Tivoli hotelli

Menossa....

Olemme varanneet matkan ko. hotelliin ja olisi kiva kuulla kokemuksia teiltä jotka olette viimeisen kahden vuoden aikaan siellä majoittuneet :)

18

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei huono...

      Viimeisen kahden vuoden aikana neljäs kerta ko hotellissa tulee ensi kuussa. Ainakin ne huoneet missä olemme olleet olivat remontoitu. Oikein hyvä sijainti ja aurinkoinen allasalue koko päivän. Jokaisella on oma makunsa.

      • Companeros del Sol

        Tjären sivuilla sanotaan että Tivolissa WiFi lisämaksusta, mutta esim.
        alpharooms.com sivusto väittää Tivoli apartementoksesta "Free WiFi"
        Oletteko käyttäneet, mikä käytäntö on.


    • menossa...

      Kiva kuulla, näyttikin kuvissa ihan kivalta :)
      Onko teillä ollut Tjären matka?

      • kohta menossa..

        Turusta Tjäre. Mukava paikka lähteä reissuun ja miellyttävät lähtö- ja tuloajat.


    • menossa...

      Minuakin kiinnostaisi tuo WiFin tilanne?

      • tietoa on

        Ulkoapäin Tivoli näyttää surkealta loukolta.


      • Companeros del Sol

        Nämä hinnat netille ilmoittivat :
        the Price is for 7 days 20€
        14 days 28€
        4 days 16€
        1 day 6€

        Huom. Tropical ostari lähellä, kuppilan asiakkaille free WiFi !!!


    • asukkaan tietoa

      Ei ole surkea loukku ollenkaan, tosi viihtyisä ja kiva aurinkoinen allas-alue, rauhallinen hotelli. Tuosta wifistä en osaa sanoa.

      • yäkwifi-ihmiset

        Se wifi onkin tärkeintä kaikkialla. Mihin joutuisimmekaan ilman sitä. Ei kämpän tasolla ole mitään väliä. Wifi se on tärkein. HALOO IHMISET!!!


      • Hifi
        yäkwifi-ihmiset kirjoitti:

        Se wifi onkin tärkeintä kaikkialla. Mihin joutuisimmekaan ilman sitä. Ei kämpän tasolla ole mitään väliä. Wifi se on tärkein. HALOO IHMISET!!!

        Jos on tottunut yleensä hoitamaan asioitaan helpoimmalla tavalla eli netissä, niin myös lomalla se on helppoa, jos majapaikassa on ilmainen wlan-yhteys.
        Wifin arvostelijat: Kun olette lomalla niin ilmeisesti "muututte metsäläisiksi" ette hoida yhteyksiänne, että maksa laskujanne, ette leikkaa kynsiänne, ette niistä nenäänne, ettekä pyyhi p****ttänne, koska olette niin vahvasti LOMALLA.
        Siis se wifi on nykyaikaa ja helpottaa rentoa lomailua. Suurin osa työssäkäyvistä nykyaikaisista ja ITSE asiansa hoitavista lomailijoista on samaa mieltä.


    • Lomasta nauttiva

      Kyllä mie leikkaan kynsiäni ja pyyhin sitäkin lomalla, mutta en minä siihen vifiä tarvitse.. Laskut on maksettu ennen lomaa ja lapsiin pidetään tarvittaessa yhteyttä tekstiviestillä, jos siis tarvetta.
      Varmaan se vifi on nykypäivää, mutta me olemme lomalla eikä tarvitse kaikkia loma tapahtumia todellakaan tai kuvia jaella kesken lomaa. Toisilla ne lomakertomukset 5-10 kertaa päivässä alkaa olemaan liikaa. (nyt minä menen rannalle, nyt minä tulin rannalta, nyt minä menen suihkuun, nyt minä tulin suihkusta, nyt minä jutellen naapurin kanssa, nyt minä..., nyt minä...)

    • YÄKMINÄ

      Aivan totta, muutaman vuoden päästä ne niitä jatkuvasti somessa roikkuvia aletaan sanomaan metsäläisiksi. Nyt kun seuraa näitä hifejä niin kyllä se onkin rentoa lomailua. Jatkuvasti nenä kiinni älykännykässä. Oltiin sitten bussissa, taksissa, rannalla, ravintolassa tms. Jatkuvasti niitä euroopanomistaja hifejä saa väistellä jalkakäytävillä niin täällä kotisuomessa kuin Inglesissäkin. On se vaan niin nykyaikaa että....Nimim. Lomasta nauttiva osui naulankantaan. Minä, minä, minä ja tuhat kertaa MINÄ.

      • Tabletti?

        Pysytään asiassa! palstan aloittaja kysyi aivan muuta kuin Wifin tarpeellisuudesta.


    • kokemusta on

      Tivoli on tosiaan yksi Inglesin vaatimattomimmista Las Algasin ja Gren Parkin kanssa
      On siellä muitakin surkeita paikkoja, mutta kaikkien nimet ei muistu mieleen..

      • plussaa on

        hiljattain pintaremontoitu, aurinkoinen allasalue, tilava parveke, oma sisäänkäynti
        huoneistoon, osittainen merinäköala ja huom. sijainti, sijainti, sijainti


      • faktatietoa on

        Koska kävit kokeilemassa Tivolia? Vai onko vaan mutu tuntuma.


    • plussaa on

      En ole majoittunut Tivolissa, mutta keväällä tuttujen luona tuolla kävin.
      Eihän 2 apartamentokselta voi tasoa vielä vaatia, mutta kyllä mielestäni
      tuossa hinta-/laatusuhde ja sijainti ihan kohdillaan.

    • uudelleen...

      Olin toissa talvena ja huoneistot tosi kivat, remontoidut, siistit ja valoisat. Menisin uudelleen! Ja sijainti todella loistava, rauhallinen mutta lähellä kaikkea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8305
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4756
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1847
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1717
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      363
      1602
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1263
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      280
      1162
    Aihe