Ilosen hankkeet

Taloremppa

Kuinka arkktehtuuria harjoittavalla Ilosella on varaa satsata kartonkitehtaaseen, mutta ei kykene laittamaan tv-korjaajan talon julkisivua kuntoon? Loviisa tunnettu vanhoista taloistaan. Luulisi ymmärtävän minkä viestin rapistunut talo antaa.

Tavallinen tallaaja siihen pystyy, miksi ei kaupunkiin taloja raapustavakin. Melkoinen paradoksi. Ryhdistäydy, Ilonen!

14

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saarisen pätkä

      Rahanahne liikemies, ajattelee pelkästään omaa etua. Kusetti kaupunkia suullisilla sopimuksilla, sen takia Kuningattarenkadun kiinteistö rapistuu, kun siitä ei saa miljoonia. Vanha koulukaveri, mutta niin vithuttaa etten enää morjesta!

    • muutan pian pois

      On se häpeämisen paikka. Mutta jos ei ole nuorena kasvatusta saanut, silloin ei itse ymmärrä syytä häpeämiseen. Siis minua niin hvituttaa Ilosen touhu ja kaupungin päättäjien tyhmyys. Niinkuin edellinen kirjoitti, kunnan puolesta suullinenn sopimus, kuka teki sen?

    • vastauksia ei tule

      Kysymys: Miksi kaupunki ei vaadi em. mainitun rakennuksen korjaamista?

      Kysymyksiä: Tamminiemen leirintäalueen korjauksiin sijoitettiin satojatuhansia euroja veronmaksajien rahaa. Vastasivatko rahat tehtyjen "remonttien" arvoa? Tehtiinkö sopimuksen mukaiset kaupungin teknisen keskuksen katselmukset tehdyistä kunnostuksista ennen maksusuorituksia?

    • Isoroope

      Kysy päättäjiltä. Isotalo, Järvinen tai kuka oli vuorossa.

      • Budjetti2015

        Tamminiemeen menossa taas muutama satatonnia.


      • WHAT!?
        Budjetti2015 kirjoitti:

        Tamminiemeen menossa taas muutama satatonnia.

        Mistä kyse?


    • Hamekangastakappakau

      Taas Loviisan Lynkkausjoukko liikkeellä! Hyvähän se on täällä urputtaa ja levittää toisenkäden tietoa totuutena. Jos noin paljon kiinnostaa menkää puhumaan asianosaisille, helvetin ämmät!

      • niistäppä nenäsi

        On puhuttu mutta ei auta.


    • Pois päässyt

      Samainen arkkitehti suunnitteli Essonmäen juurelle vanhustentalot. Ei räystäitä. Vedet valuu välikatosta asuntoihin. Sitä sitten oikein Loviisan Lapun sivuilla ihmeteltiin, vaan ei syytä keksitty.
      Kai se tässäkin se bättre folkin murteen osaamisvaatimus ohittaa ammattitaitovaateen. Niinkuin muuallakin Loviisassa. Murheellisena esimerkkinä vaikka Porvoonkatu. Tästä oli joskus vähän juttua lehdessäkin. Kaupungin edustaja valitteli, että kun on niin vaikea saada pätevää. Tarkoitti sillä bättre folkista...

      • Alemmuuskompleksiko

        Hyvä että ei tule yllätyksenä, bättre folk on vain niin kyvykkäämpää, totta kai hommaan valitaan aina paras vaihtoehto, ei tasaarvolla pitkälle pötkitä, nähdäänhän missä tilassa Suomi on kun naiset otettiin mukaan politiikkaan?!


      • Fakta homma

        Nyt haukut kyllä väärää puuta.

        Essonmäen vanhustentalojen=Palvelutalo Ulrika Eleonoran suunnitelija on Arkkitehtitoimisto L&M Sievänen Oy.

        Heidän omilla sivuilla tulee esille, että ovat voittaneet kohteen arkkitehtikilpailussa.


      • pois päässyt
        Fakta homma kirjoitti:

        Nyt haukut kyllä väärää puuta.

        Essonmäen vanhustentalojen=Palvelutalo Ulrika Eleonoran suunnitelija on Arkkitehtitoimisto L&M Sievänen Oy.

        Heidän omilla sivuilla tulee esille, että ovat voittaneet kohteen arkkitehtikilpailussa.

        Sitten olen saanut väärää tietoa. Harmi, että sellaista levitetään.


    • Hulda oli siellä

      Mmm, mitä kuulin niin Esplanaadissa oli unohtunut vara eristeille. Nyt kun vanhukset menee parvekkeelle, niin on noustava rappusia ylös päästäkseen sinne. Amatöörimäinen virhe.

    • Kiinnostaavarmasti

      Uudet suunnitelmat. Hienoa, rakentamaan vaan niin saadaan asukkaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe