hmm

hmmm...

Mikä voikaan saada herkemmin hymyn huulille kuin se että huomaan sun katselevan? Vaikka taidatkin yrittää vaivihkaa? Miksi?

17

1213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss universum

      No ku oon vähä ujopissa.... ziii

    • ja ujouttakin hieman

      No en tietystikään haluu jäädä kiinni ja tiedät kyllä miksi ;)

    • Ei ei.

      Sori ei kiinnosta.

      • hmm..

        Ja ujouttakin hieman. Kerro miksi :)


      • hmm..
        hmm.. kirjoitti:

        Ja ujouttakin hieman. Kerro miksi :)

        Ei ei. Aika jyrkkä kommentti vaik kysymys ei kiinnostuksesta ollu alunperin. Vain siitä miten alkaa herkästi hymyilyttää.


      • en kerro
        hmm.. kirjoitti:

        Ja ujouttakin hieman. Kerro miksi :)

        No kun se vain nyt on niin ;)


    • hmm..

      Taidatte olla naispuoleisia kaikki. Eikös? Tietää heti siitä kun ei uskalleta vastata ;)

    • Oot niin Mies!

      Ai miksi sinua katselen vai miksi yritän tehdä sen salaa? Mun silmissäni työpaikan komeinta on vaikee olla katsomatta enkä taida luottaa omaan viehätysvoimaani niin, että sinulle sen uskaltaisin tämän paremmin näyttää. Kelpaisko tää selitys?

      • hmm..

        Kyllä kelpasi. Toivottavasti saat rohkeutta näyttää tunteesi. Itse en sitä voi koskaan tehdä. Mutkikas juttu, varsinkin kun en tavallaan ihastunut oo. Mutta häntä on vain niin mukava katsella. Kun katseet kohtaa, tuun niin hyvälle tuulelle että hymyilen sen takia pitkin päivää. Yksinkertaisesti se vaan niin piristää päivää..


      • egon pönkitystä
        hmm.. kirjoitti:

        Kyllä kelpasi. Toivottavasti saat rohkeutta näyttää tunteesi. Itse en sitä voi koskaan tehdä. Mutkikas juttu, varsinkin kun en tavallaan ihastunut oo. Mutta häntä on vain niin mukava katsella. Kun katseet kohtaa, tuun niin hyvälle tuulelle että hymyilen sen takia pitkin päivää. Yksinkertaisesti se vaan niin piristää päivää..

        Miksi toisen pitää näyttää tunteensa sulle, jos et ole edes ihastunut. Taidat vaan buustata egoasi. Kannattaisiko pysyä kevyellä flirttitasolla ja antaa toiselle mahdollisuus vaikka huomioida sellaista joka on häneen tosissaan igastunut


      • reps.
        egon pönkitystä kirjoitti:

        Miksi toisen pitää näyttää tunteensa sulle, jos et ole edes ihastunut. Taidat vaan buustata egoasi. Kannattaisiko pysyä kevyellä flirttitasolla ja antaa toiselle mahdollisuus vaikka huomioida sellaista joka on häneen tosissaan igastunut

        Miesparka kuvittelee olevansa Salaisen katselun kohteena :D


      • hmm...
        reps. kirjoitti:

        Miesparka kuvittelee olevansa Salaisen katselun kohteena :D

        Mun ei egoani tartte pönkittää millää tapaa. Pointtina alunperin on ollut et miten voikaan tulla niin hyvälle tuulelle katseesta. En siis missää väliin oo puhunukaa mitään rakkaudesta. Tosin.. Kyllähän hän kiehtoo. Ehken sit haluu myöntää asioita. Erinäiset asiat estää.. Valitettavasti.


      • Nainen lähelläsi
        hmm... kirjoitti:

        Mun ei egoani tartte pönkittää millää tapaa. Pointtina alunperin on ollut et miten voikaan tulla niin hyvälle tuulelle katseesta. En siis missää väliin oo puhunukaa mitään rakkaudesta. Tosin.. Kyllähän hän kiehtoo. Ehken sit haluu myöntää asioita. Erinäiset asiat estää.. Valitettavasti.

        Mä tiedän tunteen, koska oon se, jonka kanssa katseet on kohdanneet ja tiedän, ettet voi tehdä mitään, enkä minäkään. Mutta haluisin...


      • hgjkordfgytr
        hmm.. kirjoitti:

        Kyllä kelpasi. Toivottavasti saat rohkeutta näyttää tunteesi. Itse en sitä voi koskaan tehdä. Mutkikas juttu, varsinkin kun en tavallaan ihastunut oo. Mutta häntä on vain niin mukava katsella. Kun katseet kohtaa, tuun niin hyvälle tuulelle että hymyilen sen takia pitkin päivää. Yksinkertaisesti se vaan niin piristää päivää..

        Tavallaan et ole ihastunut, mitä se sitten on? Tavallaan?


    • ananasonhedelmä

      Hei senkin setämies. Itse aloitit tuijottelun ja oikeastaa ei tämä kyllä minulle voi olla, koska julkean tuijottaa rehellisesti suoraan silmiin. mies on 30 plussan puolella ja pirun söde. tämäkin on niin mutkikas juttu ettei Erkkikään ota selvää. ;))))))

      • UncleMan

        Tuijottelit aluksi häpeilemättä suoraan silmiin, mistä menin hämilleni enkä pystynyt kauaa katsomaan epävarmuuksissani. Nyt kun minulla olisi pikkuhiljaa rohkeus kerääntynyt, et sinä enää katso silmiin. No, taisi juna mennä jo, ei voi mitään.


    • kukasesetämiehiä

      Tuijottaa? T.setämies joka uskaltaa katsoa silmiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7804
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4626
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3291
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1526
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1508
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      278
      1098
    Aihe