Mitä yhäriruikkuäipille kuuluu?

Näin se vaan menee..

Taas täällä yöduunissa, (duunissa jota kuitenkaan ei palstan vakiyhäriruikkuäippien mukaan voi olla olemassa.. ;) ;) ;)

Mitens ruikutukset tällä foorumilla menee nykyään?

No arvatenkin sitä samaa perusmättöä että yhäriruikkuäipät patsastelee oman "erinomaisuuden" moodillaan ja lapsen isää haukkuessaan saa luonnollisesti vedettyä sen yhäriruikkuäipille tärkeimmän esiin eli tietenkin elarit, miten muutenkaan....

Olisiko jotain muuta "uutta" jonka avulla saataisiin se yhäriruikkuäipän ego nousuun tällä yhäriruikkuäippien valloittamalla palstalla???

29

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistä korkki kiinni

      Aloitko ryyppäämään taas :(

    • Raision sossu

      Hieno kommentti taas... juu täällä nää ruikut syyllistää isää, ei mitään uutta SIIS
      ja sosiaalitoimi/ lastensuojelu ei voi olla väärässä eli ihan oikein ettei isään luo
      teta ym. puppua...kovin ne täällä jaksaa paasata miten et ole missään töissä... paha juttu kun mieskin voi olla turvakodissa töissä, tosi paha "yhäriruikkuäippä egolle":)... ja mitähän sossu tähän sanoo...muuten lasteni asiassa on myös ai-
      ka uskomaton juttu et kelpaan kyllä kunnan lastentarhaan hoitamaan vieraita lapsia mutta en kelpaa omille lapsilleni. He heeeee:)

    • KuoleeNauruun

      Heh, Raision Sossu täällä taas kirjoitellut tällä toisella usein käyttämällään nimimerkillä näitä toooooosi "fiksuja" ajatuksiaan. Ja sitten aamulla kommentoi omaa kirjoitustaan taas Raision Sossuna :)))))) Nää on niin huvittavia ......

      • Raision sossu

        Ei muuten ole kirjoitellut... juu ja tosiaan kelpaa saman kunnan lastentarhaan
        töihin hoitamaan vieraita lapsia mut saman kunnan lastensuojelun mukaan
        ei kelpaa omien lasten huoltajaksi, tapaamaan lastaan...he heeeeeeee!!!


      • jahas jahas
        Raision sossu kirjoitti:

        Ei muuten ole kirjoitellut... juu ja tosiaan kelpaa saman kunnan lastentarhaan
        töihin hoitamaan vieraita lapsia mut saman kunnan lastensuojelun mukaan
        ei kelpaa omien lasten huoltajaksi, tapaamaan lastaan...he heeeeeeee!!!

        Kerroit eläväsi kostoksi sossutuilla eräässä ketjussa.. Nytkö sitten olet "töissä"


      • Raision sossu
        jahas jahas kirjoitti:

        Kerroit eläväsi kostoksi sossutuilla eräässä ketjussa.. Nytkö sitten olet "töissä"

        He heeeeeeeeeeeeeee..... ja sossu maksaa:)


      • no niin siinä käy
        Raision sossu kirjoitti:

        He heeeeeeeeeeeeeee..... ja sossu maksaa:)

        Olet siis töissä ja sitten et.. Nepäs olivat nopeat potkut :O


    • Haloo??????

      Tuli vaan mieleen.. Jos mun lapseni isä olisi tuollainen suunsoittaja rääpäle kuin nuo toisiaan komppavat nimimerkit Raision sossu ja Näin se vaan menee, niin ei olisi ihme että minäkin heittäytyisin hankalaksi ja olisin mahdollisimman vähän tekemisissä exän kanssa. Onneksi ei kuitenkaan ole, vaan asiat voidaan hoitaa ihan järkevästi.
      Säälittää näiden kahjojen lapset..

      • outoja ovat

        Sama täällä. Kerroinkin kerran miten lasteni isä on hyvä ihminen ja hänen vaimonsakin ihan mukava. Ja, että isä itse halusi lasten jäävän minun luokseni ja vielä hui kauhistus maksaa elaritkin ilman rutinoita, niin siitä yritettiin haukkua minua????


    • Totaali-yh

      Moi! Onhan niitä yötöitä esim. hoitoalalla.

      Ei täällä sen kummempia viestejä ole, kuin jotkut etäisät kertovat keinoja välttää elareita. Henkilökohtaisesti aihe ei hetkauta, kun elarit tulevat Kelalta. Lapsen isää ei tarvii haukkua, on kuitenkin tänä vuonna tavannut lapsen pari kertaa ja kuulemma hankkinut synttärilahjankin.

    • todUkkelis

      Vältä elarit niin loppuu ruikutus. EtäIsänä mun miehisyys estää tekemästä matalanpalkan töitä,kuten lähihoitaja.

      Mä mieluummin toimin suunnittelijana kuin vaihdan vaippaa.

      Jos palkka alle 4000€,niin valitsen työttömyyden.

      Vältä säkin elatusmaksut äläkä tuhlaa aikaasi yhäriRuikkuihin.tässä linkki neuvoihin:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12430317

      Tee vasektomia ja suuntaa Kambodzaan tai Filippiineille.
      Ihminen rentoutuu kun saa paljaalla alle 5€/laaki. Thaimaa on amatööreille.

      • trolli?provo?pervo?

        No joidenkin vuosien päästä olet sairastunut hiv:iin siellä lapsiseksi/hyväksikäyttömaissa..

        No meitä se ei kuitenkaan sureta.


      • TodUkkeli
        trolli?provo?pervo? kirjoitti:

        No joidenkin vuosien päästä olet sairastunut hiv:iin siellä lapsiseksi/hyväksikäyttömaissa..

        No meitä se ei kuitenkaan sureta.

        siellä on muuten valvotumpaa seksotaudit kuin täällä.
        Ei siel lapsia panna,mä valitsen koulutettuja 20 ikäsiä jotka osaa jo temput,on kielitaitoa ja osaavat esitellä paikkoja.

        Joten hajoo sä trolliuteen ja pieneen palkkaas...

        Äläkä koskaan puhu ME -muodossa itestäs, sinä kateellinen,puhu AINA itsestäsi ja sun mielipiteistä...et saa porukkaa ikinä taakses..

        Mä tykkään nushimisesta,kannataksä feminismiä(ei välii kumpaa sukupuolta olet)?

        Mä haluun joskus myös perinteisiä perherooleja,mies määrää ja on perheen pää.naisen tulee kunnioittaa koulutettua miestä !

        Tämä vaan ei enää toimi Suomessa..


      • ....................
        TodUkkeli kirjoitti:

        siellä on muuten valvotumpaa seksotaudit kuin täällä.
        Ei siel lapsia panna,mä valitsen koulutettuja 20 ikäsiä jotka osaa jo temput,on kielitaitoa ja osaavat esitellä paikkoja.

        Joten hajoo sä trolliuteen ja pieneen palkkaas...

        Äläkä koskaan puhu ME -muodossa itestäs, sinä kateellinen,puhu AINA itsestäsi ja sun mielipiteistä...et saa porukkaa ikinä taakses..

        Mä tykkään nushimisesta,kannataksä feminismiä(ei välii kumpaa sukupuolta olet)?

        Mä haluun joskus myös perinteisiä perherooleja,mies määrää ja on perheen pää.naisen tulee kunnioittaa koulutettua miestä !

        Tämä vaan ei enää toimi Suomessa..

        Miehen pitää kunnioittaa lapsiaan edes. Unohdit taas heidät oi sekoseksihivituristi.


      • trolli?provo?pervo?
        TodUkkeli kirjoitti:

        siellä on muuten valvotumpaa seksotaudit kuin täällä.
        Ei siel lapsia panna,mä valitsen koulutettuja 20 ikäsiä jotka osaa jo temput,on kielitaitoa ja osaavat esitellä paikkoja.

        Joten hajoo sä trolliuteen ja pieneen palkkaas...

        Äläkä koskaan puhu ME -muodossa itestäs, sinä kateellinen,puhu AINA itsestäsi ja sun mielipiteistä...et saa porukkaa ikinä taakses..

        Mä tykkään nushimisesta,kannataksä feminismiä(ei välii kumpaa sukupuolta olet)?

        Mä haluun joskus myös perinteisiä perherooleja,mies määrää ja on perheen pää.naisen tulee kunnioittaa koulutettua miestä !

        Tämä vaan ei enää toimi Suomessa..

        Miten vitun tyhmä sä olet??? Siis HIV ei näy heti testeissä. Jos se huora nai kuukausi sitten sairastunutta miestä, niin se levittää sitä tartuntaa, vaikkei testeissä näy mitään.

        Ja just Kambodza on suosituimpia ihmiskauppa ja lapsiseksi alueita. Siitä on ollut artikkeleita. Mutta ehkä sinä et lue mitään seiskaa kummempaa.

        Kannatan lapsen oikeuksia sekä elatukseen, että molempiin vanhempiin. Sinä taas välttelet elatusmaksuja ja tapaamisten asemasta nait huoria. No ei siinä mitään, tapansa kullakin...

        Missään sivistyneessä yhteiskunnassa sinä et saisi määrätä. Siihen pitäisi olla joku hieman viisaampi yksilö. Mutta sinun onneksi löytyy naisia, jotka rahasta aukaisevat haaransa ja esittävät saavansa orgasmeja. Sellaisien kanssa voi leikkiä olevansa se joka määrää ja josta pidetään...


    • menisit jo kotiin!

      Yöduunissa???? Heh kello on 13.50 keskipäivällä... taitaa se kalja näköjään maistua kun pimeetä näät...

      • Näin se vaan menee..

        Hei kuule sinä palstan vakituinen yhäriruikkuäippä päiväkännisi tiimoilta, se että sinä luet kirjoituksen johonkin aikaan vuorokaudesta ei tarkoita sitä että se lukemasi kirjoitus olisi kirjoitettu samaan aikaan ;)
        Aloituksenihan kirjoitin yöllä täällä duunissa lähes samaan aikaan kuin tämänkin kirjoitukseni täältä duunista. (no, kellon aikahan näissä kirjoituksissa näkyy aina mutta jos kirjoituksen lukevalla todellakaan ei ole minkäänlaista realistista tajua ympäröivästä maailmasta niin silloin vastausten "taso" on yhtä huikea kuin tuolla nimimerkillä menisit jo kotiin! on.... ;) ;) ;) ;)


    • näin olen lukenut

      Kuulemma nykyään tuo turvakoti on suosittu työpaikka. Eräs palstan vakituisista ruikuttajista on nykyään siellä töissä. Hänestä on niin ihanaa haukkua asiakkaita ja huolestua miesten (varsinkin väkivaltaisten) oikeuksista.

    • Liityj

      Älä vaan lisäänny! Älä vaan tee lapsia, yhtäkään! Sinunkaltaisiasi ei tarvita enempää tällä planeetalla. Parasta olisi, että elämäsi päättyisi ilman että jatkat sukusi geenejä. Olet niin epäonnistunut yksilö.

      • Raision sossu

        Tottakai kannattaa lisääntyä... mäkin hommasin muksun. pääsee taas sossu pohtimaan mun vanhemmuutta isyyttä ja huoltajuutta..


      • no ainaskin
        Raision sossu kirjoitti:

        Tottakai kannattaa lisääntyä... mäkin hommasin muksun. pääsee taas sossu pohtimaan mun vanhemmuutta isyyttä ja huoltajuutta..

        Ei sen tartte kauaa pohtia....


      • Raision sossu
        no ainaskin kirjoitti:

        Ei sen tartte kauaa pohtia....

        Ei kai kun ei kykene noudattamaan avin päätöstä antaessaan perättömiä
        lausumia tuomioistuimelle lapsen olosuhteista; valehdellessaan lapsen lausunnot lapsen asumisesta isällä ja vänhempien lastenvalvojalla yh-
        dessä sopimasta yhteishuollosta, tapaamisista...


      • häviät aina
        Raision sossu kirjoitti:

        Ei kai kun ei kykene noudattamaan avin päätöstä antaessaan perättömiä
        lausumia tuomioistuimelle lapsen olosuhteista; valehdellessaan lapsen lausunnot lapsen asumisesta isällä ja vänhempien lastenvalvojalla yh-
        dessä sopimasta yhteishuollosta, tapaamisista...

        Just joo....


      • En häviä
        häviät aina kirjoitti:

        Just joo....

        Enpä usko...lapset ja Raision kaupunki häviävät eniten; Raisio selvitystilaan!


      • taas häviät
        En häviä kirjoitti:

        Enpä usko...lapset ja Raision kaupunki häviävät eniten; Raisio selvitystilaan!

        Sinä olet hävinnyt jo monta vuotta joka oikeusasteessa...


      • En häviä koskaan..
        häviät aina kirjoitti:

        Just joo....

        En häviä; lapset häviävät
        Raision sossun antaessa tuomioistuimelle perättömän lausuman
        lapsen olosuhteista; valehtelemalla lapsen oma-aloitteisen toiveen
        ja lausunnot lapsen asumisesta osittain myös isällä...rikoessa avin
        päätoksiä miten asiat pitää sossussa käsitellä...rikkomalla lapsen
        etua, oikeuksia, lainsäädäntoä manipuloidessaan, uhaillessaan,

        vieraannuttaessaan lapsia isästään lapset tahdon vastaisesti


      • hävisit jo
        En häviä koskaan.. kirjoitti:

        En häviä; lapset häviävät
        Raision sossun antaessa tuomioistuimelle perättömän lausuman
        lapsen olosuhteista; valehtelemalla lapsen oma-aloitteisen toiveen
        ja lausunnot lapsen asumisesta osittain myös isällä...rikoessa avin
        päätoksiä miten asiat pitää sossussa käsitellä...rikkomalla lapsen
        etua, oikeuksia, lainsäädäntoä manipuloidessaan, uhaillessaan,

        vieraannuttaessaan lapsia isästään lapset tahdon vastaisesti

        Lapset voittivat, kun ei tartte hullua töllätä ja hävetä.


      • En häviä kosk..lapse
        hävisit jo kirjoitti:

        Lapset voittivat, kun ei tartte hullua töllätä ja hävetä.

        En hävinnyt... lapsen äiti ja sossu hävisivät kun eivät saaneet tahtoaan läpi
        vähäisistä tapaamisista..lapset kärsivät sossun ja äidin mielenvikaisuudesta,
        lapsien eristämisestä isästään... lapsen äiti ja Raision sossu ovat hulluja;
        joita lapset häpeävät..


      • Karillekko?

        en ole kari... lapsen äiti voitti ja valehteli, pilasi lasten elämän; lapset hävisivät
        ei päässyt eroon, eikä sossukaan päässyt...lapset häpeävät äitiä ja sossua;
        valehtelu tuomioistuimessa lapsen olosuhteista


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe