Naisen löytäminen liki

mahdotonta?

Ennen tässä lottovoiton voittaa, kuin naisen löytää. Ja jos joskus sattunmalta jonkun kivanoloisen ja kivannäköisen kohtaisikin, niin olisi hän joko varattu, lesbo, tupakoiva, tatuoitu, juopotteleva, neuroottinen, liian nuori, liian vanha jne.

I GIVE UP!

41

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvinaista on

      Todennäköisyydet on todella pienet jos ei ole todella komea/sosiaalinen.
      itsellä on tällä hetkellä statistiikka että ikää 28v ja ns. seurustelua takana vain yksi kuukausi. Voi vaan miettiä miten pitkään menee että löytää seuraavan molemminpuolisen kiinnostuksen..

    • x771

      Se on kyllä terapeuttista jos keskittyy naisten ja naisettomuuden pohtimisen sijaan asioihin joista itse tykkää.

    • Miten selitätte?

      Milläs te selitätte sitten tämän, että itse olen 36 vuotias mies ja seurustellut 2 kertaa. Yhden kerran ollut kihloissa. Molemmilla kerroilla asuttu saman katon alla ja molemmat liitot kestäneet 3 vuotta. En ole mikään super komea mies, en ole rikas. Enkä edes töissä. Ja seksiä saanu tähän ikään mennessä niin paljon kun vaan jaksanut.Eikä mikään ole jäänyt kokematta. En ole renttumies ja omaan terveelliset elämäntavat.

      Olen päättänyt, että 3 kertaa en aio muuttaa naisen kanssa saman kanssa saman katon alle asumaan, koska siitä ei tule mitään, koska naisten kanssa se yhteiselo on vaikeaa. Seurustella voin muuten sitten jos osuu kohdalle. Ei se niin ihmellistellä ole, että sen puolesta kannattaa elämäänsä murehtia.

      • Näin selitämme

        Uskottavin selitys on että tyydyt vähään toisin sanoen rimasi ei ole kovin korkealla.


      • fghjkoiuy
        Näin selitämme kirjoitti:

        Uskottavin selitys on että tyydyt vähään toisin sanoen rimasi ei ole kovin korkealla.

        Eikös se silloin ole ihan oma valinta olla yksin, jos kerran itsekin tietää että seuraa saisi mutta seura ei kelpaa kun rima on korkealla? Tuostahan naisiakin täällä aina syytetään mutta hyvä kun nyt paljastui että miestenkin yksinäisyys johtuu vain siitä ettei edes "kivannäköinen ja kivanoloinen" nainen kelpaa jos sillä on vaikkapa tatuointeja. En kyllä ymmärrä mihin se kivanoloisuus häviää tatuointien takia mutta kaippa se on parempi olla yksin kuin tatuoidun kanssa. Itselläni ei ole tatuointeja mutta en yksittäisiä kuvia pahana pidä.


      • sitä helpompaa

        Eihän ongelma ole siinä, etteikö naisia olisi maailmassa. Suurempi ongelma koskee tutustumista.

        Yleensä ne miehet, jotka ovat täysin kokemattomia niin ovat kokeneet muitakin ongelmia tai ovat muuten olleet sosiaalisissa taidoissa heikkoja. Se on johtanut siihen, että ei ole tullut kuin yksittäisiä lähestymisyrityksiä ja kun nuo eivät ole tuottaneet tulosta, niin seuraaviin on mennytkin pitkän aikaa.

        Kokemuksen puutteen takia on itsetunto heikko ja rohkeus yrittämiseenkään ei ole kummoinen. Näin ollen mahdollisuudet ovat heikenneet entisestään.

        Jossakin määrin kyse on samasta asiasta kuin työpaikan kohdalla eli sitä helpompaa se on jos on kerrankin ollut yhdessä paikassa.


      • näin se on
        fghjkoiuy kirjoitti:

        Eikös se silloin ole ihan oma valinta olla yksin, jos kerran itsekin tietää että seuraa saisi mutta seura ei kelpaa kun rima on korkealla? Tuostahan naisiakin täällä aina syytetään mutta hyvä kun nyt paljastui että miestenkin yksinäisyys johtuu vain siitä ettei edes "kivannäköinen ja kivanoloinen" nainen kelpaa jos sillä on vaikkapa tatuointeja. En kyllä ymmärrä mihin se kivanoloisuus häviää tatuointien takia mutta kaippa se on parempi olla yksin kuin tatuoidun kanssa. Itselläni ei ole tatuointeja mutta en yksittäisiä kuvia pahana pidä.

        Miesten yksinolo harvoin johtuu siitä, että rima olisi mitenkään korkealla. Naisten kohdalla tuo voikin olla yleisempää. Yleensä miesten kohdalla kokemattomuus ja heikot sosiaaliset taidot ovat suurempi tekijä.

        Toisaalta sitten kun ei enää usko itsekkään saavansa ketään, niin moni mies tälläkin palstalla taitaa ajatella mahdottomia, koska ei usko itsekkään enää kykyihinsä.


      • fghjkoiuy
        näin se on kirjoitti:

        Miesten yksinolo harvoin johtuu siitä, että rima olisi mitenkään korkealla. Naisten kohdalla tuo voikin olla yleisempää. Yleensä miesten kohdalla kokemattomuus ja heikot sosiaaliset taidot ovat suurempi tekijä.

        Toisaalta sitten kun ei enää usko itsekkään saavansa ketään, niin moni mies tälläkin palstalla taitaa ajatella mahdottomia, koska ei usko itsekkään enää kykyihinsä.

        Tuossahan se juuri näkyi: kun joku yrittää valaa toivoa kertomalla että tavis mieskin löytää seuraa (kuten löytääkin ja muuta on ihan turha väittää) niin häntä ilkutaan. Ja aloittaja itse kertoo ettei hänelle kelpaisi kivan näköinen JA kivan oloinen jos on tatuointeja eli hänkin kohtaa kyllä naisia (sosiaalisista taidoista ei siis ole puutetta) mutta hänelle itselleen ei kelpaa jos naisella on jokin noista "vioista".


      • Rajansa kaikella
        fghjkoiuy kirjoitti:

        Eikös se silloin ole ihan oma valinta olla yksin, jos kerran itsekin tietää että seuraa saisi mutta seura ei kelpaa kun rima on korkealla? Tuostahan naisiakin täällä aina syytetään mutta hyvä kun nyt paljastui että miestenkin yksinäisyys johtuu vain siitä ettei edes "kivannäköinen ja kivanoloinen" nainen kelpaa jos sillä on vaikkapa tatuointeja. En kyllä ymmärrä mihin se kivanoloisuus häviää tatuointien takia mutta kaippa se on parempi olla yksin kuin tatuoidun kanssa. Itselläni ei ole tatuointeja mutta en yksittäisiä kuvia pahana pidä.

        Kivannäköinen ja kivanoloinen nainen varmaan kelpaisi monelle miehelle. Läskit vaan eivät ole kivannäköisiä.


      • Videon nainen

        on melkoinen päällepäsmäri, haluaa aina viimeisen sanan, NO on varmaankin useimmin häneltä kuultu sana. Lähtisinkö ulos tuollaisen naisen kanssa? En varmasti lähtisi. Omasta mielestään tuo nainen on varmasti todella cool ja perfect.
        Omasta mielestäni todella vastenmielinen kaikessa negatiivisuudessaan ja päällekäyvyydessään. NO!


    • Kiitos kaikille

      kommenteista! Sain taas uutta ajattelemisen aihetta. Katsotaan mihin tässä päätyy vai päätyykö yhtään mihinkään :D

    • Drunksoul

      Semmosta se on. Hyvää ei saa ja huonot ei kelpaa.

    • Tatuoitu ja posliini

      Siis kirjoitat yksinäisyyspalstalla, ja olet niin täydellinen, että toisessa ei saa olla mitään "vikaa". Itsessäsi on kuitenkin sen verran vikaa, että käyt itkeskelemässä suomi24:ssä. Häpeä. Katsohan nettideittiosuutta. Siellä sekä naiset että miehet valittaa, että ei löydy. Kaikilla on sama ongelma. He itse ovat niin täydellisiä, että minkäänlaista puutetta toisessa ei voi sietää.

      Voin paljastaa suuren salaisuuden. Normaalit ihmiset onnistuvat löytämään parisuhteen. Se, että ei löydä parisuhdetta osoittaa, että itsessäkin on jotain vikaa. Ihan hyvä vaihtoehto on pysyä yksin. Väkisin ei elämäänsä ihmistä löydä. Kun hetken huokaisee ja keskittyy muuhun, niin voi löytääkin.

      Itse en tahdo alkoholistia, kohtuuttoman itseriittoista, sairaalloisen mustasukkaista, vaikeasti masentunutta tai skitsofrenikkoa. Sen sijaan mies saa olla neljännesvuosisadan minua vanhempi (hyvä vain, jos on jo eläkeiässä, on aikaa tapaamisiinkin), saa olla sokea tai pyörätuolissa tai kärsiä lukihäiriöstä. Nettideitti-ilmoitusta vaan en voi laittaa, kun kaikki palstat on täydellisiä varten, ja itse olen epätäydellinen.

      Eli jos kellään on vinkkiä, mistä löytää mukavia epätäydellisiä miehiä, niin itselläni olisi sellainen tilauksessa.

      • Missä kohtaa olen

        itse väitänyt olevani täydellinen? En missään.


    • Bbella25

      Täälä yksinöinen nainen, 25 vuotta ikää, en ole koskaan seurustellut :(surettaa

      • 10+19

        Mikset ole, naisethan saa miehiltä tolkuttomasti aloitteita, oletko siis nettitreffaillut?


    • Pohdinta aamutuimaan

      Taitaa kuiteskin olla kyse lähinnä sosiaalisista kyvyistä, toki raha ja status auttaa kummasti varsinkin, jos ei ensin mainittuja löydy, rimaa ei pidä tietenkään pitää myöskään liian korkealla, iän myötä ihmiset taitaa käydä vähän vaativimmiksi ja rationaalisimmiksi parinvalinnan suhteen, minun mietteitä nämä siis, ei mitään tutkimustuloksia... ...kyllä tuolla kaikinlaisilla hörhöillä näyttää naista kainalossa olevan, toisilla taas näyttäs olevan kaikkee, mut ei sitä naista kainalossa.

    • tälläistä tänään

      Naiset ei halua miestä. Naiset haluaa olla yksin.

      • 19+1

        Älä jaksa valehdella viikosta toiseen. Sinua ei kukaan halua juuri siksi että olet vastenmielinen jankuttaja.


    • jön snöö

      Itehän oottelen niitä autuaita aikoja ku saa kohtuuhinnalla ostetuksi ittelleen mieleisensä sex botin, jonka persoonallisuuden voi vaihtaa/ohjelmoida aina mieleisekseen.

      Hellyttävän hyvä asia että naiset tulevat toimeen nyky-yhteiskunnassa yksikseen. Ja toisaalta onpa niistä sittenki huolta pitämässä KT/YT-miehet maahanmuuttajineen. Pysyy se syntyvyyski yllä rakkaassa isänmaassamme!

    • 10+8

      Ajattelet vain pillua joten ei ihmekään ettet kunnollista naista löydä.

      • 8+3

        Ei sitä löydä muutenkaan.


    • ............

      Yksinäiset naiset haluavat sosiaalisen miehen, jotta pääsevät yksinäisyyden loukusta ulos.

      Sosiaaliset naiset haluavat sosiaalisen miehen, jotta saavat edustavan kumppanin ja uusia kavereita.

      Yksinäinen mies ei saa mitään.

    • zaglaja

      menkää yksinäiset miehet vaikka jonnekin työväenopiston tai vastaavan kurssille, jossa paljon naisia. esim kieli- tai ruuanlaittokurssit. siellä tutustuu ja samalla hyötyy opetuksesta.

      • kiltti mies.

        Mitä se auttaa, ei ne naiset siel halua jutella mitään edes.


    • 2+12

      No todellakin on mahdottomuus ellet ole joku baarikärpänen, tai liiku sujuvasti yöelämässä. Itse pääsin juuri netistä ensimmäistä kertaa pariin vuoteen treffeille ja tietysti kohtaamani nainen oli ihan täysin eri planeetalta. Netistä ei saa oikein mitään kontaktia naisiin miehenä ja naisille taas tulee liiankin kanssa kaikkia ehdotuksia. Miehenä ainut järkevä vaihtoehto on etsiä seuraa livenä ja se taas ei sovi ainakaan minulle. Ei auta kuin hyväksyä fakta että tulee olemaan ihan yksin koko elämänsä loppuun asti ja yrittää jotenkin nauttia muista asioista elämässä.

    • ihana nainen

      mies ei saa olla:

      liian tavallinen, liian erikoinen, ei saa tykätä hevistä eikä peruspopista, ei saa käyttää sanoista ärsyttäviä väännöksiä (metukka, jäde, mäkkäri, jälkkäri, voikkari), lihava, lyhyt (noin alle 173 cm), keskustelutaidoton, mielipiteetön, huumorintajuton, neuroottinen, juoppo (käyttää alkoholia useammin kuin kerran kuussa), kateellinen, ylisosiaalinen, paranoidi, kasvoiltaan epämiellyttävän näköinen, "vapaa-ajattelija", materialisti, oikeistolainen eikä kommunisti.

      • 13+12

        Mitä jää jäljelle? Ei mitään?


    • Helle123

      Ihmetyttää ketjun aloittajan pitkä vaatimuslista.

      Onko tatuoinneilla tosiaan niin suuri merkitys sulle, ettet voisi kuvitella seurustelevasi tatuoidun naisen kanssa? Anteex vaan, mutta vaikutat vähän pakkomielteiseltä. Mulla ei tatuointeja ole, enkä niitä aio ottaa, mutta silti voisin hyvin rakastaa ihmistä, joka on tatuoitu päästä varpaisiin - kunhan muuten synkkaa. Neuroosit varmaan paranee rakastetuksi tulemisen myötä...ja tupakoijan voit häätää pihalle polttamaan! :)

      • 15+12

        No kyllä tatuoinnit on aika iso miinus, ei se sinäällään se pieni kuva iholla haittais, mutta yleensä se kertoo aivottomuudesta ja trendien perässä juoksevasta lammasmaisesta laumasielusta. Eihän sekään jos on vaikka tappanut joskus jonkun haittaa mitään fyysisesti nykyhetkellä kun tarkastellaan ihmistä, mutta kyllä se kertoo paljon minkä tyyppinen ihminen on jos kykenee jonkun tappamaan.


      • 15+12 kirjoitti:

        No kyllä tatuoinnit on aika iso miinus, ei se sinäällään se pieni kuva iholla haittais, mutta yleensä se kertoo aivottomuudesta ja trendien perässä juoksevasta lammasmaisesta laumasielusta. Eihän sekään jos on vaikka tappanut joskus jonkun haittaa mitään fyysisesti nykyhetkellä kun tarkastellaan ihmistä, mutta kyllä se kertoo paljon minkä tyyppinen ihminen on jos kykenee jonkun tappamaan.

        Jos rajaat pois trenditietoiset ja "laumasielut" eli ihmiset, jotka tekevät samoja asioita kuin muutkin, niin ihan itse rajoitat seuranlöytämismahdollisuuksiasi. Jokainen rajaus pienentää sitä porukkaa, mistä potentiaalinen seuralainen voi löytyä.

        Mutta ei siinä mitään, ronkeli saa olla, niin mies kuin nainenkin. Kunhan et kuvittele, että naiset lakkaavat olemasta yksinhuoltajia tai tatuoituja jne, jos siitä tarpeeksi kauan rutisee. Eivät he lakkaa. Eikä heille sinun hyväksymiselläsi ole mitään väliä. Eikä nettiin liioin tule yhtään enempää lapsettomia ja tatuoimattomia naisia, vaikka kuinka valittaisit siitä että siellä on nyt vääränlaisia naisia tarjolla.


      • 14+2
        helka kirjoitti:

        Jos rajaat pois trenditietoiset ja "laumasielut" eli ihmiset, jotka tekevät samoja asioita kuin muutkin, niin ihan itse rajoitat seuranlöytämismahdollisuuksiasi. Jokainen rajaus pienentää sitä porukkaa, mistä potentiaalinen seuralainen voi löytyä.

        Mutta ei siinä mitään, ronkeli saa olla, niin mies kuin nainenkin. Kunhan et kuvittele, että naiset lakkaavat olemasta yksinhuoltajia tai tatuoituja jne, jos siitä tarpeeksi kauan rutisee. Eivät he lakkaa. Eikä heille sinun hyväksymiselläsi ole mitään väliä. Eikä nettiin liioin tule yhtään enempää lapsettomia ja tatuoimattomia naisia, vaikka kuinka valittaisit siitä että siellä on nyt vääränlaisia naisia tarjolla.

        No en mä sanonut että se ois este, mutta ei se ainakaan mikään plussa ole ja jos niitä tatuointeja on tosiaan _paljon_ niin sitten en kyllä viitsi nähdä vaivaa edes yrittää tutustua enempää. Ja yksinhuoltajat tietysti myös rajoitan pois heti. En mä silti ole kovin ronkeli, jos toivon ettei olis kauheesti mitään tatuointeja ja ettei olis lapsia. Jos olet sitä mieltä ettei naisissa ole mitään muuta tarjolla kuin tatuoituja yksinhuoltajia niin ok, kai mä sitten olen liian ronkeli.


      • 13+5
        14+2 kirjoitti:

        No en mä sanonut että se ois este, mutta ei se ainakaan mikään plussa ole ja jos niitä tatuointeja on tosiaan _paljon_ niin sitten en kyllä viitsi nähdä vaivaa edes yrittää tutustua enempää. Ja yksinhuoltajat tietysti myös rajoitan pois heti. En mä silti ole kovin ronkeli, jos toivon ettei olis kauheesti mitään tatuointeja ja ettei olis lapsia. Jos olet sitä mieltä ettei naisissa ole mitään muuta tarjolla kuin tatuoituja yksinhuoltajia niin ok, kai mä sitten olen liian ronkeli.

        En myöskään kelpuuta miehiä, tai eläimiä, kun niin ronkeli olen.


    • 14+14

      Hyvä pointti. Samasta syystä en IKINÄ seurustelisi miehen kanssa, joka harrastaa metsästystä. Joka ei tunne sääliä elävää olentoa kohtaan, tuskin tuntee myöskään aitoa rakkautta.

      • moni ajatteleetoisin

        Useampi nainen taitaisi ottaa metsästystä harrastavan miehen mielellään.


    • Äiti ja ylpeä siitä

      Voi hyvää päivää sentään, kyllä on älyvapaata tekstiä. Miksi naisella ei saa olla lapsia? Tuskin hän sinua siihen perhe-elämään kaipaa, jos esim. huoltajuusasiat isään on kunnosa. Lisääntyminen on normaalia ihmisrodulle. Sekö siinä kiristää, että nainen on ehtinyt löytää rakkautta ennen sinua, ja mies luikkinut karkuun vauva-arkea? Huh. Ole vain yksin, et ansaitse muuta. Pidät toista ihmistä vain panopuuna Ilmeisesti kuvittelet, että lapsia halunneet naiset ovat jotenkin "pilalla", vaikka hehän juuri ovat usein niitä, jotka rakastavat ihmisiä ja ovat empaattisia sekä kykenevät huolehtimaan toisista ihmisistä pyteettömästi, toisin kuin bilettävät ikinuoret, jotka pintaliitävät koko elämäsä..

      • 6+5

        No ei itsellänikään ole lapsia ja en tiedä tulisinko hyvin toimeen, varsinkaan toisen ihmisen lapsien kanssa, ne aina muistuttaisivat siitä exästä ja sitten vielä joutuisi näkemään sitä vanhaa miestäkin tapaamassa lapsiaan. Miksi siis edes yrittäisin sopeutua tuollaiseen tilanteeseen? Varmasti on niitä joilla on omiakin lapsia jo ennestään ja heitä tuskin enää niin häiritsee muidenkaan lapset. Itse omat vanhempani erosivat ja todellakaan kiinnostanut ikinä nähdä ketään vanhempien uusia heiloja ja en itsekään halua olla se lasten vihaama mies joka äidin kanssa pyörii.


      • kaikenlaista
        6+5 kirjoitti:

        No ei itsellänikään ole lapsia ja en tiedä tulisinko hyvin toimeen, varsinkaan toisen ihmisen lapsien kanssa, ne aina muistuttaisivat siitä exästä ja sitten vielä joutuisi näkemään sitä vanhaa miestäkin tapaamassa lapsiaan. Miksi siis edes yrittäisin sopeutua tuollaiseen tilanteeseen? Varmasti on niitä joilla on omiakin lapsia jo ennestään ja heitä tuskin enää niin häiritsee muidenkaan lapset. Itse omat vanhempani erosivat ja todellakaan kiinnostanut ikinä nähdä ketään vanhempien uusia heiloja ja en itsekään halua olla se lasten vihaama mies joka äidin kanssa pyörii.

        Tuossa ylempänä tekstissä on kaikenlaista schaissea. Uusi mies olisi tuollaisessa liitossa aina kakkosena ja tulisi vasta lasten jälkeen. Sen takia suositeltavaa olisikin sellainen kumppani, joka olisi suhtkoht samanlaisessa tilanteessa.


      • En usko, että lapseton parisuhdekokematon aikamiespoika on se oikea yh:lle. Jos aloittaja hakee vasta ensimmäistä parisuhdekumppaniaan niin siinä on kyllä ihan riittävästi oppimista ja sopeutumista ilman, että pakkaan sekoitetaan lapsia. Se vaan, että lapsettomien oman ikäisten naisten määrä käy vuosi vuodelta pienemmäksi, tai vaikka ei olisi lapsia niin yhä vähemmän on "kokemuksellisesti samassa tilanteessa" olevia naisia.

        En tiedä aloittajan ikää, mutta jostain tulee mielikuva että ei puhuta 20 vaan pikemmin 20 tai jopa 30:n ikäluokasta. Jos näin on, niin kannattaa ymmärtää, että kilpailu on kovaa, jos haluaa lapsettoman, hoikan/normaalipainoisen, suht nätin naisen. Näistä kyseisistä naisista nimittäin kilpailevat suurin piirtein kaikki 20 -70 -vuotiaat miehet. Kannattaa olla realisti ja ennen kaikkea olla ottamatta itseensä sitä, jos ei saa vastauksia viesteihin tai aloitteita tämän ryhmän naisilta. Mutta edelleenkään en kehota ketään _tyytymään_ johonkin, vaan jokaisella on oikeus ja jokaisen kannattaa hakea juuri sitä, joka vie jalat alta.


      • 9+15
        helka kirjoitti:

        En usko, että lapseton parisuhdekokematon aikamiespoika on se oikea yh:lle. Jos aloittaja hakee vasta ensimmäistä parisuhdekumppaniaan niin siinä on kyllä ihan riittävästi oppimista ja sopeutumista ilman, että pakkaan sekoitetaan lapsia. Se vaan, että lapsettomien oman ikäisten naisten määrä käy vuosi vuodelta pienemmäksi, tai vaikka ei olisi lapsia niin yhä vähemmän on "kokemuksellisesti samassa tilanteessa" olevia naisia.

        En tiedä aloittajan ikää, mutta jostain tulee mielikuva että ei puhuta 20 vaan pikemmin 20 tai jopa 30:n ikäluokasta. Jos näin on, niin kannattaa ymmärtää, että kilpailu on kovaa, jos haluaa lapsettoman, hoikan/normaalipainoisen, suht nätin naisen. Näistä kyseisistä naisista nimittäin kilpailevat suurin piirtein kaikki 20 -70 -vuotiaat miehet. Kannattaa olla realisti ja ennen kaikkea olla ottamatta itseensä sitä, jos ei saa vastauksia viesteihin tai aloitteita tämän ryhmän naisilta. Mutta edelleenkään en kehota ketään _tyytymään_ johonkin, vaan jokaisella on oikeus ja jokaisen kannattaa hakea juuri sitä, joka vie jalat alta.

        Itse olen kyllä ollut parisuhteessa, mutta ei siihen yhtälöön ole ikinä ennenkään lapsia kuulunut, joten siinä olen kyllä kokematon ja en usko pystyväni kohtelemaan lapsia heidän ansaitsemallaan tasolla elleivät ne ole omia lapsiani.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe