Missä on mun

Morwer

32

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • E. Aklund

        Hemmetin vaarallinen tila jos sydämessä ei ole verta... toivottavasti on hakeutunut hoitoon.


      • morwerr
        E. Aklund kirjoitti:

        Hemmetin vaarallinen tila jos sydämessä ei ole verta... toivottavasti on hakeutunut hoitoon.

        Joskus ❤ vaan on niin hiton täynnä tyhjää, ettei sanotuksi asaa.


    • Morrrwerrr
    • Morrwwerr

      SE oli mun top-perjantai.

      • ­¢­

      • ­¢­

        ompa upee ääni.

        Vaatii kyllä kunnolliset äänentoistolaitteet, muuten ei kuullosta hyvältä. Vaikka se huutaa, niin siinä on seksikästä pehmeyttä.

        https://www.youtube.com/watch?v=Lr0xJBsVbZY

        Tuollahan on vaikka mitä...


      • ­¢­

      • ­¢­

      • Pumppu ja venttiili



      • ­¢­
        zsx kirjoitti:

        Mimmit on niin kovii

        https://www.youtube.com/watch?v=M3T_xeoGES8

        tuosta tuli mieleen tää meijän abc. Siellä on yks myyjänainen joka on sanalla kuvaillen peto, aika hyvännäkönen peto vielä. Luo olemuksellaan uskomattoman hengen siihen muuten niin ankeeseen paikkaan.


      • ­¢­ kirjoitti:

        tuosta tuli mieleen tää meijän abc. Siellä on yks myyjänainen joka on sanalla kuvaillen peto, aika hyvännäkönen peto vielä. Luo olemuksellaan uskomattoman hengen siihen muuten niin ankeeseen paikkaan.

        kuka tahansa somali luo olemuksellaan uskomattoman hengen ankeeseenkin paikkaan.


    • ­¢­
    • ❤ ? ❤

      Okei vieläkö vihaat mua?

      • ­¢­

        nyt mee jo nukkuu.


      • ❤ ? ❤
        ­¢­ kirjoitti:

        nyt mee jo nukkuu.

        Emmä ku mä just heräsin.

        Miksiköhän Moverkin on ruvennut vihaan meitä? Se taas sulki moneksi tunniksi koneen, huh huh ku ei sil oo parempaa tekemist kuin kiusata meitä?


      • ❤ ? ❤
        ­¢­ kirjoitti:

        nyt mee jo nukkuu.

        Mä taidankin olla ihan väsy, mä nnukun että jos kirjaimet heittää vongia se johtuu siitä että mun silmät on kiinni - toinen vähä raollaan


      • ❤ ? ❤ kirjoitti:

        Mä taidankin olla ihan väsy, mä nnukun että jos kirjaimet heittää vongia se johtuu siitä että mun silmät on kiinni - toinen vähä raollaan

        Hyväää yötä Nähhään huomana


    • ­¢­
    • Onko meille nopeempaa discoa jotain alkuperäiskansojen musiikkia ?


      • centti kirjoitti:

        tuskin kukaan täälläkään on nähnyt tällaista aikasemmin:

        https://www.youtube.com/watch?v=hGdvJn2hhd8

        Kiitos juutuuppi(!)

        Tuskin kukaan ... voi ¢ipsukkaa, mä jumppaan joka ilta noin, tapani lapsudesta. On mulla vaikeampiakin liikkeitä, muttei noita heittoja. Anteeksi toi oli aika dorkaa katsottavaa. Ei edes kaunista jumppaa. Onneksi ei näytetä Suomen TV. Kauniimpaa tanssimista näkee Suomen kesälavoilla.


    • ❤+❤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe