Mun kanssa seurustelu

opqrstuhgjkilbfbvv

maksaisi sulle paljon. Joutuisit luopumaan esim. siitä rakkaimmasta "harrastuksestasi". Tulisi muitakin muutoksia. Jos niihin et ole valmis, et kovin vakavasti rakasta. Olen laskelmoinut, ettet luultavasti pysty siihen, joten... ....

Nyt ollaan siis ihan asioiden ytimessä kun mietitään olisko mitään voinut tulla, tai voisiko tulla.

Tuli vaan mieleen kertoa.

146

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi sentäs

      Kyllä varmaan ku pelkkä seksi makso 147,37 kortsut.
      Vaihtokauppaa ystäväiseni..Vaihtokauppaa.

    • elämän karaisemaa

      Ja minä en katselisi yhtään uhkailua. Heissulivei vaatimuksillesi.

    • oevoe

      Mikähän harrastus on kyseessä? >.

      • oletko pappi?

        Sutturan harrastus on aloittajan mukaan juominen ja ravintoloissa käyminen sekä viikolla että viikonloppuisin. Hän itse on raitis ja uskovainen, eikö?


      • Aloittaja1
        oletko pappi? kirjoitti:

        Sutturan harrastus on aloittajan mukaan juominen ja ravintoloissa käyminen sekä viikolla että viikonloppuisin. Hän itse on raitis ja uskovainen, eikö?

        Väärin meni. Kyse on siitä, että suttura ei ole parempien piirien vaimoainesta.


      • vai mistä kyse?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Väärin meni. Kyse on siitä, että suttura ei ole parempien piirien vaimoainesta.

        Oletko suomen ruotsalainen, kuninkaallisten sukua?


    • mielummin enemmän

      aikaa kotona viettäisin kuin "harrastukseni" parissa, rahaakin säästyisi kun kallis harrastus.
      En vaan oikein nyt yksikseni kotona viihdy kun vain tyhjää ympärillä.
      Nää ehkä kuitenkin olisi asioita jotka pitäis ottaa esille oikeassa elämässä eikä täällä.

    • kalkyloi yksikses :)

      En luopuisi rakkaimmasta harrastuksestani, tai yhdestäkään niistä, kenenkään takia.

      Tuli vaan mieleen vastata, vaikkei tämä mulle olekaan.

      • Aloittaja1

        Jos hän ei luopuisi, ei hän rakasta, ja yhteinen tulevaisuus on mahdoton.


    • JopasHuh

      Rakkaus ei ole vaatimista. Eikä toisen yksilöllisyyden (harrastusten) riistämistä. Rakkautta ei ole määrätä toista alistumaan omaan tahtoonsa.

      • Aloittaja1

        Pointti on siinä, että hänet pitäisi saada salonkikelpoiseksi minun sosiaalisissa ympyröissäni. Miten esittelen hänet kenellekään tiettyä tasoa vaativista ystävistäni, jos hän juhlii kaikki viikonloput ja välillä arkenakin? Mun piireissä sellaista ei suvaita. Vain hyvät naiset kelpaa.


      • ProvoaPukkaa
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Pointti on siinä, että hänet pitäisi saada salonkikelpoiseksi minun sosiaalisissa ympyröissäni. Miten esittelen hänet kenellekään tiettyä tasoa vaativista ystävistäni, jos hän juhlii kaikki viikonloput ja välillä arkenakin? Mun piireissä sellaista ei suvaita. Vain hyvät naiset kelpaa.

        Tän on pakko olla provo.....


      • Aloittaja1
        ProvoaPukkaa kirjoitti:

        Tän on pakko olla provo.....

        Ei ole. "Hän" tajuaa kyllä. Ainoa este on, ja on koskaan ollut se, että pystyisikö hän parantamaan tapansa. Jos ei pysty, kaikki on mahdotonta.


      • Mitä ihmettä
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Pointti on siinä, että hänet pitäisi saada salonkikelpoiseksi minun sosiaalisissa ympyröissäni. Miten esittelen hänet kenellekään tiettyä tasoa vaativista ystävistäni, jos hän juhlii kaikki viikonloput ja välillä arkenakin? Mun piireissä sellaista ei suvaita. Vain hyvät naiset kelpaa.

        sä tuollaisilla "ystävillä" teet?


      • Aloittaja1
        Mitä ihmettä kirjoitti:

        sä tuollaisilla "ystävillä" teet?

        No, vaihdappa sinä ystäväsi ja hyvän elämän paskempaan.


      • Juhlat kaikille?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Ei ole. "Hän" tajuaa kyllä. Ainoa este on, ja on koskaan ollut se, että pystyisikö hän parantamaan tapansa. Jos ei pysty, kaikki on mahdotonta.

        Aloittaja mies, jolla raitis salonki, johon juhliva nainen on liian huono?
        Aika erikoista, koostuukohan sinun salonki uskovaisista, aa- kerhosta vai junttipiireistä, joissa vain miehet juhlii?


      • Oletko pentu?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        No, vaihdappa sinä ystäväsi ja hyvän elämän paskempaan.

        Parhaat juhlat, olen aina juhlinut naisen kanssa, piireissä kun piireissä :)


      • Aloittaja1
        Oletko pentu? kirjoitti:

        Parhaat juhlat, olen aina juhlinut naisen kanssa, piireissä kun piireissä :)

        Seliseli. :)


      • kuus vuotta?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Ei ole. "Hän" tajuaa kyllä. Ainoa este on, ja on koskaan ollut se, että pystyisikö hän parantamaan tapansa. Jos ei pysty, kaikki on mahdotonta.

        Onkohan sulla, ap, kaikki kotona? Aikuinen oot olevinas? Annas kuule toisen aikusen tehä ihan mitä lystää, keskity kasvattamaan vaan itseäs, eiks joo? :)


    • serakkainharrastus

      Jos tatkoitat rakkaimmalla harrastuksella runkkaamista, nin kyllähän minä siitä olen valmis luopumaan kun saan sinulta vieroitushoitoa ;-)

    • zumbaaja

      Mikä rakkain "harrastus"? Zumba?

    • rivienväli

      Rakkaudessa se menee kyllä niin,että molemmat rakastaa ei vaan toinen.

    • Kompromisseja?

      Kun olet saanut laskut valmiiksi, jätä tarjous. Harrastuksista en luovu, enkä kissasta. Ja ruma, kyttäävä, komenteleva anopin ehdokas saa tulla kahville, mutta vain siihen läheiseen konditoriaan, jossa voitte keskenänne juoda kahvit ja minä maksan kyllä senkin laskun.

      • Aloittaja1

        Mun kanssa jos aikoo jotain, niin tekee just niin kuin mä sanon tietyissä jutuissa. Ei se kuule minusta riipu, että tekeekö vai ei... Siinä ei mun haluamiset paljon paina. Meidän piireihin ei sutturat ui... Muutosta tarvitaan.

        Anoppia et näkisi kuin ehkä kun ollaan oltu suhteessa 10 vuotta. Se nainen sua ei hyväksyisi, ellet sitten todella tee vaikutusta.


      • paksutpuheetsuutahalkase
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Mun kanssa jos aikoo jotain, niin tekee just niin kuin mä sanon tietyissä jutuissa. Ei se kuule minusta riipu, että tekeekö vai ei... Siinä ei mun haluamiset paljon paina. Meidän piireihin ei sutturat ui... Muutosta tarvitaan.

        Anoppia et näkisi kuin ehkä kun ollaan oltu suhteessa 10 vuotta. Se nainen sua ei hyväksyisi, ellet sitten todella tee vaikutusta.

        Ja millaisen vaikutuksen sinä luulet tekeväsi tuolla luonteella ja vääristyneellä, ylimittaisella itserakkaudellasi. Oletpa hauska provo :D


      • sivusta xD
        paksutpuheetsuutahalkase kirjoitti:

        Ja millaisen vaikutuksen sinä luulet tekeväsi tuolla luonteella ja vääristyneellä, ylimittaisella itserakkaudellasi. Oletpa hauska provo :D

        indeed


      • päivän naurut
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Mun kanssa jos aikoo jotain, niin tekee just niin kuin mä sanon tietyissä jutuissa. Ei se kuule minusta riipu, että tekeekö vai ei... Siinä ei mun haluamiset paljon paina. Meidän piireihin ei sutturat ui... Muutosta tarvitaan.

        Anoppia et näkisi kuin ehkä kun ollaan oltu suhteessa 10 vuotta. Se nainen sua ei hyväksyisi, ellet sitten todella tee vaikutusta.

        provoilijaksikin olet harvinaisen junttia laatua, ap :D


      • ollaampas
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Mun kanssa jos aikoo jotain, niin tekee just niin kuin mä sanon tietyissä jutuissa. Ei se kuule minusta riipu, että tekeekö vai ei... Siinä ei mun haluamiset paljon paina. Meidän piireihin ei sutturat ui... Muutosta tarvitaan.

        Anoppia et näkisi kuin ehkä kun ollaan oltu suhteessa 10 vuotta. Se nainen sua ei hyväksyisi, ellet sitten todella tee vaikutusta.

        Sitä nyt polleena.


    • en sitten

      Tarkoitatko lemmikkejä?

      • Aloittaja1

        En. :)


    • musta tuntuu

      että ei sun kannata luopua siitä rakkaimmasta. En sitä omaltani voisi koskaan vaatia...ja rivien välistä luin, että kyseessä rakas ihminen jne. Kyllä se niin on, että jos oikein toisesta välittää ei aseta ehtoja. Toisinpäin sanottuna, jos toisesta oikein välittää ei jostakin luopuminen tunnu edes luopumiselta.

      • Aloittaja1

        Mä asetan ehtoja aina. Jos ei mun ehtoihin taivu, niin mitään ei tule. Se on just tasan näin. Ei auta, vaikka mikä prinsessa olisi.


      • *punastuu*
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Mä asetan ehtoja aina. Jos ei mun ehtoihin taivu, niin mitään ei tule. Se on just tasan näin. Ei auta, vaikka mikä prinsessa olisi.

        Ai hän on mielestäsi prinsessa ;)


      • lämmöllä..
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Mä asetan ehtoja aina. Jos ei mun ehtoihin taivu, niin mitään ei tule. Se on just tasan näin. Ei auta, vaikka mikä prinsessa olisi.

        Ystävän neuvo: hanki koira...
        Ei mutta ihan oikeesti , aikuista et voi muuttaa jos muutos ei lähde ihmisestä itsestään.
        Ehkä sinun pitää katsella toinen ihminen joka sinulle kelpaa sellaisena kun on ja jolle sinä kelpaat sellaisena kun olet..


    • siinä sulle!!!

      Kuntosalii en jätä

      • Aloittaja1

        Ei tarvii. :) Eikä pidä. :)


    • Huvittavaa

      Kerrohan aloittaja, mistä ITSE luopuisit toisen vuoksi?

      • Aloittaja1

        En yhtään mistään.


      • Hehhh
        Aloittaja1 kirjoitti:

        En yhtään mistään.

        Onnea etsintään vain


      • Aloittaja1
        Hehhh kirjoitti:

        Onnea etsintään vain

        Kiitos.


    • huorat jätät

      En kuule luopuis mistään. Muistapa että on mun ansiota että oot mitä oot. Nii että kyllä se oot sinä joka on velkaa.

      • Aloittaja1

        Ei ole mulle. :)


    • haaveissa vain

      Jos Hänet saisin, niin olisin kyllä valmis luopumaan vaikka mistä. Asetelma tosin taitaa olla aivan mahdoton, enkä usko hänen minua enää muistavankaan. Minä kyllä muistan ja ikävöin.

    • kutsu........

      Fb fb. Jatketaan siellä

    • No thanks

      Tiedän. Kiitos mutta ei kiitos.

      Kuvittelet aivan liikaa itsestäsi. Sinulla on jotenkin vääristynyt minäkuva ja sitä myöten itsetunto.

      Anna minun elää elämääni niiden asioiden kanssa, joita pidän itselleni tärkeinä. Jos hyväksyt ne, voin olla kaverisi. Saat olla sinäkin aivan sellainen kuin olet ja harrastaa, tehdä ja ajatella siten, kuin tunnet oikeaksi. Hyväksyn sinut. Hyväksy sinäkin minut tai jätä rauhaan.

      • Aloittaja1

        Itsetunnolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Luultavasti et tunne mua. Kyse on siitä, minkälainen mun piireissä pitää olla. Nyt puhutaan siis korkeamman tason meiningistä.

        Saat elää niin kuin haluat. Mulla ei ole mitään sanomista sun elämään. Nyt puhun OMASTA elämästäni. Mun omassa elämässä pätee tietyt säännöt.


      • åååå
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Itsetunnolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Luultavasti et tunne mua. Kyse on siitä, minkälainen mun piireissä pitää olla. Nyt puhutaan siis korkeamman tason meiningistä.

        Saat elää niin kuin haluat. Mulla ei ole mitään sanomista sun elämään. Nyt puhun OMASTA elämästäni. Mun omassa elämässä pätee tietyt säännöt.

        Itsetunnolla on paljonkin tekemistä asian kanssa. Ihminen, joka tuntee ja hyväksyy itsensä, hyväksyy myös toisen kokonaisena ihmisenä eikä oleta tämän olevan jokin taikina, josta voi muotoilla haluamansa sämpylän. Hän hyväksyy, että toisellakin on oma elämänsä, omat haaveensa, tapansa nähdä ja kokea ympäristö jne.

        Ette voi todellisuudessa koskaan kohdata toisianne, koska katsot häntä alaspäin. Päästä hänet menemään ja hanki lemmikki.


      • Aloittaja1
        åååå kirjoitti:

        Itsetunnolla on paljonkin tekemistä asian kanssa. Ihminen, joka tuntee ja hyväksyy itsensä, hyväksyy myös toisen kokonaisena ihmisenä eikä oleta tämän olevan jokin taikina, josta voi muotoilla haluamansa sämpylän. Hän hyväksyy, että toisellakin on oma elämänsä, omat haaveensa, tapansa nähdä ja kokea ympäristö jne.

        Ette voi todellisuudessa koskaan kohdata toisianne, koska katsot häntä alaspäin. Päästä hänet menemään ja hanki lemmikki.

        Naiivia höpötystä. Säästä muille nuo naistenlehdistä poimitut "elämänviisaudet". Elämä opettaa vielä...

        On tiettyjä juttuja, jotka tekee just niin kuin mä sanon. Jos minut haluaa.


      • gab
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Naiivia höpötystä. Säästä muille nuo naistenlehdistä poimitut "elämänviisaudet". Elämä opettaa vielä...

        On tiettyjä juttuja, jotka tekee just niin kuin mä sanon. Jos minut haluaa.

        Elämä opettaa vielä - sinuakin.

        Luulin jo opettaneen, mutta yhä tunnet tarvetta talloa toisen. Etkö ymmärrä, ettet saa koottua murusista itsellesi kokonaista ihmistä.


      • Aloittaja1
        gab kirjoitti:

        Elämä opettaa vielä - sinuakin.

        Luulin jo opettaneen, mutta yhä tunnet tarvetta talloa toisen. Etkö ymmärrä, ettet saa koottua murusista itsellesi kokonaista ihmistä.

        Sanoin vaan mitä vaadin. Piste. Jos ei nappaa, niin hyvää jatkoa.


      • mitä vaadit?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Sanoin vaan mitä vaadin. Piste. Jos ei nappaa, niin hyvää jatkoa.

        sä tykkäät määrätä? alistaa? mites riitatilanteet hoidetaan, tuleeko haulikosta ohimolle?


      • Aloittaja1
        mitä vaadit? kirjoitti:

        sä tykkäät määrätä? alistaa? mites riitatilanteet hoidetaan, tuleeko haulikosta ohimolle?

        Ei tuu ristiriitoja, kun tekee niin kuin mä sanon. (Tää on huumoria). :D


      • sadomaso?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Ei tuu ristiriitoja, kun tekee niin kuin mä sanon. (Tää on huumoria). :D

        Haluatko sinä tapella naisten kanssa vai pelkästään alistaa? Oletko sadomasokisti?


      • Aloittaja1
        sadomaso? kirjoitti:

        Haluatko sinä tapella naisten kanssa vai pelkästään alistaa? Oletko sadomasokisti?

        Ei naisista ole tappelemaan. En ole ikinä edes ajatellut, että naisen kanssa voisi tapella. Eihän ne osaa sitä.


      • älä lyä
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Ei naisista ole tappelemaan. En ole ikinä edes ajatellut, että naisen kanssa voisi tapella. Eihän ne osaa sitä.

        Haluat siis muuten vain alistaa? Miksi? Kuuluuko se "työnkuvaasi" vai jokin seksuaalinen juttu?


      • ---
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Ei tuu ristiriitoja, kun tekee niin kuin mä sanon. (Tää on huumoria). :D

        Ai tässäkö se huumori vasta alkoi?!?! :D Joo, oot ihana. Mä parannan tapasi sun tähden ap


    • Piiri pieni pyörii

      AP:n pitäisi varmaankin etsiä seura(laise)nsa "omista" piireistään...
      Miksiköhän on "IKÄVÄ"-palstalla... Hmm...Kertoo aika paljon...

      • Aloittaja1

        Niin todellakin pitäisi. Olet enemmän oikeassa kuin tajutakaan. MENEEKÖ TÄSSÄ MAAILMASSA KAIKKI NIIN KUIN PITÄÄ?????? HÄH?!?


      • pysy kaukana
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Niin todellakin pitäisi. Olet enemmän oikeassa kuin tajutakaan. MENEEKÖ TÄSSÄ MAAILMASSA KAIKKI NIIN KUIN PITÄÄ?????? HÄH?!?

        Etsi sitten ja unohda urpot naiset, sinä hieno mies


      • Kastijako
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Niin todellakin pitäisi. Olet enemmän oikeassa kuin tajutakaan. MENEEKÖ TÄSSÄ MAAILMASSA KAIKKI NIIN KUIN PITÄÄ?????? HÄH?!?

        Myönnätkö siis rakastuneesi ihmiseen, joka kuuluu itseäsi "alempaan kastiin?" Sanoisinpa, että oikein sinulle! ;))


      • Aloittaja1
        pysy kaukana kirjoitti:

        Etsi sitten ja unohda urpot naiset, sinä hieno mies

        Etsin toki. :)


      • Aloittaja1
        Kastijako kirjoitti:

        Myönnätkö siis rakastuneesi ihmiseen, joka kuuluu itseäsi "alempaan kastiin?" Sanoisinpa, että oikein sinulle! ;))

        Myönnän. Tai, ei se niin yksinkertaista ole. On siinä naisessa ainesta.


      • Positiivista
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Myönnän. Tai, ei se niin yksinkertaista ole. On siinä naisessa ainesta.

        Tästä saat muutaman pointsin! Mutta nyt sinun on "mentävä kasvamaan" lisää!
        Elämä varmasti opettaa sinua vielä. Ehkä kovallakin kädellä! Tsemppiä!


      • Aloittaja1
        Positiivista kirjoitti:

        Tästä saat muutaman pointsin! Mutta nyt sinun on "mentävä kasvamaan" lisää!
        Elämä varmasti opettaa sinua vielä. Ehkä kovallakin kädellä! Tsemppiä!

        Älä sinä minua opeta. Tuu selittää kun olet saavuttanut jotain. :) Kyökkipsykologialla ja maailmoja syleilevällä "viisaudella" ei tee hevon paskaakaan, kun on kyse oikeista asioista ja johonkin kuulumisesta.


      • mitäs sitten?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Myönnän. Tai, ei se niin yksinkertaista ole. On siinä naisessa ainesta.

        Jonakin päivänä se nainen voi yllättäen ollakin ylempää kastia, ylempää kuin sinä, mitäs siihen sanot? =)


      • mitä oot saavuttanut
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Älä sinä minua opeta. Tuu selittää kun olet saavuttanut jotain. :) Kyökkipsykologialla ja maailmoja syleilevällä "viisaudella" ei tee hevon paskaakaan, kun on kyse oikeista asioista ja johonkin kuulumisesta.

        Mites itse? mitä itse olet "saavuttanut"? Kiinnostais tietää :)


      • Aloittaja1
        mitäs sitten? kirjoitti:

        Jonakin päivänä se nainen voi yllättäen ollakin ylempää kastia, ylempää kuin sinä, mitäs siihen sanot? =)

        Ei sitä päivää tule. :)


      • Ei piirileikkejä
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Älä sinä minua opeta. Tuu selittää kun olet saavuttanut jotain. :) Kyökkipsykologialla ja maailmoja syleilevällä "viisaudella" ei tee hevon paskaakaan, kun on kyse oikeista asioista ja johonkin kuulumisesta.

        Olen saavuttanut elämässäni hyvin paljon. Mahdollisesti enemmän kuin sinä. Mutta ne saavutukset eivät ole mitattavissa "piireihin" kuulumisisessa, vaikka niissäkin ollut pakko vierailla. Eivätkä rahassa.
        Ja joskus, kun täältä "lähden", voin sanoa eläneeni onnellisen elämän. Voitko sinä?


      • hihihihiihi
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Ei sitä päivää tule. :)

        Tuleeko sinusta presidentti?


      • kirotusvirhe ;)
        Ei piirileikkejä kirjoitti:

        Olen saavuttanut elämässäni hyvin paljon. Mahdollisesti enemmän kuin sinä. Mutta ne saavutukset eivät ole mitattavissa "piireihin" kuulumisisessa, vaikka niissäkin ollut pakko vierailla. Eivätkä rahassa.
        Ja joskus, kun täältä "lähden", voin sanoa eläneeni onnellisen elämän. Voitko sinä?

        Ups, väsy tekee tehtävänsä, korjaus: kuulumisissa.


      • kiinnostais tietää
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Myönnän. Tai, ei se niin yksinkertaista ole. On siinä naisessa ainesta.

        Millaista ainesta, mainitse mistä pidät hänessä :)


      • Aloittaja1
        Ei piirileikkejä kirjoitti:

        Olen saavuttanut elämässäni hyvin paljon. Mahdollisesti enemmän kuin sinä. Mutta ne saavutukset eivät ole mitattavissa "piireihin" kuulumisisessa, vaikka niissäkin ollut pakko vierailla. Eivätkä rahassa.
        Ja joskus, kun täältä "lähden", voin sanoa eläneeni onnellisen elämän. Voitko sinä?

        Voi tytöt teitä. Ei kyse nyt ole siitä, mitä on tehnyt, vaan siitä mikä on. :)


      • Aloittaja1
        hihihihiihi kirjoitti:

        Tuleeko sinusta presidentti?

        Luultavasti.


      • Aloittaja1
        kiinnostais tietää kirjoitti:

        Millaista ainesta, mainitse mistä pidät hänessä :)

        Hyvää ainesta. Vähän vaan pieleen menny jutut. Sellaista se on.


      • oletko?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Luultavasti.

        Ehkä olet kuitenkin vähän liian vanha minulle? ;)


      • lihaa ja verta
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Hyvää ainesta. Vähän vaan pieleen menny jutut. Sellaista se on.

        Missä kohti hyvää ainesta? Pepussa? Onko hän älykäs? Isot jalat?


      • Aloittaja1
        oletko? kirjoitti:

        Ehkä olet kuitenkin vähän liian vanha minulle? ;)

        En usko olevani. :)


      • ettet olisi kuitenki
        Aloittaja1 kirjoitti:

        En usko olevani. :)

        Kuinka niin voit olla varma?


      • Aloittaja1
        lihaa ja verta kirjoitti:

        Missä kohti hyvää ainesta? Pepussa? Onko hän älykäs? Isot jalat?

        Hyvä peppu on. Ja älykäs on myös. Ihan normijalat. :D


      • Sittenkin kun
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Voi tytöt teitä. Ei kyse nyt ole siitä, mitä on tehnyt, vaan siitä mikä on. :)

        Luuletko, että taivaan portilla sinulta kysytään, mikä OLET, ehkä kyse on siitä, mitä/miten elämääsi olet elänyt!
        Mut menepä sinä poika nyt kasvamaan, ja tule sitten "tytöttelemään" elämää jo enemmän nähneitä! ;))
        Edelleenkin, toivon sinulle kaikesta huolimatta tsemppiä, sitten kun se elämä alkaa sinua opettamaan!


      • voi tytöt
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Voi tytöt teitä. Ei kyse nyt ole siitä, mitä on tehnyt, vaan siitä mikä on. :)

        Mikä hän on? Suttura? Onko hänellä suttuinen meikki? Suttura hiuksissa?


      • Aloittaja1
        ettet olisi kuitenki kirjoitti:

        Kuinka niin voit olla varma?

        No eipä se ikäero niin iso ole. :)


      • kiinnostus 0-100?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Hyvä peppu on. Ja älykäs on myös. Ihan normijalat. :D

        Mutta mikä tekee hänestä kiinnostavan?


      • kauhistus??
        Aloittaja1 kirjoitti:

        No eipä se ikäero niin iso ole. :)

        Paljonko suttura on sinua nuorempi? Ei kai isänsä ja hänen verran?


      • Aloittaja1
        Sittenkin kun kirjoitti:

        Luuletko, että taivaan portilla sinulta kysytään, mikä OLET, ehkä kyse on siitä, mitä/miten elämääsi olet elänyt!
        Mut menepä sinä poika nyt kasvamaan, ja tule sitten "tytöttelemään" elämää jo enemmän nähneitä! ;))
        Edelleenkin, toivon sinulle kaikesta huolimatta tsemppiä, sitten kun se elämä alkaa sinua opettamaan!

        Äläs nyt tyttö isottele.


      • mitäpä sitten?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Hyvä peppu on. Ja älykäs on myös. Ihan normijalat. :D

        Et taida kunnolla edes tuntea tätä naista? Pikkasen vaan kalastelet tietoja, niinkö? Mitäpä jos "hieman" aliarvioit häntä. Et voi tietää taustoja tai syitä. Ehkä et tunne häntä ihmisenä laisinkaan? Mikä muuten on sinulle high class, onko se merkkikalsarit vai president Obama-tyylinen high class? Minkä takia olet edes hänestä kiinnostunut? Ehkä hän ei sinusta ole tipan tippaa kiinnostunut. Vai onko joku palkannut sinut kirjoittelemaan hänestä täällä ja ottamaan hänestä selvää?

        Kerron sinulle nyt, se mitä näkyy ansioluettelossa, ei välttämättä kerro ihmisestä yhtään mitään. Henkilö voi olla oikeasti aivan erilainen, mitä ehkä tahalleenkin antaa ymmärtää. Ansioluetteloa ja imagoa voi ihmien muokata aina käyttötarkoitusten mukaan. Joskus on vaan parempi katsos teeskennellä tyhmempää ja köyhempää kuin onkaan.


    • mut se ei haittaa?

      on tiedän yhtä helvettiä.

    • 2+1

      Miesten peppujen tiirailusta? Se ei maksa.

    • ei hjummarra

      oletko kuninkaallinen? etkä itse viihdy ravintoloissa?salonki? niin mitkä ne piirit oli, onko cuccia yllä?

      • Aloittaja1

        No, etpä sinä niistä mitään tiedä. :)


      • mitä tarjota?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        No, etpä sinä niistä mitään tiedä. :)

        Tiedätköhän itsekään? Ja mitä sinulla on mielestäsi tarjota tälle naisella kun niin high class - luokitukset itsellesi annat?


      • Aloittaja1
        mitä tarjota? kirjoitti:

        Tiedätköhän itsekään? Ja mitä sinulla on mielestäsi tarjota tälle naisella kun niin high class - luokitukset itsellesi annat?

        Menee väärälle jengalle nyt tämä keskustelu. Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta. :)


      • oletko duunari?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Menee väärälle jengalle nyt tämä keskustelu. Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta. :)

        onko sinulla merkkikalsarit vai haisevatko sinunkin kalsarisi paskalle?


      • Aloittaja1
        oletko duunari? kirjoitti:

        onko sinulla merkkikalsarit vai haisevatko sinunkin kalsarisi paskalle?

        Nyt mennään jo kalsari-osastolle. :D


      • kello Rolex?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Nyt mennään jo kalsari-osastolle. :D

        MItä se korkeatasoisuus tarkoittaa? Juusto voi olla korkeatasoista jos se on hautunut pitkään, samoin viini? Kangas voi olla korkeatasoista kuten silkki?


      • Highest level
        kello Rolex? kirjoitti:

        MItä se korkeatasoisuus tarkoittaa? Juusto voi olla korkeatasoista jos se on hautunut pitkään, samoin viini? Kangas voi olla korkeatasoista kuten silkki?

        Korkeinta tasoa.


      • level what
        Highest level kirjoitti:

        Korkeinta tasoa.

        Kuvaile vähän lisää anna joku vinkki? Onko se kello vai joku muu?


    • Kysyvä saa

      Jaa mikähän se rakas harrastus on? Kotisohvalla makaaminen vai maaninen piilottelu?

    • ...

      Aivan järkyttävän itsekäs mies!!! Jos toisesta tykkää, tykkää hänestä juuri sellaisena kuin toinen on, harrastuksineen kaikkineen!!! Ja molempien pitää joustaa, ei vain toisen!!! Ja jos toista pitää "sutturana", haloo! Barbinuket on tuollaisia miehiä varten! Vai että salonkikelpoinen... hohoh..

      • Aloittaja1

        Et luultavasti kuulu mihinkään, etkä tiedä että paremmissa piireissä vaaditaan tiettyä tasoa.


      • missä piireissä?????

        ressukka ei edes uskalla kertoa missä salongeissa hän liikkuu ja kuitenkin joku "suttura" pitäisi saada


      • laita kutsu
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Et luultavasti kuulu mihinkään, etkä tiedä että paremmissa piireissä vaaditaan tiettyä tasoa.

        No laita kutsu niin katsotaan haluanko piireihin: )


      • mietipä sitä
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Et luultavasti kuulu mihinkään, etkä tiedä että paremmissa piireissä vaaditaan tiettyä tasoa.

        Minä tiedän. Kyllä vaaditaan parempaa tasoa. Se voi vaan olla joskus tulevaisuudessa, että sinä oletkin yllättäen alempaa kastia naiseesi nähden...vink vink;) Et taida päästä edes Linnan juhliin;)


      • Aloittaja1
        mietipä sitä kirjoitti:

        Minä tiedän. Kyllä vaaditaan parempaa tasoa. Se voi vaan olla joskus tulevaisuudessa, että sinä oletkin yllättäen alempaa kastia naiseesi nähden...vink vink;) Et taida päästä edes Linnan juhliin;)

        Hahaha, voi hyvänen aika. Ehkä sä vaan jatkat sitä elämääsi. :)


      • Kammoa
        missä piireissä????? kirjoitti:

        ressukka ei edes uskalla kertoa missä salongeissa hän liikkuu ja kuitenkin joku "suttura" pitäisi saada

        Vai liikutaanko sitä mahdolisesti loosseissa?


      • ...
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Et luultavasti kuulu mihinkään, etkä tiedä että paremmissa piireissä vaaditaan tiettyä tasoa.

        Ihan riittävän hyviin "piireihin" kuulun ja ihan riittävän hyvin osaan käyttäytyä!!! Ja voin vain veikata, kuka näidenkin kirjoitusten takana on! Mut se, että pystyn veikkaamaan, kertoo varmaan liian paljon... Joo, ei kiitos tällaiselle miehelle, mun ei tarvitse alkaa toisen alistettavaksi! Kiitos siitä, että asiat selkenee ennen kuin ehdin oikeasti tutustua.


      • säkiootmies
        ... kirjoitti:

        Ihan riittävän hyviin "piireihin" kuulun ja ihan riittävän hyvin osaan käyttäytyä!!! Ja voin vain veikata, kuka näidenkin kirjoitusten takana on! Mut se, että pystyn veikkaamaan, kertoo varmaan liian paljon... Joo, ei kiitos tällaiselle miehelle, mun ei tarvitse alkaa toisen alistettavaksi! Kiitos siitä, että asiat selkenee ennen kuin ehdin oikeasti tutustua.

        mut etkös säki oo mies,s e dorka joka säälittelee jotain naista ihan taas erityylii pistää lokaa niskaa :O


    • Oletko rehti ja kunn

      Onko aloittajalla rikosrekisteriote jonka esittää? Jos minun hän asettaisi tuollaisia ehtoja minun ehtoni olisi rikosrekisteriote nähtäväkseni!

      • oletko tyhmä

        Tollo, jos hänellä on rikosrekisteri hän on syyllistynyt rikokseen. Jollei ei ole.


      • että silleen sitte
        oletko tyhmä kirjoitti:

        Tollo, jos hänellä on rikosrekisteri hän on syyllistynyt rikokseen. Jollei ei ole.

        Oletkos itse vähän tollo! Itse teen töitä lasten kanssa ja tilasin juuri oikeusrekisterikeskuksesta oman rikosrekisteriotteeni! Joka aivan puhdas mutta esitettävä työnantajalle kun aloitan työt lapsien parissa!


      • Aloittaja1

        Rikosrekisteriote on tyhjä. :)


      • että silleen sitte
        että silleen sitte kirjoitti:

        Oletkos itse vähän tollo! Itse teen töitä lasten kanssa ja tilasin juuri oikeusrekisterikeskuksesta oman rikosrekisteriotteeni! Joka aivan puhdas mutta esitettävä työnantajalle kun aloitan työt lapsien parissa!

        otteessa mainitaan että ko. ihmisellä ei ole "tämän rikosrekisterin antopäivänä suomen rikosrekisterissä tietoja päätöksestä jolla hänet olisi tuomittu.. "jne

        rikokset jotka mainitaan ovat: sukupuolisiveellisyyttä loukkaava teko, seksuaalirikos, tappo, murha, surma, törkeä pahoinpitely. ihmiskauppa, törkeä ihmiskauppa, ryöstö. huumausainerikos..


      • helpompikin reitti
        että silleen sitte kirjoitti:

        Oletkos itse vähän tollo! Itse teen töitä lasten kanssa ja tilasin juuri oikeusrekisterikeskuksesta oman rikosrekisteriotteeni! Joka aivan puhdas mutta esitettävä työnantajalle kun aloitan työt lapsien parissa!

        Eli tarkoitus on siis ostaa hänet siltäkin alalta ulos, eikö vain? Käytännössä siis lavastaa rikolliseksi, koska oikeasti ei ole tehnyt mitään rikosta. Ymmärrän. Joskus olisi vaan helpompi ottaa suoraan siihen ihmiseen rehellisesti kontaktia, soittamalla, s.postilla tai vaikka Facebookissa, kuin tuhlata rahaa moiseen rikolliseen toimintaan, etsivien palkkaamiseen, työpaikoilta ostamiseen, mustamaalaamiseen jne.


      • mutta totuus on?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Rikosrekisteriote on tyhjä. :)

        niin ne kaikki väittää

        mutta mitä siellä on joskus ehkä ollut?


      • että silleen sitte
        helpompikin reitti kirjoitti:

        Eli tarkoitus on siis ostaa hänet siltäkin alalta ulos, eikö vain? Käytännössä siis lavastaa rikolliseksi, koska oikeasti ei ole tehnyt mitään rikosta. Ymmärrän. Joskus olisi vaan helpompi ottaa suoraan siihen ihmiseen rehellisesti kontaktia, soittamalla, s.postilla tai vaikka Facebookissa, kuin tuhlata rahaa moiseen rikolliseen toimintaan, etsivien palkkaamiseen, työpaikoilta ostamiseen, mustamaalaamiseen jne.

        häh? what a fuck?


      • täysin puhdas
        mutta totuus on? kirjoitti:

        niin ne kaikki väittää

        mutta mitä siellä on joskus ehkä ollut?

        Ei siellä mitään ole ollut, valitettavasti.


      • vaiks sillee sit
        että silleen sitte kirjoitti:

        Oletkos itse vähän tollo! Itse teen töitä lasten kanssa ja tilasin juuri oikeusrekisterikeskuksesta oman rikosrekisteriotteeni! Joka aivan puhdas mutta esitettävä työnantajalle kun aloitan työt lapsien parissa!

        jos teet töitä lasten kanssa sut pitää olla tuomittu odotas olikohan nää törkeimmät jutut, kaikki ei näy siin eikä vaikuta alalla työskentelyy vaikka PITÄIS prkl!


    • joku eräs jostain

      Joskus ajattelin, että saattaisi ajatella noin. Ehkä ajattelikin. Ei voi tietää. Ihan yleisesti kaikilla, että on inhimillistä omata ennakkoluuloja, mutta fiksua on sysätä ennakkoluulot syrjään ja ottaa asioista selvää. Ei muuta. Minulla tämä ei ollut, mutta toteanpa vain, että olen ylpeä juuristani. Ne ei ole meidän perheessä estänyt muitakaan sisaruksiani, ei estä minuakaan, ja koen saavani kokonaisvaltaisemman kuvan elämästä niiden ansiosta.

    • SummaSummarum

      Hauska ketju sinänsä.
      Lopputulemana kuitenkin on, että fiksu, sivistynyt ihminen ei koskaan leveile asemallaan, niin tekevät ainoastaan pyrkyrit, kun jotain nestettä on kihahtanut päähän. Näin se on. Oikeissa piireissä.

    • Aloittajaviim.viesti

      No niin, asia on selvä. Hän ei mitään halua. Tiedän, että kaikki on mahdotonta. Hyvää jatkoa. :)

    • tkhfshj

      Ei Suomessa ole mitään piirejä. Eikä raha tee ketään muita paremmaksi. Kuka sinut on aivopessyt luulemaan, että ulkoinen menestys on se joka merkitsee jotain? Olet "piiriesi" vanki, jos pitää seurustelukumppanikin valita sillä perusteella, kelpaako hän tietyille ihmisille. Et ole vapaa.

      • Aloittaja1

        En niin. En ole vapaa. Tiedän nyt ettei mitään voi tulla. Sain rauhan. Hänelle hyvää jatkoa, selvät sävelet hänellä onkin. :)


      • älä hätäile suotta
        Aloittaja1 kirjoitti:

        En niin. En ole vapaa. Tiedän nyt ettei mitään voi tulla. Sain rauhan. Hänelle hyvää jatkoa, selvät sävelet hänellä onkin. :)

        Sanoiko hän ettei halua mitään? Ota nyt hyvä mies asioista selvää. Mikään ei ole mahdotonta. Kaikki on itsestä kiinni, aina. Jokainen tekee itse päätöksen, mikä on mahdotonta ja mikä ei.


      • Aloittaja1
        älä hätäile suotta kirjoitti:

        Sanoiko hän ettei halua mitään? Ota nyt hyvä mies asioista selvää. Mikään ei ole mahdotonta. Kaikki on itsestä kiinni, aina. Jokainen tekee itse päätöksen, mikä on mahdotonta ja mikä ei.

        Ei sillä ole mitään väliä mitä hän haluaa, jos hän ei käsitä mitä tässä ketjussa olen sanonut. Niin kuin sanoin, en ole vapaa valitsemaan. Hän on, joten... eiköhän tämä nyt ole selvä homma?


      • oliko selvä?
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään väliä mitä hän haluaa, jos hän ei käsitä mitä tässä ketjussa olen sanonut. Niin kuin sanoin, en ole vapaa valitsemaan. Hän on, joten... eiköhän tämä nyt ole selvä homma?

        Täytyy nyt tuottaa sinulle pettymys, mutta valitettavasti hän ei todellakaan ole.


      • Aloittaja1
        oliko selvä? kirjoitti:

        Täytyy nyt tuottaa sinulle pettymys, mutta valitettavasti hän ei todellakaan ole.

        Kaikesta päätellen on. Oliko muuta?


    • yksi tulkinta

      Hmmm ehkä aloittajan mielestä toisen harrastus tai menestys tai se että toinen nauttii itsenäisesti jostain tai näkee muitakin ihmisiä tilanteissa joihin ei pääse kontrolloimaan on vain aloittajalle liikaa. Nainen taitaa olla sinulle itsellesi liian kova pala eikö vain, pelkäät jääväsi kakkoseksi

      • Hard Candy

        Kyse on varmaan kateudesta, katkeruudesta ja siitä, että haluaisi kontrolloida toisia ihmisiä, mutta ei kykene, vaikka kuinka haluaisi. Mistäs sitä tietää jos aloittaja on oikeasti persaukinen, kouluttamaton duunari ja kadehtii katsos näitä parempituloisia/tasoisia tai sitten ei vaan pääse kontrolloimaan tai saamaan jonkinlaista otetta jostain henkilöstä tai huomiota, vaikka kuinka haluaisi. Käy itsetunnon päälle kun jää kakkoseksi tai nainen ei edes huomaa aloittajaa, ei sitten millään vaikka päällä seisoisi tai vaikka kuinka provoaisi. Nainen on aloittajalle liian "hard candy".


      • Aloittaja1
        Hard Candy kirjoitti:

        Kyse on varmaan kateudesta, katkeruudesta ja siitä, että haluaisi kontrolloida toisia ihmisiä, mutta ei kykene, vaikka kuinka haluaisi. Mistäs sitä tietää jos aloittaja on oikeasti persaukinen, kouluttamaton duunari ja kadehtii katsos näitä parempituloisia/tasoisia tai sitten ei vaan pääse kontrolloimaan tai saamaan jonkinlaista otetta jostain henkilöstä tai huomiota, vaikka kuinka haluaisi. Käy itsetunnon päälle kun jää kakkoseksi tai nainen ei edes huomaa aloittajaa, ei sitten millään vaikka päällä seisoisi tai vaikka kuinka provoaisi. Nainen on aloittajalle liian "hard candy".

        Ei pidä paikkaansa. Toisaalta jos hän itse ajattelee noin ja haluaa leikkiä kovaa karkkia, niin painukoon hiiteen ja äkkiä. :D


      • Ap:lle kysymys
        Aloittaja1 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Toisaalta jos hän itse ajattelee noin ja haluaa leikkiä kovaa karkkia, niin painukoon hiiteen ja äkkiä. :D

        Pidätkö edes siitä ihmisestä? Ei oikein sille vaikuta.


      • nainen = ainesta
        Ap:lle kysymys kirjoitti:

        Pidätkö edes siitä ihmisestä? Ei oikein sille vaikuta.

        Rakastaa itseään ja muut ovat vain hänen jatkeitaan.


    • enpä kero kuka

      Tämäpä periaatteessa voisi olla minulle, mutta koska on ilmiselvä provo niin enpä sano mitään ;)

      Paitsi sen että paljon olisin valmis muuttamaan elämääni hänen vuokseen...

      • Aloittaja1

        No nih. Vihdoinkin nöyrryit (ei tarvii myöntää, kun sen kuitenkin näen). Oikein hyvä.


      • edelleen epäilen
        Aloittaja1 kirjoitti:

        No nih. Vihdoinkin nöyrryit (ei tarvii myöntää, kun sen kuitenkin näen). Oikein hyvä.

        mutta kun se on vaan niin, että mä en halua sellaista ihmistä joka vaan itse vaatii kaikkea mahdollista, mutta itse ei ole valmis nöyrtymään missään. eli tää tais nyt sit kaatua tähän. en ole niin hellppo nakki ku sä luulet ;)

        mutta kerros ny vielä jotain mistä mä vain voisin sinut tunnistaa ;)


      • ---
        Aloittaja1 kirjoitti:

        No nih. Vihdoinkin nöyrryit (ei tarvii myöntää, kun sen kuitenkin näen). Oikein hyvä.

        :D Ei!!! Tää on liian hauskaa :DD Tekee mieli kommentoida vähän joka väliin!!! Mulla valuu vettäkin jo silmistä. Ap on ihana!


      • nälkä
        edelleen epäilen kirjoitti:

        mutta kun se on vaan niin, että mä en halua sellaista ihmistä joka vaan itse vaatii kaikkea mahdollista, mutta itse ei ole valmis nöyrtymään missään. eli tää tais nyt sit kaatua tähän. en ole niin hellppo nakki ku sä luulet ;)

        mutta kerros ny vielä jotain mistä mä vain voisin sinut tunnistaa ;)

        alko tekeen mieli nakkikastiketta :D


      • unien aika
        nälkä kirjoitti:

        alko tekeen mieli nakkikastiketta :D

        ;D No jo on mielihalut sulla. En kyllä alkas keskellä yötä sulle valmistaan nakkikastiketta, että saisit ihan itse sen kyllä tehdä ;)


    • 20+14

      Tarkoittaako viestin aloittaja että mun pitäisi luopua "harrastuksestani" joka liittyy keikoilla käyntiin. Kyllä mä niistä helposti pystyn luopumaan. En oo tähänkään asti pahemmin keikoilla käynyt.

    • ---

      Voi ap :D Ymmärränhän minä sen, että tilanne vituttaa sinua. Oeln nimittäin suorastaan liian hyvä peleihisi ja olen käännyttänyt parempienkin piirien vesoja varsin sukkelasti. Eikä rahakkaat tee vaikutusta enää, olen nähnyt niitä aivan riittämiin aikanaan. Rakkainta harrastustani en myöskään vuoksesi lopeta (varsinkaan näiden puheiden jälkeen). Vähentäminen tekisi kyllä hyvää, myönnän. Ja eräänlainen elämäntsemppi muutenkin. Mutta nämä tehdään omasta tahdosta, ei minkään keskenkasvuisen pröystäilijän tähden ;) Pus silti, oot aivan ihana ja hurmaava tarinoinesi

    • Tinttarella di luna

      Jopas on taas ... En ole edes vilkaissut tänne päin sitten tiistain vai oliko se maanantain. Nyt heräsin ja kävin lukemaan. Sanon vaan näin ulkopuolisena, että ei kannata naisen koskaan luopua harrastuksistaan, ystävistään, identiteetistään jonkun miehen takia.

      Aina kannattaa luopua sellaisesta miehestä joka esittää tuollaisia vaatimuksia!

      Tietenkin samaa pätee myös mieheen. On eri asia keskustella yhdessä toisen harrastuksista ja yhteisistä harrastuksista ja miten ne sovitellaan yhteisiin kuvioihin.

      Toisaalta on naurettava aloitus ja tietenkin provo, tuollaisesta aloituksesta irl...mies saisi potkut persuksille.

    • ---

      Voisiko ap nyt mitenkään mennä sanomaan tämän kaiken sille naiselle/tytölle naamatusten?? Eihän sellainen suttura sitä täältä lue... Vai lukeeko sutturat tätä palstaa? Onko kaikki palstallaolijat sutturoita? Miksi ap on palstalla? Miksi hän kokee tarpeekseen tiedottaa täällä? Ja miksi ylipäätään sai alunperin sutturan peräänsä? Liikaa kysymyksiä hölmölle sutulle :D Mä en kestä enää, hajoan

      • ....................

        Hyvä aloitus! Paljon typeriä vastauksia.


      • Mun MIelestä
        .................... kirjoitti:

        Hyvä aloitus! Paljon typeriä vastauksia.

        henkisesti sairaan ihmisen aloitus, näkeehän tuon.


      • lastentarhantäti
        Mun MIelestä kirjoitti:

        henkisesti sairaan ihmisen aloitus, näkeehän tuon.

        Ehkä mutta huumorintajuisen ja mielikuvitusrikkaan, me olemme kaikki Jumalan lapsia ja yhtä arvokkaita täällä


      • minä
        lastentarhantäti kirjoitti:

        Ehkä mutta huumorintajuisen ja mielikuvitusrikkaan, me olemme kaikki Jumalan lapsia ja yhtä arvokkaita täällä

        Hei ystäväni! Jatka matkaasi elämässäsi ja iloitse ja nauti siitä mitä sinulla nyt on. Et ole minulle juuri nyt enää sopiva ihminen ja en pidä siitä, että asettelet ehtojasi. Ehtojen asettelullasi et enää täytä minun kriteerejäni. Halaus ja näkemiin.


    • Niin joo

      Onhan se varmaan hankalaa, jos on väärää ainesta. MItä jos vaihtokauppaa? Annat vähän siimaa ja rajoitettua harrastamista vastineeksi koirakoulusta ja tärkkikaulapannasta. Tuli vaan mieleen, kun tiplomaattisesti varmaan kannattaisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4167
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4016
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3632
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      65
      2983
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2518
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2518
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe