Myydään jyrsijälle terraario. Esim. gerbiileille, rotalle, hamsterille... Mitat 40 x 64,5 x 40. Mukana iso juoksupyörä, juomapullo, tikkaat ja kynsisakset. Terraariossa ritilällinen kansi. Yhteishinta 40€. Olen Turusta.
[email protected]
Myydään jyrsijälle terraario
HenRi
3
230
Vastaukset
- Taina Juhta
Moikkuli vaan!
Lähettelin sulle sähköpostia äsken, mutta sepäs pomppasi heti takaisin.
Eli onko tuo osoite oikea, vai onko kansiosi täynnä? Missäs vika?
Asun täällä Hämeenlinnassa ja minulla on vaari ja mummi siellä Paimiossa. He voisivat luultavasti tulla hakemaan tuon terraarion.
Minä saisin sen sitten heiltä kun seuraavaksi tavataan.
ONKO TERRAARIOSSA SÄRÖJÄ?
HAISEEKO SE?
Ei minulla tässä sitten muuta enää olekkaan, yritän lähettää kohta taas postia, katsothan että sähköpostisi toimii :D. - josefiina kuusisto
Kiinnostusta onnnn!
- 19+14
Joo eihän tää ilmoitus olekkaan kuin 8v vanha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942284Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1711874- 1791426
- 240882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55682
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611