Sharia laki ja varkaan käden katkaisu (amputointi)

Varkaan paha käsi

Islamin laissa sanotaan varkaalle että hän on hyvä ihminen mutta käsi joka varasti on
paha ja siksi se pitää leikata pois.Parempi mennä yksikätisenä Paratiisiin kuin kaksi kätisenä helvettiin.

10

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muslimsadism

      Entä jos tekee aviorikoksen niin lähteekö munat ja ilman munia pääsee Paratiisiin.
      Huh Huh. Islam ottaa kaiken kirjaimellisesti että porukka pääsee Paratiisiin.
      Synnit poistetaan amputaatioilla.Todella julmaa ja sadistista menoa.

    • OldTestament God

      käsien katkaisu varkailta mutta samaan aikaan se on hyvin Kaunis Ajatus,koska siinä halutaan pelastaa tämä synnin tekijä eli varas että hän pääsee Paratiisiin.Eli veljen käden amputaatio on pieni kipu verrattuna siihen jos veli joutuu helvettiin.Suuri rakkaus Jumalaa kohtaan on myös huolehtiminen siitä että kukaan ei joudu helvettiin vaan paholainen,joka houkutteli veljen varastamaan joko oikealla tai vasemmalla kädellä tai molemmilla niin ne ruumiin jäsenet annettakoon paholaiselle mutta ihminen pääsee Paratiisiin ja siitä yhteisö rakkaudella pitää tästä synnintekijästä huolta ja rakastaa häntä.Vanha Testamentti on todella voimakas ja upea Jumalan rakkauden osoitus ja ihmisen ona Rakastettava Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistään kuin itseään ja käskyistä ja laeista on pidettävä kiinni.

      • Kaunista on

      • Romantheft
        Kaunista on kirjoitti:

        Tässä sitä ja tottuneesti näkyy menevän.

        http://www.liveleak.com/view?i=56c_1403795999

        Montakohan kymmentä kättä on tuokin jo ehtinyt irroitella.

        Tämä tehoaisi Suomessa varasteleviin röyhkeisiin romanikerjäläisiin.


      • Esko o
        Kaunista on kirjoitti:

        Tässä sitä ja tottuneesti näkyy menevän.

        http://www.liveleak.com/view?i=56c_1403795999

        Montakohan kymmentä kättä on tuokin jo ehtinyt irroitella.

        Hyvin vastenmielinen video. Tuollaisiin tekoihin yllyttävä uskonto pitäisi heti kieltää.Se on kamalaa raakuutta.


    • 1 + 15

      Onko homous pahempi rikos kuin varkaus, kun siitä kivitetään kuoliaaksi?

      • Suomi äijjä

        Ei vaan sharianlaki on yhtäsairas kun islam.


    • SIRKKA VESIHIISI

      " Nooalla oli kolme poikaa: Seem, Haam ja Jafet "
      ”....19 NÄMÄ KOLME OLIVAT NOOAN POJAT, JA HEIDÄN JÄLKELÄISIÄÄN OVAT KAIKKI MAAILMAN IHMISET”

      www.toora.fi
      www.raamattu.fi
      www.islamopas.com/koraani/054.htm

      ETSIVÄ LÖYTÄÄ

      Marian/Mary:n ja Herodes Antipater:in poika oli Jeesus
      Jeesuksen kasvatti-isä oli Joosef, Marian II mies
      Jeesuksen iso-isä oli Herodes I Suuri – iso-äiti Doris
      Jeesuksen iso-iso-isä oli Herodes Antipater – iso-iso-äiti Kypros
      Jeesuksen iso-äiti oli Anna – iso-isä Joakin (Marian puolelta).

      Magdalan Marian ja Tiberiuksen poika oli Yeshu'an=Jeesus (toinen kaksosista Juudas)
      Jeesuksen kasvatti-isä oli Jeesus, Magda”leenan” mies, Mary/Marian poika
      Tämän Jeesuksen Iso-isä oli Tiberius Claudius Nero ja iso-äiti Livia Drusilla

      Miksi eräs uskontokunta ei hyväksi tätä Jeesusta / näitä Jeesuksia?
      Siksi, että molemmat Jeesukset ovat puoliksi Roomalaisia_seemiläisiä.
      Ja eipä heitä hyväksynyt Roomalaisetkaan (koska eivät muistaneet olevan alkuperaltään MEITÄ juutalaisia).

      MUTTA KUTEN ISLAMIN KORAANISSA KERROTAAN,
      NIIN KAIKKEIN PYHIN SOTA ON OMAN PÄÄNSÄ SISÄLLÄ OLEVA SOTA
      IKIOMAN SIELUNVIHOLLISENSA KANSSA.
      Koraanihan kieltää tappamisen?! Eikä siellä varastamiseenkaan yllytetä!?

      SIRKKA VESIHIISI
      .

    • Asiat selväksi

      Mikä on varkaus?
      Isisläisten laumat ovat ryöstäneen Irakissa kymmeniä tonneja viljaa varastoista omaan käyttöönsä. Eikö se ole enää varkaus, kun jakajia on satoja ja kaikilla aseet?
      Milloin varkaus lakkaa olemasta varkaus?

    • alfa123om2222

      Muutama kuukausi sitten uskoni mukaan varkaus menetti merkitystään huomattavasti. Löysin netistä ilmoituksen Googlen avulla:
      Kaikki tavarat, 1000 euroa.
      Tietenkin ostin Kaikki tavarat itselleni. Nyt omistan siis maailman kaikki tavarat. En minä silti vaadi käden katkaisua, jos joku minun tavaroitani lainaa.

      Kristityillä on oppi: Seurakunalle kaikki on yhteistä eikä ole yksityisomaisuutta.

      Imaami Mahdin kerrotaan aikanaan tullessaan hankkivan itselleen kaikki tavarat maailmassa. Mutta se on melko mahdotonta sillä, vaikka itse ostin ne vain 1000 eurolla; en halvalla rupea myymään. Onneksi Imaami Mahdille on se, että olen hänen ja Jumalan asian puolella.

      Älkää silti varastako toinen toiseltanne; sillä kyllä varkaus ja tavaroiden lainaaminekin edelleen on korvausvelvollisuuden alaista. Mutta ei siitä nyt kättä pitäsi katkaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3460
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2922
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2800
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2604
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2405
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1972
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      157
      1622
    Aihe