Justice for all

penkki115

Naiset elävät useita vuosia pidempään kuin miehet, näin olisi myös oikeutettua, että naiset jäisivät eläkkeelle vanhempana kuin miehet. Naisten työ on myös psyykkisesti ja fyysisesti helpompaa kuin meidän leijonien. Lisäksi vahvempana sukupuolena meillä pitäisi olla muitakin etuuksia verrattuna naisiin, esim. pidemmät joululomat.

4

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 74958539894

      Sopii mulle kunhan sitten leijona eläkkeelle jäätyään kokkaa, siivoaa, käy kaupassa, huoltaa pyykit, palvelee ja hieroo minun työssä käyvän hartiani.

      Lapsia ei enää tarvitse hoitaa.

    • Tämän sijaan meidän tulisi korjata ne ongelmat, joista miesten lyhyempi elinikä johtuu, eli uhrautuminen hyväksynnän saamiseksi.

      Miehet kuolevat aikaisemmin, koska eivät arvosta itseään. Miehet painavat mm. ylitöitä saadakseen paremmat mahdollisuudet naimamarkkinoilla, ja samalla tulevat vetäneeksi mattoa muiden miesten alta.

      Yksi tekijä on avioerot. Tutkimusten mukaan naimisissa elävät miehet, elävät pitempään kuin yksinäiset, mutta kun yksinäisistä erotellaan ne miehet, jotka eivät koskaan menneet naimisiin, he ovat kaikkein tervein miesryhmä.

      Tämä tarkoittaa sitä, että huonot parisuhteet ja avioerot ovat yksi miehen elinikää huonontava tekijä.

      Tulevaisuudessa myös koulutustaso tulee olemaan miesten ja naisten eliniänodotusta suurentava tekijä, koska feministinen kouluyhteisömme on johtanut poikien alati huonontuvaan koulumenestykseen. Pojat pärjäävät koulussa huonommin kuin koskaan, ja sen täytyy johtua koulumaailman feministisöitymisestä. Kaikki opettajat ovat naisia, jotka ovat saaneet feministiväritteisen yliopistokoulutuksen. Ongelma on yleinen kaikissa länsimaissa.

      Miesten elinikää voidaan nostaa seuraavilla keinoilla:

      - miesten itsetuntoa ja omanarvon tuntoa nostetaan.
      - poistetaan miehuuden taakka, ei tarvitse saada naista, perhettä ollakseen oikea mies
      - opetetaan pojille, että he itsessään ovat tärkeitä
      - opetetaan poikia varomaan vaarallisia naisia ja kerrotaan, että heitä on olemassa
      - parannetaan miesten koulutustasoa, esim. palauttamalla poikakoulut
      - kun pojille opetetaan oman arvon tuntoa he myös uskaltavat mennä lääkärille valittamaan omia vaivojaan ja saavat näin hoitoa
      - He oppivat myös tällöin puhumaan tunteistaan ja toiveistaan

      Johtuen testosteronista, joka yllyttää joihinkin typeriin temppuihin, miehillä tulee aina olemaan hieman naisia alhaisempi eliniän odote, mutta ero voi olla niinkin pieni kuin alle yksi vuosi. Tällaisia paikkoja ja aikoja on maailmassa ollut, jossa miesten ja naisten eliniän odote on ollut alle vuosi.

    • toma atti

      Myös eteläsuomalaiset elävät kauemmin kuin
      pohjoiset, otettakoon tämäkin huomioon työuran
      pituudessa. Mutta hei, työt vähenee ja urat lyhenee koko aika.

    • sieg nuija

      kohta läsähtää hitlleriä lättyyn.............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe