Älkää sekoittako suhde- ja seksihaluja

_Sinkkunelli_

Tällä palstalla on ollut iänikuista vääntöä kuka saa naista ja saako naiset miestä ja mistä kaikki johtuu.

Ongelma näissä keskusteluissa on se, että miehet eivät ymmärrä puhuvansa naisten kanssa eri asiasta, kun sanotaan ettei saa naista/miestä. Useimmat naiset kun haluavat kyllä seksiä, mutta nimenomaan suhteessa. Mihin taas monet seksin perään olevat miehet eivät ole valmiita sitoutumaan.

Eli jos nainen kertoo, ettei saa miestä, tarkoittaa se nainen-mies-sanakirjassa sitä, etteivät miehet ole kiinnostuneita hänestä suhdemielessä eikä hän halua lähteä harrastamaan yhden illan hoitoja, joita ehkä saattaisi olla tarjolla. Kaikille ei ole välttämättä niitäkään.

Miehillä yhden illan hoidon ei tarvitse olla välttämättä niin kovin hehkeä, kunhan vain pääsee pukille, mutta suhteeseen vaaditaan jo huomattavasti parempaa ulkonäköä ja ominaisuuksia. Siksi vaatimattomammalle naiselle hyvän kumppanin löytäminen on vaikeampaa, vaikka kuinka olisi luonteeltaan ihana. Ne vaatimattomammatkin miehet haluaisivat kauniin naisen, ja jos sitä riittävää ulkonäköä ei ole, naisen hyvä luonne jää mieheltä huomaamatta, koska ns. harmaavarpunen on miehelle ilmaa.

Kun mies valittaa ettei hän saa naista, tarkoittaa se mies-nainen-sanakirjassa sitä, ettei hän pääse harrastamaan yhden illan juttuja. Toisaalta tuollaisesta miehestä joku nainen saattaisi kuitenkin kiinnostua suhdemielessä. Naisille on pysyvässä suhteessa ulkonäköä tärkeämpiä asioita mm. itsevarmuus, luonne, harrastukset, käytöstavat, samanlainen tausta, älykkyys jne. joten jos nuo ominaisuudet ovat hyvät, mies voi silti päätyä suhteeseen, vaikkei olisikaan mikään baarien naistenkaataja.

Mitäs tästä teoriasta sanotte?

83

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

      Että semmonen keskiyön saarna tällä kertaa.

    • palstatotuus

      Ätmi on maailman surkein olento eikä kellään muulla ole oikeutta valittaa mistään, ei edes kehitysmaiden lapsilla.

    • ATMaisteri

      "Mitäs tästä teoriasta sanotte?"

      Muutama kommentti.

      - olet aivan oikeassa siinä että nainen kelpaa helpommin pikaseksiin kuin parisuhteeseen -> moni YTM:n pokaama nainen yliarvioi tasonsa kuvitellessaan omaavansa mahdollisuuksia korkean tason miehen naimiseen. Kun nainen sanoo ettei saa miestä suhteeseen, hän luultavasti saisi miehen ja ihan hyvän sellaisen. Mutta ihan hyvä ei riitä, vaikka nainen itse olisi harmaavarpunen. Ts. "en saa miestä parisuhteeseen" = en saa korkean tason miestä parisuhteeseen

      - miehen parisuhdearvo vs seksiarvo. Nainen tottuu ajatukseen korkeamman tason miehestä, ja siitä kemiasta. Mies joka ei kelpaisi seksiin pikasuhteessa, on useimmille naisille kelvoton myöskin suhteeseen. Poikkeuksena hyvätuloinen korkean statuksen mies, joka kulutti nuoruutensa opiskellessa. Kirjoittamasi pätee siis vain osittain, eikä kriteerinä ole miehen kunnollisuus vaan korkea status jolla pystyy kompensoimaan puuttuvia viettelytaitoja

      Silti, vallan hyvä kirjoitus ollakseen peräisin naisen kynästä. Annoin plussan.

    • Pitää paikkansa ja olen samaa mieltä.

      Palstalla on ruvennut ottamaan päähän tuo "naiset saa miehen milloin vaan", "nainen valitsee" ja kaikki muu samankaltainen löpinä.

      Palstamiehet tarkoittavat naisilla näitä bilehileitä ja mitä muita niitä nyt onkaan, jotka kuuluvat samaan kategoriaan.
      Ne tavalliset naiset eivät kuulu noihin ryhmiin ja olen alkanut uskoa, että enemmistö tai ainakin eniten äänessä olevat palstamiehet eivät edes tunnu noteeraavan niitä tavallisia naisia.

      Rumat pulleronaiset eivät sitten edes ole naisia ja ovat miehille tuolla oikeassa maailmassa täysin näkymättömiä.
      Anna kun arvaan, että tähän kommentoidaan jotain tyyliin "niinhän se kuuluu ollakin" tai "rumalla naisella ei tee mitään". Säästin sen vaivan nyt.

      • Jii007

        No jos laittaa nettiin ilmoituksen niin kyllä melkein kaikki naiset saa niitä aloitteita.
        Tokikin suurin osa on pillun perässä, mutta ei täällä muuta ole väitettykään.
        Baarissa sama juttu.

        Nainen valitsee lopulta aina. Siitä nyt on ihan turha edes keskustella.
        Ratkaiskoon sen lopullisen valinnan sitten kemia, järki tai mikä tahansa.

        Miksi minä näen päivittäin niitä rumia pulleronaisia kulkemassa käsikkäin miesten kanssa? Näenkö harhoja?


      • Olette pihalla!

        Voi lähteä vaikka siitä että nostaa läskin perseensä ylös sieltä sohvalta ja laittaa töppöstä toisen eteen ja liikkuu muuallekkin kuin jääkaapille!
        Eikö ole helppoa!

        Esimerkiksi naiselle jo laihduttaminen tekee hyvää (


      • Super ATM

        Saako kysyä mitä femnerd odottaa mieheltä?

        Haittaako jos on lihava, ruma, lyhyt, täysin kokematon, kaveriton, sosiaalisesti taitamaton, jne? Entäs jos kaupan päälle olisi työtön ja ehkä vielä masentunut?

        Itse olen ruma, lyhyehkö, täysin kokematon ja sosiaalisesti taitamaton. Toisinaan masentunut. Se riittää, ns. tavalliset naiset eivät harkitsekaan. Selkeät ATN:tkin haaveilevat siitä unelmien prinssistä jonka ei pitäisi olla heistä kiinnostunut, mutta joka kemian tms huuhaan ansiosta tuleekin kosimaan.

        Kuukausi sitten puhelin yhdellä keikalla 25 tytön kanssa (kaveripohjalta). Ylipainoinen ja todella ujo "seinäruusu", mutta oikeastaan fiksu ja mukava. Ennen kun aloin elättelemään hölmöjä toiveita, hän mainitsi olevansa todella ihastunut mieheen jonka hän kokisi itselleen oikeaksi.

        Ihastuksen kohde seisoi lavalla mikrofonin ääressä.

        Hypergamia elää ja voi hyvin.


      • Jii007
        Super ATM kirjoitti:

        Saako kysyä mitä femnerd odottaa mieheltä?

        Haittaako jos on lihava, ruma, lyhyt, täysin kokematon, kaveriton, sosiaalisesti taitamaton, jne? Entäs jos kaupan päälle olisi työtön ja ehkä vielä masentunut?

        Itse olen ruma, lyhyehkö, täysin kokematon ja sosiaalisesti taitamaton. Toisinaan masentunut. Se riittää, ns. tavalliset naiset eivät harkitsekaan. Selkeät ATN:tkin haaveilevat siitä unelmien prinssistä jonka ei pitäisi olla heistä kiinnostunut, mutta joka kemian tms huuhaan ansiosta tuleekin kosimaan.

        Kuukausi sitten puhelin yhdellä keikalla 25 tytön kanssa (kaveripohjalta). Ylipainoinen ja todella ujo "seinäruusu", mutta oikeastaan fiksu ja mukava. Ennen kun aloin elättelemään hölmöjä toiveita, hän mainitsi olevansa todella ihastunut mieheen jonka hän kokisi itselleen oikeaksi.

        Ihastuksen kohde seisoi lavalla mikrofonin ääressä.

        Hypergamia elää ja voi hyvin.

        Olen melko varma siitä, että femnerd itse ei pidä lihavaa ja rumaa miestä miehenä, vaan hänelle mies on sellainen muskelimasa muotihinttari.

        Hänkin niin monen muun naisen tapaan naamioi kelpaamattomuutensa miesten syyksi.
        Rima omalle tasolle niin on mies femnerdilläkin.


      • Ätmi
        Jii007 kirjoitti:

        Olen melko varma siitä, että femnerd itse ei pidä lihavaa ja rumaa miestä miehenä, vaan hänelle mies on sellainen muskelimasa muotihinttari.

        Hänkin niin monen muun naisen tapaan naamioi kelpaamattomuutensa miesten syyksi.
        Rima omalle tasolle niin on mies femnerdilläkin.

        Ei Femnerd edes halua miestä, kyllä hänellä mies jo olisi, jos oisi halunnut.


      • nainen saa aina

        miehen, jos nainen ei hamuile ytmiä, vaan tyyty keskitason miehiin.


      • näinhän se on
        Ätmi kirjoitti:

        Ei Femnerd edes halua miestä, kyllä hänellä mies jo olisi, jos oisi halunnut.

        ihme, että viitsii soittaa suutaan tällä palstalla ja laukoa kaikenlaisia typeryyksiä.


      • mitäs jos

        laihduttaisit, meikkaisit, ja hankkisit seksyjä vaatteita, sekä opettelisit kantamaan itsesi naisellisesti? Ja lisäksi lopettaisit tuon feminispaskan jauhamisen ja tekisit aloitteita miehille?


      • Jii007 kirjoitti:

        No jos laittaa nettiin ilmoituksen niin kyllä melkein kaikki naiset saa niitä aloitteita.
        Tokikin suurin osa on pillun perässä, mutta ei täällä muuta ole väitettykään.
        Baarissa sama juttu.

        Nainen valitsee lopulta aina. Siitä nyt on ihan turha edes keskustella.
        Ratkaiskoon sen lopullisen valinnan sitten kemia, järki tai mikä tahansa.

        Miksi minä näen päivittäin niitä rumia pulleronaisia kulkemassa käsikkäin miesten kanssa? Näenkö harhoja?

        Ihana tietää, että nainen on aina se, joka valitsee. Voin siis lakata jännittämästä viikonlopun treffejä, koska minustahan se silloin yksin on kiinni, johtavatko ne vielä seuraaviin ja sitä seuraaviin treffeihin.

        Totta puhuen: jos mies olisi niin tossukka lammas, että hän tavalla tai toisella ilmaisisi ajattelevansa noin, niin mielenkiintoni loppuisi kyllä välittömästi. Kyllä minä lähden siitä, että tapaan kanssani tasavertaisen ihmisen, jonka mielipiteellä ja tunteilla on tasan yhtä paljon merkitystä kuin omillani.


      • Super ATM kirjoitti:

        Saako kysyä mitä femnerd odottaa mieheltä?

        Haittaako jos on lihava, ruma, lyhyt, täysin kokematon, kaveriton, sosiaalisesti taitamaton, jne? Entäs jos kaupan päälle olisi työtön ja ehkä vielä masentunut?

        Itse olen ruma, lyhyehkö, täysin kokematon ja sosiaalisesti taitamaton. Toisinaan masentunut. Se riittää, ns. tavalliset naiset eivät harkitsekaan. Selkeät ATN:tkin haaveilevat siitä unelmien prinssistä jonka ei pitäisi olla heistä kiinnostunut, mutta joka kemian tms huuhaan ansiosta tuleekin kosimaan.

        Kuukausi sitten puhelin yhdellä keikalla 25 tytön kanssa (kaveripohjalta). Ylipainoinen ja todella ujo "seinäruusu", mutta oikeastaan fiksu ja mukava. Ennen kun aloin elättelemään hölmöjä toiveita, hän mainitsi olevansa todella ihastunut mieheen jonka hän kokisi itselleen oikeaksi.

        Ihastuksen kohde seisoi lavalla mikrofonin ääressä.

        Hypergamia elää ja voi hyvin.

        "Saako kysyä mitä femnerd odottaa mieheltä?

        Saa kysyä :-)

        "Haittaako jos on lihava, ruma, lyhyt, täysin kokematon, kaveriton, sosiaalisesti taitamaton, jne? Entäs jos kaupan päälle olisi työtön ja ehkä vielä masentunut?"

        - Lihavuus ei haittaa, en ole itsekkään hoikka.
        - Lyhyys ei haittaa vaikka olen keskiarvoa pitempi nainen.
        - Täysin kokematon ei haittaa, koska niin olen minäkin. Tämän suhteen pätee itseasiassa "less is more".
        - Kaverittomuus ei haittaa mutta se miksi on kaveriton vaikuttaa kyllä.
        Jos kaverittomuus johtuu ymmärrettävistä syistä eli esim muutosta uuteen kaupunkiin, ujoudesta tai entiset kaverit ovat pariutuneet ja yhteydenpito on jäänyt tai jos kiusaamisen takia kaverisuhteiden luominen on ollut vaikeaa.
        Mutta jos kaverittomuus johtuu negatiivisista luonteenpiirteistä niin se kyllä haittaa.
        - Työttömyys ei haittaa, olen itsekin työtön. Itseasiassa silloin olisi enemmän aikaa olla yhdessä.
        Varallisuudella ja statuksella ei ole merkitystä, vaikka turhahan tätä on toistella, kun sitä ei uskota.
        - Masentuneisuus ei haittaa, olen itsekin masentunut ja ihan on diagnosoitunakin.
        - Sosiaalisesti taitamaton? Riippuu nyt ihan siitä mitä sillä tarkoitetaan. Sukupuolesta riippumatta ihminen joka ei katso kertaakaan silmiin jutellessa osoittaa huonoa käytöstä. Välinpitämättömyys toisia kohtaan on täys turnoff.
        - Rumuus?
        No, kauneus on katsojan silmissä. Tutustumisen kautta toisen ulkonäkö menettää merkityksensä. Koska minulla on silmät päässä niin kyllä ulkonäöllä jotain merkitystä on, erityisesti sillä kokonaisulkonäöllä eli vaatetuksella, ryhdillä, hygienialla, hiuksilla, miten kantaa itseään eli anteeksi, että olen olemassa- look ei säväytä vaan päinvastoin.

        En haaveile unelmien prinssistä, ne ajat ovat kaukana takanapäin ja kuuluivat aikaan jolloin olin hyvin nuori ja hyvin naiivi.

        Mitä minä sitten odotan mieheltä?
        En oikeastaan odota edes mitään mutta toiveena olisi löytää mies joka olisi kiinnostunut samoista asioista, arvostaisi mielipiteitäni, olisi rehellinen ja avoin, toiset huomioonottava, ystävällinen ja jolla olisi samanlainen huumorintaju. Ulkonäkö olisi toissijainen, mutten nyt ihan Quasimodoakaan haluaisi.
        Tuo lista tuossa on nyt ihan superideaali toivelista mutta tuskin mikään täysmahdottomuus, vaikka olen kyllä kuullut olevani prinsessa tuon listani kanssa. Tuollaiset miehet ovat kyllä varmasti kaikki jo naimisissa.

        Nuo toivelistallani olevat piirteet tulevat esille vasta sitten tutustumisen kautta, ulospäin nuo eivät näy.


      • Olette pihalla!
        helka kirjoitti:

        Ihana tietää, että nainen on aina se, joka valitsee. Voin siis lakata jännittämästä viikonlopun treffejä, koska minustahan se silloin yksin on kiinni, johtavatko ne vielä seuraaviin ja sitä seuraaviin treffeihin.

        Totta puhuen: jos mies olisi niin tossukka lammas, että hän tavalla tai toisella ilmaisisi ajattelevansa noin, niin mielenkiintoni loppuisi kyllä välittömästi. Kyllä minä lähden siitä, että tapaan kanssani tasavertaisen ihmisen, jonka mielipiteellä ja tunteilla on tasan yhtä paljon merkitystä kuin omillani.

        Niin sinä uskottelet itsellesi.

        Naisilla on varaa elää noissa fantasioissa "tasavertaisuudesta".

        Miehillä ei.


      • Jii007 kirjoitti:

        Olen melko varma siitä, että femnerd itse ei pidä lihavaa ja rumaa miestä miehenä, vaan hänelle mies on sellainen muskelimasa muotihinttari.

        Hänkin niin monen muun naisen tapaan naamioi kelpaamattomuutensa miesten syyksi.
        Rima omalle tasolle niin on mies femnerdilläkin.

        "Olen melko varma siitä, että femnerd itse ei pidä lihavaa ja rumaa miestä miehenä, vaan hänelle mies on sellainen muskelimasa muotihinttari."

        Minulle mies on ihminen, joka ei ole sukupuoleltaan nainen.

        "Hänkin niin monen muun naisen tapaan naamioi kelpaamattomuutensa miesten syyksi."

        Jep. Totuus ei pala tulessakaan.

        "Rima omalle tasolle niin on mies femnerdilläkin"

        Eli siis se jo aiemmin mainitsemani sokea ja kädetön vähintään seitsemänkymppinen aseksuaali? :-D :-D


      • näinhän se on kirjoitti:

        ihme, että viitsii soittaa suutaan tällä palstalla ja laukoa kaikenlaisia typeryyksiä.

        Täh! Eikös tuo ole tällä palstalla ihan tyypillistä toimintaa? :-D

        Vakavasti puhuttuna en kyllä soita suutani ja typeryyksiä olen kyllä laukonut varmasti täällä mutta nuo eivät ole typeryyksiä.


      • mitäs jos kirjoitti:

        laihduttaisit, meikkaisit, ja hankkisit seksyjä vaatteita, sekä opettelisit kantamaan itsesi naisellisesti? Ja lisäksi lopettaisit tuon feminispaskan jauhamisen ja tekisit aloitteita miehille?

        Nääh.
        Ei mitään tapahtunut silloinkaan kun olin hoikka. Ei edes silloin kun olin hoikka, meikkasin, käytin naisellisia vaatteita ja jopa koruja.

        Tekisin aloitteita miehille? What!?
        Juu olen tehnytkin, tällä palstalla, kolmesti. Tai oikeastaan neljästi...ei kun itseasiassa viidesti! Tajusin juuri nyt, että niitä on ollutkin viisi... järkkyä. Tulos? No mitäs luulette.
        Livenä aloitteita? Ehei, en vaikka olisi mikä. Olen saanut niin paljon haukkumisia ulkonäöstäni. En ole masokisti.


      • mies ei lannistu
        femnerd kirjoitti:

        Nääh.
        Ei mitään tapahtunut silloinkaan kun olin hoikka. Ei edes silloin kun olin hoikka, meikkasin, käytin naisellisia vaatteita ja jopa koruja.

        Tekisin aloitteita miehille? What!?
        Juu olen tehnytkin, tällä palstalla, kolmesti. Tai oikeastaan neljästi...ei kun itseasiassa viidesti! Tajusin juuri nyt, että niitä on ollutkin viisi... järkkyä. Tulos? No mitäs luulette.
        Livenä aloitteita? Ehei, en vaikka olisi mikä. Olen saanut niin paljon haukkumisia ulkonäöstäni. En ole masokisti.

        sadoistakaan pakeista, siis panomies. Miksi itse tekisit suuren numeron muutamasta pakistasi. Ei kun aloitteita tekemään.


      • ...
        Olette pihalla! kirjoitti:

        Niin sinä uskottelet itsellesi.

        Naisilla on varaa elää noissa fantasioissa "tasavertaisuudesta".

        Miehillä ei.

        No miksi sitten varmaan jokainen nainen on saanut pakkeja miehiltä? Jos kerran nainen valitsee, niin miten se on mahdollista?


      • ...
        Olette pihalla! kirjoitti:

        Voi lähteä vaikka siitä että nostaa läskin perseensä ylös sieltä sohvalta ja laittaa töppöstä toisen eteen ja liikkuu muuallekkin kuin jääkaapille!
        Eikö ole helppoa!

        Esimerkiksi naiselle jo laihduttaminen tekee hyvää (

        Ensinnäkin, sinulta unohtuu nyt se, että suomalaisista miehistä reilusti yli puolet on ylipainoisia. Kuuluuko heillekin sinun mielestäsi siis se viimeisen päälle treenattu kaunotar? Kun kerran läskejä naisia on vähemmän kuin läskejä miehiä, lopputulos on se, että nainen joutuu todennäköisemmin tyytymään läskiin, kuin mies.

        Lisäksi minua ärsyttää tämä miesten kuvitelma, että jos mies ei ole ylipainoinen, hän on hyväkroppainen. Ei ole. Itse asiassa jopa pieni ylipaino on miehelle viehättävämpää kuin laihuus. Hyvä kroppa miehellä vaatii oikeita mittasuhteita ja melkoista määrää työtä, aivan kuten naisellakin. Niinpä sekä hyväkroppaisia miehiä että hyväkroppaisia naisia on aika vähän. He deittailkoon toisiaan, varsinkin kun kummallekaan ei yleensä mikään tavis kelpaa ja heillä on varaa vaatia.

        Mistä jää jäljelle me tavikset. Mutta siinä tuleekin vastaan se ongelma, jonka jätit huomioimatta. Nimittäin se, että niille tavismiehille ei kelpaa tavisnainen, vaan hekin haluavat sen viimeisen päälle treenatun kaunottaren. Sitten te tulette tänne ja valitatte, ettei kukaan nainen huoli teitä, koska te ette edes näe tavallisia naisia, me emme ole teille olemassa. Jos 99 prosenttia miehistä yrittää viittä prosenttia naisista, niin onhan se aika selvä juttu, että sillä reseptillä syntyy aika vähän pariskuntia.

        Suomessa on vaikka kuinka ihan tavallisia, kivoja, ok -näköisiä naisia, joita kukaan mies ei ole koskaan edes vilkaissut. Sen sijaan miehet ovat yrittäneet sitä porukan kauneinta ja sitten katkeroituneet, kun "kukaan" nainen ei huoli.

        Joten ei tosiaan nainen saa miestä vain poistumalla kotoa, se on teidän pinnallisten atm:ien harhaista kuvitelmaa. Ettekä te miehet ole järjestään mitään joka naisen unelmia, kyllä ne helmet on miehissä hyvin harvassa. Mutta kuten sanottu, tavisnaista ei yleensä lähesty edes hänen tasonsa alapuolella olevat miehet.

        Te ihan oikeasti elätte omassa harhaisessa maailmassanne, eikä teillä ole ymmärrystä siitä, miten oikea maailma toimii. Jospa kokeilisitte joskus poistua sieltä koneen äärestä ja huomata muutkin kuin kaunottaret ja näkisitte, että ei niitä taviksia kovinkaan moni mies lähesty.


      • ...
        Super ATM kirjoitti:

        Saako kysyä mitä femnerd odottaa mieheltä?

        Haittaako jos on lihava, ruma, lyhyt, täysin kokematon, kaveriton, sosiaalisesti taitamaton, jne? Entäs jos kaupan päälle olisi työtön ja ehkä vielä masentunut?

        Itse olen ruma, lyhyehkö, täysin kokematon ja sosiaalisesti taitamaton. Toisinaan masentunut. Se riittää, ns. tavalliset naiset eivät harkitsekaan. Selkeät ATN:tkin haaveilevat siitä unelmien prinssistä jonka ei pitäisi olla heistä kiinnostunut, mutta joka kemian tms huuhaan ansiosta tuleekin kosimaan.

        Kuukausi sitten puhelin yhdellä keikalla 25 tytön kanssa (kaveripohjalta). Ylipainoinen ja todella ujo "seinäruusu", mutta oikeastaan fiksu ja mukava. Ennen kun aloin elättelemään hölmöjä toiveita, hän mainitsi olevansa todella ihastunut mieheen jonka hän kokisi itselleen oikeaksi.

        Ihastuksen kohde seisoi lavalla mikrofonin ääressä.

        Hypergamia elää ja voi hyvin.

        No mutta onko tuo sitten sinusta jotenkin väärin? Huolisitko sinä kaltaisesi naisen? Totta puhuen, ethän sinä ole tavallinen mies.

        Ja vaikka aloittaisit suhteen vastaavaan naiseen, niin eikö se vain pahentaisi asiaa? Ruokkisitte toistenne masennusta ja kaikki vain pahenisi. Parempi on olla yksin tai toivoa, että löytäisi jonkun paremman.

        Ethän sinäkään siellä varmasti haaveile rumasta, lyhyestä, täysin kokemattomasta, kaverittomasta, sosiaalisesti taitamattomasta, työttömästä ja masentuneesta naisesta, vai mitä?


      • ...
        nainen saa aina kirjoitti:

        miehen, jos nainen ei hamuile ytmiä, vaan tyyty keskitason miehiin.

        Nainen saa TODENNÄKÖISESTI miehen, jos tyytyy ihan keneen tahansa. Jos haluaa keskitason miehen, niin todennäköisyys on ehkä 25 prosentin luokkaa.


      • ...
        mitäs jos kirjoitti:

        laihduttaisit, meikkaisit, ja hankkisit seksyjä vaatteita, sekä opettelisit kantamaan itsesi naisellisesti? Ja lisäksi lopettaisit tuon feminispaskan jauhamisen ja tekisit aloitteita miehille?

        Saisiko sillä sitten hyvän miehen? Vai jonkun sinkut-palstan luuserin? Koska ennemmin olen kyllä yksin...


      • scrg
        ... kirjoitti:

        Ensinnäkin, sinulta unohtuu nyt se, että suomalaisista miehistä reilusti yli puolet on ylipainoisia. Kuuluuko heillekin sinun mielestäsi siis se viimeisen päälle treenattu kaunotar? Kun kerran läskejä naisia on vähemmän kuin läskejä miehiä, lopputulos on se, että nainen joutuu todennäköisemmin tyytymään läskiin, kuin mies.

        Lisäksi minua ärsyttää tämä miesten kuvitelma, että jos mies ei ole ylipainoinen, hän on hyväkroppainen. Ei ole. Itse asiassa jopa pieni ylipaino on miehelle viehättävämpää kuin laihuus. Hyvä kroppa miehellä vaatii oikeita mittasuhteita ja melkoista määrää työtä, aivan kuten naisellakin. Niinpä sekä hyväkroppaisia miehiä että hyväkroppaisia naisia on aika vähän. He deittailkoon toisiaan, varsinkin kun kummallekaan ei yleensä mikään tavis kelpaa ja heillä on varaa vaatia.

        Mistä jää jäljelle me tavikset. Mutta siinä tuleekin vastaan se ongelma, jonka jätit huomioimatta. Nimittäin se, että niille tavismiehille ei kelpaa tavisnainen, vaan hekin haluavat sen viimeisen päälle treenatun kaunottaren. Sitten te tulette tänne ja valitatte, ettei kukaan nainen huoli teitä, koska te ette edes näe tavallisia naisia, me emme ole teille olemassa. Jos 99 prosenttia miehistä yrittää viittä prosenttia naisista, niin onhan se aika selvä juttu, että sillä reseptillä syntyy aika vähän pariskuntia.

        Suomessa on vaikka kuinka ihan tavallisia, kivoja, ok -näköisiä naisia, joita kukaan mies ei ole koskaan edes vilkaissut. Sen sijaan miehet ovat yrittäneet sitä porukan kauneinta ja sitten katkeroituneet, kun "kukaan" nainen ei huoli.

        Joten ei tosiaan nainen saa miestä vain poistumalla kotoa, se on teidän pinnallisten atm:ien harhaista kuvitelmaa. Ettekä te miehet ole järjestään mitään joka naisen unelmia, kyllä ne helmet on miehissä hyvin harvassa. Mutta kuten sanottu, tavisnaista ei yleensä lähesty edes hänen tasonsa alapuolella olevat miehet.

        Te ihan oikeasti elätte omassa harhaisessa maailmassanne, eikä teillä ole ymmärrystä siitä, miten oikea maailma toimii. Jospa kokeilisitte joskus poistua sieltä koneen äärestä ja huomata muutkin kuin kaunottaret ja näkisitte, että ei niitä taviksia kovinkaan moni mies lähesty.

        Jääkiekkojoukkueen pelaajista 100% on ylipainoisia ja ne seurustelee missien kanssa joista 0% on ylipainoisia.


      • _Sinkkunelli_
        ... kirjoitti:

        Ensinnäkin, sinulta unohtuu nyt se, että suomalaisista miehistä reilusti yli puolet on ylipainoisia. Kuuluuko heillekin sinun mielestäsi siis se viimeisen päälle treenattu kaunotar? Kun kerran läskejä naisia on vähemmän kuin läskejä miehiä, lopputulos on se, että nainen joutuu todennäköisemmin tyytymään läskiin, kuin mies.

        Lisäksi minua ärsyttää tämä miesten kuvitelma, että jos mies ei ole ylipainoinen, hän on hyväkroppainen. Ei ole. Itse asiassa jopa pieni ylipaino on miehelle viehättävämpää kuin laihuus. Hyvä kroppa miehellä vaatii oikeita mittasuhteita ja melkoista määrää työtä, aivan kuten naisellakin. Niinpä sekä hyväkroppaisia miehiä että hyväkroppaisia naisia on aika vähän. He deittailkoon toisiaan, varsinkin kun kummallekaan ei yleensä mikään tavis kelpaa ja heillä on varaa vaatia.

        Mistä jää jäljelle me tavikset. Mutta siinä tuleekin vastaan se ongelma, jonka jätit huomioimatta. Nimittäin se, että niille tavismiehille ei kelpaa tavisnainen, vaan hekin haluavat sen viimeisen päälle treenatun kaunottaren. Sitten te tulette tänne ja valitatte, ettei kukaan nainen huoli teitä, koska te ette edes näe tavallisia naisia, me emme ole teille olemassa. Jos 99 prosenttia miehistä yrittää viittä prosenttia naisista, niin onhan se aika selvä juttu, että sillä reseptillä syntyy aika vähän pariskuntia.

        Suomessa on vaikka kuinka ihan tavallisia, kivoja, ok -näköisiä naisia, joita kukaan mies ei ole koskaan edes vilkaissut. Sen sijaan miehet ovat yrittäneet sitä porukan kauneinta ja sitten katkeroituneet, kun "kukaan" nainen ei huoli.

        Joten ei tosiaan nainen saa miestä vain poistumalla kotoa, se on teidän pinnallisten atm:ien harhaista kuvitelmaa. Ettekä te miehet ole järjestään mitään joka naisen unelmia, kyllä ne helmet on miehissä hyvin harvassa. Mutta kuten sanottu, tavisnaista ei yleensä lähesty edes hänen tasonsa alapuolella olevat miehet.

        Te ihan oikeasti elätte omassa harhaisessa maailmassanne, eikä teillä ole ymmärrystä siitä, miten oikea maailma toimii. Jospa kokeilisitte joskus poistua sieltä koneen äärestä ja huomata muutkin kuin kaunottaret ja näkisitte, että ei niitä taviksia kovinkaan moni mies lähesty.

        Naulan kantaan ... ! Juuri noin se menee.


      • ... kirjoitti:

        Ensinnäkin, sinulta unohtuu nyt se, että suomalaisista miehistä reilusti yli puolet on ylipainoisia. Kuuluuko heillekin sinun mielestäsi siis se viimeisen päälle treenattu kaunotar? Kun kerran läskejä naisia on vähemmän kuin läskejä miehiä, lopputulos on se, että nainen joutuu todennäköisemmin tyytymään läskiin, kuin mies.

        Lisäksi minua ärsyttää tämä miesten kuvitelma, että jos mies ei ole ylipainoinen, hän on hyväkroppainen. Ei ole. Itse asiassa jopa pieni ylipaino on miehelle viehättävämpää kuin laihuus. Hyvä kroppa miehellä vaatii oikeita mittasuhteita ja melkoista määrää työtä, aivan kuten naisellakin. Niinpä sekä hyväkroppaisia miehiä että hyväkroppaisia naisia on aika vähän. He deittailkoon toisiaan, varsinkin kun kummallekaan ei yleensä mikään tavis kelpaa ja heillä on varaa vaatia.

        Mistä jää jäljelle me tavikset. Mutta siinä tuleekin vastaan se ongelma, jonka jätit huomioimatta. Nimittäin se, että niille tavismiehille ei kelpaa tavisnainen, vaan hekin haluavat sen viimeisen päälle treenatun kaunottaren. Sitten te tulette tänne ja valitatte, ettei kukaan nainen huoli teitä, koska te ette edes näe tavallisia naisia, me emme ole teille olemassa. Jos 99 prosenttia miehistä yrittää viittä prosenttia naisista, niin onhan se aika selvä juttu, että sillä reseptillä syntyy aika vähän pariskuntia.

        Suomessa on vaikka kuinka ihan tavallisia, kivoja, ok -näköisiä naisia, joita kukaan mies ei ole koskaan edes vilkaissut. Sen sijaan miehet ovat yrittäneet sitä porukan kauneinta ja sitten katkeroituneet, kun "kukaan" nainen ei huoli.

        Joten ei tosiaan nainen saa miestä vain poistumalla kotoa, se on teidän pinnallisten atm:ien harhaista kuvitelmaa. Ettekä te miehet ole järjestään mitään joka naisen unelmia, kyllä ne helmet on miehissä hyvin harvassa. Mutta kuten sanottu, tavisnaista ei yleensä lähesty edes hänen tasonsa alapuolella olevat miehet.

        Te ihan oikeasti elätte omassa harhaisessa maailmassanne, eikä teillä ole ymmärrystä siitä, miten oikea maailma toimii. Jospa kokeilisitte joskus poistua sieltä koneen äärestä ja huomata muutkin kuin kaunottaret ja näkisitte, että ei niitä taviksia kovinkaan moni mies lähesty.

        Komppaan täysin.

        Tätä minäkin yritin tarkoittaa tuolla omalla sepustuksellani mutta en osannut näin hyvin sitä kirjoittaa.


      • mies ei lannistu kirjoitti:

        sadoistakaan pakeista, siis panomies. Miksi itse tekisit suuren numeron muutamasta pakistasi. Ei kun aloitteita tekemään.

        En ole panonainen, ne yhden yön ällöjutut ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Vai että pakkeja tulisi minulle muutama! Just joo, anna kun nauraa hohotan niin, että vatsaan koskee :-D

        En kelpaa ketmille enkä ätmille koska en ole olemassa, olen heille näkymätön.
        En ole kelvannut täälläkään kenellekään (jolle olen tehnyt aloitteen) vaikka olen vain sarja nollia ja ykkösiä. Enkä enää ole niin kahjo, että täällä tekisin yhtäkään aloitetta.


      • 10+11
        femnerd kirjoitti:

        "Saako kysyä mitä femnerd odottaa mieheltä?

        Saa kysyä :-)

        "Haittaako jos on lihava, ruma, lyhyt, täysin kokematon, kaveriton, sosiaalisesti taitamaton, jne? Entäs jos kaupan päälle olisi työtön ja ehkä vielä masentunut?"

        - Lihavuus ei haittaa, en ole itsekkään hoikka.
        - Lyhyys ei haittaa vaikka olen keskiarvoa pitempi nainen.
        - Täysin kokematon ei haittaa, koska niin olen minäkin. Tämän suhteen pätee itseasiassa "less is more".
        - Kaverittomuus ei haittaa mutta se miksi on kaveriton vaikuttaa kyllä.
        Jos kaverittomuus johtuu ymmärrettävistä syistä eli esim muutosta uuteen kaupunkiin, ujoudesta tai entiset kaverit ovat pariutuneet ja yhteydenpito on jäänyt tai jos kiusaamisen takia kaverisuhteiden luominen on ollut vaikeaa.
        Mutta jos kaverittomuus johtuu negatiivisista luonteenpiirteistä niin se kyllä haittaa.
        - Työttömyys ei haittaa, olen itsekin työtön. Itseasiassa silloin olisi enemmän aikaa olla yhdessä.
        Varallisuudella ja statuksella ei ole merkitystä, vaikka turhahan tätä on toistella, kun sitä ei uskota.
        - Masentuneisuus ei haittaa, olen itsekin masentunut ja ihan on diagnosoitunakin.
        - Sosiaalisesti taitamaton? Riippuu nyt ihan siitä mitä sillä tarkoitetaan. Sukupuolesta riippumatta ihminen joka ei katso kertaakaan silmiin jutellessa osoittaa huonoa käytöstä. Välinpitämättömyys toisia kohtaan on täys turnoff.
        - Rumuus?
        No, kauneus on katsojan silmissä. Tutustumisen kautta toisen ulkonäkö menettää merkityksensä. Koska minulla on silmät päässä niin kyllä ulkonäöllä jotain merkitystä on, erityisesti sillä kokonaisulkonäöllä eli vaatetuksella, ryhdillä, hygienialla, hiuksilla, miten kantaa itseään eli anteeksi, että olen olemassa- look ei säväytä vaan päinvastoin.

        En haaveile unelmien prinssistä, ne ajat ovat kaukana takanapäin ja kuuluivat aikaan jolloin olin hyvin nuori ja hyvin naiivi.

        Mitä minä sitten odotan mieheltä?
        En oikeastaan odota edes mitään mutta toiveena olisi löytää mies joka olisi kiinnostunut samoista asioista, arvostaisi mielipiteitäni, olisi rehellinen ja avoin, toiset huomioonottava, ystävällinen ja jolla olisi samanlainen huumorintaju. Ulkonäkö olisi toissijainen, mutten nyt ihan Quasimodoakaan haluaisi.
        Tuo lista tuossa on nyt ihan superideaali toivelista mutta tuskin mikään täysmahdottomuus, vaikka olen kyllä kuullut olevani prinsessa tuon listani kanssa. Tuollaiset miehet ovat kyllä varmasti kaikki jo naimisissa.

        Nuo toivelistallani olevat piirteet tulevat esille vasta sitten tutustumisen kautta, ulospäin nuo eivät näy.

        Unohdit että pitäisi asua pk-seudulla joka rajoittaakin jo suurimman osan Suomen miehistä pois.


    • juyvyknubuujuh5h56

      Pariskunnalla voi olla hyvä parisuhde ilmankin seksiä, huonossa parisuhteessa olevilla voi olla hyvää seksiä. Eiväthän nuo asiat oikeastaan liity toisiinsa, vaikka niin monet haluavatkin olevan. Kokonaisuus on osien, ja kompromissienkin, summa.

      • kummitus

        Ei pidä paikkaansa. Erittäin harvalla on hyvä parisuhde ilman seksiä. Platoninen kumppanuus, jonka tarkoitus on kasvattaa lapset teini-ikään tai aikuiseksi ennen eroa EI ole mikään hyvä parisuhde.

        Siitä olen kyllä samaa mieltä, että hyvä seksi ei yksin tee hyvää parisuhdetta. Mutta vastoin väitettäsi surkea tai olematon seksielämä voi kyllä varsin helposti pilata muuten hyvän parisuhteen.

        Yleisimmillään tuollaisia väitteitä esittävät lähinnä ne, jotka ovat itse papin aamenen jälkeen kyllästyneet seksiin ja kuvittelevat toisenkin tyytyvän seksittömään elämään, vaikka todellisuudessa puoliso purkaa paineensa vieraissa eikä siksi jaksa enää urputtaa pihtaamisesta.


    • Niin se on

      Ei näissä minusta ole epäselvyyksiä. Noh, naiset ehkä sotkevat vähän käsitteitä joskus.

      Jos sanotaan "nainen saa käytännössä aina miehen", se tarkoittaa että nainen saa halutessaan lähes varmasti seksiä ja melkoisella varmuudella myös seurustelukumppanin. Vai kuinka monta seurustelematonta vaikkapa nyt 30-v naista olette kohdanneet?

      Naista varmaan kyseisessä kommentissa häiritsee se, että nainen ei saa haluamansa tasoista kumppania.

      Kun mies toteaa "en saa koskaan naista", se voi tarkoittaa asiaa käytännössä kirjaimellisesti, koska ruman ja ujon miehen on pakottauduttava tehtailemaan aloitteita naisille onnistuakseen, eikä edes ruman naisen lähestyminen tuottane tulosta kuin ison urakan jälkeen.

      • "nainen saa halutessaan lähes varmasti seksiä ja melkoisella varmuudella myös seurustelukumppanin"

        Mutta kun se ei ole edes matemaattisesti mahdollista. Aina kun nainen saa miehen parisuhteeseen, niin myös mies saa naisen parisuhteeseen. Jos siis jokainen nainen saisi miehen niin silloinhan jokainen mies saisi naisen. Ei miesten lukumäärä ole suurempi, kun otetaan kaikki ikäryhmät huomioon.

        Nyt joku valittaa, että "mutta kun naisille kelpaa vain ne YTM:t". No jos niin on, niin sehän tarkoittaa, että jokainen nainen ei saa miestä, koska niitä ytmejä ei riitä kaikille.


      • Super ATM
        helka kirjoitti:

        "nainen saa halutessaan lähes varmasti seksiä ja melkoisella varmuudella myös seurustelukumppanin"

        Mutta kun se ei ole edes matemaattisesti mahdollista. Aina kun nainen saa miehen parisuhteeseen, niin myös mies saa naisen parisuhteeseen. Jos siis jokainen nainen saisi miehen niin silloinhan jokainen mies saisi naisen. Ei miesten lukumäärä ole suurempi, kun otetaan kaikki ikäryhmät huomioon.

        Nyt joku valittaa, että "mutta kun naisille kelpaa vain ne YTM:t". No jos niin on, niin sehän tarkoittaa, että jokainen nainen ei saa miestä, koska niitä ytmejä ei riitä kaikille.

        Totta.

        Seksi on eri asia, muutama YTM riittää suurelle joukolle naisia, näinhän juoksut menevät parikymppisenä - kun naiset ovat haluttavimmillaan.

        Parisuhteissa on niin etteivät kaikki naiset saa miestä jonka kanssa suhteeseen ryhtyminen voittaisi sinkkuuden. Syynä tähän on juurikin hypergamia, ja toisaalta ikääntyminen. Täytyy muistaa että historian valossa ihmisen elinikä on tyypillisesti ollut hieman yli 30v, ja kuvio on mennyt niin että miehet kilpailevat hedelmällisistä naisista. Pahimmillaan tilanne on silloin kun nainen on vahva sellaisilla alueilla jotka vaikuttava ainoastaan miehen markkina-arvoon. Esim. tilastollisesti sinkkuus on yleisintä suurituloisten naisten ja pienituloisten naisten keskuudessa. Ison firman mies-tj voi naida lähihoitajan, mutta kunnallisviraston naisjohtaja ei nai talonmiestä.


      • Super ATM
        Super ATM kirjoitti:

        Totta.

        Seksi on eri asia, muutama YTM riittää suurelle joukolle naisia, näinhän juoksut menevät parikymppisenä - kun naiset ovat haluttavimmillaan.

        Parisuhteissa on niin etteivät kaikki naiset saa miestä jonka kanssa suhteeseen ryhtyminen voittaisi sinkkuuden. Syynä tähän on juurikin hypergamia, ja toisaalta ikääntyminen. Täytyy muistaa että historian valossa ihmisen elinikä on tyypillisesti ollut hieman yli 30v, ja kuvio on mennyt niin että miehet kilpailevat hedelmällisistä naisista. Pahimmillaan tilanne on silloin kun nainen on vahva sellaisilla alueilla jotka vaikuttava ainoastaan miehen markkina-arvoon. Esim. tilastollisesti sinkkuus on yleisintä suurituloisten naisten ja pienituloisten naisten keskuudessa. Ison firman mies-tj voi naida lähihoitajan, mutta kunnallisviraston naisjohtaja ei nai talonmiestä.

        sinkkuus on yleisintä suurituloisten naisten ja pienituloisten naisten keskuudessa

        korjaan:

        sinkkuus on yleisintä suurituloisten naisten ja pienituloisten miesten keskuudessa

        :)


      • äläs nyt...

        Minä tunnen yhdeksän seurustelematonta 30 naista. Itseni mukaan lukien. Kahdella on pari yhden illan juttua, muut olemme uskoakseni neitsyitä. Neljän kohdalla tiedän sen aivan varmasti.

        Lisäksi tunnen useamman vielä vanhemman ikineitsyen.

        Kukaan näistä mainitsemistani ei ole mikään ääritapaus, ei siis mielenterveysongelmia tai päihdeongelmia, ei mitään epämuodostumia, korkeintaan lievää ylipainoa, kaikilla ei sitäkään. Tavallisia, työssäkäyviä, koulutettuja naisia.

        Itse olen 32, minulla on akateeminenkin koulutus, mutta teen ammattikorkeakoulututkintoani vastaavaa työtä, bmi:ni on 23, joten olen kyllä varmasti miesten mielestä läski, olen ihan tavis naamaltani, minulla on harrastuksia, joten en vain istu yksin kotona. Olen siis mielestäni aika keskivertotavis, minun kaltaisiani on 13 tusinassa, varsinkin Suomessa. Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt, itse uskaltauduin nuorena muutaman kerran lähestymään, mutta sain pakit. Olen neitsyt, en ole koskaan ollut treffeillä tai edes pitänyt miestä kädestä kiinni.

        Teillä miehillä ei vain ole käsitystä tavallisen naisen arjesta. Mutta älkää siis esiintykö minään asiantuntijoina netissä! En minäkään väitä tietäväni, millaista se on miehille!


      • kummitus
        Super ATM kirjoitti:

        Totta.

        Seksi on eri asia, muutama YTM riittää suurelle joukolle naisia, näinhän juoksut menevät parikymppisenä - kun naiset ovat haluttavimmillaan.

        Parisuhteissa on niin etteivät kaikki naiset saa miestä jonka kanssa suhteeseen ryhtyminen voittaisi sinkkuuden. Syynä tähän on juurikin hypergamia, ja toisaalta ikääntyminen. Täytyy muistaa että historian valossa ihmisen elinikä on tyypillisesti ollut hieman yli 30v, ja kuvio on mennyt niin että miehet kilpailevat hedelmällisistä naisista. Pahimmillaan tilanne on silloin kun nainen on vahva sellaisilla alueilla jotka vaikuttava ainoastaan miehen markkina-arvoon. Esim. tilastollisesti sinkkuus on yleisintä suurituloisten naisten ja pienituloisten naisten keskuudessa. Ison firman mies-tj voi naida lähihoitajan, mutta kunnallisviraston naisjohtaja ei nai talonmiestä.

        Asiaa. Luulen, että yksi syy tuohon eroon ja ns. hypergamiaan on parisuhdemarkkinatason ja muun yhteiskunnallisen arvostuksen ero. Miehellä samat asiat nostavat molempia. Sen sijaan naisella parisuhdemarkkinoilla ulkonäkö ja ikä näyttävät olevan ylivoimaisesti tärkeimmät tekijät, vaikka yhteiskunnan arvostus tulee pitkälti samoista tekijöistä kuin miehelläkin. Missi on varmasti haluttu kumppani, mutta kyllä keski-ikäistä "kurppaantunutta" Nobel-voittajaa arvostetaan enemmän.

        Älykäs ja menestynyt mies on haluttu myös parisuhteeseen, mutta vastaavan nainen ei sitä suinkaan välttämättä ole. Eikä kyse minusta ole siitä, ettei omaa tasoa ymmärretä, vaan siitä että älykäs ja menestynyt nainen on yhdellä hyvin tärkeällä mittapuulla aivan aidosti tasokas, eikä siksi halua alempitasoista kumppania vaikka parisuhdemaailman realiteetit sitä vaatisivatkin. Monet ovat sitten mieluummin yksin.


      • Nyt kyllä valehtelet
        äläs nyt... kirjoitti:

        Minä tunnen yhdeksän seurustelematonta 30 naista. Itseni mukaan lukien. Kahdella on pari yhden illan juttua, muut olemme uskoakseni neitsyitä. Neljän kohdalla tiedän sen aivan varmasti.

        Lisäksi tunnen useamman vielä vanhemman ikineitsyen.

        Kukaan näistä mainitsemistani ei ole mikään ääritapaus, ei siis mielenterveysongelmia tai päihdeongelmia, ei mitään epämuodostumia, korkeintaan lievää ylipainoa, kaikilla ei sitäkään. Tavallisia, työssäkäyviä, koulutettuja naisia.

        Itse olen 32, minulla on akateeminenkin koulutus, mutta teen ammattikorkeakoulututkintoani vastaavaa työtä, bmi:ni on 23, joten olen kyllä varmasti miesten mielestä läski, olen ihan tavis naamaltani, minulla on harrastuksia, joten en vain istu yksin kotona. Olen siis mielestäni aika keskivertotavis, minun kaltaisiani on 13 tusinassa, varsinkin Suomessa. Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt, itse uskaltauduin nuorena muutaman kerran lähestymään, mutta sain pakit. Olen neitsyt, en ole koskaan ollut treffeillä tai edes pitänyt miestä kädestä kiinni.

        Teillä miehillä ei vain ole käsitystä tavallisen naisen arjesta. Mutta älkää siis esiintykö minään asiantuntijoina netissä! En minäkään väitä tietäväni, millaista se on miehille!

        Miten helvetissä tuo on mahdollista!? Itse tunnen lähipiiristäkin tusinoittain tavallisia ja jopa rumia naisia jotka ovat parisuhteessa. Kadullakin vastaantulevat pariskunnat ovat 90% taviksia. Tuo väite ettei tavisnainen pääse suhteeseen on täyttä paskaa. Okei, toki taviksille suhteeseen pääseminen ei ole yhtä helppoa kuin hyvännäköisille mutta kyllä tavikset löytävät jonkun kunhan eivät laita rimaa liian korkealle vaan ottavat oman tasoisensa kumppanin.


    • ryppis

      Sanon tähän, että tokihan se menee noin, mutta on tosi tylsää lukea näitä "miehet sitä, naiset tätä" juttuja höystettynä kirjoittelulla palstamiehistä. EI kai kukaan fiksu mies jaksa kirjoitellakaan tänne kovin pitkään, kun aina keskitytään trolleihin ja seko-osastoon ja niputetana kaikki käyttäjät yhteen.

    • Sinkku25

      Aloittaja puhuu täyttä asiaa! Minä 26-vuotias nainen, olen hoikka, pidän itsestäni huolta, pukeudun siististi ja saatan saada kadulla tuntemattomilta kehuja ulkonäöstäni. 99% miehistä tuntuu todellakin olevan vain sen yhden asian perässä. Minä kaipaisin vakavasti otettavaa kumppania, mutta kun mies alkaa vihjata heti kättelyssä seksistä, peräännyn takavasemmalle. Turha siinä miehen on kitistä, että naiset pihtaa ja on tylyjä ja torjuvia, kun miesten oletus on se, että jokainen nainen on ensisijaisesti pelkkä p*llu, Vähemmästäkin sitä masentuu, muuttuu kylmäksi ja alkaa suostua treffeille vain entistä valikoidumpien miesten kanssa. Miesten silmissähän tämä näyttää nirsoilulta.

      Olen ollut sinkkuna jo viisi vuotta. Seksin tyrkyttäjiä kyllä löytyisi mutta hitto vie kun en halua olla mikään panolelu, haluan rinnalleni ihmisen jonka kanssa voin jakaa munkin kuin alapääni.

      • Sinkku25

        Lisätäkseni vielä, en todellakaan valikoi vain kermaa kakun päältä. Olen tapaillut miehiä, joita ystäväni ovat luonnehtineet "rumiksi". Eihän tätä kukaan palstan mies usko, mutta minulle miehen ulkonäkö on yksi hailee ja perus duunarikin kelpaa ja on kelvannutkin, mutta näilläkin ollut vain se seksi mielessä. Minulle tärkeintä olisi, että löytäisin rakastavan kumppanin, kunhan mies nyt ei mikään alkoholisoitunut, omasta laiskuudestaan työtön sohvaperuna ole, niin olisin tyytyväinen.


      • Super ATM
        Sinkku25 kirjoitti:

        Lisätäkseni vielä, en todellakaan valikoi vain kermaa kakun päältä. Olen tapaillut miehiä, joita ystäväni ovat luonnehtineet "rumiksi". Eihän tätä kukaan palstan mies usko, mutta minulle miehen ulkonäkö on yksi hailee ja perus duunarikin kelpaa ja on kelvannutkin, mutta näilläkin ollut vain se seksi mielessä. Minulle tärkeintä olisi, että löytäisin rakastavan kumppanin, kunhan mies nyt ei mikään alkoholisoitunut, omasta laiskuudestaan työtön sohvaperuna ole, niin olisin tyytyväinen.

        Naisten mielestä n. 80% miehistä on rumia. Tutkittu juttu.


      • Olette pihalla!

        "Vähemmästäkin sitä masentuu, muuttuu kylmäksi ja alkaa suostua treffeille vain entistä valikoidumpien miesten kanssa. Miesten silmissähän tämä näyttää nirsoilulta.
        "

        No tuota...se ongelma katsos miesten mielestä ei ole naisten nirsoilu ylipäätään vaan se että naiset nirsoilevat omituisista asioista.

        Ymmärrät kai että jos nainen huolii itselleen vain miehen joka on komea, varakas, korkeastikoulutettu, osaa peliliikkeet ja on muiden naisten suosiossa sekä nainen tuntee "kemiaa" häntä kohtaan että tällöin se ei ratkaise tuota "mies on vain seksin perässä" ongelmaa?
        AIvan sama jos mies on renttu, mutta "vaikuttaa mukavalta" niin hänelle ei ehkä ekoilla tai toisillakaan treffeillä kannata antaa panna vaikkapa kakkoseen ettei tule perse ns. kipeäksi...ymmärrätkö nämä vai pitääkö vääntää rautalangasta?

        Naisilla myös tuo nirsous tulee esiin siinä että jos ne kemiat ei herää tyyliin heti tai ekoilla treffeillä niin nainen antaa heti fudut eli yhtään pitemmälle asiaa ei katsota.
        Kuitenkin noille joiden kanssa kemiat herää niin HUPS! ollaankin sängyssä ja sitten alkaa itku ja poru kun se mies halusikin vain seksiä...

        Milloin SINÄ alat ottamaan vastuuta omista miesvalinnoistasi etkä sälytä kaikkea miesten syyksi?

        Jos kirjoittaisin täällä naisista miten paskaisesti minua on kohdeltu tai miten en saa juuri sitä yhtä mimmiä jota halusin halunnut vaan se panee vain renttuja niin mitä sinä ajattelisit siitä?

        Olisiko vika silloin minussa vai niissä naisissa?
        Käännä juttu toisinpäin että kyseessä olisikin sinä etkä minä...
        Kummassa se vika?

        ERO ON MYÖS VALTAVA että sinulla on varmasti paljon kysyntää ja saat kadulla kehuja jne.

        Luuletko että KUKAAN MINUA TAI MIEHIÄ YLEISESTI KEHUU TAI TSEMPPAA YHTÄÄN MIHINKÄÄN TAI MILLOINKAAN?

        Meidän täytyy rakentaa se itsevarmuus ihan "tyhjästä" suorastaan epähuomiosta ja sitten arvailla ketä naista iskeä kun naiset Suomessa eivät tee elettekään elleivät ole humalassa että huomaisivat miehen.

        Niin ja sitten treffeillä alkaa se "työhaastattelu" jossa käydään läpi miehen kanssa kaikki taustat naisen epäilyt onko miehessä jotain outoa kun ei ole riittävästi kavereita, harrastuksia tai ulkomaanreissuja takana pitäisi keskustella rennosti kavereina ettei vaan ole liian päällekäyvä ja vain seksin perässä vielä herättää niitä seksuaalisia tunteita siinä samalla ettei joudu vain kaveriksi.

        Kokeilisit olla itkupilli edes yhden päivän mies niin tajuaisit.

        "Olen ollut sinkkuna jo viisi vuotta. Seksin tyrkyttäjiä kyllä löytyisi mutta hitto vie kun en halua olla mikään panolelu, haluan rinnalleni ihmisen jonka kanssa voin jakaa munkin kuin alapääni. "

        Niin mutta ihan selkeästi se sullakin siitä alapäästä lähtee ja sitä kautta tulee suhdemahdollisuuksia.
        Olet takuuvarmasti tykittänyt noiden viiden vuoden aikana miestä jos toistakin.

        OMA ON VIKASI jos miehet ovat pitäneet sinua vain panoleluna. Voihan tietysti olla että luonteeltaan ja älyltäsi sinusta ei ole muuhun...


      • Olette pihalla!
        Olette pihalla! kirjoitti:

        "Vähemmästäkin sitä masentuu, muuttuu kylmäksi ja alkaa suostua treffeille vain entistä valikoidumpien miesten kanssa. Miesten silmissähän tämä näyttää nirsoilulta.
        "

        No tuota...se ongelma katsos miesten mielestä ei ole naisten nirsoilu ylipäätään vaan se että naiset nirsoilevat omituisista asioista.

        Ymmärrät kai että jos nainen huolii itselleen vain miehen joka on komea, varakas, korkeastikoulutettu, osaa peliliikkeet ja on muiden naisten suosiossa sekä nainen tuntee "kemiaa" häntä kohtaan että tällöin se ei ratkaise tuota "mies on vain seksin perässä" ongelmaa?
        AIvan sama jos mies on renttu, mutta "vaikuttaa mukavalta" niin hänelle ei ehkä ekoilla tai toisillakaan treffeillä kannata antaa panna vaikkapa kakkoseen ettei tule perse ns. kipeäksi...ymmärrätkö nämä vai pitääkö vääntää rautalangasta?

        Naisilla myös tuo nirsous tulee esiin siinä että jos ne kemiat ei herää tyyliin heti tai ekoilla treffeillä niin nainen antaa heti fudut eli yhtään pitemmälle asiaa ei katsota.
        Kuitenkin noille joiden kanssa kemiat herää niin HUPS! ollaankin sängyssä ja sitten alkaa itku ja poru kun se mies halusikin vain seksiä...

        Milloin SINÄ alat ottamaan vastuuta omista miesvalinnoistasi etkä sälytä kaikkea miesten syyksi?

        Jos kirjoittaisin täällä naisista miten paskaisesti minua on kohdeltu tai miten en saa juuri sitä yhtä mimmiä jota halusin halunnut vaan se panee vain renttuja niin mitä sinä ajattelisit siitä?

        Olisiko vika silloin minussa vai niissä naisissa?
        Käännä juttu toisinpäin että kyseessä olisikin sinä etkä minä...
        Kummassa se vika?

        ERO ON MYÖS VALTAVA että sinulla on varmasti paljon kysyntää ja saat kadulla kehuja jne.

        Luuletko että KUKAAN MINUA TAI MIEHIÄ YLEISESTI KEHUU TAI TSEMPPAA YHTÄÄN MIHINKÄÄN TAI MILLOINKAAN?

        Meidän täytyy rakentaa se itsevarmuus ihan "tyhjästä" suorastaan epähuomiosta ja sitten arvailla ketä naista iskeä kun naiset Suomessa eivät tee elettekään elleivät ole humalassa että huomaisivat miehen.

        Niin ja sitten treffeillä alkaa se "työhaastattelu" jossa käydään läpi miehen kanssa kaikki taustat naisen epäilyt onko miehessä jotain outoa kun ei ole riittävästi kavereita, harrastuksia tai ulkomaanreissuja takana pitäisi keskustella rennosti kavereina ettei vaan ole liian päällekäyvä ja vain seksin perässä vielä herättää niitä seksuaalisia tunteita siinä samalla ettei joudu vain kaveriksi.

        Kokeilisit olla itkupilli edes yhden päivän mies niin tajuaisit.

        "Olen ollut sinkkuna jo viisi vuotta. Seksin tyrkyttäjiä kyllä löytyisi mutta hitto vie kun en halua olla mikään panolelu, haluan rinnalleni ihmisen jonka kanssa voin jakaa munkin kuin alapääni. "

        Niin mutta ihan selkeästi se sullakin siitä alapäästä lähtee ja sitä kautta tulee suhdemahdollisuuksia.
        Olet takuuvarmasti tykittänyt noiden viiden vuoden aikana miestä jos toistakin.

        OMA ON VIKASI jos miehet ovat pitäneet sinua vain panoleluna. Voihan tietysti olla että luonteeltaan ja älyltäsi sinusta ei ole muuhun...

        JA SE TÄRKEIN JUTTU!

        Miehenä olen oppinut että jos et pyri seksiin mitä pikemmiten suomalaisten nykynaisten kanssa niin olet munaton nysvö tai enintään sitä surullisenkuuluisaa "kiva mukava mies ja vain kaveri" materiaalia.

        Mieskin etsii parisuhdetta johon kuuluu osaltaan seksi.
        Itsekkin etsinyt rauhallista (sori väärä sana, tiedän tosi vitun tylsää!!!!!!) luotettavaa (joo, sori huo-rat ei kelpaa) ja fiksua (jolla on empatiaa ja ajattelee vähän muutakin kuin omasta perseestään lähtökohtia).

        Veikkaan että sellaista ei löydä kuin mielettömällä säkällä, mutta samaan aikaan naiset ei tajua miten helppoa se heille olisi kun vähän edes yrittäisivät...mutta ei.


      • Olette pihalla!
        Super ATM kirjoitti:

        Naisten mielestä n. 80% miehistä on rumia. Tutkittu juttu.

        Eivät he varsinaisesti noita miehiä pidä "rumina" vaan enemmänkin mitäänsanomattoman näköisinä ja seksuaalisesti epäviehättävinä tai ei puoleensavetävinä.

        Rumallakin on mahdollisuus jos se on sellainen karskipanoäijä tai kirvesnaamainen jätkä.

        Normimies taas naiselle jos ei ole mitään erityistä esiteltävää on se kiva "ei sillä ole pippeliä" ollenkaan tyyppi.


      • _Rose_
        Olette pihalla! kirjoitti:

        JA SE TÄRKEIN JUTTU!

        Miehenä olen oppinut että jos et pyri seksiin mitä pikemmiten suomalaisten nykynaisten kanssa niin olet munaton nysvö tai enintään sitä surullisenkuuluisaa "kiva mukava mies ja vain kaveri" materiaalia.

        Mieskin etsii parisuhdetta johon kuuluu osaltaan seksi.
        Itsekkin etsinyt rauhallista (sori väärä sana, tiedän tosi vitun tylsää!!!!!!) luotettavaa (joo, sori huo-rat ei kelpaa) ja fiksua (jolla on empatiaa ja ajattelee vähän muutakin kuin omasta perseestään lähtökohtia).

        Veikkaan että sellaista ei löydä kuin mielettömällä säkällä, mutta samaan aikaan naiset ei tajua miten helppoa se heille olisi kun vähän edes yrittäisivät...mutta ei.

        "Naisilla myös tuo nirsous tulee esiin siinä että jos ne kemiat ei herää tyyliin heti tai ekoilla treffeillä niin nainen antaa heti fudut eli yhtään pitemmälle asiaa ei katsota."

        Tällaiset kommentit kertoo siitä, että yleistetään hieman liikaa. Varmasti jotkut naiset ovat kuvailemasi kaltaisia, mutta kaikki eivät ole.

        En ole ihan varma mitä kemialla tarkoitetaan, mutta mielestäni "kemia", joka herää heti, ei ole mitään muuta kuin haavekuva siitä, millainen mies voisi olla. Vasta myöhemmin selviää, vastaako mies tätä ajatusta. Minulla ihastus herää mieheen vasta, kun olen tuntenut tämän pidemmän aikaa ja siksi usein suostun tapailemaan miestä ensin rauhassa. Vasta vähän myöhemmin päätän, onko suhde mahdollinen.


      • Sinkku25
        Olette pihalla! kirjoitti:

        "Vähemmästäkin sitä masentuu, muuttuu kylmäksi ja alkaa suostua treffeille vain entistä valikoidumpien miesten kanssa. Miesten silmissähän tämä näyttää nirsoilulta.
        "

        No tuota...se ongelma katsos miesten mielestä ei ole naisten nirsoilu ylipäätään vaan se että naiset nirsoilevat omituisista asioista.

        Ymmärrät kai että jos nainen huolii itselleen vain miehen joka on komea, varakas, korkeastikoulutettu, osaa peliliikkeet ja on muiden naisten suosiossa sekä nainen tuntee "kemiaa" häntä kohtaan että tällöin se ei ratkaise tuota "mies on vain seksin perässä" ongelmaa?
        AIvan sama jos mies on renttu, mutta "vaikuttaa mukavalta" niin hänelle ei ehkä ekoilla tai toisillakaan treffeillä kannata antaa panna vaikkapa kakkoseen ettei tule perse ns. kipeäksi...ymmärrätkö nämä vai pitääkö vääntää rautalangasta?

        Naisilla myös tuo nirsous tulee esiin siinä että jos ne kemiat ei herää tyyliin heti tai ekoilla treffeillä niin nainen antaa heti fudut eli yhtään pitemmälle asiaa ei katsota.
        Kuitenkin noille joiden kanssa kemiat herää niin HUPS! ollaankin sängyssä ja sitten alkaa itku ja poru kun se mies halusikin vain seksiä...

        Milloin SINÄ alat ottamaan vastuuta omista miesvalinnoistasi etkä sälytä kaikkea miesten syyksi?

        Jos kirjoittaisin täällä naisista miten paskaisesti minua on kohdeltu tai miten en saa juuri sitä yhtä mimmiä jota halusin halunnut vaan se panee vain renttuja niin mitä sinä ajattelisit siitä?

        Olisiko vika silloin minussa vai niissä naisissa?
        Käännä juttu toisinpäin että kyseessä olisikin sinä etkä minä...
        Kummassa se vika?

        ERO ON MYÖS VALTAVA että sinulla on varmasti paljon kysyntää ja saat kadulla kehuja jne.

        Luuletko että KUKAAN MINUA TAI MIEHIÄ YLEISESTI KEHUU TAI TSEMPPAA YHTÄÄN MIHINKÄÄN TAI MILLOINKAAN?

        Meidän täytyy rakentaa se itsevarmuus ihan "tyhjästä" suorastaan epähuomiosta ja sitten arvailla ketä naista iskeä kun naiset Suomessa eivät tee elettekään elleivät ole humalassa että huomaisivat miehen.

        Niin ja sitten treffeillä alkaa se "työhaastattelu" jossa käydään läpi miehen kanssa kaikki taustat naisen epäilyt onko miehessä jotain outoa kun ei ole riittävästi kavereita, harrastuksia tai ulkomaanreissuja takana pitäisi keskustella rennosti kavereina ettei vaan ole liian päällekäyvä ja vain seksin perässä vielä herättää niitä seksuaalisia tunteita siinä samalla ettei joudu vain kaveriksi.

        Kokeilisit olla itkupilli edes yhden päivän mies niin tajuaisit.

        "Olen ollut sinkkuna jo viisi vuotta. Seksin tyrkyttäjiä kyllä löytyisi mutta hitto vie kun en halua olla mikään panolelu, haluan rinnalleni ihmisen jonka kanssa voin jakaa munkin kuin alapääni. "

        Niin mutta ihan selkeästi se sullakin siitä alapäästä lähtee ja sitä kautta tulee suhdemahdollisuuksia.
        Olet takuuvarmasti tykittänyt noiden viiden vuoden aikana miestä jos toistakin.

        OMA ON VIKASI jos miehet ovat pitäneet sinua vain panoleluna. Voihan tietysti olla että luonteeltaan ja älyltäsi sinusta ei ole muuhun...

        Nyt tuli niin tyypillistä miehisellä putkiaivoisuudella höystettyä yleistämistä etten tiedä pitäisikö edes vastata. Oletushan teillä äijillä tuntuu olevan se, että nainen kuin nainen on jakanut tavaraansa, yllättäen vain juuri teidän kohdalle kuitenkaan tällaista ei ole koskaan osunut. Mikä h*lvetti teille todistaa, että naiset todella jakavat sitä tavaraansa kun ei edes omakohtaista kokemusta ole?

        Toisekseen, ehkä pinnalliset bilehileet päätyvät kaltaistensa (=renttujen) kanssa tekemisiin, mutta normaali nainen kyllä tunnistaa tällaisen, sanoinhan jo itsekin perääntyväni takavasemmalle jos mikään miehessä viittaa siihen että äijää kiinnostaa enemmän jalkojeni väli kuin minä ihmisenä. Miksi haluatte niitä bilehileitä, nehän ovat kuin naissukupuolen vastineita "rentuista", turha väittää että jokainen nainen on sisimmässään sellainen.

        Kolmanneksi, mikä on kun ei mene jakeluun se, kun sanoin ettei miehen taustoilla ole mitään merkitystä ellei hän nyt sitten satu olemaan oikeasti lapsen tasolla, äidin helmoissa elävä alkoholisoitunut ja työtön loinen? Sinä kun välttämättä haluat marttyyrina olla sitä mieltä, että jokainen nainen tuijottaa vain sitä miehen CV;tä. Tuot tekstissäsi esiin rivien välistä sen, kuinka sinulla ei ole kokemuksia naisista ja silti kuvittelet tietäväsi heistä aivan kaiken. Minkälaisia naisia oiken tapailet? Hakeudutko SINÄ tiedostamattasi "naisrenttujen" seuraan?

        Te palstan miehet tuotte kovaan ääneen esille sitä, kuinka nainen on täysin epäkiinnostava, idioottimainen otus, ainoastaan se jalkoväli on se "jokin", mikä vetää puoleensa. Samaan hengenvetoon sanotte, ettette voi käsittää naisen pinnallisuutta ja "p*llunsa vietävissä olemista". Ristiriitaista, eikö? Naiset pihtaa mutta sitten kuitenkin jakavat itseään kaupungilla jokaiselle vastaantulijalle? Miten kukaan voi olla niin yksinkertainen ettei näe näiden väittämien epäloogisuutta? Yksinkertaisesti sanottuna näistä palstan miesten lässytyksistä saa todellisen vahvistuksen sille, että jokainen mies on sisimmässään potentiaalinen hyväksikäyttäjä. Ongelma ei ole se, ettette saa naista, vaan se, ettette pääse hallitsemaan naista, kuten ne renttumiehet kaltaisiaan.

        Ongelmana ei todellisuudessa koeta sitä, ettei löydetä "yhtä kilttiä ja herttaista, vilpittömillä aikeilla liikkeellä olevaa naista", vaan että te ette ole niitä renttuja renttujen tilalla, koska teidän ulkoiset avunne ja ne kuuluisat CV:nne eivät vastaa rentun vastaavia. Ei teitä kiinnosta pariutua mukavan peruspirkon kanssa, vaan koko tämä palsta suorastaan HUUTAA katkeruuttanne renttuja, noita teidän silmissänne alfauroksen statuksen ottaneita kohtaan, koska teille miehisyyden huipentuma olisi olla itse se naisia pyörittävä renttu. Siksi useimmat miehet kokeilevat naisen kohdatessaan kepillä jäätä, että onko minusta pyörittämään tätä naista kuten renttu. On aivan naurettavaa väittää, että vain rentut saavat naisia. Se on joku putkiaivoisen miehen päässään kehittämä fantasia josta todellisuus on kaukana. Elävässä elämässä näkee päivittäin ihan perus pullamössömiehiä naistensa kanssa ruokaostoksilla.


      • Olette pihalla!
        Sinkku25 kirjoitti:

        Nyt tuli niin tyypillistä miehisellä putkiaivoisuudella höystettyä yleistämistä etten tiedä pitäisikö edes vastata. Oletushan teillä äijillä tuntuu olevan se, että nainen kuin nainen on jakanut tavaraansa, yllättäen vain juuri teidän kohdalle kuitenkaan tällaista ei ole koskaan osunut. Mikä h*lvetti teille todistaa, että naiset todella jakavat sitä tavaraansa kun ei edes omakohtaista kokemusta ole?

        Toisekseen, ehkä pinnalliset bilehileet päätyvät kaltaistensa (=renttujen) kanssa tekemisiin, mutta normaali nainen kyllä tunnistaa tällaisen, sanoinhan jo itsekin perääntyväni takavasemmalle jos mikään miehessä viittaa siihen että äijää kiinnostaa enemmän jalkojeni väli kuin minä ihmisenä. Miksi haluatte niitä bilehileitä, nehän ovat kuin naissukupuolen vastineita "rentuista", turha väittää että jokainen nainen on sisimmässään sellainen.

        Kolmanneksi, mikä on kun ei mene jakeluun se, kun sanoin ettei miehen taustoilla ole mitään merkitystä ellei hän nyt sitten satu olemaan oikeasti lapsen tasolla, äidin helmoissa elävä alkoholisoitunut ja työtön loinen? Sinä kun välttämättä haluat marttyyrina olla sitä mieltä, että jokainen nainen tuijottaa vain sitä miehen CV;tä. Tuot tekstissäsi esiin rivien välistä sen, kuinka sinulla ei ole kokemuksia naisista ja silti kuvittelet tietäväsi heistä aivan kaiken. Minkälaisia naisia oiken tapailet? Hakeudutko SINÄ tiedostamattasi "naisrenttujen" seuraan?

        Te palstan miehet tuotte kovaan ääneen esille sitä, kuinka nainen on täysin epäkiinnostava, idioottimainen otus, ainoastaan se jalkoväli on se "jokin", mikä vetää puoleensa. Samaan hengenvetoon sanotte, ettette voi käsittää naisen pinnallisuutta ja "p*llunsa vietävissä olemista". Ristiriitaista, eikö? Naiset pihtaa mutta sitten kuitenkin jakavat itseään kaupungilla jokaiselle vastaantulijalle? Miten kukaan voi olla niin yksinkertainen ettei näe näiden väittämien epäloogisuutta? Yksinkertaisesti sanottuna näistä palstan miesten lässytyksistä saa todellisen vahvistuksen sille, että jokainen mies on sisimmässään potentiaalinen hyväksikäyttäjä. Ongelma ei ole se, ettette saa naista, vaan se, ettette pääse hallitsemaan naista, kuten ne renttumiehet kaltaisiaan.

        Ongelmana ei todellisuudessa koeta sitä, ettei löydetä "yhtä kilttiä ja herttaista, vilpittömillä aikeilla liikkeellä olevaa naista", vaan että te ette ole niitä renttuja renttujen tilalla, koska teidän ulkoiset avunne ja ne kuuluisat CV:nne eivät vastaa rentun vastaavia. Ei teitä kiinnosta pariutua mukavan peruspirkon kanssa, vaan koko tämä palsta suorastaan HUUTAA katkeruuttanne renttuja, noita teidän silmissänne alfauroksen statuksen ottaneita kohtaan, koska teille miehisyyden huipentuma olisi olla itse se naisia pyörittävä renttu. Siksi useimmat miehet kokeilevat naisen kohdatessaan kepillä jäätä, että onko minusta pyörittämään tätä naista kuten renttu. On aivan naurettavaa väittää, että vain rentut saavat naisia. Se on joku putkiaivoisen miehen päässään kehittämä fantasia josta todellisuus on kaukana. Elävässä elämässä näkee päivittäin ihan perus pullamössömiehiä naistensa kanssa ruokaostoksilla.

        "Mikä h*lvetti teille todistaa, että naiset todella jakavat sitä tavaraansa kun ei edes omakohtaista kokemusta ole? "

        Kukas niin sanoi, ettei ole?


      • Olette pihalla!
        Sinkku25 kirjoitti:

        Nyt tuli niin tyypillistä miehisellä putkiaivoisuudella höystettyä yleistämistä etten tiedä pitäisikö edes vastata. Oletushan teillä äijillä tuntuu olevan se, että nainen kuin nainen on jakanut tavaraansa, yllättäen vain juuri teidän kohdalle kuitenkaan tällaista ei ole koskaan osunut. Mikä h*lvetti teille todistaa, että naiset todella jakavat sitä tavaraansa kun ei edes omakohtaista kokemusta ole?

        Toisekseen, ehkä pinnalliset bilehileet päätyvät kaltaistensa (=renttujen) kanssa tekemisiin, mutta normaali nainen kyllä tunnistaa tällaisen, sanoinhan jo itsekin perääntyväni takavasemmalle jos mikään miehessä viittaa siihen että äijää kiinnostaa enemmän jalkojeni väli kuin minä ihmisenä. Miksi haluatte niitä bilehileitä, nehän ovat kuin naissukupuolen vastineita "rentuista", turha väittää että jokainen nainen on sisimmässään sellainen.

        Kolmanneksi, mikä on kun ei mene jakeluun se, kun sanoin ettei miehen taustoilla ole mitään merkitystä ellei hän nyt sitten satu olemaan oikeasti lapsen tasolla, äidin helmoissa elävä alkoholisoitunut ja työtön loinen? Sinä kun välttämättä haluat marttyyrina olla sitä mieltä, että jokainen nainen tuijottaa vain sitä miehen CV;tä. Tuot tekstissäsi esiin rivien välistä sen, kuinka sinulla ei ole kokemuksia naisista ja silti kuvittelet tietäväsi heistä aivan kaiken. Minkälaisia naisia oiken tapailet? Hakeudutko SINÄ tiedostamattasi "naisrenttujen" seuraan?

        Te palstan miehet tuotte kovaan ääneen esille sitä, kuinka nainen on täysin epäkiinnostava, idioottimainen otus, ainoastaan se jalkoväli on se "jokin", mikä vetää puoleensa. Samaan hengenvetoon sanotte, ettette voi käsittää naisen pinnallisuutta ja "p*llunsa vietävissä olemista". Ristiriitaista, eikö? Naiset pihtaa mutta sitten kuitenkin jakavat itseään kaupungilla jokaiselle vastaantulijalle? Miten kukaan voi olla niin yksinkertainen ettei näe näiden väittämien epäloogisuutta? Yksinkertaisesti sanottuna näistä palstan miesten lässytyksistä saa todellisen vahvistuksen sille, että jokainen mies on sisimmässään potentiaalinen hyväksikäyttäjä. Ongelma ei ole se, ettette saa naista, vaan se, ettette pääse hallitsemaan naista, kuten ne renttumiehet kaltaisiaan.

        Ongelmana ei todellisuudessa koeta sitä, ettei löydetä "yhtä kilttiä ja herttaista, vilpittömillä aikeilla liikkeellä olevaa naista", vaan että te ette ole niitä renttuja renttujen tilalla, koska teidän ulkoiset avunne ja ne kuuluisat CV:nne eivät vastaa rentun vastaavia. Ei teitä kiinnosta pariutua mukavan peruspirkon kanssa, vaan koko tämä palsta suorastaan HUUTAA katkeruuttanne renttuja, noita teidän silmissänne alfauroksen statuksen ottaneita kohtaan, koska teille miehisyyden huipentuma olisi olla itse se naisia pyörittävä renttu. Siksi useimmat miehet kokeilevat naisen kohdatessaan kepillä jäätä, että onko minusta pyörittämään tätä naista kuten renttu. On aivan naurettavaa väittää, että vain rentut saavat naisia. Se on joku putkiaivoisen miehen päässään kehittämä fantasia josta todellisuus on kaukana. Elävässä elämässä näkee päivittäin ihan perus pullamössömiehiä naistensa kanssa ruokaostoksilla.

        "Tuot tekstissäsi esiin rivien välistä sen, kuinka sinulla ei ole kokemuksia naisista ja silti kuvittelet tietäväsi heistä aivan kaiken. Minkälaisia naisia oiken tapailet?

        Missäs olen sanonut ettei olisi kokemusta??!!

        Sanoin ekassa viestissä:
        "Ennen kuin tässä alkaa nyt joku "Nö sä ööt joku ätmi, hyiiii!" niin miettikää uudelleen."


      • Olette pihalla!
        _Rose_ kirjoitti:

        "Naisilla myös tuo nirsous tulee esiin siinä että jos ne kemiat ei herää tyyliin heti tai ekoilla treffeillä niin nainen antaa heti fudut eli yhtään pitemmälle asiaa ei katsota."

        Tällaiset kommentit kertoo siitä, että yleistetään hieman liikaa. Varmasti jotkut naiset ovat kuvailemasi kaltaisia, mutta kaikki eivät ole.

        En ole ihan varma mitä kemialla tarkoitetaan, mutta mielestäni "kemia", joka herää heti, ei ole mitään muuta kuin haavekuva siitä, millainen mies voisi olla. Vasta myöhemmin selviää, vastaako mies tätä ajatusta. Minulla ihastus herää mieheen vasta, kun olen tuntenut tämän pidemmän aikaa ja siksi usein suostun tapailemaan miestä ensin rauhassa. Vasta vähän myöhemmin päätän, onko suhde mahdollinen.

        Jos puhutaan ns. "vapaista markkinoista" niin kyllä se vähän niin on että jos ei ekoilla treffoilla löydy niitä kemioita niin ihan turha kysellä toisille treffeille.

        Aivan eri asia JOS JO VALMIIKSI TUNNET NAISTA niin tällöin tuon tuttavuuden kautta voi nainen käydä useammin treffeillä.

        "Minulla ihastus herää mieheen vasta, kun olen tuntenut tämän pidemmän aikaa ja siksi usein suostun tapailemaan miestä ensin rauhassa. Vasta vähän myöhemmin päätän, onko suhde mahdollinen. "

        Niin me puhutaan silloin SINUSTA, me ei puhuta silloin niistä muista naisista joista suurin osa toimii kuten juuri kerroin.

        "Varmasti jotkut naiset ovat kuvailemasi kaltaisia, mutta kaikki eivät ole. "

        Kaikkien ja "jotkujen" välissä on paljon tilaa.
        Sanon ihan suoraan että suurin osa eli noin 80%.

        Jos ekoilla treffeillä ei kemiat mätsää niin ihan turha kuvitella mitään "pitkäakaista tutustumista".

        Ja omien kokemusten mukaan ei ne jatkotreffit ole olleet sen erikoisempia koska se nainen suhtautuminen mieheen eli esimerkiksi minuun on muuttunut jo niiden ekojen treffien aikana tai jälkeen. Silloin on ollut mahdollisuus herättää ne kemiat.

        Väsytystaistelulla ja tuolla "rauhassa tutustutaan, ihastutaan ja rakastutaan" ovat todella harvinaisia tapauksia ELLEI henkilöt tunne ennestään jostain.


      • _Sinkkunelli_
        Olette pihalla! kirjoitti:

        "Tuot tekstissäsi esiin rivien välistä sen, kuinka sinulla ei ole kokemuksia naisista ja silti kuvittelet tietäväsi heistä aivan kaiken. Minkälaisia naisia oiken tapailet?

        Missäs olen sanonut ettei olisi kokemusta??!!

        Sanoin ekassa viestissä:
        "Ennen kuin tässä alkaa nyt joku "Nö sä ööt joku ätmi, hyiiii!" niin miettikää uudelleen."

        No, asenteesi ja kokemuksesi siis osoittavat, että olet ollut tekemisissä vain niiden naisrenttujen kanssa. Miksi et huomioi niitä kivoja ja kunnollisia naisia? Niitä ON ja aika paljonkin.

        Erittäin hyvää tekstiä Sinkku25! Allekirjoitan täysin. Ristiriidat palstamiesten ruikutuksessa ovat päivänselviä, mutta ei se mitään, kun "naisten syy", oli miten oli. Peiliin ei osata katsoa.


      • Olette pihalla!
        Sinkku25 kirjoitti:

        Nyt tuli niin tyypillistä miehisellä putkiaivoisuudella höystettyä yleistämistä etten tiedä pitäisikö edes vastata. Oletushan teillä äijillä tuntuu olevan se, että nainen kuin nainen on jakanut tavaraansa, yllättäen vain juuri teidän kohdalle kuitenkaan tällaista ei ole koskaan osunut. Mikä h*lvetti teille todistaa, että naiset todella jakavat sitä tavaraansa kun ei edes omakohtaista kokemusta ole?

        Toisekseen, ehkä pinnalliset bilehileet päätyvät kaltaistensa (=renttujen) kanssa tekemisiin, mutta normaali nainen kyllä tunnistaa tällaisen, sanoinhan jo itsekin perääntyväni takavasemmalle jos mikään miehessä viittaa siihen että äijää kiinnostaa enemmän jalkojeni väli kuin minä ihmisenä. Miksi haluatte niitä bilehileitä, nehän ovat kuin naissukupuolen vastineita "rentuista", turha väittää että jokainen nainen on sisimmässään sellainen.

        Kolmanneksi, mikä on kun ei mene jakeluun se, kun sanoin ettei miehen taustoilla ole mitään merkitystä ellei hän nyt sitten satu olemaan oikeasti lapsen tasolla, äidin helmoissa elävä alkoholisoitunut ja työtön loinen? Sinä kun välttämättä haluat marttyyrina olla sitä mieltä, että jokainen nainen tuijottaa vain sitä miehen CV;tä. Tuot tekstissäsi esiin rivien välistä sen, kuinka sinulla ei ole kokemuksia naisista ja silti kuvittelet tietäväsi heistä aivan kaiken. Minkälaisia naisia oiken tapailet? Hakeudutko SINÄ tiedostamattasi "naisrenttujen" seuraan?

        Te palstan miehet tuotte kovaan ääneen esille sitä, kuinka nainen on täysin epäkiinnostava, idioottimainen otus, ainoastaan se jalkoväli on se "jokin", mikä vetää puoleensa. Samaan hengenvetoon sanotte, ettette voi käsittää naisen pinnallisuutta ja "p*llunsa vietävissä olemista". Ristiriitaista, eikö? Naiset pihtaa mutta sitten kuitenkin jakavat itseään kaupungilla jokaiselle vastaantulijalle? Miten kukaan voi olla niin yksinkertainen ettei näe näiden väittämien epäloogisuutta? Yksinkertaisesti sanottuna näistä palstan miesten lässytyksistä saa todellisen vahvistuksen sille, että jokainen mies on sisimmässään potentiaalinen hyväksikäyttäjä. Ongelma ei ole se, ettette saa naista, vaan se, ettette pääse hallitsemaan naista, kuten ne renttumiehet kaltaisiaan.

        Ongelmana ei todellisuudessa koeta sitä, ettei löydetä "yhtä kilttiä ja herttaista, vilpittömillä aikeilla liikkeellä olevaa naista", vaan että te ette ole niitä renttuja renttujen tilalla, koska teidän ulkoiset avunne ja ne kuuluisat CV:nne eivät vastaa rentun vastaavia. Ei teitä kiinnosta pariutua mukavan peruspirkon kanssa, vaan koko tämä palsta suorastaan HUUTAA katkeruuttanne renttuja, noita teidän silmissänne alfauroksen statuksen ottaneita kohtaan, koska teille miehisyyden huipentuma olisi olla itse se naisia pyörittävä renttu. Siksi useimmat miehet kokeilevat naisen kohdatessaan kepillä jäätä, että onko minusta pyörittämään tätä naista kuten renttu. On aivan naurettavaa väittää, että vain rentut saavat naisia. Se on joku putkiaivoisen miehen päässään kehittämä fantasia josta todellisuus on kaukana. Elävässä elämässä näkee päivittäin ihan perus pullamössömiehiä naistensa kanssa ruokaostoksilla.

        "Te palstan miehet tuotte kovaan ääneen esille sitä, kuinka nainen on täysin epäkiinnostava, idioottimainen otus, ainoastaan se jalkoväli on se "jokin", mikä vetää puoleensa. Samaan hengenvetoon sanotte, ettette voi käsittää naisen pinnallisuutta ja "p*llunsa vietävissä olemista". Ristiriitaista, eikö?"

        En ole sitten muuten "palstan mies".

        Naisessa viehättää paljon muut asiat kuten yhdessä elämän kokemusten jakaminen, mutta valitettavasti huomannut että se tie naisen sydämeen vie sen jalkovälin kautta.

        Pakkohan sen tietysti sen takia on vetää puoleensa ja toisaalta hyvä niin että jokin vetää puoleensa koska naisia ei vaikuta vetävän puoleensa muu kuin että saavat itselleen omaa elämää muokkaavan työkalupakin ja rahaston.

        Naisille seuran löytäminen olisi niin helppoa, mutta kun ei voi tehdä asialle mitään kun miehet ovat heidän mielestään vain seksin perässä olevia sikoja. Miehet joutuvat tekemään kaikki työt ja jos yrität liikaa olet sika ja jos et yritä olet luuseri ja jos et yritä oikein niin olet pelkkä kiva kaveri.

        Sitten nainen joka toteaa että "no mä en kato miesten ulkonäköä" ei tajua ehkä olevansa se poikkeus siinä naisten suuressa massassa tai että naisista vain joku tietty bilehileprosentti toimisi niin.


      • Olette pihalla!
        _Sinkkunelli_ kirjoitti:

        No, asenteesi ja kokemuksesi siis osoittavat, että olet ollut tekemisissä vain niiden naisrenttujen kanssa. Miksi et huomioi niitä kivoja ja kunnollisia naisia? Niitä ON ja aika paljonkin.

        Erittäin hyvää tekstiä Sinkku25! Allekirjoitan täysin. Ristiriidat palstamiesten ruikutuksessa ovat päivänselviä, mutta ei se mitään, kun "naisten syy", oli miten oli. Peiliin ei osata katsoa.

        Olen ollut tekemisissä monenlaisten naisten kanssa. Renttunaisia en ole hirvittävästi tapaillut.

        Juuri niistä "kivoista ja kunnollisista" on paljonkin kokemuksia.
        Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että ne kokemukset noista naisista voivat olla huonoja aivan kuten teidän kokemukset miehistä?

        Miksi kerrot että "erittäin hyvää tekstiä Sinkku25" joka kirjoittaa että miehet etsivät vain seksiä ja se tekee kyyniseksi, mutta kun minä kirjoitan omista näkemyksistäni niin ne ovat sinun mielestä "epätosia"?

        Eikö se ole ristiriitaista?

        Se on NAISTEN SYY jos te itse valitatte aiheesta ettekä tajua mikä etu teillä on parisuhdemarkkinoilla pelkästään olemalla naisia.

        En jaksaisi valittaa naisista, mutta pännii että sen lisäksi että teillä on etu puolellanne niin vielä jaksatte marmattaa kun miehet ovat vain seksin perässä, seksi ei takaakkaan parisuhdetta kun se teidän ihqupanoteuvo ei haluakkaan naimisiin kanssanne ja sen lisäksi olette niin passiivisia ettette tee asioille mitään.

        Mitä jos sinä käyttäisit peiliä muuhunkin kuin itsesi ihailuun?


      • Olette pihalla! kirjoitti:

        Olen ollut tekemisissä monenlaisten naisten kanssa. Renttunaisia en ole hirvittävästi tapaillut.

        Juuri niistä "kivoista ja kunnollisista" on paljonkin kokemuksia.
        Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että ne kokemukset noista naisista voivat olla huonoja aivan kuten teidän kokemukset miehistä?

        Miksi kerrot että "erittäin hyvää tekstiä Sinkku25" joka kirjoittaa että miehet etsivät vain seksiä ja se tekee kyyniseksi, mutta kun minä kirjoitan omista näkemyksistäni niin ne ovat sinun mielestä "epätosia"?

        Eikö se ole ristiriitaista?

        Se on NAISTEN SYY jos te itse valitatte aiheesta ettekä tajua mikä etu teillä on parisuhdemarkkinoilla pelkästään olemalla naisia.

        En jaksaisi valittaa naisista, mutta pännii että sen lisäksi että teillä on etu puolellanne niin vielä jaksatte marmattaa kun miehet ovat vain seksin perässä, seksi ei takaakkaan parisuhdetta kun se teidän ihqupanoteuvo ei haluakkaan naimisiin kanssanne ja sen lisäksi olette niin passiivisia ettette tee asioille mitään.

        Mitä jos sinä käyttäisit peiliä muuhunkin kuin itsesi ihailuun?

        Linkitäpä tähän edes muutama ketju, joissa naiset valittavat siitä, kun ovat luulleet saaneensa miehen parisuhteeseen vaikka mies on halunnutkin vain seksiä. Montako sellaista avausta löytyy esimerkiksi tältä viikolta? Vertaa sitten niiden avausten määrään, joissa ätmit valittavat sitä, että naiset eivät valitse heitä vaan "jännämiehiä" (jännimies = jokainen normaaleilla vuorovaikutustaidoilla varustettu mies, joka ylipäänsä liikkuu paikoissa, joissa voi tutustua naisiin).

        Ei meillä naisilla ole ongelmaa. Ymmärrätkö. Toistan varmuuden vuoksi vähän eri sanoin: ei meille naisille ole ongelma se, että tapaamme vain jännämiehiä. Ne yksittäiset naiset, jotka valittavat siitä että olettivat miehen puolelta jotain, mitä siellä ei ollut, varmasti ymmärtävät ihan itse katsoa peiliin ja vetää johtopäätökset.


      • Sinkku25
        Olette pihalla! kirjoitti:

        Olen ollut tekemisissä monenlaisten naisten kanssa. Renttunaisia en ole hirvittävästi tapaillut.

        Juuri niistä "kivoista ja kunnollisista" on paljonkin kokemuksia.
        Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että ne kokemukset noista naisista voivat olla huonoja aivan kuten teidän kokemukset miehistä?

        Miksi kerrot että "erittäin hyvää tekstiä Sinkku25" joka kirjoittaa että miehet etsivät vain seksiä ja se tekee kyyniseksi, mutta kun minä kirjoitan omista näkemyksistäni niin ne ovat sinun mielestä "epätosia"?

        Eikö se ole ristiriitaista?

        Se on NAISTEN SYY jos te itse valitatte aiheesta ettekä tajua mikä etu teillä on parisuhdemarkkinoilla pelkästään olemalla naisia.

        En jaksaisi valittaa naisista, mutta pännii että sen lisäksi että teillä on etu puolellanne niin vielä jaksatte marmattaa kun miehet ovat vain seksin perässä, seksi ei takaakkaan parisuhdetta kun se teidän ihqupanoteuvo ei haluakkaan naimisiin kanssanne ja sen lisäksi olette niin passiivisia ettette tee asioille mitään.

        Mitä jos sinä käyttäisit peiliä muuhunkin kuin itsesi ihailuun?

        "Juuri niistä "kivoista ja kunnollisista" on paljonkin kokemuksia.
        Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että ne kokemukset noista naisista voivat olla huonoja aivan kuten teidän kokemukset miehistä? "

        Aivan samoja argumentteja voi nainen käyttää puhuessaan juurikin siitä rentusta: "No kun se oli niin kiva ja kunnollinen mutta paljastuikin ihan rentuksi".

        "Se on NAISTEN SYY jos te itse valitatte aiheesta ettekä tajua mikä etu teillä on parisuhdemarkkinoilla pelkästään olemalla naisia.

        En jaksaisi valittaa naisista, mutta pännii että sen lisäksi että teillä on etu puolellanne niin vielä jaksatte marmattaa kun miehet ovat vain seksin perässä, seksi ei takaakkaan parisuhdetta kun se teidän ihqupanoteuvo ei haluakkaan naimisiin kanssanne ja sen lisäksi olette niin passiivisia ettette tee asioille mitään."

        Tästäkin oikein huokuu läpi vain katkeruus siitä, ettet ole tilanteessa niskan päällä, kuten rentut ovat. Jälleen myös tuot esille sen, että naisilla on etu KOSKA näillä on se kallisarvoinen jalkoväli, mitä p*lluksikin kutsutaan. Et taida edes nähdä kuinka itse olet sen jalkovälisi vietävissä mitä ajatusmalleihisi tulee? Viis naisesta ja naisen pyrkimyksestä "pihdata" sitä kalleinta jotta ne rentut siivilöityvät kumppaniehdokkaista, kun minä en saa p*llua niin kaikki on huonosti. Ainut asia mikä naisen toiminnasta päätellään, on se, että nainen pihtaa vain pihtaamisen ja miehen kyykyttämisen ilosta. Samaan aikaan palstalla puhutaan kuinka naiset haluavat tulla jännämiesten raiskaamiksi. Nainen siis haluaa kyykyttää mutta sittenkin haluaa olla kyykytettävänä? Huomaathan jälleen räiskyvän ristiriidan?

        Tällainen miesten ajatusmalli naisen pihtaamisen syistä johtuu siitä, että mies ei osaa ajatella kuten nainen. Miehillä on luontainen pyrkimys ja halu olla alfan osassa, tämä on nähtävissä eläimistä ihmisiin, biologian sanelema fakta. Siksi mies tuppaa ajattelemaan naisen toiminnan syiden olevan samat kuin omansa kaikessa toiminnassaan, koska mies ei yksinkertaisesti osaa samaistua toisenlaisiin ajatusmalleihin ymmärtääkseen niitä. Siksi ajatus siitä, että juuri naisella, naissukupuolella jonka miehen mielestä ilman muuta kuuluisi olla miehen alapuolella, onkin tällainen taikarasia haarovälissä jolla voidaan ohjata koko miessukupuolta, on pöyristyttävän kamala ajatus. Jotta nainen ei missään nimessä käyttäisi hyväkseen tätä asiaa siten, kuin miehet sitä naisen osassa käyttäisivät, miehet pyrkivät kaikin tavoin hallitsemaan ja kontrolloimaan naista, ääritapauksina esimerkiksi raiskaukset.

        Nainen ei yksinkertaisesti saa samanlaista tyydytystä kyykyttäjän osasta, kuin mitä mies siitä saa. Pihtaamisen syyt eivät ole verrattavissa miehiseen tarpeeseen näyttää muille paikkansa hierarkiassa, vaan kyseessä on puhtaasti luotettavan kumppanin löytämisen keino.


      • Sinkku25
        Sinkku25 kirjoitti:

        "Juuri niistä "kivoista ja kunnollisista" on paljonkin kokemuksia.
        Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että ne kokemukset noista naisista voivat olla huonoja aivan kuten teidän kokemukset miehistä? "

        Aivan samoja argumentteja voi nainen käyttää puhuessaan juurikin siitä rentusta: "No kun se oli niin kiva ja kunnollinen mutta paljastuikin ihan rentuksi".

        "Se on NAISTEN SYY jos te itse valitatte aiheesta ettekä tajua mikä etu teillä on parisuhdemarkkinoilla pelkästään olemalla naisia.

        En jaksaisi valittaa naisista, mutta pännii että sen lisäksi että teillä on etu puolellanne niin vielä jaksatte marmattaa kun miehet ovat vain seksin perässä, seksi ei takaakkaan parisuhdetta kun se teidän ihqupanoteuvo ei haluakkaan naimisiin kanssanne ja sen lisäksi olette niin passiivisia ettette tee asioille mitään."

        Tästäkin oikein huokuu läpi vain katkeruus siitä, ettet ole tilanteessa niskan päällä, kuten rentut ovat. Jälleen myös tuot esille sen, että naisilla on etu KOSKA näillä on se kallisarvoinen jalkoväli, mitä p*lluksikin kutsutaan. Et taida edes nähdä kuinka itse olet sen jalkovälisi vietävissä mitä ajatusmalleihisi tulee? Viis naisesta ja naisen pyrkimyksestä "pihdata" sitä kalleinta jotta ne rentut siivilöityvät kumppaniehdokkaista, kun minä en saa p*llua niin kaikki on huonosti. Ainut asia mikä naisen toiminnasta päätellään, on se, että nainen pihtaa vain pihtaamisen ja miehen kyykyttämisen ilosta. Samaan aikaan palstalla puhutaan kuinka naiset haluavat tulla jännämiesten raiskaamiksi. Nainen siis haluaa kyykyttää mutta sittenkin haluaa olla kyykytettävänä? Huomaathan jälleen räiskyvän ristiriidan?

        Tällainen miesten ajatusmalli naisen pihtaamisen syistä johtuu siitä, että mies ei osaa ajatella kuten nainen. Miehillä on luontainen pyrkimys ja halu olla alfan osassa, tämä on nähtävissä eläimistä ihmisiin, biologian sanelema fakta. Siksi mies tuppaa ajattelemaan naisen toiminnan syiden olevan samat kuin omansa kaikessa toiminnassaan, koska mies ei yksinkertaisesti osaa samaistua toisenlaisiin ajatusmalleihin ymmärtääkseen niitä. Siksi ajatus siitä, että juuri naisella, naissukupuolella jonka miehen mielestä ilman muuta kuuluisi olla miehen alapuolella, onkin tällainen taikarasia haarovälissä jolla voidaan ohjata koko miessukupuolta, on pöyristyttävän kamala ajatus. Jotta nainen ei missään nimessä käyttäisi hyväkseen tätä asiaa siten, kuin miehet sitä naisen osassa käyttäisivät, miehet pyrkivät kaikin tavoin hallitsemaan ja kontrolloimaan naista, ääritapauksina esimerkiksi raiskaukset.

        Nainen ei yksinkertaisesti saa samanlaista tyydytystä kyykyttäjän osasta, kuin mitä mies siitä saa. Pihtaamisen syyt eivät ole verrattavissa miehiseen tarpeeseen näyttää muille paikkansa hierarkiassa, vaan kyseessä on puhtaasti luotettavan kumppanin löytämisen keino.

        Tähän lisään vielä naisen biologiasta sen, että naisen käyttäytymistä puolestaan ohjaa lähinnä tiedostamaton pyrkimys löytää luotettava ja tarpeeksi hyvä isä jälkikasvulleen. Jo nämä biologiset eroavaisuutemme ovat omiaan todistamaan pari jo sanottua faktaa miesten "vehkeet edellä ajattelusta" ja naisten halusta löytää hyvä kumppani muuhunkin kuin siihen seksiin.


      • Olette pihalla!
        helka kirjoitti:

        Linkitäpä tähän edes muutama ketju, joissa naiset valittavat siitä, kun ovat luulleet saaneensa miehen parisuhteeseen vaikka mies on halunnutkin vain seksiä. Montako sellaista avausta löytyy esimerkiksi tältä viikolta? Vertaa sitten niiden avausten määrään, joissa ätmit valittavat sitä, että naiset eivät valitse heitä vaan "jännämiehiä" (jännimies = jokainen normaaleilla vuorovaikutustaidoilla varustettu mies, joka ylipäänsä liikkuu paikoissa, joissa voi tutustua naisiin).

        Ei meillä naisilla ole ongelmaa. Ymmärrätkö. Toistan varmuuden vuoksi vähän eri sanoin: ei meille naisille ole ongelma se, että tapaamme vain jännämiehiä. Ne yksittäiset naiset, jotka valittavat siitä että olettivat miehen puolelta jotain, mitä siellä ei ollut, varmasti ymmärtävät ihan itse katsoa peiliin ja vetää johtopäätökset.

        "Linkitäpä tähän edes muutama ketju, joissa naiset valittavat siitä, kun ovat luulleet saaneensa miehen parisuhteeseen vaikka mies on halunnutkin vain seksiä. Montako sellaista avausta löytyy esimerkiksi tältä viikolta? "

        Luetko muita palstoja ollenkaan?
        Vakiaihe suhteen aloittaminen jne. palstoilla ja noilla ihastuminen palstoilla.

        "Vertaa sitten niiden avausten määrään, joissa ätmit valittavat sitä, että naiset eivät valitse heitä vaan "jännämiehiä" (jännimies = jokainen normaaleilla vuorovaikutustaidoilla varustettu mies, joka ylipäänsä liikkuu paikoissa, joissa voi tutustua naisiin)."

        Tarkoitat muutama "ätmi" tällä palstalla toistaa samaa juttua niin sulla menee pöksyt vinksvonks?

        "Ei meillä naisilla ole ongelmaa. Ymmärrätkö. Toistan varmuuden vuoksi vähän eri sanoin: ei meille naisille ole ongelma se, että tapaamme vain jännämiehiä. Ne yksittäiset naiset, jotka valittavat siitä että olettivat miehen puolelta jotain, mitä siellä ei ollut, varmasti ymmärtävät ihan itse katsoa peiliin ja vetää johtopäätökset. "

        Kyllä sulla hiekkaa vaikuttaa pimperossa olevan kun valitat siitä että joku mies avautuu noista jännämiehistä.


      • saatte aina miehen
        helka kirjoitti:

        Linkitäpä tähän edes muutama ketju, joissa naiset valittavat siitä, kun ovat luulleet saaneensa miehen parisuhteeseen vaikka mies on halunnutkin vain seksiä. Montako sellaista avausta löytyy esimerkiksi tältä viikolta? Vertaa sitten niiden avausten määrään, joissa ätmit valittavat sitä, että naiset eivät valitse heitä vaan "jännämiehiä" (jännimies = jokainen normaaleilla vuorovaikutustaidoilla varustettu mies, joka ylipäänsä liikkuu paikoissa, joissa voi tutustua naisiin).

        Ei meillä naisilla ole ongelmaa. Ymmärrätkö. Toistan varmuuden vuoksi vähän eri sanoin: ei meille naisille ole ongelma se, että tapaamme vain jännämiehiä. Ne yksittäiset naiset, jotka valittavat siitä että olettivat miehen puolelta jotain, mitä siellä ei ollut, varmasti ymmärtävät ihan itse katsoa peiliin ja vetää johtopäätökset.

        Panoringissä viettätte nuoruutenne, ja sitten teistä tulee vanhoja kurppia ja edelleen teittä pannaan yötä päivää missä tahansa paikassa, halunne mukaan. Suhdejutut teillä onnistu, jos liika hypergamia laitetaan sivuun. Tasoistanne seuraa saatte aina.


      • Olette pihalla!
        Sinkku25 kirjoitti:

        "Juuri niistä "kivoista ja kunnollisista" on paljonkin kokemuksia.
        Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että ne kokemukset noista naisista voivat olla huonoja aivan kuten teidän kokemukset miehistä? "

        Aivan samoja argumentteja voi nainen käyttää puhuessaan juurikin siitä rentusta: "No kun se oli niin kiva ja kunnollinen mutta paljastuikin ihan rentuksi".

        "Se on NAISTEN SYY jos te itse valitatte aiheesta ettekä tajua mikä etu teillä on parisuhdemarkkinoilla pelkästään olemalla naisia.

        En jaksaisi valittaa naisista, mutta pännii että sen lisäksi että teillä on etu puolellanne niin vielä jaksatte marmattaa kun miehet ovat vain seksin perässä, seksi ei takaakkaan parisuhdetta kun se teidän ihqupanoteuvo ei haluakkaan naimisiin kanssanne ja sen lisäksi olette niin passiivisia ettette tee asioille mitään."

        Tästäkin oikein huokuu läpi vain katkeruus siitä, ettet ole tilanteessa niskan päällä, kuten rentut ovat. Jälleen myös tuot esille sen, että naisilla on etu KOSKA näillä on se kallisarvoinen jalkoväli, mitä p*lluksikin kutsutaan. Et taida edes nähdä kuinka itse olet sen jalkovälisi vietävissä mitä ajatusmalleihisi tulee? Viis naisesta ja naisen pyrkimyksestä "pihdata" sitä kalleinta jotta ne rentut siivilöityvät kumppaniehdokkaista, kun minä en saa p*llua niin kaikki on huonosti. Ainut asia mikä naisen toiminnasta päätellään, on se, että nainen pihtaa vain pihtaamisen ja miehen kyykyttämisen ilosta. Samaan aikaan palstalla puhutaan kuinka naiset haluavat tulla jännämiesten raiskaamiksi. Nainen siis haluaa kyykyttää mutta sittenkin haluaa olla kyykytettävänä? Huomaathan jälleen räiskyvän ristiriidan?

        Tällainen miesten ajatusmalli naisen pihtaamisen syistä johtuu siitä, että mies ei osaa ajatella kuten nainen. Miehillä on luontainen pyrkimys ja halu olla alfan osassa, tämä on nähtävissä eläimistä ihmisiin, biologian sanelema fakta. Siksi mies tuppaa ajattelemaan naisen toiminnan syiden olevan samat kuin omansa kaikessa toiminnassaan, koska mies ei yksinkertaisesti osaa samaistua toisenlaisiin ajatusmalleihin ymmärtääkseen niitä. Siksi ajatus siitä, että juuri naisella, naissukupuolella jonka miehen mielestä ilman muuta kuuluisi olla miehen alapuolella, onkin tällainen taikarasia haarovälissä jolla voidaan ohjata koko miessukupuolta, on pöyristyttävän kamala ajatus. Jotta nainen ei missään nimessä käyttäisi hyväkseen tätä asiaa siten, kuin miehet sitä naisen osassa käyttäisivät, miehet pyrkivät kaikin tavoin hallitsemaan ja kontrolloimaan naista, ääritapauksina esimerkiksi raiskaukset.

        Nainen ei yksinkertaisesti saa samanlaista tyydytystä kyykyttäjän osasta, kuin mitä mies siitä saa. Pihtaamisen syyt eivät ole verrattavissa miehiseen tarpeeseen näyttää muille paikkansa hierarkiassa, vaan kyseessä on puhtaasti luotettavan kumppanin löytämisen keino.

        "Tästäkin oikein huokuu läpi vain katkeruus siitä, ettet ole tilanteessa niskan päällä, kuten rentut ovat."

        Haista vittusi. En jaksa alkaa tätä "sä ööt kätkerä äähh" löllötystä.

        RENTUT OVAT NISKAN PÄÄLLÄ KOSKA HEITÄ EI KIINNOSTA VITTUAKAAN NAISTEN TUNTEET EIKÄ OMATKAAN KUNHAN PALLIT SAA TYHJÄKSI.

        Ja naiset ovati han "oolalalaa" kun toi on nii ihana, avaanpa ny haarat!

        Sitten nainen lässyttää siihen perään miten KAIKKI miehet ovat seksin perässä olevia sikoja ja "en mä voinu etukäteen tietää että mun tussu sano kyllä jees sör aivot oli nolla asennossa"

        Hittojako MINÄ sille mahdan?

        Minulla ei ole koskaan ollut haluja kyykyttää ketään ja minulla ei ole pienintäkään katkerruutta mistään koska TIEDÄN että ne oikeasti fiksut ei-haaroja-rentuille availevat naiset ovat HARVASSA.

        Minun tarkoitus oli kyseenalaistaa tässä ketjussa se (eikä se liity minuun ITSEENI MITENKÄÄN) että seksiä saamalla ei löytyisi parisuhdetta JOS vain OSAA VALITA KUMPPANINSA.

        Naisilla on pirusti valinnanvaraa ja siihen päälle tulee tämä marttyyrimarina oleminen sekä teistäkin muutamasta oikein huokuva itsevarmuus että te tiedätte että teitä seksuaalisesti halutaan ja jokainen mies joka on eri mieltä tässä ketjussa kanssanne on munaton nysvö kyvytön katkera luuseri.

        Kyllä niitä kyykyttäjiä tästä maailmasta löytyy miehistä ja naisista, sitähän tässä yritän selittää, mutta ette tajua sitä että NAISILLA ON ETU parisuhdemarkkinoilla ja SILTI VALITATTE.

        "Tällainen miesten ajatusmalli naisen pihtaamisen syistä johtuu siitä, että mies ei osaa ajatella kuten nainen. Miehillä on luontainen pyrkimys ja halu olla alfan osassa, tämä on nähtävissä eläimistä ihmisiin, biologian sanelema fakta. Siksi mies tuppaa ajattelemaan naisen toiminnan syiden olevan samat kuin omansa kaikessa toiminnassaan, koska mies ei yksinkertaisesti osaa samaistua toisenlaisiin ajatusmalleihin ymmärtääkseen niitä. Siksi ajatus siitä, että juuri naisella, naissukupuolella jonka miehen mielestä ilman muuta kuuluisi olla miehen alapuolella, onkin tällainen taikarasia haarovälissä jolla voidaan ohjata koko miessukupuolta, on pöyristyttävän kamala ajatus. Jotta nainen ei missään nimessä käyttäisi hyväkseen tätä asiaa siten, kuin miehet sitä naisen osassa käyttäisivät, miehet pyrkivät kaikin tavoin hallitsemaan ja kontrolloimaan naista, ääritapauksina esimerkiksi raiskaukset. "

        Feminististä hevon-paskaa jonka ohitan raikuvalla pierulla.

        Monet miehet etsivät seksiä, lukemattomat etsivät parisuhdetta.

        Lopeta löpöttäminen ja käytä avujasi joita sinulla varmasti on noiden jälkimmäisten saavuttamiseen.

        Mutta per-seen jakamista en edelleen suosittele jos tavoitteena on parisuhde. Nirsoilu kannattaa tosiaan aloittaa siitä luotettavasta kumppanista eikä siitä jolla on se isoimmalta vaikuttava molo otsassa.


      • jännämiesten
        helka kirjoitti:

        Linkitäpä tähän edes muutama ketju, joissa naiset valittavat siitä, kun ovat luulleet saaneensa miehen parisuhteeseen vaikka mies on halunnutkin vain seksiä. Montako sellaista avausta löytyy esimerkiksi tältä viikolta? Vertaa sitten niiden avausten määrään, joissa ätmit valittavat sitä, että naiset eivät valitse heitä vaan "jännämiehiä" (jännimies = jokainen normaaleilla vuorovaikutustaidoilla varustettu mies, joka ylipäänsä liikkuu paikoissa, joissa voi tutustua naisiin).

        Ei meillä naisilla ole ongelmaa. Ymmärrätkö. Toistan varmuuden vuoksi vähän eri sanoin: ei meille naisille ole ongelma se, että tapaamme vain jännämiehiä. Ne yksittäiset naiset, jotka valittavat siitä että olettivat miehen puolelta jotain, mitä siellä ei ollut, varmasti ymmärtävät ihan itse katsoa peiliin ja vetää johtopäätökset.

        panoringissä on niin mieluisaa;) Köyhä toimistokurppakin kelpaa pantavaksi jännämiehen rinkiin.


      • ...
        Olette pihalla! kirjoitti:

        JA SE TÄRKEIN JUTTU!

        Miehenä olen oppinut että jos et pyri seksiin mitä pikemmiten suomalaisten nykynaisten kanssa niin olet munaton nysvö tai enintään sitä surullisenkuuluisaa "kiva mukava mies ja vain kaveri" materiaalia.

        Mieskin etsii parisuhdetta johon kuuluu osaltaan seksi.
        Itsekkin etsinyt rauhallista (sori väärä sana, tiedän tosi vitun tylsää!!!!!!) luotettavaa (joo, sori huo-rat ei kelpaa) ja fiksua (jolla on empatiaa ja ajattelee vähän muutakin kuin omasta perseestään lähtökohtia).

        Veikkaan että sellaista ei löydä kuin mielettömällä säkällä, mutta samaan aikaan naiset ei tajua miten helppoa se heille olisi kun vähän edes yrittäisivät...mutta ei.

        Tuollaisia naisia on suomessa vaikka kuinka monta, mutta aika harva heistä näyttää missiltä ja jos näyttääkin, ei ole vapaana. Sinä et ole sinkku, koska sinä etsit luonteeltaan tuollaista naista, vaan koska sinä etsit luonteeltaan tuollaista KAUNISTA naista.

        Ette viitsisi valehdella, kun kyllähän me naiset tiedämme, miten nämä jutut oikeasti menee.


      • Neiti nättinen
        Olette pihalla! kirjoitti:

        "Tästäkin oikein huokuu läpi vain katkeruus siitä, ettet ole tilanteessa niskan päällä, kuten rentut ovat."

        Haista vittusi. En jaksa alkaa tätä "sä ööt kätkerä äähh" löllötystä.

        RENTUT OVAT NISKAN PÄÄLLÄ KOSKA HEITÄ EI KIINNOSTA VITTUAKAAN NAISTEN TUNTEET EIKÄ OMATKAAN KUNHAN PALLIT SAA TYHJÄKSI.

        Ja naiset ovati han "oolalalaa" kun toi on nii ihana, avaanpa ny haarat!

        Sitten nainen lässyttää siihen perään miten KAIKKI miehet ovat seksin perässä olevia sikoja ja "en mä voinu etukäteen tietää että mun tussu sano kyllä jees sör aivot oli nolla asennossa"

        Hittojako MINÄ sille mahdan?

        Minulla ei ole koskaan ollut haluja kyykyttää ketään ja minulla ei ole pienintäkään katkerruutta mistään koska TIEDÄN että ne oikeasti fiksut ei-haaroja-rentuille availevat naiset ovat HARVASSA.

        Minun tarkoitus oli kyseenalaistaa tässä ketjussa se (eikä se liity minuun ITSEENI MITENKÄÄN) että seksiä saamalla ei löytyisi parisuhdetta JOS vain OSAA VALITA KUMPPANINSA.

        Naisilla on pirusti valinnanvaraa ja siihen päälle tulee tämä marttyyrimarina oleminen sekä teistäkin muutamasta oikein huokuva itsevarmuus että te tiedätte että teitä seksuaalisesti halutaan ja jokainen mies joka on eri mieltä tässä ketjussa kanssanne on munaton nysvö kyvytön katkera luuseri.

        Kyllä niitä kyykyttäjiä tästä maailmasta löytyy miehistä ja naisista, sitähän tässä yritän selittää, mutta ette tajua sitä että NAISILLA ON ETU parisuhdemarkkinoilla ja SILTI VALITATTE.

        "Tällainen miesten ajatusmalli naisen pihtaamisen syistä johtuu siitä, että mies ei osaa ajatella kuten nainen. Miehillä on luontainen pyrkimys ja halu olla alfan osassa, tämä on nähtävissä eläimistä ihmisiin, biologian sanelema fakta. Siksi mies tuppaa ajattelemaan naisen toiminnan syiden olevan samat kuin omansa kaikessa toiminnassaan, koska mies ei yksinkertaisesti osaa samaistua toisenlaisiin ajatusmalleihin ymmärtääkseen niitä. Siksi ajatus siitä, että juuri naisella, naissukupuolella jonka miehen mielestä ilman muuta kuuluisi olla miehen alapuolella, onkin tällainen taikarasia haarovälissä jolla voidaan ohjata koko miessukupuolta, on pöyristyttävän kamala ajatus. Jotta nainen ei missään nimessä käyttäisi hyväkseen tätä asiaa siten, kuin miehet sitä naisen osassa käyttäisivät, miehet pyrkivät kaikin tavoin hallitsemaan ja kontrolloimaan naista, ääritapauksina esimerkiksi raiskaukset. "

        Feminististä hevon-paskaa jonka ohitan raikuvalla pierulla.

        Monet miehet etsivät seksiä, lukemattomat etsivät parisuhdetta.

        Lopeta löpöttäminen ja käytä avujasi joita sinulla varmasti on noiden jälkimmäisten saavuttamiseen.

        Mutta per-seen jakamista en edelleen suosittele jos tavoitteena on parisuhde. Nirsoilu kannattaa tosiaan aloittaa siitä luotettavasta kumppanista eikä siitä jolla on se isoimmalta vaikuttava molo otsassa.

        Kyllä tässäkin kuulostat hyvin katkeralle, elä tavoittele niitä kylän horoinpia bilihileitä, vaan niitä ihan tavan naisia. Meissä ei kukaan jakele itseään ns. jännämiehille, vaan arvostaa itseään ja haluaa miehen joka arvostaa naista muunakin kuin p*lluna ja kyllä voisin väittää, että lukemattomat eli suurin osa miehistä etsii ensisijaisesti kalujensa vietävänä sitä seksiä ja sitten vasta parisuhdetta. Sen tämä palstakin antaa ymmärtää, vaikka miehet täällä ns. luusereita ovatkin.


      • ...
        Sinkku25 kirjoitti:

        "Juuri niistä "kivoista ja kunnollisista" on paljonkin kokemuksia.
        Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että ne kokemukset noista naisista voivat olla huonoja aivan kuten teidän kokemukset miehistä? "

        Aivan samoja argumentteja voi nainen käyttää puhuessaan juurikin siitä rentusta: "No kun se oli niin kiva ja kunnollinen mutta paljastuikin ihan rentuksi".

        "Se on NAISTEN SYY jos te itse valitatte aiheesta ettekä tajua mikä etu teillä on parisuhdemarkkinoilla pelkästään olemalla naisia.

        En jaksaisi valittaa naisista, mutta pännii että sen lisäksi että teillä on etu puolellanne niin vielä jaksatte marmattaa kun miehet ovat vain seksin perässä, seksi ei takaakkaan parisuhdetta kun se teidän ihqupanoteuvo ei haluakkaan naimisiin kanssanne ja sen lisäksi olette niin passiivisia ettette tee asioille mitään."

        Tästäkin oikein huokuu läpi vain katkeruus siitä, ettet ole tilanteessa niskan päällä, kuten rentut ovat. Jälleen myös tuot esille sen, että naisilla on etu KOSKA näillä on se kallisarvoinen jalkoväli, mitä p*lluksikin kutsutaan. Et taida edes nähdä kuinka itse olet sen jalkovälisi vietävissä mitä ajatusmalleihisi tulee? Viis naisesta ja naisen pyrkimyksestä "pihdata" sitä kalleinta jotta ne rentut siivilöityvät kumppaniehdokkaista, kun minä en saa p*llua niin kaikki on huonosti. Ainut asia mikä naisen toiminnasta päätellään, on se, että nainen pihtaa vain pihtaamisen ja miehen kyykyttämisen ilosta. Samaan aikaan palstalla puhutaan kuinka naiset haluavat tulla jännämiesten raiskaamiksi. Nainen siis haluaa kyykyttää mutta sittenkin haluaa olla kyykytettävänä? Huomaathan jälleen räiskyvän ristiriidan?

        Tällainen miesten ajatusmalli naisen pihtaamisen syistä johtuu siitä, että mies ei osaa ajatella kuten nainen. Miehillä on luontainen pyrkimys ja halu olla alfan osassa, tämä on nähtävissä eläimistä ihmisiin, biologian sanelema fakta. Siksi mies tuppaa ajattelemaan naisen toiminnan syiden olevan samat kuin omansa kaikessa toiminnassaan, koska mies ei yksinkertaisesti osaa samaistua toisenlaisiin ajatusmalleihin ymmärtääkseen niitä. Siksi ajatus siitä, että juuri naisella, naissukupuolella jonka miehen mielestä ilman muuta kuuluisi olla miehen alapuolella, onkin tällainen taikarasia haarovälissä jolla voidaan ohjata koko miessukupuolta, on pöyristyttävän kamala ajatus. Jotta nainen ei missään nimessä käyttäisi hyväkseen tätä asiaa siten, kuin miehet sitä naisen osassa käyttäisivät, miehet pyrkivät kaikin tavoin hallitsemaan ja kontrolloimaan naista, ääritapauksina esimerkiksi raiskaukset.

        Nainen ei yksinkertaisesti saa samanlaista tyydytystä kyykyttäjän osasta, kuin mitä mies siitä saa. Pihtaamisen syyt eivät ole verrattavissa miehiseen tarpeeseen näyttää muille paikkansa hierarkiassa, vaan kyseessä on puhtaasti luotettavan kumppanin löytämisen keino.

        Todella hyvin sanottu! Mutta tuhlaat kyllä aikaasi, eivät nämä luuserit halua kuulla totuutta, te haluavat velloa itsesäälissään ja vihata naisia.


      • kummitus
        Olette pihalla! kirjoitti:

        Jos puhutaan ns. "vapaista markkinoista" niin kyllä se vähän niin on että jos ei ekoilla treffoilla löydy niitä kemioita niin ihan turha kysellä toisille treffeille.

        Aivan eri asia JOS JO VALMIIKSI TUNNET NAISTA niin tällöin tuon tuttavuuden kautta voi nainen käydä useammin treffeillä.

        "Minulla ihastus herää mieheen vasta, kun olen tuntenut tämän pidemmän aikaa ja siksi usein suostun tapailemaan miestä ensin rauhassa. Vasta vähän myöhemmin päätän, onko suhde mahdollinen. "

        Niin me puhutaan silloin SINUSTA, me ei puhuta silloin niistä muista naisista joista suurin osa toimii kuten juuri kerroin.

        "Varmasti jotkut naiset ovat kuvailemasi kaltaisia, mutta kaikki eivät ole. "

        Kaikkien ja "jotkujen" välissä on paljon tilaa.
        Sanon ihan suoraan että suurin osa eli noin 80%.

        Jos ekoilla treffeillä ei kemiat mätsää niin ihan turha kuvitella mitään "pitkäakaista tutustumista".

        Ja omien kokemusten mukaan ei ne jatkotreffit ole olleet sen erikoisempia koska se nainen suhtautuminen mieheen eli esimerkiksi minuun on muuttunut jo niiden ekojen treffien aikana tai jälkeen. Silloin on ollut mahdollisuus herättää ne kemiat.

        Väsytystaistelulla ja tuolla "rauhassa tutustutaan, ihastutaan ja rakastutaan" ovat todella harvinaisia tapauksia ELLEI henkilöt tunne ennestään jostain.

        Tämähän onkin nimenomaan kaverittomien tai pelkästään miesten kanssa kaveeraavien miesten ongelma. Itse en esimerkiksi ole koskaan käynyt treffeillä yhdenkään tuntemattoman miehen kanssa, koska en halua tapailla ja antaa mahdollisesti väärää toivoa, jos en tiedä olenko oikeasti kiinnostunut. Vaarattomampi kaveripiirissä, opiskelukuvioissa, työpaikalla tai harrastuksissa tutustuminen antaa paremmin aikaa molemminpuoliselle kiinnostukselle herätä jos on herätäkseen.

        Ei vika sinänsä minusta ole naisissa, vaan siinä, että näistä asioista valittavat miehet ovat itse syystä tai toisesta naisten pariutumisessa suosimien sosiaalisten kuvioiden ulkopuolella. Sen sijaan että vaatisi naisilta epäluontevaa väkisin treffailua, voisi itse miettiä miten voisi kehittää omaa sosialista elämäänsä siten, että turvallinen ja hidas tutustuminen vastakkaiseen sukupuoleen tulisi mahdolliseksi.


    • d aerg hggg444

      En viitsinyt lukea mutta olen sen veran vanhoilinen että mielestäni seksi ja parisuhde kuuluu yhteen. Yhden yön jutut kokonaisuudessaan johtaa sukupuoli tautien leviämiseen, yksinhuoltajiin ja aborteihin

    • nainennnnnm

      Ei ole suhdetta ilman seksiä eikä varsinkaan seksiä ilman suhdetta. Suhde se yhdenillan suhdekin on ja siitä syntyy lapsia.

    • scrg

      Viimeistä kappaletta lukuunottamatta ihan järkevää tekstiä, mutta toisaalta onko tuossa jotain mikä ei olisi varsin yleisesti tiedossa?

      Kyllä se kelpaamattomuus joidenkin kaksikymppisten näkökulmasta on että ei kelpaa a) seksiin eikä b) suhteeseen. Ihan sama kumpaa mies tavoittelee. Myöhemmin ongelma b) poistuu mutta voi osin korvautua ongelmalla c) pitää olla parisuhdekokemusta.

      Naisten kohdalla aika tekee asiasta koko ajan vaikeampaa. Kiinnostuneiden miesten määrä vähenee samalla kun vapaiden miestenkin määrä. Se mikä ehkä lisääntyy on vaatimuslistan pituus. Yli kolmikymppisinä on vapaina naisia, jotka joskus nuorempana olisivat voineet olla hyvinkin kiinnostavia.

      • naiset etsivät

        panorinkinuoruuden jälkeen naiset etsivät "tasoistansa seuraa" ytmien keskuudesta.


      • _Sinkkunelli_

        "Yli kolmikymppisinä on vapaina naisia, jotka joskus nuorempana olisivat voineet olla hyvinkin kiinnostavia. "

        Sangen mielenkiintoinen logiikka taas. Jos olisit silloin aiemmin kyennyt saamaan tuon nuorempana kiinnostavan naisen, jättäisit hänet nyt, koska hän vanheni (samaa tahtia itsesi kanssa) eikä siten ole enää kiinnostava?


      • scrg
        _Sinkkunelli_ kirjoitti:

        "Yli kolmikymppisinä on vapaina naisia, jotka joskus nuorempana olisivat voineet olla hyvinkin kiinnostavia. "

        Sangen mielenkiintoinen logiikka taas. Jos olisit silloin aiemmin kyennyt saamaan tuon nuorempana kiinnostavan naisen, jättäisit hänet nyt, koska hän vanheni (samaa tahtia itsesi kanssa) eikä siten ole enää kiinnostava?

        Ei se vaihtamalla parane:) Olen nyt n.10 vuotta vanhennut naisen kanssa samaan tahtiin. Ajatus siis sanoa että vapaina näyttää olevan ok naisia, jotka ovat etsineet jotain mitä eivät ole löytäneet.

        Sinkkupalsta on pienin muutoksin sama kuin 10 v sittenkin. En tiedä johtuuko muutokset että ihmiset tiedostaa kuviot paremmin vai onko maailma muuttunut. Ei täällä enää "pese hampaat ja käy suihkussa" juttuja näy.


      • _Sinkkunelli_
        scrg kirjoitti:

        Ei se vaihtamalla parane:) Olen nyt n.10 vuotta vanhennut naisen kanssa samaan tahtiin. Ajatus siis sanoa että vapaina näyttää olevan ok naisia, jotka ovat etsineet jotain mitä eivät ole löytäneet.

        Sinkkupalsta on pienin muutoksin sama kuin 10 v sittenkin. En tiedä johtuuko muutokset että ihmiset tiedostaa kuviot paremmin vai onko maailma muuttunut. Ei täällä enää "pese hampaat ja käy suihkussa" juttuja näy.

        "Kiinnostuneiden miesten määrä vähenee samalla kun vapaiden miestenkin määrä."

        Taidatpa nyt selitellä harmaata valkoiseksi...

        Jos kerran naiset vapaina kolmikymppisinä ovat edelleen ok, niin miksi kolmikymppiset miehet eivät käytä tilaisuutta hyväksi? Siksi, että naiset _olivat_ heistä oikeasti kiinnostavia nuorempina ja miehet haluaisivat mieluummin edelleen saada sen kauniin parikymppisen. Toki tähän on tullut sikäli muutosta, että nykyään kypsemmät nuoret miehet ovat avanneet silmiään itseään vanhempienkin naisten suuntaan...


      • scrg
        _Sinkkunelli_ kirjoitti:

        "Kiinnostuneiden miesten määrä vähenee samalla kun vapaiden miestenkin määrä."

        Taidatpa nyt selitellä harmaata valkoiseksi...

        Jos kerran naiset vapaina kolmikymppisinä ovat edelleen ok, niin miksi kolmikymppiset miehet eivät käytä tilaisuutta hyväksi? Siksi, että naiset _olivat_ heistä oikeasti kiinnostavia nuorempina ja miehet haluaisivat mieluummin edelleen saada sen kauniin parikymppisen. Toki tähän on tullut sikäli muutosta, että nykyään kypsemmät nuoret miehet ovat avanneet silmiään itseään vanhempienkin naisten suuntaan...

        Et ehkä ymmärrä logiikkaa, mutta se yli kolmekymppinen on ok parisuhteessa, mutta jos pitäisi tai haluaisi uutta parisuhdetta käydä virittelemään, niin varmaan sitä kemiaa löytyisi helpommin vähän nuoremman kanssa. Jos ei, niin voihan sitä elää yksinkin.

        Sitähän tässä henkeä pidätellään odotellessa kun palstan kypsät nuoret miehet ja vähän vanhemmat naiset löytävät toisensa...


      • ht ...
        scrg kirjoitti:

        Et ehkä ymmärrä logiikkaa, mutta se yli kolmekymppinen on ok parisuhteessa, mutta jos pitäisi tai haluaisi uutta parisuhdetta käydä virittelemään, niin varmaan sitä kemiaa löytyisi helpommin vähän nuoremman kanssa. Jos ei, niin voihan sitä elää yksinkin.

        Sitähän tässä henkeä pidätellään odotellessa kun palstan kypsät nuoret miehet ja vähän vanhemmat naiset löytävät toisensa...

        Juuri näin. Ei olisi mikään ongelma vanheta jonkun naisen kanssa yhdessä jos henkisesti synkkaa ja nainen on edes suunnilleen pysynyt samoissa mitoissa kuin nuorempana eikä päässyt täisin levähtämään. Harva lähtee hyvää kumppania dumppaamaan sen nuoremman tavoittelun takia (vaikka toki niitäkin löytyy).

        Mutta...

        Jos pitää etsiä uutta suhdetta, niin jos pystyy saamaan vaikkapa 5 vuotta nuoremman naisen siinä missä itsensä ikäisen tai vanhemman, niin kyllä se nuorempi melko vahvoilla on valinnoissa (ulkoisesti).

        Totta kai vanhempikin todella hyvässä urheilullisessa kunnossa pysytellyt sinkku-nainen voi onnistua vielä ulkoisesti kilpailemaan 5-10 vuotta nuorempien todella huonokuntoisten (todella lihavien) naisten kanssa. Mutta ilman jotain radikaalia painoindeksin eroa, niin käytännössä joku 10 vuotta vanhempi nainen ei vaan ole yhtä kaunis kuin joku nuorempi nainen. Ja kun ulkonäkö on se minkä perusteella se valinta tehdään että lähteekö edes tutustumaan toisen luonteeseen, niin siinäpä sitä ollaankin.


    • Näe itsesi !

      "Haista vittusi. En jaksa alkaa tätä "sä ööt kätkerä äähh" löllötystä."

      Osui ja upposi kun piti käydä haistattelemaan?

      • _Sinkkunelli_

        Takuuvarma merkki, että osui. Eikä siitä eroon päästä, että. Sinkku25 on oikeassa.

        Eikä myöskään tarvitse ihmetellä miksi "olette pihalla", (todennäköisesti alias "joku vaan"), on edelleen sinkku. Naiset kyllä aistivat tuollaisen asenteen, vaikka kuinka yrittäisi feikata kivaa ja naista kunnioittavaa miestä.


    • Yksi kymysys

      Väittääkö joku tosissaan, että jos alle 40-v nainen meikkaa ja pukeutuu nätisti ja menee baariin yksin istumaan, yksikään mies ei tule juttelemaan viimeistään 3. iltana?

      Väittääkö joku, että jos nainen laittaa ilmoituksen nettiin tyyliin "haluan seksiä", hänelle ei tule melko pian viestejä miehiltä?

      Ja sitten pitäisi vielä uskoa, että joku nainen on vasten tahtoaan kokematon 30-vuotiaana? Naisen täytyy olla todellinen nyhverö, jos jää neitseeksi vastoin omaa tahtoaan. Parisuhde "sopivan" miehen kanssa on kai vähän mutkikkaampi juttu.

      • yksi vastaus

        nirsot hypergamiaan pyrkivät femakot jäävät sinkuiksi, mutta heilläkin on kivaa pnoringeissä, jos haluavat.


      • Näin on marjat
        yksi vastaus kirjoitti:

        nirsot hypergamiaan pyrkivät femakot jäävät sinkuiksi, mutta heilläkin on kivaa pnoringeissä, jos haluavat.

        Tuskin yksikään feministi jättäytyy ilman, vaikka suhtautuisi miehiin miten hyvänsä. Himot ne on hiirelläkin.


      • Fitness muija 32
        yksi vastaus kirjoitti:

        nirsot hypergamiaan pyrkivät femakot jäävät sinkuiksi, mutta heilläkin on kivaa pnoringeissä, jos haluavat.

        Mä en ole feministi enkä panoringeissä ja ihan omasta valinnasta yksin. Olen seurustellut n.5 viimeksi ja nyt olen ollut 2 vuotta sinkku ja pärjään ihan mainioisti yksinkin. Toki olisihan se kiva jos vierellä on joku, mutta ei ole löytyny sellaista miestä, joka ansaitsisi minut. Harrastan fitnesiä ja se vie paljon aikaani, kilpailut yms. joten toisaalta on muuta tekemistä. Mutta olisihan nuita ottajia laidasta laitaan, en vain nyt oikeen ole löytänyt sopivaa. Kiva silti, että miehet juoksevat perässäni.


      • Fitness muija 32
        Fitness muija 32 kirjoitti:

        Mä en ole feministi enkä panoringeissä ja ihan omasta valinnasta yksin. Olen seurustellut n.5 viimeksi ja nyt olen ollut 2 vuotta sinkku ja pärjään ihan mainioisti yksinkin. Toki olisihan se kiva jos vierellä on joku, mutta ei ole löytyny sellaista miestä, joka ansaitsisi minut. Harrastan fitnesiä ja se vie paljon aikaani, kilpailut yms. joten toisaalta on muuta tekemistä. Mutta olisihan nuita ottajia laidasta laitaan, en vain nyt oikeen ole löytänyt sopivaa. Kiva silti, että miehet juoksevat perässäni.

        seurustellut siis 5-vuotta


    • -M-

      Ei, kyllä se "nainen saa helposti miehen" -kommentti tarkoittaa yleensä myös parisuhdetta. Helppous on tietysti suhteellinen käsite - helppoa suhteessa mihin? Helppoa suhteessa miehiin - aivan takuulla. En tiedä miten tätä voi joku edes kyseenalaistaa? Nainen saa parisuhteen useimmiten jopa tekemättä juuri mitään asian eteen.

      • bhjrtgswwww

        Taas väärin. Ei nainen niin vain saa parisuhdetta, mutta te ette tajua sitä vaikka vääntäisi rautalangasta.


    • ht ...

      "Mitäs tästä teoriasta sanotte?"

      Sanon että huono teoria.. Kohdasta...

      "Kun mies valittaa ettei hän saa naista, tarkoittaa se mies-nainen-sanakirjassa sitä, ettei hän pääse harrastamaan yhden illan juttuja"

      Tuohan ei pidä paikkaansa. Vaan oikeasti mies joka ei saa yhden illan juttuja, ei luultavasti saa suhdettakaan - vaikka hakisi nimenomaan sitä suhdetta.

      Molemmissa on se sama vaatimus kipinän herättämisestä naisessa.

      Nainenhan yleensä on valmis seksiin vain miesten kanssa, jotka kiinnostavat ainakin alustavasti kipinän lisäksi myös suhdemielessä (toki sitten miehestä voi paljastua puolia, joiden takia nainen ei haluakaan suhdetta ja lopettaa tapailun.)
      Tietenkin useimmat miehen saisivat suhteen (tai yhden yön seksiä), jos ei yhtään välitä siitä herättääkö nainen mitään kipinää miehessä. Samahan pätee naisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe