Osat

kasaus

19

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1366

      Sopii yhteen mutta emolevy kannattasi vaihtaa Z97 malliseeen koska sulla on "K" prosessori.

      Näistä saat myös 35€ cash back palautuksen joten todellinen hinta ei paljos eroa tuosta mikä sulla on paketissa.

      • kasaus
        digest-hardware kirjoitti:

        Joo, lisäks poweriks Seasonic 620.

        Eikö tuo 550 wattia riitä?


      • kasaus
        1366 kirjoitti:

        Siis näistä:
        http://www.mindfactory.de/Hardware/Mainboards/Desktop Mainboards/INTEL Sockel 1150.html/1/1481/113/69510/114/6858/listing_sort/6

        Nyt näyttäis tältä:

        https://www.mindfactory.de/shopping_cart.php/basket_action/load_basket_extern/id/0a76802205dd77e87bf1da716cde1921d70f82616d13bf4e084

        Virtalähteen vaihdan, jos siihen on joku hyvä syy:
        Laajennettavuus?
        Virrankulutus?


    • Käyttiksen saa yli puolet halvemmalla jos sen ostaa suomesta.

      • .....

      • epäilyttävää

        vapunen, oletko itse ostanut?

        Ainakin minulla tuo koodeja.net linkki on luokiteltu epäilyttäväksi selaimessa.
        Mutta esim. alempana oleva puskaradio.net linkki ei ole vaan sen luokitus näkyy vihreänä.


      • epäilyttävää kirjoitti:

        vapunen, oletko itse ostanut?

        Ainakin minulla tuo koodeja.net linkki on luokiteltu epäilyttäväksi selaimessa.
        Mutta esim. alempana oleva puskaradio.net linkki ei ole vaan sen luokitus näkyy vihreänä.

        Noihin luokituksiin ei pidä täysin luottaa. En ole itse ostanut koska tarvetta ei ole lisensseille.


      • epäilyttävää kirjoitti:

        vapunen, oletko itse ostanut?

        Ainakin minulla tuo koodeja.net linkki on luokiteltu epäilyttäväksi selaimessa.
        Mutta esim. alempana oleva puskaradio.net linkki ei ole vaan sen luokitus näkyy vihreänä.

        Luotettavampana pidän kyllä huuto.netin asiakaspalautteita kuin linkkisi mutuilua vailla mitään pohjaa.


    • Eivät välttämättä ole. Y-tunnuskin on sivun mukaan tulossa.

      • Ihan tohon en kyllä luottais. Munkin mukaan on tulossa presidentti ja ilmoitan sen nyt sitten tässä.

        Toisaalta noi puskaradion kommentit ovat pelkkää arvailua vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa. Järkevämpää keskustelua aiheesta on täällä siinä "koodeja.net" aiheessa.


      • rehellinen firma?
        timekillerx kirjoitti:

        Ihan tohon en kyllä luottais. Munkin mukaan on tulossa presidentti ja ilmoitan sen nyt sitten tässä.

        Toisaalta noi puskaradion kommentit ovat pelkkää arvailua vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa. Järkevämpää keskustelua aiheesta on täällä siinä "koodeja.net" aiheessa.

        koodeja.net domainin on rekisteröinyt http://privacyprotect.org/

        Tässä on vähän noita domainin tietoja. Ei vaikuta ainakaan miltään rehelliseltä firmalta, kun on noin kova tarve suojata kaikki tietonsa. Y-tunnusta taatusti ei ole tulossa sivuille näkyviin.
        Myytävät win8-avaimet varmaakin ovat jotain dreamspark oppilaitosavaimia, jotka ovat opiskelijoille ilmaisia.

        Domain Name: KOODEJA.NET
        Updated Date: 08-Sep-2014
        Creation Date: 09-May-2014
        Registrar Registration Expiration Date: 09-May-2016
        Registrar: Hostinger, UAB
        Registrar IANA ID: 1636
        Registrar Abuse Contact Email:
        Registrar Abuse Contact Phone:
        Domain Status: clientTransferProhibited
        Registry Registrant ID: PP-SP-001
        Registrant Name: Domain Admin
        Registrant Organization: Privacy Protection Service INC d/b/a PrivacyProtect.org
        Registrant Street: C/O ID#10760, PO Box 16 Note - Visit PrivacyProtect.org to contact the domain owner/operator Note - Visit PrivacyProtect.org to contact the domain owner/operator
        Registrant City: Nobby Beach
        Registrant State/Province: Queensland
        Registrant Postal Code: QLD 4218
        Registrant Country: AU
        Registrant Phone: 45.36946676
        Registrant Phone Ext:
        Registrant Fax:
        Registrant Fax Ext:
        Registrant Email: Email Masking [email protected]
        Registry Admin ID: PP-SP-001
        Admin Name: Domain Admin


      • rehellinen firma? kirjoitti:

        koodeja.net domainin on rekisteröinyt http://privacyprotect.org/

        Tässä on vähän noita domainin tietoja. Ei vaikuta ainakaan miltään rehelliseltä firmalta, kun on noin kova tarve suojata kaikki tietonsa. Y-tunnusta taatusti ei ole tulossa sivuille näkyviin.
        Myytävät win8-avaimet varmaakin ovat jotain dreamspark oppilaitosavaimia, jotka ovat opiskelijoille ilmaisia.

        Domain Name: KOODEJA.NET
        Updated Date: 08-Sep-2014
        Creation Date: 09-May-2014
        Registrar Registration Expiration Date: 09-May-2016
        Registrar: Hostinger, UAB
        Registrar IANA ID: 1636
        Registrar Abuse Contact Email:
        Registrar Abuse Contact Phone:
        Domain Status: clientTransferProhibited
        Registry Registrant ID: PP-SP-001
        Registrant Name: Domain Admin
        Registrant Organization: Privacy Protection Service INC d/b/a PrivacyProtect.org
        Registrant Street: C/O ID#10760, PO Box 16 Note - Visit PrivacyProtect.org to contact the domain owner/operator Note - Visit PrivacyProtect.org to contact the domain owner/operator
        Registrant City: Nobby Beach
        Registrant State/Province: Queensland
        Registrant Postal Code: QLD 4218
        Registrant Country: AU
        Registrant Phone: 45.36946676
        Registrant Phone Ext:
        Registrant Fax:
        Registrant Fax Ext:
        Registrant Email: Email Masking [email protected]
        Registry Admin ID: PP-SP-001
        Admin Name: Domain Admin

        Kyseessä ei tosiaan ole firma vaan yksityishenkilö, siellä aiheessa olen muutamia johtopäätöksiä vedellytkin.



    • Ja huuto.netissä. Heidän huuto.net tililleen ei ole tullut vielä yhtään negatiivista palautetta ja palautteita on annettu tällähetkellä yhteensä 274 kpl.

      Ja palautteita ei tietääkseni voi itse poistaa omalta huuto.net tililtä.

    • 16+1

      Ostin Saksan ebaysta Win 7 Ultimate 64bit OEM:n kauppiaalta, joka oli myynyt yli 1000 kpl tätä. Tuli Dellin levyke avaamattomassa taskussa ja ohjeet aktivoimiseen. Oli myös selvitys oikeuden päätöksiin perustuen homman laillisuudesta ainakin Saksassa. Näyttää aivan alkuperäiseltä. Oli saanut muuten vain positiivisia palautteita noista myynneistä.

      Tuo on vielä itselläni asentamatta. Odottaa sitä, että saan uuden koneen kokoonpanon ensin ratkaistua, osat siihen ja koottua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe