinnostava.

        Naiset haluavat aina hyötyä miehestä jotain. Rahaa, statusta, jännittävän kaveripiirin tai sitten päätyvät >30 vuotiaina naimisiin itseään vastaavantasoisen miehen kanssa kun ymmärrys on lopulta tullut, ettei oma taso vastaakaan niitä nuoruusvuosien yt-miehiä.

        Niinhän mieskin haluaa naisesta jotakin! Miksi mies ja nainen olisivat parisuhteessa, jos kummastakaan ei halua yhtään mitään? Kyllä minä ainakin haluan mieheltä hellyyttä, rakkautta ja seksiäkin.


    • Late bloomer

      Yksi teoria on ainakin sellainen, että niin sanotut kiltit miehet ovat keskivertoa herkempiä. Herkkyys voi aiheuttaa tietynlaista sosiaalisten signaalien ylitulkintaa, jota ei välttämättä osaa itse tiedostaa, ja se voi näkyä vähemmän herkkien silmissä estoina.

      Kilttien miesten kannalta tämän teorian ikävä puoli on se, että en ainakaan itse näe sen esittämään ongelmaan juuri muita ratkaisuja kun sen, että kiltit miehet panostavat itsetuntemukseen ja pyrkivät sitä kautta kääntämään kilttiytensä vahvuudeksi. Herkkyys pitäisi siis nähdä piirteenä, josta voi saada hyvinkin positiivisen, jos sen oppii markkinoimaan oikein, mutta haasteena onkin tuo markkinoinnin oppiminen. Valittaminen ei auta, sillä se antaa herkkyydelle automaattisesti negatiivisen leiman, ja koska herkät ihmiset harvemmin viihtyvät valokeilassa, esimerkkitapausten - esikuvien - löytäminen voi olla vaikeaa.

      • ihanat herkät miehet

        Herkkyyshän on todella iso etu miehessä, jos mies osaa käyttää sitä naisten signaalien tulkitsemsieen. Mutta ensin pitää olla sinut sen kanssa itse ja hyvä itsetuntemus todellakin. Eli tietää miten itse reagoi ja mihin, olla sinut niiden reaktioiden kanssa (esim. jos säikkyy liian aktiivisia naisia) ja pitää omat rajat. Kun sen osaa, helpottuu kommunikointi muiden (ja varsinkin samalla tavalla herkkien naisten) kanssa.


      • Herkkyys ja kovuus
        ihanat herkät miehet kirjoitti:

        Herkkyyshän on todella iso etu miehessä, jos mies osaa käyttää sitä naisten signaalien tulkitsemsieen. Mutta ensin pitää olla sinut sen kanssa itse ja hyvä itsetuntemus todellakin. Eli tietää miten itse reagoi ja mihin, olla sinut niiden reaktioiden kanssa (esim. jos säikkyy liian aktiivisia naisia) ja pitää omat rajat. Kun sen osaa, helpottuu kommunikointi muiden (ja varsinkin samalla tavalla herkkien naisten) kanssa.

        "Mutta ensin pitää olla sinut sen kanssa itse ja hyvä itsetuntemus todellakin. Eli tietää miten itse reagoi ja mihin, olla sinut niiden reaktioiden kanssa"

        Tästä voimasta pursuaa myös se itseluottamus mikä tällaisella "herkällä" miehellä on. Itseluottamus taas kertoo vahvasta, itsensä ja muiden kanssa toimeentulevasta miehestä. On mahdollista saada samassa paketissa lähes täydellinen mies:)


    • näin

      Vuosikausien koulukiusaaminen ei anna eväitä pärjätä millään elämän osa-alueella.

    • nbvvbnkkjhhvbnkjhgtu

      Liian helppo elämä nössöyttää, siinäpä se pohjimmainen syy.

      • hyppää järveen

        Hohhoi. Vähän sama kuin sanoisi raiskatulle, että sinulla on niin helppo elämä, ettet ole edes miestäkään halunnut.


    • Simppeliä

      Mitä naiset ovat tehneet parantaakseen tilannetta?

    • Naisten syytä

      Koska ne saatanan paskapillut eivät anna sitä vitun pillua!

    • No kun tiesitkös

      ettei se ole edes normaalia että pannaan tuntemattomia! Ei ole! Se ettei ihmisellä ole seksuaalisia estoja ja pystyy panemaan täysin tuntemattomia, on psyyke kyllä jollain tavalla sekaisin. Vai olisiko muka mitään hyviä perusteita sille miksi pitäisi harrastaa? :)

      Sen lisäksi että se on kaiken lisäksi seksiriippuvuutta, jos olet ennen kuullut: http://www.paihdelinkki.fi/tietoiskut/418-mita-seksiriippuvuus-on
      http://www.paihdelinkki.fi/tietoiskut/416-seksiriippuvuus

      Seksin laatu kun on jo niin toista kumppanin kanssa jota kohtaan tuntee jotain ja muutenkin jo tutustunut. Kun eiköhän tämä panokulttuurikin nyt ole lopulta vaan median ja (Amerikan) suurten markkinavoimien hehkuttama trendi millä markkinoitsijat tekee itselleen vaan hyvää bisnesvoittoa. Ekana kun alkoi hippiajalla tämä seksuaalisen vapautumisen aika ja siitä ajasta eteenpäin lisääntynyt tämä ympäriinsä paneksiminen nuorison keskuudessa, niin vähän ajan päästä tulivat suuret markkinoitsijat jotka huomasi että "haa! tämä nyt on suosittu juttu, tästä tehdään nyt tuote!" Tuote jolla aletaan myymään kaikkea ja tuotteen suosion kasvaessa saatu jo vietyä tähän pisteeseen, missä se on jo osa tätä kulttuuria.

      Sanon kuulkaa teille nuoret että uskokaa pois! Ei tämä nyt lopulta mikään teidän keksimä juttu ole, amerikan bisnesmaailma sen on teille syöttänyt. Hankkikaahan elämäänne jo jotain parempaa ja järkevämpää sisältöä elämäänne! Teitä on vedätetty!

      • Tiedän!

        Mahtava kirjoitus!

        Hyvä että joku tämän osasi pukea sanoiksi, vielä asiantuntijalinkein!

        Elämme perverssissä yhteiskunnassa, jossa eläimellistä estottomuutta pidetään normaalina käytöksenä, ja normaalia käytöstä jotenkin outona.


      • ht palstavisiitillä
        Tiedän! kirjoitti:

        Mahtava kirjoitus!

        Hyvä että joku tämän osasi pukea sanoiksi, vielä asiantuntijalinkein!

        Elämme perverssissä yhteiskunnassa, jossa eläimellistä estottomuutta pidetään normaalina käytöksenä, ja normaalia käytöstä jotenkin outona.

        Tuo on kyllä totta. Toi "estyneisyys" (tai pikemminkin entisaikojen moraalinen käsitys seksistä) on kyllä ollut yksi suurimpia esteitä mitä seksiin tulee (ja sitä kautta suhteisiin).

        Varmasti olisin joskus jo aiemmin parikymppisenä sitä seksiä kokenut jos olisin vaan todella halunnut sitä. Hölmönä vaan elin kovin vanhoillisten ajatusten mukaan ja odottelin että seksi tulee kuvioihin vasta sitten jos päädyn suhteeseen. Ei edes kiinnostanut yhden yön jutut.

        Suhteen hankkiminen taas on yllättävän vaikeaa nykyaikana jos on vääränlainen luonne, ei ole riittävän komea, eikä satu työ tai kaveripiiritkään antamaan järkeviä mahdollisuuksia suhteeseen. Ja vielä jos ei tajua sitä että nykyään merkittävä osa suhteista lähtee liikkeelle siitä seksistä. Vanhan ajan suhde ensin, seksi sitten - onkin nykyään seksiä ensin, ja sitten siitä ehkä suhteeseen.

        Ja ainahan ihmisissä on muutamia "viallisia" kappaleita. Ja se vika voi olla sellainenkin ettei se muuten ihmistä pahenna, mutta vaikuttaa haluttavuuteen vastakkaisen sukupuolen silmissä. Miehellä se epäitsevarmuus on yksi suurimpia mahdollisuksien tappajia. Se sekä vaikeuttaa aloitteiden tekoa (kun ei pokka riitä), että myös saa ne muutamat tehdyt aloitteet epäonnistumaan koska se epäitsevarmuus paistaa miehestä ja on naisille todellinen turn-off.


      • niinpä.

        Pornon tuijottelua kannaakin välttää. Se jos jokin luo virheellisen käsityksen pariutumisesta ja seksistä ylipäätään.


      • No niin
        niinpä. kirjoitti:

        Pornon tuijottelua kannaakin välttää. Se jos jokin luo virheellisen käsityksen pariutumisesta ja seksistä ylipäätään.

        Tai ainakaan pidä mallivideoina pitää niitä. Toisillehan ne taas vaan on käteenvedon avittajia.


    • Hmmm....

      Aika moni nainenkin jäisi kokemattomaksi jos aloite olisi enimmäkseen naisten käsissä, eivätkä miehet olisi saalistajia joiden pyhä tehtävä on viedä naisen neitsyys.

      Nämä roolit näissä seksiin liittyvissä asioissa vain nyt sattuvat olemaan näin päin.

    • Ikisinkku 33.

      Kun on saanut tuhannet pakit niin ei jaksa enää yrittää.

    • fbsfb

      Ai että miten, no yritä nyt edes vähän käyttää sitä mielikuvitustasi.
      Vai meinaatko että on jotenkin outoa, jos ensin raskaasti koulukiusatusta, sitten naisten hylkimästä miehestä kasvaa "hivenen" estoinen tyyppi?

    • max. määrä

      Sosiaalisilla taidoilla on aika vähän tekemistä siihen saako naisen vai ei. Ei niistä kyllä haittaakaan ole. Ulkonäkö (=äijämäisyys), pituus ja status omassa viiteryhmässä on ne kolme tärkeintä asiaa miehessä.

      Jos em. ei omaa yhtään ei sosiaalinen lahjakkuus auta. Naisten kanssa voi kyllä saada ihan kivoja keskusteluja mutta siihen se jää.

      Itseltä puuttunut aikaisemmin nuo kaikki kolme. Nyt status omassa viiteryhmässä on korkea niin naisetkin on ihan eri tavalla kiinnostuneita kuin ennen.

      • max. määrä

        Mutta vastaus kysymykseen. Miesten estot voi tulla torjutuksi tulemisesta ja sanattomasta viestinnästä naisten puolelta = ei vois vähempää kiinnostaa, häivy.

        Enemmänkin on vaikeaa ymmärtää miten miehet yleensäkin vielä jaksaa yrittää vaikka vastaanotto on niinkin tylyä kuin se voi olla ?


    • Kingston Knightley

      Tämänkaltaiselta roskapalstalta ei nyt mitään totuutta löydä. Kaikki ihmiset ovat yksilöitä, joilla on omat heikkoudet, vahvuudet ja hieno, ainutlaatuinen persoonallisuus. AT/YT miehiä ei ole olemassakaan, koska ei ole olemassa huonompia tai parempia miehiä, on olemassa vain erilaisia miehiä. Koska jokainen ihminen on yksilö, niin se kumoaa koko markkina-arvo "teorian".

      Internetissä ja muilla viha/paskapalstoilla ihmisten tulee olla aina tietystä muotista: naisten siroja, kauniita, naisellisia ja seksuaalisesti vähän kokeneita ja miesten rikkaita, sosiaalisia, pitkiä, komeita ja omata korkea status ja suosio. Mitään tältä väliltä ei hyväksytä ja ketään tästä mallista poikkeavaa ei pidetä edes ihmisenä. Totuus on se, että kaikki ihmiset ovat yksilöitä myös ryhmiensä sisällä ja näin ollen mikään yleistäminen ei toimi. On muka olemassa jokin tietty hahmo, josta ei saa poiketa ja jollainen tulee olla muuten käy huonosti. Kaikki ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä ja heillä on oma omanlaisensa elämä riippumatta yhteiskunnasta.

      Tämän palstan ajatukset ja mielipiteet edustavat tyypillistä häviäjämiehen ajatteluketjua. Jos teininä saa naisen, niin nyt 30- 40 vuotiaana on mies paljon väkevämpi monessa suhteessa: komeampi, on elämänkokemusta ja on kehittynyt hyväksi jossain lahjakkuuslajissaan. Siksi ihan hyvin ehtii seurustella vielä kolmi- nelikymppisenä toisin kuin tämä roskapalsta haluaa asiat kääntää.

      • olisikin noin

        Sinulla on sitten kokemusta elämisestä 40-vuotiaaksi ilman ensi suudelmaa. Sitä vain polkaisee tyhjästä kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan, aiemmalla elämällä ja kokemuksella ei ole mitään väliä.

        Edustat vain toista ääripäätä, jossa ihmisen menneisyys lakaistaan maton alle ikäänkuin sillä ei olisi mitään vaikutusta persoonaamme ja koko sieluumme. Mutta jospa kokemuksemme ja historiamme muovaa meitä ihmisinä tiettyyn suuntaan ja meistä tuleekin kokemustemme summa höystettynä alkuperäisellä persoonallamme.

        Ainakin itse koen kantavani parantumatonta haavaa sielussani ja se tuskin koskaan tulee paranemaan. Ei se ole aina ollut siellä. Mutta elämän myötä haava on syntynyt, ja siitä on tullut osa minua.

        Ehkä sitten ole häviäjämies, mutta voittajana jolla ei ole sielussaan haavaa, sinulla on varaa olla noin naivi. Minulla sitä ylellisyyttä ei ole. Eikä vastaväitteitä kuten, että kaikilla on elämä kovaa. Sielussasi ei ole ainuttakaan haavaa, se on pehmeä ja vaaleanpunainen kuin vauvan pylly, ja kaipaa vain vähän talkkia. Se on totuus sinusta.


    • -----

      Pitkästä kokemuksesta. Kun on moneen, joskus moneen kymmeneen, kertaan yrittänyt lähestyä naisia, ja tulos on parhaimmillaan ollut se että nainen ei edes huomioi miestä tai on kohteliaisuudesta jutellut ympäripyöreitä pari sekuntia, ja pahimmillaan heti miehen nähtyän käskenyt painumaan vittuun siitä, on miehelle kasvanut kokemus siitä että naisten lähestyminen ylipäätänsä on lähtökohtaisesti seksuaalista ahdistelua.
      Siksi mies ei koskaan missään yritä ottaa mitään kontaktia kehenkään naiseen ellei nainen ole etukäteen antanut hänelle jonkinlaista selkeää signaalia että häntä sopii lähestyä. YTM:ille jotka saavat useita naisia joka päivä tätä tietysti tapahtuu joka päivä, mutta pitkään sinkkuina olleille ujoille ja hiljaisille ATM:ille harvemmin kuin kerran vuosikymmenessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe