Huomiseen ;)

pakahdun

Arvaa vaan onko ollut ikävä sun juttuja ja ujoja silmäyksiä...SINUA nainen!

22

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihastunut naine

      Mihin päin tämä viesti menee? Kerro nyt jotain lisää! ;)

      • ap.

        Itä-Suomeen menee.


      • Silmäillään
        ap. kirjoitti:

        Itä-Suomeen menee.

        Täällä yksi Itä-Suometar menee erityisen mielellään huomenna töihin ; )


    • Ihastunut naine

      Höh eipä sitten ollu mun kaipaamalta mieheltä tämä. :( Vaikka tuskinpa hän näillä palstoilla edes käy.

      • ketäketäketäketä

        ketä kaipaat? :) jotain tuntomerkkejä


    • Täällä yks sun

      toinenkin menee huomenna mielellään töihin.. ;)

      • taha jupio

        Nainen? Missäpäin tämä nainen menee mieluusti töihin huomenna??


    • nii-i

      Oisit tullut tänäänkin....

      • Silmäilyn iloa

        Taidan keskittyä työntekoon enkä silmäilyyn.


    • se ykS

      No mä arvaan että on ollut ikävä :) Jos oisit hän niin voisin sanoa et ikävä on mullakin ollut ja on koko ajan, tahtosin niin jo nähdä sut. Mut vielä täytyy viikko odotella ;)

      Minnes päin Itä-Suomea tää menee, edes alkukirjain?

    • heili karjalasta

      Annahan vähän lisää vihjeitä. Itä-Suomen naiset alkaa käymään kuumana...

    • itä-suomen nainen

      Näitkö sä kaivattua naista tänään?

      • ap.

        Näin kyllä. Oli vähän alkukankeutta...josko se tästä taas, kunhan saadaan läppä lentämään taas entiseen malliin ;) p.s. Pohjois-Savoon ja naiselta tämä...


    • kfkrjr

      Näin. Sitä tais ahistaa

      • puuhlääähköhköh

        Miten se ilmeni? :D


    • kfkfigk

      Vältteli mua(oon itekki vältelly) ja oli vaivaantuneen olonen ku esitin ihan arkipäiväsen kysymyksen. Vaikea uskoa ette ollaan enää tekemisissä vaikka esteet poistuis.

    • 1+1

      Siis onko tämä aloitus naiselta naiselle? Pohjois-Savo, onko se Itä-Suomea? Itse käsitän Itä-Suomeksi lähinnä Pohjois-Karjalan :)

    • ap.

      Kyllä. N -> n, Pohjois-Savo. Voitte lakata haaveilemasta tai jatkaa, kuten itse teen.

      • mies18

        Eikö tuota olisi voinut laittaa suoraan aloitukseen että naiselta naiselle? Vai halusitko vaan paljon huomiota viestilläsi kun annoit naisten luulla että aloittaja on mies.


      • ap.
        mies18 kirjoitti:

        Eikö tuota olisi voinut laittaa suoraan aloitukseen että naiselta naiselle? Vai halusitko vaan paljon huomiota viestilläsi kun annoit naisten luulla että aloittaja on mies.

        Miten niin annoin luulla? Miksi kaikki aina automaattisesti olettaa, että kaikki viestit täällä on joko n->m tai m->n? Tai edes n->n tai m->m? Entä jos on vaikka muunsukupuolinen?


      • Huvinsa kullakin
        ap. kirjoitti:

        Miten niin annoin luulla? Miksi kaikki aina automaattisesti olettaa, että kaikki viestit täällä on joko n->m tai m->n? Tai edes n->n tai m->m? Entä jos on vaikka muunsukupuolinen?

        Aloituksen tekijä hyötyisi itsekin kun laittaisi heti keneltä kenelle menee. Näin mahdollinen kaivattusi löytäisi tehokkaammin ehkä hänelle tarkoitetut viestit ilman tällaista megapitkää arvuutteluketjua.


      • ...
        ap. kirjoitti:

        Miten niin annoin luulla? Miksi kaikki aina automaattisesti olettaa, että kaikki viestit täällä on joko n->m tai m->n? Tai edes n->n tai m->m? Entä jos on vaikka muunsukupuolinen?

        Muunsukupuolinen?! Hmm, jos ei ole nainen eikä mies niin mikä sitten? Suurin osa viesteistä on joko n→m tai m→n ja jos ei ole niin silloin yleensä asia mainitaan jos ei heti aloituksessa niin viimeistään seuraavassa viestissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe