Aattelepa sitä tunnetta

haluan sua/sut

kun päästään viimein oikeasti rakastelemaan

36

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkään kiusoitellen

      hiljalleen. Vähän kerrallaan.....

    • melkonen meno

      Siinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee :)

      • ei ap.

        Sun kanssa en ryhdy mihinkään! Pidä töminäs.


      • Johan tömisee
        ei ap. kirjoitti:

        Sun kanssa en ryhdy mihinkään! Pidä töminäs.

        otetaan jonosta seuraava ;)


      • sejokinsinussa

        Oon nähnyt tuon tekstin kaipaamani miehen kirjoittamana ja kyllä kelpaisi, mutta hän ei huoli....


    • Haluan sinua

      Tapahtuuko tuo varmasti oikeasti? Voitko luvata?

      • sen voin luvata

        Kyllä mutta kaikki aikanaan, eihän tässä mikään hoppu ole ;)


      • ei kyl sais antaa
        sen voin luvata kirjoitti:

        Kyllä mutta kaikki aikanaan, eihän tässä mikään hoppu ole ;)

        turhaa toivoo tuntemattomalle, ei kiva juttu.


      • aika paljon luvattu_
        sen voin luvata kirjoitti:

        Kyllä mutta kaikki aikanaan, eihän tässä mikään hoppu ole ;)

        panna tuntematonta nettivastaajaa. vois kai pikkusen miettii mitä tänne raapustaa.


      • Annoit siinä 100 %
        sen voin luvata kirjoitti:

        Kyllä mutta kaikki aikanaan, eihän tässä mikään hoppu ole ;)

        Väärän lupauksen.


      • back at you
        aika paljon luvattu_ kirjoitti:

        panna tuntematonta nettivastaajaa. vois kai pikkusen miettii mitä tänne raapustaa.

        Ei voi olla totta! :D Nämähän on vain hyväntahtoista leikkiä puolin ja toisin, pitäisi nyt kaikkien tajuta että tottakai irl on ainoa paikka millä on väliä ;)


      • voi kuule,
        back at you kirjoitti:

        Ei voi olla totta! :D Nämähän on vain hyväntahtoista leikkiä puolin ja toisin, pitäisi nyt kaikkien tajuta että tottakai irl on ainoa paikka millä on väliä ;)

        ei oo kaikille mitään leikkiä, osa on niin tosissaan, niin tosissaan, näkeehän sen.


      • hänelle vain
        ei kyl sais antaa kirjoitti:

        turhaa toivoo tuntemattomalle, ei kiva juttu.

        Ajattelin tuossa vastauksessa vain sitä omaa kaipaukseni kohdetta ja niinhän täällä kaikki tekee, luulisi sen jokaisen tajuavan, jos ei sen kummempia vihjeitä ole.


    • Aattelen sitä

      ekaa kertaa, kun vedät mut itseäsi vasten tiukasti ja tunnen kalusi kovuuden alavatsaani vasten. Herranen aika se on kiihoittavaa!!!!!!!

    • miksi hän on niin ..

      Mä ajattelen sitä lähes päivittäin, ja meen sekaisin pelkästä ajatuksesta.

    • pitkään kiusoitellen

      Ja Erikoisen nopeasti se uppoaa pohjaan saakka ilman mitään kiirettä...uppoaminen mahdollisesti hidastuu pohjaa kohti mennessä.....

      • Muistuttaisin

        kuitenkin, että mulla on melko paksu, joten ihan heti se ei pohjaan mene


      • ouh....
        Muistuttaisin kirjoitti:

        kuitenkin, että mulla on melko paksu, joten ihan heti se ei pohjaan mene

        kiihotuin. Sori..


      • ***
        Muistuttaisin kirjoitti:

        kuitenkin, että mulla on melko paksu, joten ihan heti se ei pohjaan mene

        Hmm, oikeassa olet varmasti! Minä muistuttaisin, että paksuudella on huomattavasti enemmän vaikutusta kuin pituudella. Myös muodolla on enemmän vaikutusta ja kaarevuudella ja... Ja ennen "pohjaa" on monta huomattavasti tyydyttävämpääkin aluetta touhuilla. Ajatukset sekoaa just nyt. Moi


    • no satisfaction

      Eipä taitais kestää kauaa sekään "nautinto"... Liian innokas hätähousu on hän :D

    • vttu mä haluan sua!

      Niin, ellei toi uus miestuttavuus ehdi ensin...aika innokas on ja on selvästi tainnut ajatella saavansa mut.
      Voin vihjaista, että kiirehdi mies intohimoiseen, ajattomaan ja aistilliseen seksiin kanssani.

      • hööhööö

        varmaan parempi että keskityt uuteen miestuttavuuteesi, sun kaltaisen naisen ei kande leikkiä tollain, pian heräät todellisuuteen ettei sun jalkojes väliin ole tunkemas yhtään ketään.


      • vttu mä haluan sua!
        hööhööö kirjoitti:

        varmaan parempi että keskityt uuteen miestuttavuuteesi, sun kaltaisen naisen ei kande leikkiä tollain, pian heräät todellisuuteen ettei sun jalkojes väliin ole tunkemas yhtään ketään.

        ai ei vai?


      • ei vittu
        hööhööö kirjoitti:

        varmaan parempi että keskityt uuteen miestuttavuuteesi, sun kaltaisen naisen ei kande leikkiä tollain, pian heräät todellisuuteen ettei sun jalkojes väliin ole tunkemas yhtään ketään.

        siinä kans yks helevetin tosikko, olikko ihan tuntevinas vai mikä tommosta myrkkyä l
        pisti kirjottaan.


    • uskaltaako ajatella?

      olishan se... huh!

    • hätähoususi sun

      Voi kunpa joskus voisimme vielä kohdata ja nauttia toisistamme.. Ilman kiirettä ja jäätävän polttavaa himoa joka haluaa tyydytyksensä heti.. Harmikseni kohtasimme vain niin harvoin että polte vei heti mennessään.. Ja pysyviksi mielikuviksi ja haaveiksi tuli hetki jolloin vain etenisimme rauhassa toisistamme nauttien..

      • Yhden yön nainen

        Edes yksi yö. Pitkän tauon jälkeen ensimmäinen kerta olisi malttamaton ja nopea mutta sitä seuraavat etenisivät nautiskellen.

        Pahoin pelkään että minulle ei kuitenkaan riittäisi yksi yö vaan haluaisin lisää.


    • oikeeesti jos ja jos

      Ajatellut oon miltä tuntuisi jos tunne olisi yhtä voimakas kuin mulla. Onnen kyynel silmässä hellästi ja rajusti.

      • hellästi kellien

        Ihana oot!


      • ai sulla on
        hellästi kellien kirjoitti:

        Ihana oot!

        täälläkin noin hyviä tuttuja !


      • onko?
        ai sulla on kirjoitti:

        täälläkin noin hyviä tuttuja !

        Olet haauska...


      • siv.huom._
        onko? kirjoitti:

        Olet haauska...

        no jos noin sanoo niin eikö sillon olla tuttuja? kuka vieraalle sen ihanuudesta tietää kertoo ??


    • Ajattelin joskus

      Ennenkuin lakkasit haluamasta.

      • kuvittelet vain

        En ole koskaan lakannut halauamasta. Ei ole siitä kyse.


    • Se tiedetään

      Me nyt ei päästä ikinä.

    • y5aetr

      No onhan siitä jo puhuttua... Tosin meidän tyyliin ei oikein istu "rakastelemiset", vaan siitä tulee hillittömän kuumaa ja rietasta toimintaa...
      Ja kyllä, ajattelen... Siitä on seurauksena kohtuullisen kosteat olosuhteet tälläkin viikolla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe