MIEHET, mitä mieltä olette...?

246810

- 150 cm - 41 kg
- sporttinen
---> mutta kunnon tissit ja peppu löytyy (litteällä vatsalla)

- ja nassu tämän tyyppinen:

http://www.demi.fi/sites/demi/files/media/0/0/15434_20120904111019_245783_652191.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/Anna_Abreu_I9073_C.JPG

http://thatgrapejuice.net/wp-content/uploads/2014/08/ariana-grande-love-harder-thatgrapejuice.jpg

- lyhyesti siis: isot vihreät silmät ja ruskeat pitkät hiukset
- pukeudun naisellisen tyylikkäästi/sporttisesti tilanteesta riippuen

kelpaisko, vai olenko liian söpö/pieni/jotain?

20

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaasu

      kelpais

    • m 22

      41 kg ja kunnon tissit? Niin varmaan

      • 246810

        m 22: siellä ne on, itsekin vähän asiaa kummastellut, mutta hyvät geenit kai syynä tähän...


        ap


    • 9+19

      Ihan ihannenaiseni tuntomerkit.

    • Kehujako halusit?

      Ei kelpaisi, koska olet liian söpö/pieni/jotain.

      • 246810

        Ei en sinne päinkään, VAAN rehellisen mielipiteen, koska:
        Miehet sanovat usein söpöksi. Jooh, onhan se kiva, mutta kyllä aikuinen nainen haluaisi ennemmin kaunis ja seksikäs olla... Olen siis miettinyt, viekö pieni koko kaiken huomion muusta ja miehet suhtautuvat minuun kuin söpöön pikkulapseen eivätkä nää sitä vaimoehdokasta siellä...


      • Näin...
        246810 kirjoitti:

        Ei en sinne päinkään, VAAN rehellisen mielipiteen, koska:
        Miehet sanovat usein söpöksi. Jooh, onhan se kiva, mutta kyllä aikuinen nainen haluaisi ennemmin kaunis ja seksikäs olla... Olen siis miettinyt, viekö pieni koko kaiken huomion muusta ja miehet suhtautuvat minuun kuin söpöön pikkulapseen eivätkä nää sitä vaimoehdokasta siellä...

        Mitäs kakkaa oikein jauhat? Olisiko sinusta kivaa olla joku pedari -henkisen miehen unelma, onko se joku pervo -fantasia? Kyllä aikuisen naisen tunnistaa aikuiseksi ainakin läheltä nähtynä pituudesta huolimatta, jos kaukaa katsoisikin ensin että hän on lapsi. Kyllä se naama paljastaa iän. Sen sijaan jos olet vielä tosi nuori, niin voi sekaannuksia sattua, mutta yhtälailla tyttömäiset kasvot omaavaa pitkääkin parikymppistä, toisinaan kolmikymppistäkin naista voi luulla teiniksi... Mutta älä sinä murehdi - ikä tekee tehtävänsä, ja kohta näytät kyllä ihan siltä mitä olet, eli aikuiselta naiselta.


    • ?????

      Lapsi?

      • 246810

        Niin, yleinen harhaluulo. Tosin lapsilta yleensä puuttuu tuo perse-tissi -osasto, jossa minulla ei siis ole puutetta, ihan normikokoset pituuteeni nähden. Tissit varmaan jtn B-kupin luokkaa ja perse tulee kyykyistä ;)

        Olenko siis vaan liian pieni jotta minuun voitaisiin suhtautua kuin aikuiseen ihmiseen?

        ap


      • i´ve seen better
        246810 kirjoitti:

        Niin, yleinen harhaluulo. Tosin lapsilta yleensä puuttuu tuo perse-tissi -osasto, jossa minulla ei siis ole puutetta, ihan normikokoset pituuteeni nähden. Tissit varmaan jtn B-kupin luokkaa ja perse tulee kyykyistä ;)

        Olenko siis vaan liian pieni jotta minuun voitaisiin suhtautua kuin aikuiseen ihmiseen?

        ap

        Onks b-kupit siis sun mielestä hyvät?


      • Näin...
        246810 kirjoitti:

        Niin, yleinen harhaluulo. Tosin lapsilta yleensä puuttuu tuo perse-tissi -osasto, jossa minulla ei siis ole puutetta, ihan normikokoset pituuteeni nähden. Tissit varmaan jtn B-kupin luokkaa ja perse tulee kyykyistä ;)

        Olenko siis vaan liian pieni jotta minuun voitaisiin suhtautua kuin aikuiseen ihmiseen?

        ap

        Sun juttujen perusteella tulee kuva, että olet lapsellinen nimenomaan henkisesti. Ehkä sinuun suhtaudutaan kuin lapseen sen takia..? Kehitä siis sitä henkistä puolta, jos tahdot olla vakavasti otettava ja aikuinen muiden mielestä. Puhu asiaa äläkä jauha tällaista paskaa.


    • ei lapsia

      onhan sekin ikävää mies tapaa sinut niin muut ihmiset ja vanhempasi sisaruksesi sukulaisesi ja muut lapset huutaisivat jätä lapsi rauhaan ja etsi nainen aikuinen itsellesi itse en kiihotu lapsista söisit vähän jotain vaikka kaurapuuroa jotta kasvat hieman

    • huomioinut

      Aloittajan itsekehu lemuaa tänne asti...sitäpaitsi Anna Abreu on persjalkainen pallinaama :D Ei mikään kaunotar.Jalat in myös paksut pölkyt,kattelkaas tarkemmin.

    • No huh!

      Voi, voi tyttö -pieni! Syö nyt ihmeessä!! Noilla mitoilla ei ole tissejä ja peppua, ja kuten itsekin sanot sulla vain b -kupin rinnat. Toiv. ei ainakaan ympärysmitta alle 80 rintsikoissa, koska silloin sulla ei ole edes pieniä rintoja kuin vaan hyttysen puremat! Itsellä pituutta täsmälleen saman verran kuin sulla ja painoa 10kg enemmän ja voin sanoa, että naiselliset kurvit löytyy. Syö tyttö -hyvä, SYÖ!!! Nosta painoas niin kyllä alat naiselta näyttää ja saat ne oikeat rinnat ja kurvit.

    • r68l6r8

      Kelpaisi, mutta miksi tuollainen nainen kyselisi täällä että "kelpaako"?
      Valtaosa ihmisistä näyttää ihan harmaalta massalta joten miksei sporttinen pienikokoinen nainen kauniilla kasvoilla kelpais? :D

      41kg kuulostaa aika vähältä kieltämättä mutta eipä tuosta voi ilman kuvaa sanoa sen kummempia.

    • Sussa joku vika?

      Naiset jotka kelpaa ei kysele, koska tietävät jo vastauksen. Mitat yms. on yhdentekeviä, kuten jonkun julkkisten kuvat joita linkität. Ei ne kerro sun todellisesta ulkonäöstä mitään, vaan subjektiivisen käsitykses itsestäs. Muut varmaan näkee sinut ihan erilaisena kuin sinä itse. Jos olisit niin timmi ja ihana kuin annat ymmärtää, niin sulla kyllä vientiä riittäs, ei tarvis kysellä että kelpaatko. Tää on vähän sama kun jotkut nettitreffi sivustot. Nainen kuvailee itsensä maasta taivaisiin, on omien sanojensa mukaan kurvikas, mutta todellisuudessa tajuton läski... Tai on omien sanojensa mukaan timmi ja urheilullinen, mutta todellisuudessa tissitön laiha luikero.

      • Sussa joku vika?

        Ai niin... Painosi on todella alhainen. Erityisesti jos harrastat salilla käymistä, koska kuten kaikki tietää, lihas painaa enemmän kuin rasva. Taidat olla luiseva.


    • ???????????????

      Mikähän saa ihmisen itsetunnon niin huonoksi, että pitää tälläisellä palstalla kehua itseään ja kerjätä huomioita/kehuja? Laita tyttö itsetuntosi kuntoon, se tekee sinut kauniimmaksi kuin huomion kerjääminen.

      • 1+13

        No luultavasti kateelliset haukkujat, joita tälläkin palstalla vastauksista päätellen riittää.


    • tku90m

      Ite oon 24v 184cm pitkä jätkä ja mun o pakko sanoa et just su pituusluoka tytöt on ihan älyttömä sööttejä :D eli kyllä kyl kelpais mulle ^^ MUTTA! Ennenku ketää vetää mitää pedo-kortteja kehiin niin samaan aikaan mun ois tajuttoma vaikee kuvitella itteeni yli 3v nuoremma tytön kans esim 18-19v tytöt o täysin pikkulikkoja mu mielestä ei millää pahalla 8) mut joo to su kuvailun perusteella vaikutat kyl oikee söötilt tytölt jote oo ylpee/ilone ittestäs : )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe