iPhone4 8GB verkkokaupassa.....ei näin

lukija.

näin mainostetaan museokännykkää Verkkokauppa.comissa.
joku iPhonea tuntematon saattaa luulla ostavansa uusinta uutta ja parasta mitä löytyy....onko tämä huijausta. en tiedä.

copy - paste
Samalla kun muut valmistajat yrittävät pysytellä iPhonen tahdissa, me luomme uusia uskomattomia ominaisuuksia, jotka tekevät iPhonesta entistä tehokkaamman, helppokäyttöisemmän ja korvaamattomamman. Tuloksena on iPhone 4. Suurin tapaus iPhone-maailmassa sitten iPhonen.

Ihmiset ovat unelmoineet videopuheluista vuosikymmeniä. iPhone 4 tekee niistä todellisuutta. Yhdellä napautuksella voit vilkuttaa lapsillesi, hymyillä maapallon toiselta puolelta tai nähdä, kun paras ystäväsi nauraa tarinoillesi – iPhone 4:stä iPhone 4:ään langattoman verkon välityksellä. Mikään muu puhelin ei tee yhteydenpidosta näin hauskaa.

iPhone 4:n Retina-näyttö on terävin, värikkäin ja tarkin koskaan valmistettu puhelimen näyttö ja siinä on neljä kertaa niin paljon pikseleitä kuin aiemmissa iPhone-malleissa. Pikselitiheys on itse asiassa niin suuri, ettei ihmissilmä erota yksittäisiä pikseleitä. Tämä tekee tekstistä ja kuvista uskomattoman teräviä.

iPhone 4 esittelee kokonaan uudenlaisen moniajon. Nyt voit käyttää muiden valmistajien ohjelmia – ja vaihtaa nopeasti niiden välillä – hidastamatta etualalla olevaa ohjelmaa tai kuluttamatta tarpeettomasti akkua. Tämä moniajon fiksumpi lähestymistapa on saatavilla vain iPhoneen.

Kuvaa elokuvia teräväpiirtona. Ikuista ikimuistoisia hetkiä jopa hämärässä edistyksellisen taustavalokennon ja sisäisen LED-valon ansiosta. Sitten voit editoida ja luoda oman minimestariteoksen suoraan iPhone 4:llä käyttämällä uutta iMovie-ohjelmaa, joka sisältää Applen suunnittelemia teemoja, otsikoita ja siirroksia. Se on pian saatavilla App Storesta.

Ota kauniita ja yksityiskohtaisia valokuvia uudella 5 megapikselin kameralla, jossa on sisäinen LED-salama. Edistyksellinen taustavalokenno ottaa hienoja kuvia jopa hämärässä. Ja uusi etupuolella oleva kamera tekee omakuvien ottamisesta helppoa.

40

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijausta on tosiaan. Iphone4 hinnalla saa kehittyneemmän Android puhelimen joka voittaa sen melkein kaikessa.

      • sdkpdfospsdf

        Ilmeisesti tarkoitat IPhone 4S:ä. Mulla tuo puhelin sattuu kuitenkin olemaan käytössä. Se on edelleenkin hintansa väärtti! Mikään muu puhelimen käyttöjärjestelmä ei vedä IOs:lle vertoja. puhelin on kerta kaikkiaan mainio peli. Täällä räkyttävät yleensä sellaiset teinit, jotka ei sitä koskaan ole edes käyttänyt...


      • i fanny
        sdkpdfospsdf kirjoitti:

        Ilmeisesti tarkoitat IPhone 4S:ä. Mulla tuo puhelin sattuu kuitenkin olemaan käytössä. Se on edelleenkin hintansa väärtti! Mikään muu puhelimen käyttöjärjestelmä ei vedä IOs:lle vertoja. puhelin on kerta kaikkiaan mainio peli. Täällä räkyttävät yleensä sellaiset teinit, jotka ei sitä koskaan ole edes käyttänyt...

        katos mainosmieskin iski, montako taalaa saat kun kehut museotuotetta latensseilla ?


      • 3Timo
        sdkpdfospsdf kirjoitti:

        Ilmeisesti tarkoitat IPhone 4S:ä. Mulla tuo puhelin sattuu kuitenkin olemaan käytössä. Se on edelleenkin hintansa väärtti! Mikään muu puhelimen käyttöjärjestelmä ei vedä IOs:lle vertoja. puhelin on kerta kaikkiaan mainio peli. Täällä räkyttävät yleensä sellaiset teinit, jotka ei sitä koskaan ole edes käyttänyt...

        Juu 4S vielä täälläkin, ja hyvin rokkaa! :P
        En vaihtais ees kasaan uusimpia Samppeja!


      • toteaja.
        3Timo kirjoitti:

        Juu 4S vielä täälläkin, ja hyvin rokkaa! :P
        En vaihtais ees kasaan uusimpia Samppeja!

        varmaan sinä olet tyytyväinen, mutta turha noita museovehkeitä on muille enää tyrkyttää. antaa heidän ostaa parempaa, vaikka se suhun sattuukin.


      • Dfdfdfdfdf

        Vapunen. Jokainen hankkii sellaisen puhelimen ITSELLEEN, mistä tykkää tai omien tarpeidensa mukaan. Olet aika lapsellinen tarjotessasi lähes joka rakoon itseäsi miellyttävää puhelinta. Meillä perheellämme on Applen laitteet kaikilla ja koko laitekanta on Applea. Olemme äärettömän tyytyväisiä KOKONAISUUTEEN, emme palaa enää pirstoutuneeseisiin systeemeihin, vaikka mulla edelleenkin on kakkospuhelimena android note 2. Siihen tuli juuri päivitys 4.4, enkä näe tuossakaan mitään ihmeellistä, sama epästabiili android, kuin aina ennenkin. Olet jankuttanut Applen rajoittuneisuutta. Minua ei haittaa näin aikuisena, etten päse kavereille jakamaan tiedostoja, en niitä jakele androidillakaan. Lapset leikkii androideillaan, me varttuneemmat emme ole enää leikki-iässä.

        P.S. Lapsenlapseni pitää androideista, hän onkin vielä leikki-iässä.


      • kuradroid

        Androidille annoin mahdollisuuden, toista kertaa en androidia osta, kuraa.


      • Dfdfdfdfdf kirjoitti:

        Vapunen. Jokainen hankkii sellaisen puhelimen ITSELLEEN, mistä tykkää tai omien tarpeidensa mukaan. Olet aika lapsellinen tarjotessasi lähes joka rakoon itseäsi miellyttävää puhelinta. Meillä perheellämme on Applen laitteet kaikilla ja koko laitekanta on Applea. Olemme äärettömän tyytyväisiä KOKONAISUUTEEN, emme palaa enää pirstoutuneeseisiin systeemeihin, vaikka mulla edelleenkin on kakkospuhelimena android note 2. Siihen tuli juuri päivitys 4.4, enkä näe tuossakaan mitään ihmeellistä, sama epästabiili android, kuin aina ennenkin. Olet jankuttanut Applen rajoittuneisuutta. Minua ei haittaa näin aikuisena, etten päse kavereille jakamaan tiedostoja, en niitä jakele androidillakaan. Lapset leikkii androideillaan, me varttuneemmat emme ole enää leikki-iässä.

        P.S. Lapsenlapseni pitää androideista, hän onkin vielä leikki-iässä.

        Mutta siis miksi hankkii huonomman luurin knu samalla hinnalla saisi paljon parempaa?


      • toteaja.
        vapunen kirjoitti:

        Mutta siis miksi hankkii huonomman luurin knu samalla hinnalla saisi paljon parempaa?

        joskus pelkkä merkki riittää. samahan se on autojenkin kanssa. 'huonompia' merkkejä ostetaan vaikka samalla rahalla saisi parempaa. kyseessä on halu erottautua toisista.
        Applen tapauksessa kyse on pikemminkin laumasieluisuudesta. iPhonen kanssa ei voi olla enää erilainen tai 'parempi', kuten oli ehkä muutama vuosi sitten.


      • Dfdfdfdfdfdf
        toteaja. kirjoitti:

        joskus pelkkä merkki riittää. samahan se on autojenkin kanssa. 'huonompia' merkkejä ostetaan vaikka samalla rahalla saisi parempaa. kyseessä on halu erottautua toisista.
        Applen tapauksessa kyse on pikemminkin laumasieluisuudesta. iPhonen kanssa ei voi olla enää erilainen tai 'parempi', kuten oli ehkä muutama vuosi sitten.

        Että laumasieluisuus, kaikkea sitä laumasieluinen android-käyttäjä täällä kirjoittaakin.

        Eikös "kaikki järkevät" , suuret laumat hankikkaan sitä androidia? ;) onko android-käyttäjät vähemmistö?;)


      • Omin rahoin elävä
        toteaja. kirjoitti:

        joskus pelkkä merkki riittää. samahan se on autojenkin kanssa. 'huonompia' merkkejä ostetaan vaikka samalla rahalla saisi parempaa. kyseessä on halu erottautua toisista.
        Applen tapauksessa kyse on pikemminkin laumasieluisuudesta. iPhonen kanssa ei voi olla enää erilainen tai 'parempi', kuten oli ehkä muutama vuosi sitten.

        Miksi ajaisin Ladalla, jos on varaa mersuun? Ajele sinä vaan sillä lada-androidillasi.


      • Omin rahoin elävä kirjoitti:

        Miksi ajaisin Ladalla, jos on varaa mersuun? Ajele sinä vaan sillä lada-androidillasi.

        Pikemminkin jos uusi Mersu maksaisi samanverran kuin Lada niin tottakai Mersu kannattaa ostaa. Tästä lähinnä on kyse.


      • Töihin siitä!
        vapunen kirjoitti:

        Pikemminkin jos uusi Mersu maksaisi samanverran kuin Lada niin tottakai Mersu kannattaa ostaa. Tästä lähinnä on kyse.

        Persaukisen ajattelua. Mee töihin, ei tarviis köyhien laitteilla leikkiä, autoahan sulla ei ees oo, ootko ees ajokortti-iässäkää? Ostan itselleni sellaisen auton, kuin haluan ja sama koskee myös tietoteknisiä laitteita.

        Sulla riittää aikaa istua suoli24:n saiteilla aamuvarhaisesta yömyöhään? Koska ajattelit mennä töihin ja tienata, ettei isin tarviis ostaa sulle halppispuhelimia?


      • Näin on
        vapunen kirjoitti:

        Pikemminkin jos uusi Mersu maksaisi samanverran kuin Lada niin tottakai Mersu kannattaa ostaa. Tästä lähinnä on kyse.

        Köyhän pitäisi muistaa tämä: Köyhän ei kannata ostaa halpaa. Toinen: Halvalla ei saa hyvää.


      • 3Timo
        toteaja. kirjoitti:

        varmaan sinä olet tyytyväinen, mutta turha noita museovehkeitä on muille enää tyrkyttää. antaa heidän ostaa parempaa, vaikka se suhun sattuukin.

        Ei satu, ja olenko tyrkyttänyt?
        Viimeksi kun joku uteli täällä mikä puhelin hänen kannattaa ostaa, suosittelin Samsungia!
        Järkytyitkö? :)

        Toisaalta: oon kyl hiplannu kavereitten "modernimpiakin" kännyjä kun tää mun "museovehje", eikä tää häviä käytettävyydeltään niille MITENKÄÄN, eikä nopeudeltaan juurikaan!

        Mut jos te haluatte tehdä ostopäätöksenne pelkän ydinmäärän ja kellotaajuuden perusteella, joilla sitten pyörittelette niitä paljon iOSia kankeampia Andoidejanne ja WinPhonejanne, jotka tahmais tän 4S nopeufen maanrakoon, tehkää vapaasti niin!
        Ei muo stressaa! Valitsin tän, ja oon tyytyväinen.


      • Näin on kirjoitti:

        Köyhän pitäisi muistaa tämä: Köyhän ei kannata ostaa halpaa. Toinen: Halvalla ei saa hyvää.

        Halvalla saa joskus hyvää. Pitää vain löytää sellainen hyväksi todettu kännykkä.


      • nykymeno ällöä..
        vapunen kirjoitti:

        Halvalla saa joskus hyvää. Pitää vain löytää sellainen hyväksi todettu kännykkä.

        Sinähän olet sellaisten löytäjä. Et todellakaan unohda kertoa siitä muille? Me muut emme taida ollakkaan vertaisiasi, näin ainakin annat ymmärtää, olemme sinun mukaasi aaseja ja mistään mitään tietämättömiä?

        Aika jännää, palstan luotsi tulee iPhonepalstalle trollailemaan ja iPhoneihmisiä pilkkaamaan. Sekö on luptsin tehtävä?

        Vapusen kannattaisi lukea palstan alussa itse naulaamansa teesit ja toimimaan siten, mitä muiltakin vaatii?

        Mikäli trollailu jatkuu, laitan reklamaatiota ylläpitäjille....


      • nykymeno ällöä.. kirjoitti:

        Sinähän olet sellaisten löytäjä. Et todellakaan unohda kertoa siitä muille? Me muut emme taida ollakkaan vertaisiasi, näin ainakin annat ymmärtää, olemme sinun mukaasi aaseja ja mistään mitään tietämättömiä?

        Aika jännää, palstan luotsi tulee iPhonepalstalle trollailemaan ja iPhoneihmisiä pilkkaamaan. Sekö on luptsin tehtävä?

        Vapusen kannattaisi lukea palstan alussa itse naulaamansa teesit ja toimimaan siten, mitä muiltakin vaatii?

        Mikäli trollailu jatkuu, laitan reklamaatiota ylläpitäjille....

        One plus. Siinä hyvä puhelin alta 350 euron. Päihittää jopa muutaman 600 euron puhelimen ja oman kokemuksen mukaan ei ole mikään "halpa Kiinalainen" vaan todellakin laadukas ja hintansa väärti.

        Ennemmin hankkisin tällaisen kuin Iphonen.


      • *askaa paketissa
        vapunen kirjoitti:

        One plus. Siinä hyvä puhelin alta 350 euron. Päihittää jopa muutaman 600 euron puhelimen ja oman kokemuksen mukaan ei ole mikään "halpa Kiinalainen" vaan todellakin laadukas ja hintansa väärti.

        Ennemmin hankkisin tällaisen kuin Iphonen.

        http://www.digitoday.fi/tietoturva/2014/08/04/android-virusten-maara-huimassa-kasvussa--joka-kymmenes-sovellus-saastunut/201410763/66

        Androidien tulevaisuus. Saastuneiden appsien määrä on KAKSIKYMMENKERTAISTUNUT pienen ajan takaisesta....

        Siitä vaan One plussaa ostelemaan ja appseja latailemaan...


      • *askaa paketissa kirjoitti:

        http://www.digitoday.fi/tietoturva/2014/08/04/android-virusten-maara-huimassa-kasvussa--joka-kymmenes-sovellus-saastunut/201410763/66

        Androidien tulevaisuus. Saastuneiden appsien määrä on KAKSIKYMMENKERTAISTUNUT pienen ajan takaisesta....

        Siitä vaan One plussaa ostelemaan ja appseja latailemaan...

        Juu mutta Google Playssa niitä ei tuon mukaan pahemmin ole. Käyttäjän siis pitää ladata sovellukset epämääräisiltä sovelluskaupoista jotta haittaohjelmariski olisi suurempi.

        Eli käyttäjä itse vaikuttaa paljon tietoturvaan.


      • *askaa paketissa
        vapunen kirjoitti:

        Juu mutta Google Playssa niitä ei tuon mukaan pahemmin ole. Käyttäjän siis pitää ladata sovellukset epämääräisiltä sovelluskaupoista jotta haittaohjelmariski olisi suurempi.

        Eli käyttäjä itse vaikuttaa paljon tietoturvaan.

        Oletat, että kaikki käyttäjät tietävät kaiken? Oletat, että lataavat kaiken playkaupasta? Androidin vapaushan suorastaan KEHOTTAA lataamaan puhelimeen kaikenlaista, jonka puhtaudesta ei ole tietoa.

        Näistä syistä Apple onkin sulkeutuneempi järjestelmä ja siksi turvallisempi. Kallis mutta hyvä. Hinta ei ole minulle este, ehkä sinulle?

        Selitä nyt kuitenkin, emmekö me muut tiedä mitään puhelimista, vain SINÄ tiedät? ;)


      • *askaa paketissa kirjoitti:

        Oletat, että kaikki käyttäjät tietävät kaiken? Oletat, että lataavat kaiken playkaupasta? Androidin vapaushan suorastaan KEHOTTAA lataamaan puhelimeen kaikenlaista, jonka puhtaudesta ei ole tietoa.

        Näistä syistä Apple onkin sulkeutuneempi järjestelmä ja siksi turvallisempi. Kallis mutta hyvä. Hinta ei ole minulle este, ehkä sinulle?

        Selitä nyt kuitenkin, emmekö me muut tiedä mitään puhelimista, vain SINÄ tiedät? ;)

        Ne käyttäjät jotka eivät tee noin niin se on heidän ongelmansa. Heidän on turha silloin tulla haukkumaan Androidia kun vika on heissä itsessään.


      • *askaa paketissa
        vapunen kirjoitti:

        Ne käyttäjät jotka eivät tee noin niin se on heidän ongelmansa. Heidän on turha silloin tulla haukkumaan Androidia kun vika on heissä itsessään.

        Eiköhän sinunkin ole melko turha tulla "haukkumaan" iPhonea heidän palstalleen kun iPhonen hankkineina "vika" on meissä itsessämme? Nuo vierailusi tällä palstalla ovat ylipäänsä pelkkää trollailua.


      • 4 S
        *askaa paketissa kirjoitti:

        Eiköhän sinunkin ole melko turha tulla "haukkumaan" iPhonea heidän palstalleen kun iPhonen hankkineina "vika" on meissä itsessämme? Nuo vierailusi tällä palstalla ovat ylipäänsä pelkkää trollailua.

        Nähdäkseni Vapunen ei ole haukkunut i phonea, todennut vain, että puolet halvemmalla saa parempaa, turha sun on omenan siementä tälläisestä vetää nenään.

        Sanoisin, että olet aika herkkänahkainen.

        Lataa muuten uusi Safari, se on nyt korjattu eikä kaada i os käyttistä koko ajan, eihän tätäkään vikaa meidän tarvinnut kärsiä kuin 4 kuukautta...


      • *askaa paketissa
        4 S kirjoitti:

        Nähdäkseni Vapunen ei ole haukkunut i phonea, todennut vain, että puolet halvemmalla saa parempaa, turha sun on omenan siementä tälläisestä vetää nenään.

        Sanoisin, että olet aika herkkänahkainen.

        Lataa muuten uusi Safari, se on nyt korjattu eikä kaada i os käyttistä koko ajan, eihän tätäkään vikaa meidän tarvinnut kärsiä kuin 4 kuukautta...

        En ole kärsinyt ikinä safariviasta, aina toimii. Kyllä se vapunen tuolla jo aikapäiviä sitten aloitti iPhonen halveerauskampanjan. Ja *askat minä mikään herkkänahkainen ole, vapunen puhukoon nyt mitä vaan. Harmittaa vaan se, että hän alentuu palstan sheriffinä, luotsina, mikä nyt onkin, tuollaiseen ala-arvoiseen mustamaalaukseen. Harmittaa sekin, että itse aikanaan ehdotin häntä sheriffin tehtävään. Kuvittelin, että hän olisi paikallaan tuohon hommaan, vaan sitten alkoikin trollailu, se ei mielestäni ole sopivaa luotsille. Vapusen pitäisi mennä joskus muille kuin suomi24:n keskustelupalstoille seuraamaan palstavahtien touhua, oppisi nuori jolkki käytöstavoille. Kun muistaisi, että muillakin on mielipiteitä asioista, hänen mielipiteensä ei ole aina se ainoa oikea.

        Muuten, mulla on ollut kännyköitä jo NMT ajoista alkaen, kokemusta laitteista ja käyttöjärjestelmistä on. Kaikki suomessa olleet käyttöjärjestelmät on mulla ollut Vapunen vielä kakkaa taisi taputella NMT aikoihin. ;)


      • Käyttöesine i
        *askaa paketissa kirjoitti:

        En ole kärsinyt ikinä safariviasta, aina toimii. Kyllä se vapunen tuolla jo aikapäiviä sitten aloitti iPhonen halveerauskampanjan. Ja *askat minä mikään herkkänahkainen ole, vapunen puhukoon nyt mitä vaan. Harmittaa vaan se, että hän alentuu palstan sheriffinä, luotsina, mikä nyt onkin, tuollaiseen ala-arvoiseen mustamaalaukseen. Harmittaa sekin, että itse aikanaan ehdotin häntä sheriffin tehtävään. Kuvittelin, että hän olisi paikallaan tuohon hommaan, vaan sitten alkoikin trollailu, se ei mielestäni ole sopivaa luotsille. Vapusen pitäisi mennä joskus muille kuin suomi24:n keskustelupalstoille seuraamaan palstavahtien touhua, oppisi nuori jolkki käytöstavoille. Kun muistaisi, että muillakin on mielipiteitä asioista, hänen mielipiteensä ei ole aina se ainoa oikea.

        Muuten, mulla on ollut kännyköitä jo NMT ajoista alkaen, kokemusta laitteista ja käyttöjärjestelmistä on. Kaikki suomessa olleet käyttöjärjestelmät on mulla ollut Vapunen vielä kakkaa taisi taputella NMT aikoihin. ;)

        Byöä apuun ylläpito byää

        Huh mikä idiootti.


      • vapunen
        *askaa paketissa kirjoitti:

        En ole kärsinyt ikinä safariviasta, aina toimii. Kyllä se vapunen tuolla jo aikapäiviä sitten aloitti iPhonen halveerauskampanjan. Ja *askat minä mikään herkkänahkainen ole, vapunen puhukoon nyt mitä vaan. Harmittaa vaan se, että hän alentuu palstan sheriffinä, luotsina, mikä nyt onkin, tuollaiseen ala-arvoiseen mustamaalaukseen. Harmittaa sekin, että itse aikanaan ehdotin häntä sheriffin tehtävään. Kuvittelin, että hän olisi paikallaan tuohon hommaan, vaan sitten alkoikin trollailu, se ei mielestäni ole sopivaa luotsille. Vapusen pitäisi mennä joskus muille kuin suomi24:n keskustelupalstoille seuraamaan palstavahtien touhua, oppisi nuori jolkki käytöstavoille. Kun muistaisi, että muillakin on mielipiteitä asioista, hänen mielipiteensä ei ole aina se ainoa oikea.

        Muuten, mulla on ollut kännyköitä jo NMT ajoista alkaen, kokemusta laitteista ja käyttöjärjestelmistä on. Kaikki suomessa olleet käyttöjärjestelmät on mulla ollut Vapunen vielä kakkaa taisi taputella NMT aikoihin. ;)

        Yritän kertoa käyttäjille että samalla rahalla saa parempaa.


      • iphone nopein.
        vapunen kirjoitti:

        Mutta siis miksi hankkii huonomman luurin knu samalla hinnalla saisi paljon parempaa?

        Ei iphonea nopeampaa ole tehty vielä, audiolatenssi on ylivoimaisen pieni.


      • iphone ei lagaa
        vapunen kirjoitti:

        Yritän kertoa käyttäjille että samalla rahalla saa parempaa.

        Miksi sitten kehut androidia?
        sehän on hitain kaikista.


      • juu.....
        Käyttöesine i kirjoitti:

        Byöä apuun ylläpito byää

        Huh mikä idiootti.

        Aivan. Olet todellakin idiootti, kaikkien idioottien äiti


      • iphone ei lagaa kirjoitti:

        Miksi sitten kehut androidia?
        sehän on hitain kaikista.

        Riippuu puhelimen tehoista. Ei se hidas ole jos puhelin on tehokas.


      • IOSAndroidsymbian
        vapunen kirjoitti:

        Riippuu puhelimen tehoista. Ei se hidas ole jos puhelin on tehokas.

        Android on AINA hidas, vaikka olisi kuinka monta ydintä hyvänsä. Android on äärettömän raskas käyttis ja lagaa todella helposti. Melko usein saat tiltata resetoida puhelimen, kun menee jumiin koko ajan. Tätä ei iOS tee, vaikkei iPhonessa olekkaan speksit mitään kummosia raudassa, ohjelmisto pyörii silti sulavasti ja jouhevan hyvin ja nopeasti.

        Muuten, puhutaanko täällä iPhonesta, vai onko tästä tullut android palsta? Pitää vissiin mennä androispalstalle puhumaan iOS käyttiksestä. :D


      • IOSAndroidsymbian kirjoitti:

        Android on AINA hidas, vaikka olisi kuinka monta ydintä hyvänsä. Android on äärettömän raskas käyttis ja lagaa todella helposti. Melko usein saat tiltata resetoida puhelimen, kun menee jumiin koko ajan. Tätä ei iOS tee, vaikkei iPhonessa olekkaan speksit mitään kummosia raudassa, ohjelmisto pyörii silti sulavasti ja jouhevan hyvin ja nopeasti.

        Muuten, puhutaanko täällä iPhonesta, vai onko tästä tullut android palsta? Pitää vissiin mennä androispalstalle puhumaan iOS käyttiksestä. :D

        Ei ole.


      • älä ruoli rollai
        vapunen kirjoitti:

        Ei ole.

        Pitäös antroitis, mut ollos hiljaa kuitennii vapunen. Lopettaos trollaus


    • Vetää ja paljonkin.

    • harhauttaja.

      vuonna 2014 tuo mainos johtaa kyllä harhaan asiaatuntematonta.

      • 3Timo

        Entäs tämä mainos?
        Ostaisitko tämän käyttöjärjestelmän tekstin perusteella?

        The good: Streamlined interface; better performance on many systems; easier and more capable networking; integrated CD-R/RW playback and burn features; Remote Assistance tool aids troubleshooting and control of remote PCs.

        The bad: You can install (sensuroitu) on only one machine; piddling discounts for additional PC licenses; nags you to sign up for Passport Web account; heavy system requirements.
        The bottom line: (sensuroitu) boasts serious corporate administration tools--it's a trustworthy upgrade from Windows 2000.

        Kyseessä on Windows XP Professionalin mainos! :)


      • fsce face hah hah
        3Timo kirjoitti:

        Entäs tämä mainos?
        Ostaisitko tämän käyttöjärjestelmän tekstin perusteella?

        The good: Streamlined interface; better performance on many systems; easier and more capable networking; integrated CD-R/RW playback and burn features; Remote Assistance tool aids troubleshooting and control of remote PCs.

        The bad: You can install (sensuroitu) on only one machine; piddling discounts for additional PC licenses; nags you to sign up for Passport Web account; heavy system requirements.
        The bottom line: (sensuroitu) boasts serious corporate administration tools--it's a trustworthy upgrade from Windows 2000.

        Kyseessä on Windows XP Professionalin mainos! :)

        Xp;tä ei ole myyty 5 vuoteen. Applen 4 myydään edelleen. Ja väärillä tiedoilla. Pitäis lukea Museohallittuksen luvalla osta mennyttä aikaa.


      • 3Timo
        fsce face hah hah kirjoitti:

        Xp;tä ei ole myyty 5 vuoteen. Applen 4 myydään edelleen. Ja väärillä tiedoilla. Pitäis lukea Museohallittuksen luvalla osta mennyttä aikaa.

        Juu.
        Ja jos Applen puhelimia myydään Verkkokauppa.comissa sen verkkokauppa.comin webmasterin mistälie 60-luvun mainoksesta revityn tekstin perusteella, niin sekin on sitten toki APPLEN vika eikö niin? :)
        Apple pakotti laittamaan sinne juuri sanatarkkaan tuon tekstin eikö vain? :)


    • totta joka sana

      Tuossa huomaa että apple huijaa. Nokia keksi videopuhelut ei apple. Ja android ja windows phonet ovat jo kaukana edellä applesta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe