Mistä te saatte

sammakko.

rahaa elämiseen? Onko sinulla koskaan ollut jääkaappi tyhjä? Keneen turvaudu(i)t, kun vatsasi kurni?

47

264

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Olipas kysymys. Olen töissä. Saan töistä rahaa. Minä luulin että tällä palstalla valitetaan ettei saa naista eikä ettei saa rahaa.

      • sammakko.

        Eivätkö nuo muka liity mitenkään yhteen? o-O


      • sinkkuuden kova hinta
        sammakko. kirjoitti:

        Eivätkö nuo muka liity mitenkään yhteen? o-O

        Kyllä ne liittyy paljonkin yhteen kun yksin maksaa laskunsa. Asumiskuluni näin sinkkuna on 1200€. Jos ois kumppani maksamassa niin säästys 600€/kk ruokaan.


      • ghdkd
        sinkkuuden kova hinta kirjoitti:

        Kyllä ne liittyy paljonkin yhteen kun yksin maksaa laskunsa. Asumiskuluni näin sinkkuna on 1200€. Jos ois kumppani maksamassa niin säästys 600€/kk ruokaan.

        Jospa muuttaisit pois sieltä Ullanlinnasta. Minun asumiskuluni ovat vajaa 500 euroa, jos asumiskuluihin maksetaan vuokra, vesi, netti ja sähkö.


      • jfkhcllb
        ghdkd kirjoitti:

        Jospa muuttaisit pois sieltä Ullanlinnasta. Minun asumiskuluni ovat vajaa 500 euroa, jos asumiskuluihin maksetaan vuokra, vesi, netti ja sähkö.

        Et taida asua Helsingissä. En asu Ullanlinnassa vaan slummissa.


      • ghdkd
        jfkhcllb kirjoitti:

        Et taida asua Helsingissä. En asu Ullanlinnassa vaan slummissa.

        En tiedä mitä kaikkea asumiskuluihisi liittyy, mutta sinua on kyllä nyt vedätetty, tai vuokraat jotain viidelle mitoitettua asuntoa. En asu Helsingissä, mutta pystyn kyllä selailemaan Helsingin vuokria täältä Keski-Suomesta.


      • ........
        ghdkd kirjoitti:

        En tiedä mitä kaikkea asumiskuluihisi liittyy, mutta sinua on kyllä nyt vedätetty, tai vuokraat jotain viidelle mitoitettua asuntoa. En asu Helsingissä, mutta pystyn kyllä selailemaan Helsingin vuokria täältä Keski-Suomesta.

        Emmä tietenkään missään vuokra-asunnossa asu ja neliöitä on 52,5.


      • Ikisinkku M
        ........ kirjoitti:

        Emmä tietenkään missään vuokra-asunnossa asu ja neliöitä on 52,5.

        Ei ne mitkä menee sen asunnon maksamiseen ole kuluja vaan sijoitusta. Kuluja sinulle ovat vastikkeet (sis. vesi, sähkö) ja korkomenot, ne millä maksat omaa asuntoasi ovat sijoitukseen menevää osuutta, ihan omaa valintaa eikä mitään pakollista menoa. Tuossa ylempänä mainitset että jos olisi kumppani säästyisi 600e/kk, itse kyllä pitäisin kumppanin ja asunnon erillisinä enkä tietenkään vaatisi maksamaan oman asuntoni lyhennyksiä, hoitovastikkeesta voisi puolet maksaa, rahoitusvastikkeen osuus kuuluisi minun kontolle ilman muuta.


      • 14+8
        ........ kirjoitti:

        Emmä tietenkään missään vuokra-asunnossa asu ja neliöitä on 52,5.

        Kovat kulut kuitenkin. Asun Turussa keskustassa, 66 neliötä, yv reilu 300 euroa vesi kulutuksen mukaan.


      • 17+10
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Ei ne mitkä menee sen asunnon maksamiseen ole kuluja vaan sijoitusta. Kuluja sinulle ovat vastikkeet (sis. vesi, sähkö) ja korkomenot, ne millä maksat omaa asuntoasi ovat sijoitukseen menevää osuutta, ihan omaa valintaa eikä mitään pakollista menoa. Tuossa ylempänä mainitset että jos olisi kumppani säästyisi 600e/kk, itse kyllä pitäisin kumppanin ja asunnon erillisinä enkä tietenkään vaatisi maksamaan oman asuntoni lyhennyksiä, hoitovastikkeesta voisi puolet maksaa, rahoitusvastikkeen osuus kuuluisi minun kontolle ilman muuta.

        Mitenköhän järkevää on sijoittaa slummiasuntoon...


      • .......
        17+10 kirjoitti:

        Mitenköhän järkevää on sijoittaa slummiasuntoon...

        Nooo.. on tän asunnon arvo kuitenkin pari sataa tuhatta ja kivempi se on 50v olla rikas kuin vuokraamaksanut. Voipi sitten myydä kämpän ja olla vaikka yksiössä vuokralla ja matkustella joka kuukausi.

        Pankki kuitenkin anto 100% lainaa et pankki taitaa uskoa helsingin asuntojen arvoon..


      • ......
        14+8 kirjoitti:

        Kovat kulut kuitenkin. Asun Turussa keskustassa, 66 neliötä, yv reilu 300 euroa vesi kulutuksen mukaan.

        Mulla yhtiövastikkeeseen sisältyy vesi ja se on 198e. Sähkö kuukaudessa 17e. Lainan korot kuukaudessa 65e.


      • ........
        ghdkd kirjoitti:

        En tiedä mitä kaikkea asumiskuluihisi liittyy, mutta sinua on kyllä nyt vedätetty, tai vuokraat jotain viidelle mitoitettua asuntoa. En asu Helsingissä, mutta pystyn kyllä selailemaan Helsingin vuokria täältä Keski-Suomesta.

        Voisin muuttaa Jätkäsaareen buokralle mutta sielläkin kaksion vuokra min.1200 € eli eipä asiaa muuttais. Kahdestaan molemmat maksais 600€/kk.


      • Ikisinkku M
        ........ kirjoitti:

        Voisin muuttaa Jätkäsaareen buokralle mutta sielläkin kaksion vuokra min.1200 € eli eipä asiaa muuttais. Kahdestaan molemmat maksais 600€/kk.

        Joo niinhän sinä voisit ja silloin tilanne olisikin olleellisesti toinen, silloin vuokra menisi puoliksi mutta ihan turha kuvitella että helposti mistään löydät niin typerää ihmistä joka alkaisi maksamaan toisen omistusasuntoa hyötymättä siitä itse mitään, tuskinpa itsekään moiseen ryhtyisit.


      • ......
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Joo niinhän sinä voisit ja silloin tilanne olisikin olleellisesti toinen, silloin vuokra menisi puoliksi mutta ihan turha kuvitella että helposti mistään löydät niin typerää ihmistä joka alkaisi maksamaan toisen omistusasuntoa hyötymättä siitä itse mitään, tuskinpa itsekään moiseen ryhtyisit.

        No halvalla lähtis kumppanini asuminen jos hän 100 eurolla kuukaudessa helsingissä asuisi. Vastikkeeni siis tuo 198e..


      • Ikisinkku M
        ...... kirjoitti:

        No halvalla lähtis kumppanini asuminen jos hän 100 eurolla kuukaudessa helsingissä asuisi. Vastikkeeni siis tuo 198e..

        Tietysti hän tuon vastikeosuutensa lisäksi maksaisi itsestään koituvan vesimaksun puolet sähköstä mutta siinähän se olisi. Eikös se kumppanuuden tarkoitus olekin että ollaan reiluja molemmin puolin eikä se että toinen tekee tiliä toisella asumisen tms. kautta, jos siihen menee niin sitähän pitää olla sitten joka asiaan liimaamassa hintalappua ja se tuskin kenellekään olisi kivaa. Itse en ainakaan mahdollisen kumppanin löytyessä yrittäisi rahastaa mutten myöskään hänestä suoraan koituvia kuluja maksaisi, tulisi luultavasti win-win tilanne jossa toinen saisi asumisen halvalla ja minä kulujen jakajan todennäköisesti aikaa myöten vaurastuisin asunnon arvon noustessa enemmän kuin mitä inflaatio ehtii syödä.


      • .....
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tietysti hän tuon vastikeosuutensa lisäksi maksaisi itsestään koituvan vesimaksun puolet sähköstä mutta siinähän se olisi. Eikös se kumppanuuden tarkoitus olekin että ollaan reiluja molemmin puolin eikä se että toinen tekee tiliä toisella asumisen tms. kautta, jos siihen menee niin sitähän pitää olla sitten joka asiaan liimaamassa hintalappua ja se tuskin kenellekään olisi kivaa. Itse en ainakaan mahdollisen kumppanin löytyessä yrittäisi rahastaa mutten myöskään hänestä suoraan koituvia kuluja maksaisi, tulisi luultavasti win-win tilanne jossa toinen saisi asumisen halvalla ja minä kulujen jakajan todennäköisesti aikaa myöten vaurastuisin asunnon arvon noustessa enemmän kuin mitä inflaatio ehtii syödä.

        Vesi kuuluu vastikkeeseen ja sähkö 17:2=6,5e.
        Halvemmalla pääsee kun ottaa alivuokralaisen eikä puolisoa :-)
        En tosin taida ottaa ketään.


    • 13+13

      Töistä ja sitte tukia kun ei ole töitä ollut. Ei oo koskaan ollut jääkaappi tyhjä, ellen ole sulattanut, tai tarkoituksella pitänyt.

    • Nöff Nöff

      Käyn töissä ja arvoist on tullu muutamienvuosien voitot.

    • anonyymi kurppa

      Töistä. On ollut jääkaappi tyhjä mutta olen ostanut sinne ruokaa. Vanhempiini olen joskus työttömyysaikoina turvautunut jos ei ole ollut rahaa ruokaan.

    • nuorisoeläke

      Kela, sossu, vanhemmat. Siinä järjestyksessä.

    • 2+9

      kyllä pitäisi olla aika surkeaa että suomen tuilla ja sossun avustuksella maha kurnii...mihinköhän ne kaikki rahat sitten upotat?

      • sammakko.

        - nettiyhteys
        - kännykkäliittymä
        - pensa
        - hiusväri joskus
        - SB12
        - pyykinpesuaine, astianpesuaine, parketinpesuaine
        - vaatetta ja kenkää joskus
        - lahjoja jouluna, syntymäpäivinä ym. juhlapäivinä
        jne.


      • 14+4
        sammakko. kirjoitti:

        - nettiyhteys
        - kännykkäliittymä
        - pensa
        - hiusväri joskus
        - SB12
        - pyykinpesuaine, astianpesuaine, parketinpesuaine
        - vaatetta ja kenkää joskus
        - lahjoja jouluna, syntymäpäivinä ym. juhlapäivinä
        jne.

        oletko miettinyt töihin menoa? varmaan auttaisi ongelmaan

        harmi kun rahat ei kasva puussa :D


      • sammakko.
        14+4 kirjoitti:

        oletko miettinyt töihin menoa? varmaan auttaisi ongelmaan

        harmi kun rahat ei kasva puussa :D

        Ei näin kuumalla.


    • Helppoo

      Pankkitililtä

    • Isi antaa

      Pappa se kuulkaa on joka betalar!

      • Isä Timppa

        Niin se menee tyttärellänikin. Minä kustannan hänen orgasminsa elikkä etelän matkansa.


    • Vastauksia ovat

      Miehet: Töistä
      Naiset: Mieheltä joka käy töissä.

      • 12+3

        Sul taitaa olla skitsofrenia kun molempia sukupuolia edustat. Hoitoon ei rahat riittäneet?


      • ìlonen5

        Ai että sinkkumiehet kustantaa sinkkunaisten elämisen? Olen tainnut jäädä jostain sitten paitsi, ihmekkös kun on rahat aina mennyt ennen seuraavaa tiliä :D


      • 3+7
        ìlonen5 kirjoitti:

        Ai että sinkkumiehet kustantaa sinkkunaisten elämisen? Olen tainnut jäädä jostain sitten paitsi, ihmekkös kun on rahat aina mennyt ennen seuraavaa tiliä :D

        Kenelle voin lähettää tilinumeroni, olen sinkkunainen.


      • anonyymi kurppa
        3+7 kirjoitti:

        Kenelle voin lähettää tilinumeroni, olen sinkkunainen.

        Joo tänne vois kans sitä tilinumeroa laittaa, kiitos.


      • anonyymi kurppa
        anonyymi kurppa kirjoitti:

        Joo tänne vois kans sitä tilinumeroa laittaa, kiitos.

        Niin siis, että minä voisin laittaa tilimeroni myös jollekin tai sitten siis joku mies voisi antaa minulle verkkopankkitunnuksensa.


      • 7+11
        anonyymi kurppa kirjoitti:

        Niin siis, että minä voisin laittaa tilimeroni myös jollekin tai sitten siis joku mies voisi antaa minulle verkkopankkitunnuksensa.

        Kummallista, ei yhtään ilmoittautunutta!


      • Tällä palstalla kyllä

        miehet edustaa muiden tuella eläviä sossupummeja. Kaiken huipuksi he vielä paheksuvat naisia, jotka arvostavat työssä käymistä ja oman elantonsa hankkimista.


    • ätmi-sinkku

      Kela, sossu ja isä. Isältä olen saanut tuhansia tänä kesänä, säästössä on n 10 tonni.

      • ilmoitus velvollisuus

        Jos sulla on säästössä 10 tonnia ja saat senttiäkään sossusta, olet rikollinen. Tiedä se.


    • köyhällä ei kivaa

      naapureilta käyn vähän puristelemassa niin rahaa ruokaa ja juomaa tulee ja tulee muuten pimppaakin tulot ei oikein riitä kun tulee juhlittua kunnolla ja useasti ja tuleehan ex kumppaneilta ja niiden uusilta kumppaneiltakin rahaa tietävät muuten tulee ongelmia asfaltti ihottumaa ja onhan entisten kanssa välillä kiva sekstata kun heidän uusi kumppaninsa lähtee lasten kanssa ulos leikkimään siksi aikaa ja olen myös useasti hakenut entiset juhlimaan kanssani ja ovat luvan saaneet kyllä aina ruokaa juomaa bensaa tupakkia ja pimperoa saa aina ei muuta tarvikkaan

      • sammakko.

        Hyvä meininki sulla.


    • Nöff Nöff

      Kyl ne kulut kaksinkertaistuu jos kumpaninkans asuu.

      • töihin vaan

        Lakkaa ostelemasta niitä liljoja joka pirun päivä. Laita akka mustikkametsään!


    • kiltti atm

      Teen töitä mut en maksa veroja.

    • ,c,c

      Varastan kaupasta makkaraa.

    • gwegwe

      Olen paiskinut itselleni massiiviset säästöt jotka ei ihan heti ole lopussa, eiköhän niillä loppuelämän kidu. Jos nainen olis niin ne rahat loppuisi varmaan viikossa.

    • Sexwork

      Naiset saa persettä myymällä helposti parissa päivässä sen mitä toiset tienaa kuussa.

    • elämän peluri

      Pelaan netissä uhkapelejä yöt läpeensä. On kyllä hermot monesti koetuksella kun alkaa pitempi kuiva jakso. Joskus joudun hakemaan rahaa sossusta kun pelit ei suju.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe