24/7 = 119,70 euroo!

eeety

jää hankkimatta! se on varma ! palatkaa vanhaan!

8

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin toimii tämä

      Osta netistä katsomosta 34€. ja sitten hommaat Hdmi kaapelin ja kytket tietokoneen telkkuun.

    • 247total tilaaja

      eli n.20e/kk

      kannattaako luovuttaa,kuvittele miltä tuntuu kun me muut nautimme bb:stä 24/7 jätti ruudulta vrk ympäri ja sie säästät jonku 20e kk mikä tekee alle eken päivässä,mieti nyt miltä tuntuu odotella koostetta 24h,voithan sä ostaa nettiin tietty mutta aattele nyt mikä nautinto ja helppous on makaa sohvalla Tv kautta katelles,ihmiset ei tajua rahan arvoo vaan säästetään tyhmissä jutuissa ja samalla ttörsätään täysin turhaan monta kertaa enemmän ku 119e

      • Heh heh helppoa

        Minä ostin sen katsomoon ja silti voin maata sohvalla ja katsoa sitä! Voi kuinka helppoa! Ja halutessa vaikka liittä koneen televisioon jos haluan! Ja hinta oli vain 34 euroa, nyt voi vaikka lähteä törsäämään tuota ylijäämää ;)


      • kaapeli4ever
        Heh heh helppoa kirjoitti:

        Minä ostin sen katsomoon ja silti voin maata sohvalla ja katsoa sitä! Voi kuinka helppoa! Ja halutessa vaikka liittä koneen televisioon jos haluan! Ja hinta oli vain 34 euroa, nyt voi vaikka lähteä törsäämään tuota ylijäämää ;)

        Et sä tajua jos et o koskaan kattonu kaapelista,meinaatko et siirtelen yöksi tietokonetta makkariin ja taas aamulla olohuoneeseen,on pikkasen helpompi tuikata kortti boxista toiseen,ohjailla tv kaukosäätimellä,avata aamulla tv eikä läppäriä,ei johto sekoilua,.läppärin orja en halua olla 3kk


      • 24/7 tapahtuu koko a
        kaapeli4ever kirjoitti:

        Et sä tajua jos et o koskaan kattonu kaapelista,meinaatko et siirtelen yöksi tietokonetta makkariin ja taas aamulla olohuoneeseen,on pikkasen helpompi tuikata kortti boxista toiseen,ohjailla tv kaukosäätimellä,avata aamulla tv eikä läppäriä,ei johto sekoilua,.läppärin orja en halua olla 3kk

        Hommaa kunnon vehkeet! :) minäpä voin sitten katsella vaikka tv:kin välillä jos haluan. Toinen laite vaan äänettömälle. Äänet siihen päälle kummassa tapahtuu. Orja en ole mutta sitten kun on aikaa niin näin teen.


      • Mikä estää?

        Tietokonetta voi katsoa sohvalla makaamalla tv kautta ja ohjelmat saa talteen myös.


      • halpaa ku makkala

        Ferrari Testarossa maksaa alle 50 senttiä päivässä.
        Kaikki itseasiassa maksaa alle 50c.


    • 321321

      Jos ottaa kk kerrallaan ilman sitä jatkuvaa sopimusta on 24,99/kk= 75e/kausi. Parempi sekin 120e.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe