Oon 9v ja en uskalla kertoo äitille et haluun liivit

Tyttö 9v

Mä oon siis 9 ja haluisin käyttää liivei kun on jo kasvanu vähän rinnat. Tai ainakin niitä harjotus/ensiliivei mitä nyt onkaan siis niitä topin kaltasia lyhyitä. Mut mä en uskalla kertoo äidille! Ja mun nännit näkyy läpi normi pitkähihasesta läpi vaikka on toppi alla (pitkä toppi)!! Mitä mä teen?

17

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintsikkatyttö 13v

      Terve tyttö 9v!
      Aika nuorena on sulle tissit alkanu kasvamaan. Mutta eipä siinä mittään rintsikat pitää hankkia silloinkun niitä aletaan tarvitsemaan.
      Sun kannattas varmaan hommata sellaiset oikeat rintaliivi, eikä mitään harkkareita.
      Ehkä kannattas ihan ensin jutella äidin kanssa niiden hankinnasta.
      Voit toki käydä jo valmiiksi liikkeistä katselemassa ja jopa sovittamassa sopivia liivejä.
      Kuinka monella teidänluokkalaisella on rintsikat? Monellako sun kaverilla on rintaliivit?

      • Tyttö 9v

        Ei kenelläkään oo vielä. Oon eka meiän luokalta!


      • rintsikkatyttö 13v
        Tyttö 9v kirjoitti:

        Ei kenelläkään oo vielä. Oon eka meiän luokalta!

        Äidille voi kertoo rintsikoitten tarpeesta vaikka sähköpostilla tai kirjoittaa lappu ja laittaa se semmoseen paikkaan, että äiti sen varmasti huomaa.
        Tärkeintä on, että äiti saa tiedon, että sä tarttet ja haluut rintsikat.
        Mitenkä luulisit teidänluokkalaisten reagoivan, kun sä tuut ekaa kertaa kouluun uusilla upeilla topatuilla rintsikoilla?
        Toivotaan, että saat ne mahdollisimman nopeeta!


      • Tyttö 9v
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Äidille voi kertoo rintsikoitten tarpeesta vaikka sähköpostilla tai kirjoittaa lappu ja laittaa se semmoseen paikkaan, että äiti sen varmasti huomaa.
        Tärkeintä on, että äiti saa tiedon, että sä tarttet ja haluut rintsikat.
        Mitenkä luulisit teidänluokkalaisten reagoivan, kun sä tuut ekaa kertaa kouluun uusilla upeilla topatuilla rintsikoilla?
        Toivotaan, että saat ne mahdollisimman nopeeta!

        Ne varmaan kysyis multa et miks käytän. ;) Kerroin äidille ja se sano et mennääb huomenna ostaa.:)


      • rintsikkatyttö 13v
        Tyttö 9v kirjoitti:

        Ne varmaan kysyis multa et miks käytän. ;) Kerroin äidille ja se sano et mennääb huomenna ostaa.:)

        Ai miten hieno juttu, että saat huomenna rintsikat!
        Kerrothan sitten minkälaiset ostit! Kerrothan myös ekasta koulupäivästä uusilla rintsikoilla!
        Jään jännitykselkä odottamaan.


    • 9 V tyttö

      Oon yhdeksän ja rinnat ovat kipeät ja en usko että mulla on kasvu aika auttakaa

    • 9 V tyttö

      Auttakaa!!!

    • 10v tyttö

      Mua jännittää murros ikä

      • 10v tyttö

        Haluaisin rintaliivit mutta ei äiti osta


    • 9 V tyttö

      Ei hätää

      • rintsikkatyttö 13v

        Terve 9v ja 10v tytöt.
        Ymmärrän hyvin, että teidän molempien tissit on alkamassa kasvamaan ja äkkiä tulee se aika, että rintsikoita ihan oikeasti tarvitaan.
        Nut teidän kannattas mennä äidin kanssa jutteleen, että voitasko jo ostaa rintsikat valmiiksi ja oishan ne kivat jo olla, että vois jo harjotella niitten pitämistä, vaikka ei kouluun vielä laittaiskaan.
        Kannattaa mennä rohkeasti äidille kertomaan, niin uskompa, että melko nopeasti teillä molemmilla on rintaliivit.


      • ope1234
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Terve 9v ja 10v tytöt.
        Ymmärrän hyvin, että teidän molempien tissit on alkamassa kasvamaan ja äkkiä tulee se aika, että rintsikoita ihan oikeasti tarvitaan.
        Nut teidän kannattas mennä äidin kanssa jutteleen, että voitasko jo ostaa rintsikat valmiiksi ja oishan ne kivat jo olla, että vois jo harjotella niitten pitämistä, vaikka ei kouluun vielä laittaiskaan.
        Kannattaa mennä rohkeasti äidille kertomaan, niin uskompa, että melko nopeasti teillä molemmilla on rintaliivit.

        Monesko keskenäsi käymä rintsikkakeskustelu tämä jo on tämän vuoden puolella? Ehditkö tehdä muuta kuin pervoilla täällä? Hanki elämä.


    • 10.v.tyttö

      Sun kantsii kyl kertoo sun äidille koska sit ku oot kertonut nii se jo ohi !

    • Nonbahrellih

      Vinkki: Mee sun äidin luo ja sano et nyt haluut rintsikat ja lähe ovee kohti. :)

    • 10w

      Rintojen ympärille sattuu

    • Anonyymi

      Mä kin oon 9v ja haluun rintsikat mut en uskalla sanoo mut mä säästän rahaa niihin

    • Anonyymi

      Itse olen 12v ja käytän edelleen tuollaisia harjoitus liivejä. Voit mitata rintasi alta ja leveimmästä kohdasta ja sitten etsiä netistä rintaliivikoko-oppaan. Jos et löydä tarpeeksi pientä kokoa niin harjoitus rintsikat ovat vielä vaihtoehtosi. Oikeita rintaliivejä ei kannata kovin nuorena alkaa käyttämään. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe