Ripsienpidennysten huolto

Räpsytin

Laitatin kesällä ekat pidennykset (tai tuuhennukset) Etelä-Pohjanmaalla yhessä kauneushoitolassa. Ne ekat oli ihanat, ilmavat ja luonnollisen näköiset (en halunnut liika pitkiä). Huoltoväli oli 4 vkoa ja olivat vielä ihan ok, ainoastaan toisesta silmäkulmasta oli tippunut niin että jouduin siihen lisäämään ripsaria kun mun omat ripset on niin vaaleat että näytti ku siinä olis ollu reikä.

Ekan huollon jälkeen siinä toisessa silmäkulmassa oli yhä reikä. Samoin siitä tippui ripsiä ihan solkemaan että nyt on enää maks 10 karvaa jäljellä. Toinen silmä vielä kohtalainen mutta resuinen.

Laittaja oli sama. Onko tää tyypillistä vai hutiloiko kun ajatteli saaneensa varman asiakkaan? miten kauan huollon jälkeen pitäs pysyä hyvänä. oli vielä aika kallis; laitto 129 ja huolto yli 50.

Mulla olis huomenna taas huolto, kannattaako vaihtaa kosmetologia vai mitä ootte mieltä? Onko EP:n suunalla suositeltavia ripsien laittajia?

2

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripsientekijävastaa

      RIpsien elinkaari on yksilöllinen, ripset uusiutuu yleensä keskimäärin siinä kuukaudessa, hiukan reilussa. Sulla pysyi tosi hyvin ripset, kun neljän viikon jälkeen ne olivat vielä hyvät. Kuulostaa siltä että sun ripsien elinkaari tuli tuossa kohtaa päähänsä. Pidennyksethän putoaa silloin kun omat ripset putoaa. Sulla on siellä tilalla nyt paljon uusia ripsiä ja kun saat niihin pidennykset, ne todennäköisesti pysyvät taas sen 4 vk. Siinä välissä putoilevat taas ne jotka ovat nyt viimeksi laitetut. Keskimäärin ripsiä kannattaa huoltaa n.3vkn välein juuri siksi, että ripsiä on paljon ja ne putoilevat pois niin eri aikaan.

      • ripsientekijävastaa

        Lisäksi! Juttele kosmetologisi kanssa! :) Vaikka tulee tämmöisiä epäilyksiä niin siinä ei ole mitään kummallista tai epäilyttävää/jännitettävää, sen kun kysäiset niin hän kertoo sulle tarkemmin ripsien elinkaaresta ja uusiutumisesta! Tekijä on varmasti hyvä kun olet alkuun ollut tyytyväinen ja jälki on ollut hyvää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe